Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Занима ме, да ли постоји документ који истиче да ли је негде забрањен пролазак одређеног типа аутобуса. Не кажем да нема специфичних локација, али ако већ постоји доста незгодних локација и раскрсница, онда би зглобови радили искључиво по Новом Београду, без преласка Саве.

Конкретно, на неким наведеним локацијама за линију 50, пролази линија 59, где су до 2015, радили и зглобови. Радили су и Солариси, који тада били нови. Ја не верујем, да би неко тек тако пуштао потпуно нова возила на проблематичним трасама, што се инфраструктуре тиче. Уз то, на неком скорашњем (и неуспешном) тендеру за ноћне линије, само на линијама 37 и 511 су пројектовани зглобови. А 37 скреће из Пилота Михајла Петровића у Кнеза Вишеслава, која је такође поменута. А и исто су, својевремено, радили нови Солариси, иако је раније била соло линија.

Потез 300, нећу коментарисати, јер нисам најбоље упознат са тамошњим стањем на терену.
 
To postoji za CAF tramvaje gde ne smeju, video sam neki spisak na nekom papiru pre možda godinu dana u kojim ulicama su zabranjeni, moguće da postoji i za zglobove.
 
Ма немам шта ја да се расправљам са форумским стручњацима који не праве разлику између ванредних околности / полазака са регуларном легалном ситуацијом. Никада није постојао легалан и регуларан полазак зглоба на линијама које држи Космај. Геометрија путне инфраструктуре је једноставно таква да не дозбољава зглоб, зато је Космај у старту пројектован као погон за искључиво соло возила и као погон добијао је да вози искључиво линије на којима зглоб не може да саобраћа безбедно.

То што је Космај као погон у једном моменту своје историје био у тако јадном стању да је добио расходоване зглобове од других погона и да је некако морао да их одржава у погону који за то није пројектован и да их користи на инфраструктури где је то опасно не значи да то тако може у редовним околностима.

Лакат кривина и јако неповољан нагиб раскрснице Браће Јерковић и Кружног пута вождовачког је изузетно неповољна и опасна за зглобну конструкцију возила. Сам Кружни пут је исувише узак и за соло возила и аутобус често у мимоилажењу најаши преко ивичњака да не би дошло до чукања са аутобусом из другог смера. Буразер је доживео удес између 50-ице и багера на тој деоници где је аутобус поцепан кашиком багера. Даље, раскрсница Црнотравске и Бахтијара Вагабзаде је до пре реконструкције имала идентичан проблем. Плус готово немогућа ситуација да се зглоб искључи са стајалишта Паунова и престроји крајње десно да би скренуо, јер и соло возила су имала велики проблем. Затим, лакат кривина из Борске у Мишка Крањца, а онда скретање из Пилота Михајла Петровића у Кнеза Вишеслава .... неку тачку сам врв. и прескочио.

302 ... Ајде што у Бегаљици једва соло бус може да окрене у преподневним сатима, него што је сам улаз у Гроцку и искључење са СД пута у Булевар Ослобођења опасан. На том месту често соло аутобус качи ивичњак и прелази у супротну траку, камоли зглоб. О Устаничкој да не говоримо.

Свуда зглоб "може да прође" једва и кроз иглене уши, али по цену безбедности и путника, и возача, и осталих учесника у саобраћају. Али шта причати са "стручњацима" који би провукли соло бус кроз Забранску .... аспект безбедности саобраћаја је вама изгледа потпуно небитна и непојмљива ставка.
Naravno da nemaš šta da se raspravljaš sa forumskim stručnjacima jer su isti upućeni u istoriju linija i vozila na njima daleko bolje od tebe, ali ne brini se, odavno mi je poznato da su ljudi sa ovog foruma sposobniji za upravljanje javnim prevozom od većine onih koji su plaćeni za to.
Evo ponovo dokazuješ svoje nepoznavanje ove teme izjavom za lakat krivinu Borska/Miška Kranjca. Koliko je tu zglobova na 59 nekada prolazilo, od najstarijih Ikarbusa do Solarisa. Poznavanje prevoza ispod Šapićevog nivoa.
Ostalo neću ni da se trudim da komentarišem, jer si sa svojom informisanošću i poznavanjem istorije linija i pogona do sada dokazao da si apsolutno nekredibilna osoba da uopšte išta više pišeš o javnom prevozu, a na veliku žalost se pitaš o istom nešto i to u opštini kojoj su potrebni ljudi sa velikim entuzijazmom i željom za bolji javni prevoz, jer je isti jedan od najgorih u Beogradu. Sa ovakvim stručnim kadrom, treba da budemo srećni što uopšte i imamo gradski prevoz.
 
