Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Na sajtu laste ima objasnjeno za sve autobuse kuda idu. Ali autobusi ka Zrenjaninu i Banatu da idu kroz Terazijski tunel i Brankov most, stvarno ne znam ko im to dozvoli
 
Znaci 581 i 581E idu na Gazelu,i stajaće zajedno sa 465 i 493 kod Sava Centra.....pakao u najavi...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
To su trebali takvu trasu sa 93 za Kumodraz.Tamo gde 33 okrece treba da se prosiri,a i ima onaj plac prazan
Koliko je potrebna linija 93 na predloženoj trasi, toliko je potrebna i neka slična linija na trasi kroz Kumodraž.

Што се Кумодража тиче све долази у обзир осим терминуса Кумодраж 1 за линију 39.
Ta linija ako bi se uspostavljala, mogla bi kao linija 39, od Trošarine pravo do MZ Kumodraž, pa se tu okrene i onda natrag do okretnice Kumodraž II.
 
Требали су увести неко стајалиште пре БАС-а у смеру ка НБГ-у после искључења са мотопута, овако ћемо имати масовно испражњење на Мостару
 
Mislim da su ovaj put više izduvali oni uz Avalski... Tek tako preko noći toliko skratiti linije. Trebaće im vremena da se naviknu na presedanje do starog BAS-a.
Врчин је добио жељену 410 (у облику линије 466 са 5 полазака дневно) 😃
Ово су већ једном желели да ураде и пре пар година али нису ,да су осакаћени сигурно јесу али мислим да ће се пуштањем Југа у рад и те линије пребацити ту
 
Ne samo to,nego pretrpace trosarinu sa Gspovim potezom 400

To đene đene, ima mesta na okretnici tokom celog dana manje više.

Mnogo veći problem je kapacitet tramvajskih linija.
Ujutru u špicu kada naiđe solo Katica iz pracca Banjice već ima 15tak ljudi u njoj + ljudi koji redovno ulaze na Trošarinu + uskoro kada se ceo Lastin bus od 50 ljudi sjuri na jadnu Katu.
To znači da će neko još samo na Saobraćajnom moći da uđe i to je to, ostalo će biti lutrija.

Bacili su problem građanima Voždovca i tim jadnim ljudima iz prigrada navrat nanos, džukeletine.
 
Evo, ovde je sve. Toliko sumanuto, da nemam reči. Moj stav je da prigradske linije nema šta da traže na BAS-u, ali i ovo skraćivanje je van svake pameti. Mreža linija je morala da se planira unapred. Ovo je nezapamćeno šikaniranje ljudi iz predgrađa.
 
Линије за Гроцку

Линије за општину Гроцка, њихов највећи део од раније своје кретање завршава на станици „Шумице“, док ће линија 466 која долази Старим крагујевачким путем и Булеваром ЈНА од сада бити преусмерена на окретницу „Вождовац“ на Трошарини.

Линија 466А која има један полазак од 04:40 из аутобуске станице ка Врчину, излазиће на мотопут кроз град на петљи „Београдска арена“ и користити стајалиште „Сава центар“, даље наставити кретање Мостом Газела и мотопутем до петље „Бубањ поток“.​
Na Istoku stare priče, što bi rekao stih Borine pesme. Obzirom da se ni pre nisu okretale na BAS - u, nisu ni zadavale glavobolju gde ih smestiti. Možda se desi nešto nakon preuzimanja dela poteza 300 koji drži GSP od strane privatnika, ostaje da se vidi.

Nadležnima sam, na više mesta, poslao predlog za liniju 320, koja je izmenjena na sugestiju @Nikola03, a originalno je potekao od @prigradski . 👇

320 Novi Beograd (Blok 70) - Kaludjerica (Visnjiceva) tw.jpg


Što se tiče skraćene linije 466, potrebno ju je pojačati i pretvoriti u celodnevnu.​


Линије за Сопот и Младеновац

Линије које долазе Старим крагујевачким путем и Булеваром ЈНА: 450, 451, 451А, 466, 470, 470А, 474, 491, 491А, биће преусмерене на окретницу „Вождовац“ на Трошарини.

Линије које долазе аутопутем Београд – Ниш: 460, 460А, 464, 465, 465А, 493, 493А, 493Б, 494, 494А, 499, 4414А наставиће кретање мотопутем кроз град, преко Моста Газела и улицама Владимира Поповића и Јурија Гагарина до аутобуске станице. У повратку ће линије на мотопут излазити на петљи „Београдска арена“ и користити стајалиште „Сава центар“.​
Dobar potez je što su linije koje idu preko Autoputa produžene do bloka 42 preko Gazele. Loš potez je što su odlukom da linije ka bloku 42 direktno sa Gazele skrenu u Jurija Gagarina. Na ovaj način je stajalište linija 17, 18 i 70 na Mostaru (smer ka NBG) pretvoreno u presedačku tačku. Mnogo bolje rešenje je da linije staju i u smeru ka bloku 42 na stajalištu Sava centar na autoputu, pa da nakon toga preko prve petlje kod Arene i Antifašističke borbe idu do novog BAS - a. Stajalište Sava centar je mnogo uslovnije za razmenu putnika nego pomenuto na Mostaru.