Ма немам шта ја да се расправљам са форумским стручњацима који не праве разлику између ванредних околности / полазака са регуларном легалном ситуацијом. Никада није постојао легалан и регуларан полазак зглоба на линијама које држи Космај. Геометрија путне инфраструктуре је једноставно таква да не дозбољава зглоб, зато је Космај у старту пројектован као погон за искључиво соло возила и као погон добијао је да вози искључиво линије на којима зглоб не може да саобраћа безбедно.

То што је Космај као погон у једном моменту своје историје био у тако јадном стању да је добио расходоване зглобове од других погона и да је некако морао да их одржава у погону који за то није пројектован и да их користи на инфраструктури где је то опасно не значи да то тако може у редовним околностима.

Лакат кривина и јако неповољан нагиб раскрснице Браће Јерковић и Кружног пута вождовачког је изузетно неповољна и опасна за зглобну конструкцију возила. Сам Кружни пут је исувише узак и за соло возила и аутобус често у мимоилажењу најаши преко ивичњака да не би дошло до чукања са аутобусом из другог смера. Буразер је доживео удес између 50-ице и багера на тој деоници где је аутобус поцепан кашиком багера. Даље, раскрсница Црнотравске и Бахтијара Вагабзаде је до пре реконструкције имала идентичан проблем. Плус готово немогућа ситуација да се зглоб искључи са стајалишта Паунова и престроји крајње десно да би скренуо, јер и соло возила су имала велики проблем. Затим, лакат кривина из Борске у Мишка Крањца, а онда скретање из Пилота Михајла Петровића у Кнеза Вишеслава .... неку тачку сам врв. и прескочио.

302 ... Ајде што у Бегаљици једва соло бус може да окрене у преподневним сатима, него што је сам улаз у Гроцку и искључење са СД пута у Булевар Ослобођења опасан. На том месту често соло аутобус качи ивичњак и прелази у супротну траку, камоли зглоб. О Устаничкој да не говоримо.

Свуда зглоб "може да прође" једва и кроз иглене уши, али по цену безбедности и путника, и возача, и осталих учесника у саобраћају. Али шта причати са "стручњацима" који би провукли соло бус кроз Забранску .... аспект безбедности саобраћаја је вама изгледа потпуно небитна и непојмљива ставка.
Koliki si ti stručnjak sa foruma,video sam kad su ti predočeni dokazi o onome što si tvrdio da sigurno znaš,a ne znaš...kao da ja nisam znao šta su bile vanredne okolnosti,pa su zglobovi morali da rade u Kosmaju...a ti si sam tvrdio da je to nemoguće da su ikad vozili na tim linijama.To da li je nešto regularno ili nije,situacija na terenu te demantuje druže...pominješ raskrsnicu kod 5 Solitera i nizbrdicu do Borske...pa jel vanredno bilo to kad su 2013 godine stavili 5 Solarisa da rade redovne polaske na liniji 59 svaki dan,dakle redovno zaduženje novog sutobusa pogona Novi Beograd,a ne Kosmaj(GB 3031,GB 3032,GB 3033,GB 3034 i GB 3035)....ej zamisli evo ja samoproklamovani se vozio i evo dajem ti dokaz i šta ćemo sad,jel to bilo vanredno ili planski....i ta ista 59 bila zglobna linija tog pogona sve do 2016 godine i privatizacije linije i odlaska iz GSP-a.To sam ti rešio...što se tiče linije 50,pa i ona ide istim delom trase 59 kroz Miljakovac i Borsku,ona jeste bila redovna solo linija,ali nisam ja dozvolio da zglobovi idu na nju već neko ko je procenio da to može...ta čuvena krivina se godinama samo asfaltira,a ne rekonstruiše u onoj meri u kojoj bi povećala bezbednost i vozača i putnika,jel to treba ja da rešavam ili neki kojima je to jeste posao,jel moguce da niko decenijama ne resava taj problem,a zna koje situacije mogu da se dese...pa opet,ti koji sve jel znaš,tvrdiš da na 50 nije bio zglob,doduše kažeš sad,jeste vanredno,nije redovno....pa kakve veze ima...NEKO JE TO DOZVOLIO JER JE TAKO PROCENIO....šta misliš kuda ti ide 18 kad se rekonstruiše ulica Braće Jerković baš na tom delu,nisi se to pitao možda...pa nemaš drugi put,mora i ona da ga savije na toj krivini,pa onda gore da ide trasom 39.....pa 48 ide nizbrdo od Miljakovačkih šuma dole do Toplane valjda i sam znaš kojim putem,a tu su ti tek zglobovi radili VANREDNO da te obavestim sa vijugama i krivinama pa kad ga burazer dole lomi na semaforu kod škole i udje u Borsku na svoje zeleno svetlo,ne razmišlja da li su u busu putnici ili jaja...mani me tvoje brige da li je nešto redovno ili vanredno,to nije moj problem,ja moram da se vozim od tačke A do tačke B i da stavim glavu u torbu i molim boga da to i uspem u jednom komadu.
Ne znam da li si se nekad vozio SANOS solo busom nekadašnjom perjanicom Kosmaja,po meni najbolji GSP bus solo koji je ikad vozio u BG.Poslednji polazak tada sa Dunav Stanice,čuveni proćelavi brka,udješ u 23 i 05h na Trgu Republike,na Banovom Brdu si u 23 i 15h...a znaš zašto...vozio nas je ko krompire svako veče toliko brzo sa preskočenih po 5,6 stanica lagano...doduše i sa relativno manje putnika,ali bus svakako nije bio prazan...ja sam u Žarkovu bio u 23 i 20h...misliš da mu je neko nešto rekao,zamerio,podviknuo što vozi kao ludak...pa ja sam svaki dan se vraćao iz grada sa njim a on je uredno svaki dan vozio isto....misliš da je putnicima bilo svejedno...pa naravno da nije,ali su isti ljudi se vozili sa njim svaki dan godinama...a to nije bio zglob....a šta bi bilo da jeste...a šta čemo sa onima koji su tako vozili zglobove,misliš da ih ni tad nije bilo....daj molim te....pričamo o kasnim osamdesetim i ranim devedestim godinama dok je GSP jedini prevoznik bio na ulici uz Lastu.....
Dakle kada nekog opanjkavaš i napadaš da ne zna o čemu priča,prvo proveri sebe i svoje ne(znanje),a onda komentariši druge,prvo pogledaš svoje dvorište pa onda tudje...a ti ako di već neki političar,radi na tome što ti smeta ako imaš već mogućnost,to je tvoj izbor,samo ne osporavaj znanje drugima koje je zasnovano na činjenicama i dokazima samo zato jer ga ti za te probleme očigledno nemaš...hvala lepo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Evo koje mogu biti zglobne zbog kapaciteta putnika i po trasi :15,16,17,18,23,27,27e,31,35,37,43,45,47,48,50,52,53,56,58,59,65,71,72,73,74,75,77,78,79,83,85,88,89,94,95,101,108,302,408,511,601,610,611,704,706,707.
Neke mozda nisam stavio a mogu zglobnjaci ali je u pitanju kapacitet putnika
Sto se trola tice zglobne mogu biti 29,40 i 41
 