Što se tiče samih linija preko Avale, loše rešenje je da se skrate do Trošarine. Što reče @Jelancha , neće moći svi putnici da se smeste u tramvaje i autobusku liniju 33. Druga mana ovoga je što će verovatno dobar deo korisnika linija 465 i 491 da pređe na 460 i 493, a u koje i ovako zna da bude problem da se uđe. Takođe nije navedeno da li linija 493K ostaje na istoj trasi ili se nešto menja. Potrebno je da se i linije 465 i 491 preusmere da idu na BAS, čime bi se pritisak na linije 465 i 493 smanjio.

Линије за Барајево
Линије за општину Барајево од раније своје кретање завршавају на окретници „Баново брдо“, док ће линија 560Е од сада ићи преко Пожешке улице и даље улицама Кировљева, Висока, Паштровићева, Радничка, Булевар војводе Мишића, петље „Радничка“ и Моста на Ади до аутобуске станице у Блоку 42. У повратку ће линија ићи преко Моста на Ади, петље „Радничка“, улице Пожешка и даље постојећом трасом према Барајеву.​
I ovde sve ostaje isto kao i pre, obzirom da su se okretale na Banovom brdu, izuzev linije 560E. Linija 560E bi mogla da se uvede da saobraća celodnevno, za razliku od trenutna 3 polaska.

Линије за Лазаревац
Oсновне линије из Лазаревца 581, 581А и 581Е кретаће се досадашњом трасом и преко Моста Газела, улица Владимира Поповића и Јурија Гагарина долазити до аутобуске станице. У повратку ће линије на мотопут излазити на петљи „Београдска арена“ и користити стајалиште „Сава центар“. Такође ће бити успостављено преседачко стајалиште „Сајам“.

Линије из других насеља општине Лазаревац: 580, 583, 583А, 585, 588 кретаће се преко Моста на Ади до аутобуске станице, уз успостављање преседачког стајалишта „Ада Циганлија“, односно „Чукарица“ за супротни смер кретања.
Dobra stvar je što će se uspostaviti konačno stajalište Sajam, ali loša stvar je što će linije ići preko Gazele, a ne na Savski trg i BNV. Presedanjem će se linije samo doprineti gužvi na linijama koje saobraćaju ka Kneza Miloša / Savskoj. Potrebno je da se linija 581 ostavi na trenutnoj trasi, uz uspostavljanje stajališta Ada Ciganlija i Sajam. Na ovaj način se ne bi presedalo da se dođe do lokacije do koje ih trenutno linija vodi direktno. Linije 581A i 581E da ostanu po predloženom, preko Sajma i Gazele do bloka 42.

Линије за Обреновац
Oсновне линије из Обреновца: 860, 860Е, 860М и 860Б кретаће се постојећим трасама до терминуса „Београда на води“, уз успостављање преседачког стајалишта „Сајам“;

Линије из других насеља које полазе или пролазе општином Обреновац: 860А, 860Ц, 860Ј и 860С кретаће се преко Моста на Ади до аутобуске станице, уз успостављање преседачког стајалишта „Ада Циганлија“, односно „Чукарица“ за супротни смер кретања;

Линија која долазе аутопутем Милош Велики 860МВ кретаће се својом редовном трасом улицом Јурија Гагарина до аутобуске станице, док ће линија 860И од аеродрома пролазити преко петље „Београдска арена“ до аутобуске станице.​
Kako je u slučaju linija za Lazarevac neko ispoštovao manje - više ono o čemu smo pisali, tako je za Obrenovačke linije ispoštovano maltene u celosti. Kada sam prvi put čitao obaveštenje, nisam naišao na informaciju za 860I i 860MV. Naknadno je i to ubačeno i koliko vidim, 860I se skraćuje do BAS - a. Da li je to dobra stvar ili ne, neka drugi kažu, koji su više u kontaktu sa istom.​

P. S.
@Vinča307 // @Šumadinac // @solaris52 // @KizaNoSleep // @David352 // @prostorni planer // @laki72 // @Aleki37 // @Alex_BG // @1111
 
Poslednja izmena:
Meni su iskreno nejasni sa dupliranjem nekih linija i umesto da rasteretimo neke poteze, deluje mi da cemo guzvu povecati, npr kod Sajma i preko gazele. Apsurd da su sve medjugradske linije predvideli u lasti pored sajma i preko mosta na adi, a u isto vreme bespotrebno linija 581 ide pored sajma pa na gazelu. Kod ade je potrebno bilo napraviti uvuceno stajaliste, jer je sada broj linija neverovatan, a takodje svih 15 linija gradakih sto staju kod sajma, staju i kod ade, sto je nepotrebno za 581.
 
Интересује ме шта ће бити са линијом 493А, она је предвиђена да свраћа до Славије

Једина линија на територији целе општине Гроцка која ће ићи од БАС-а је 466А, која има један полазак у 04:40 (читај не служи никоме)
 
Народе, је ли неко приметио да је планирано да Ластине приградске линије које се скраћује до Трошарине, саобраћају у оба смера кроз Бањицу?
 
Vrh