Koliki si ti stručnjak sa foruma,video sam kad su ti predočeni dokazi o onome što si tvrdio da sigurno znaš,a ne znaš...kao da ja nisam znao šta su bile vanredne okolnosti,pa su zglobovi morali da rade u Kosmaju...a ti si sam tvrdio da je to nemoguće da su ikad vozili na tim linijama.To da li je nešto regularno ili nije,situacija na terenu te demantuje druže...pominješ raskrsnicu kod 5 Solitera i nizbrdicu do Borske...pa jel vanredno bilo to kad su 2013 godine stavili 5 Solarisa da rade redovne polaske na liniji 59 svaki dan,dakle redovno zaduženje novog sutobusa pogona Novi Beograd,a ne Kosmaj(GB 3031,GB 3032,GB 3033,GB 3034 i GB 3035)....ej zamisli evo ja samoproklamovani se vozio i evo dajem ti dokaz i šta ćemo sad,jel to bilo vanredno ili planski....i ta ista 59 bila zglobna linija tog pogona sve do 2016 godine i privatizacije linije i odlaska iz GSP-a.To sam ti rešio...što se tiče linije 50,pa i ona ide istim delom trase 59 kroz Miljakovac i Borsku,ona jeste bila redovna solo linija,ali nisam ja dozvolio da zglobovi idu na nju već neko ko je procenio da to može...ta čuvena krivina se godinama samo asfaltira,a ne rekonstruiše u onoj meri u kojoj bi povećala bezbednost i vozača i putnika,jel to treba ja da rešavam ili neki kojima je to jeste posao,jel moguce da niko decenijama ne resava taj problem,a zna koje situacije mogu da se dese...pa opet,ti koji sve jel znaš,tvrdiš da na 50 nije bio zglob,doduše kažeš sad,jeste vanredno,nije redovno....pa kakve veze ima...NEKO JE TO DOZVOLIO JER JE TAKO PROCENIO....šta misliš kuda ti ide 18 kad se rekonstruiše ulica Braće Jerković baš na tom delu,nisi se to pitao možda...pa nemaš drugi put,mora i ona da ga savije na toj krivini,pa onda gore da ide trasom 39.....pa 48 ide nizbrdo od Miljakovačkih šuma dole do Toplane valjda i sam znaš kojim putem,a tu su ti tek zglobovi radili VANREDNO da te obavestim sa vijugama i krivinama pa kad ga burazer dole lomi na semaforu kod škole i udje u Borsku na svoje zeleno svetlo,ne razmišlja da li su u busu putnici ili jaja...mani me tvoje brige da li je nešto redovno ili vanredno,to nije moj problem,ja moram da se vozim od tačke A do tačke B i da stavim glavu u torbu i molim boga da to i uspem u jednom komadu.
Ne znam da li si se nekad vozio SANOS solo busom nekadašnjom perjanicom Kosmaja,po meni najbolji GSP bus solo koji je ikad vozio u BG.Poslednji polazak tada sa Dunav Stanice,čuveni proćelavi brka,udješ u 23 i 05h na Trgu Republike,na Banovom Brdu si u 23 i 15h...a znaš zašto...vozio nas je ko krompire svako veče toliko brzo sa preskočenih po 5,6 stanica lagano...doduše i sa relativno manje putnika,ali bus svakako nije bio prazan...ja sam u Žarkovu bio u 23 i 20h...misliš da mu je neko nešto rekao,zamerio,podviknuo što vozi kao ludak...pa ja sam svaki dan se vraćao iz grada sa njim a on je uredno svaki dan vozio isto....misliš da je putnicima bilo svejedno...pa naravno da nije,ali su isti ljudi se vozili sa njim svaki dan godinama...a to nije bio zglob....a šta bi bilo da jeste...a šta čemo sa onima koji su tako vozili zglobove,misliš da ih ni tad nije bilo....daj molim te....pričamo o kasnim osamdesetim i ranim devedestim godinama dok je GSP jedini prevoznik bio na ulici uz Lastu.....
Dakle kada nekog opanjkavaš i napadaš da ne zna o čemu priča,prvo proveri sebe i svoje ne(znanje),a onda komentariši druge,prvo pogledaš svoje dvorište pa onda tudje...a ti ako di već neki političar,radi na tome što ti smeta ako imaš već mogućnost,to je tvoj izbor,samo ne osporavaj znanje drugima koje je zasnovano na činjenicama i dokazima samo zato jer ga ti za te probleme očigledno nemaš...hvala lepo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Objasnio si neke stvari, on je čovek koji ima preveliki ego u odnosu na svoje znanje i kad mu neko dokaže da ne zna, onda kreće sa napadima i vređanjima. Kad se ovakvi ljudi bave javnim prevozom u našoj opštini, uopšte se ne čudim zašto naša opština ima ubedljivo najgori gradski prevoz u Beogradu. Takođe nemam komentar na izjavu da je Kosmaj dobio rashodovane zglobove, a među tim zglobovima su bili 937 i 939 koji su vozili do pre 2 meseca i tek sad od 1.9. zvanično završavaju sa radom.
 
Evo koje mogu biti zglobne zbog kapaciteta putnika i po trasi :15,16,17,18,23,27,27e,31,35,37,43,45,47,48,50,52,53,56,58,59,65,71,72,73,74,75,77,78,79,83,85,88,89,94,95,101,108,302,408,511,601,610,611,704,706,707.
Neke mozda nisam stavio a mogu zglobnjaci ali je u pitanju kapacitet putnika
Sto se trola tice zglobne mogu biti 29,40 i 41
48 иако може, баш је тешко изводљиво. 79 може с тим да су проблем скретања код пијаце и оно друго ка Миријеву 3.
 
Да се похвалим најбољим превозником приградских линија у Београду, Ластом.
По реду вожње од 07:30 до 10:30 нема полазака на линији 351 из Дражња, а данас се није појавио ни тај у 10:30 а следећи је у 12:00, дакле 4 ипо сата без иједног поласка за град 😍.
Срећа у несрећи човек који је возио на 350 игром случаја је морао да сипа гориво у Гроцкој те сам га замолио да одем с њим до Гроцке, а он је чак испао максимално коректан и покупио је све људе са осталих станица. Невероватно је какав терор трпимо ми из Ластиних насеља
 
Posto je sve to politika kao i normalno oni su trebali da stave na tender da i lastini trocifreni budu privatnici. Plus i gspovi trocifreni(racunajuci 72,73,81,81L i 96).
Jer po njima samo 465,493,591,560,461 moraju zglobnjaci biti.Sve ostalo moze solo biti.Oni bi se od kilometraze privatnici zaradjivali kao blesavi.A ove ostale dvocifrene,sve GSPu
 
Пошто долазе приватници на потез 300 у Гроцкој издвојио сам списак свих линија и ко ће коју држати:
Сага Транс:
305 Устаничка - Болеч
306 Устаничка - Лештане - Бубањ поток
309 Звездара /пијаца/ - Калуђерица
311 Устаничка - Лештане (Раван)

Транс Југ:
302 Устаничка - Гроцка - Бегаљица
303 Устаничка - Заклопача - Врчин
304 Устаничка - Ритопек
306 Устаничка - Лештане - Бубањ поток
309Л Калуђерица (Вишњићева) - Калуђерица (Пут за Институт)

АСП Стрела:
307 Устаничка - Винча

СП Ласта
313 Миријево 4 - Калуђерица - Лештане (Раван)
350 Живковац - Дражањ - Камендол - Брестовик - Живковац
351 Шумице - Гроцка - Брестовик - Дражањ
352 Шумице - Дражањ (аутопутем)
352А Шумице - Врчин - Умчари - Дражањ
353 Дражањ - Живковац - Шумице (аутопутем)
354 Шумице - Врчин - Заклопача - Гроцка - Камендол
354А Живковац - Гроцка - Заклопача - Врчин - Шумице
354Б Шумице - Врчин - Заклопача - Гроцка
355 Шумице - Гроцка - Камендол - Дражањ
355А Шумице - Гроцка - Брестовик - Камендол - Живковац - Дражањ
355Б Шумице - Гроцка - Брестовик - Камендол - Дражањ
355Л Гроцка - Брестовик - Камендол - Умчари (центар)
356 Шумице - Гроцка - Брестовик - Камендол - Пударци
361 Шумице - Гроцка - Живковац
361Б Шумице - Гроцка - Живковац - Дражањ
361Л Дражањ - Брестовик - Гроцка
362 Живковац - Шумице (аутопутем)
363 Шумице - Гроцка - Брестовик - Камендол - Живковац
363Л Живковац - Бегаљица - Камендол - Брестовик - Гроцка
365 Гроцка - Умчари - Шепшин - Младеновац
366 Шумице - Умчари - Камендол (аутопутем)
366А Камендол - Илински крај - Умчари - Шумице
461 Шумице - Врчин (Равнице)
462 Шумице - Врчин (Јаричиште)
463 Шумице - Врчин (Јаричиште) - Врчин (Равнице)
466 Београд АС - Јаричиште - Врчин (центар)
466А Београд АС - Ласта - Јаричиште - Врчин (центар)
467 Врчин (Јаричиште) - Заклопача - Гроцка - Камендол - Пударци
 
Poslednja izmena:
Ја сам предлагао да се мало унормале те ознаке, али ми је речено да је боље да се не дира ништа док се не реорганизује цео потез, а то ће бити никад. :)
 
Prvi put cujem za trans jug.

Iskreno kad se pogleda, nista se znacajno nije promenilo.

Sagino preuzimanje linija 306/311 mi je logicno jer im depo kod pocetne stanice 311.
Inace mi se ne svidjaju njihovi busevi, to je moj neki trip, one šipke u 309kama su tako masne i gadne da mi je mrsko da ulazim na tu liniju.
 
Prvi put cujem za trans jug.

Iskreno kad se pogleda, nista se znacajno nije promenilo.

Sagino preuzimanje linija 306/311 mi je logicno jer im depo kod pocetne stanice 311.
Inace mi se ne svidjaju njihovi busevi, to je moj neki trip, one šipke u 309kama su tako masne i gadne da mi je mrsko da ulazim na tu liniju.
Trans Jug i Barbados su dobri, najviše se promenila 307 gde će biti znacajno veći broj polazaka radnim danima i vikendom, a 308 i 311 su isto lepo pojacane vikendom.
 
Је л се очекује нека измена и на Ластином потезу због померања БАС-а ?
 
Trans Jug i Barbados su dobri, najviše se promenila 307 gde će biti znacajno veći broj polazaka radnim danima i vikendom, a 308 i 311 su isto lepo pojacane vikendom.
Evo sad gledam, nisam siguran da je 311 pojačan vikendom. Vikendom ide na 40 min.

306 je možda pojačan vikendom, jer sad ima identičan raspored za svih 7 dana, prosečno na nekih 25-30min

Nemam sad vremena, ali svakako garantovano nisu uradili ništa u smislu alternacije polazaka ove dve linije, da se dopunjavaju a ne da istovremeno kreću sa terminusa
 
Kad se ovakvi ljudi bave javnim prevozom u našoj opštini, uopšte se ne čudim zašto naša opština ima ubedljivo najgori gradski prevoz u Beogradu.
Ја никада нисам био задужен за јавни превоз у општини.

Елем, од 1. септембра дошло је до две одлуке којима је Секретаријат за ЈП још једном на себе пљунуо.

- Продужење линије 105Л, скоро па дуплирана километража 100% кроз ненастањене њиве. Ово напомињем апропи њиховог става да предложена линија 300 "пролази кроз слабо настањена подручја"
- Линија 63, којој је терминус Устаничка, апропо оног њиховог става да се линије 300 не могу појачати због "попуњеног капацитета терминуса". Додуше, од ове јесени су и линије потеза 300 појачане.
 
Ја се слажем с тим да је окретница на Устаничкој пренатрпана, али онда се морају премештати линије са ње а не додавати још једна линија на то, слична ствар као што је 64 уведена до Шумица .

Елем обазирем се и на свој крај, секретаријат говори како не може јавни превоз преко пружног прелаза у Дражњу јер нема рампе, с друге стране пружни прелаз у Умчарима је у истом стању као и поменути у Дражњу, међутим ту имамо редовне линије 352, 353, 362, 365, 366, 352а и 366а које свакодневно пролазе преко тог прелаза, колико се сећам и пружни прелаз у Раљи је био без рампи а Ластина возила за Парцане и Бабе су пролазила преко истог.

За стајалишта на Кружном путу кажу како не одговарају прописима јер је јелте државни пут и онда погледаш стајалиште на Раковици "Дуго поље" , окретнице у Дубони и Село Младеновцу.
Више пута су се сами себи посрали у уста и апсолутно је чињеница да ако хоће они ће и у мојој улици ставити да пролази зглоб ако неко то прогура или ако је превозник Стрела 😃
 
Јавни превоз је једна озбиљна ставка у буџету града и Секретаријат вероватно има директиву да негативно одговара на захтеве сем у случајевима да је захтев такав да у рачуници прави уштеду. Сем тога, градска инфраструктура је факат таква да не испуњава безбедоносне критеријуме те је и сваки њихов негативан одговор заправо технички потпуно образложен и оправдан.
Е сад, имајући све то у виду, свака већа измена на мрежи се дешава само и искључиво ако први или други човек општине позове првог или другог човека из града и убеди га да му је то јако битно. У тим случајевима и само у тим случајевима Секретариајт додаје нове, ретрасира и продужава постојеће линије.

Мени у општини јавни превоз није посао, то радим беобилдовски, волонтерски саветујем оне којима је то посао. Ево, сад је већ трећа гарнитура људи које не могу да убедим колико је важна линија 300. Последњи председник који је то разумео и лобирао је био Дилберовић 2014, зато је та линија била у предизборном памфлету за кампању 2016 ....
 
Juce me pita kolega za nećaku cija se porodica skoro preselila u vincu, kako devojcica da dodje do skole na dedinju a da ne ide 50com.

Gledali smo mapu i objasnjavao sam mu da nema druge opcije, i kako je 300 u planu ali nikako da je pokrenu.

Bas je sramota kako povezuju padinslu skelu sa zemunom trasa preko 30 km, a ne povezuju vincu i okolna naselja sa cvoristem avalski put, resnikom/rusnjem, rakovicom i miljakovcem...komplet jugoistok bg-a sa jugozapadom.
 
Не тако давне 2018. године
1000100388.jpg
 
Vrh