Pa gradjanima grocanskih sela i ne treba javni prevoz, svi se voze kao gospoda u svojim limuzinama na 4 tocka.Потез 100 добио за 15 дана три нове линије, исто толико је добио потез 300 у Гроцкој за 15 година
Немате Стрелу,то је кључни одговор.Потез 100 добио за 15 дана три нове линије, исто толико је добио потез 300 у Гроцкој за 15 година
Mogla bi neka od njih da se produži do aerodroma, npr linija 112, da borča i zemun konačno dobiju direktnu vezu sa aerodromomMislim da su nove linije koje saobraćaju preko mosta trebale biti produžene do ŽS Zemun kako bi se omogućilo presedanje na voz za NS i ostale regionalne vozove.
Jedna linija, najbolje 105L može da se produži preko ŽS Zemun do Aerodroma čime bi Gornji Zemun i Borča dobili direktnu vezu koja im sad fali.
Izmedju Gornjeg Zemuna sa zeleznickom ima 612 koja ide redje i kasnije malo prvi polazak.Al nije lose.Ipak aerodrom pripada Surcinu,a pre dok Surcin nije bila opstina to je pripadalo Zemunu.Bolje 103.Ipak se 105L zaglavljuje kroz Borcu i ZrenjaninacMislim da su nove linije koje saobraćaju preko mosta trebale biti produžene do ŽS Zemun kako bi se omogućilo presedanje na voz za NS i ostale regionalne vozove.
Jedna linija, najbolje 105L može da se produži preko ŽS Zemun do Aerodroma čime bi Gornji Zemun i Borča dobili direktnu vezu koja im sad fali.
Žene iz nekog udruženja su došle i donele vozaču srca na štapiću, podelile svima bananice i balone.
To samo znači da će Sava Centar biti kao Autokomanda 2,ali tu ce biti sad jos vecih guzvi na samom stajalistu kako zbog putnika i autobusa tako i zbog silazne rampe za vozila iz Milentija Popovića (govorim o stajalištu u pravcu Gazele).Neće biti ništa od trajnog skraćenja jer će se pobuniti graðani. Niko nije lud da ostane bez dobijene veze sa NBG.
Jezivo.Линије 580,581,581А,581Е,583А,585,588 ће кретати са новог БАС-а преко Моста на Ади и прво стајалиште биће Чукарица,укида се стајалиште МЗ Чукаричка падина за 581,581А.Ниједно возило са поменутих линија више неће ићи Радничком.
Oce li ona okretati na NBGDU ili na Autokomandi?Ako ce na NBGDU mora stajati kod Ade581 će biti najbrža veza Žarkova i Novog Beograda,iako 89 ima češći takt,preko dana svakako,ujutru onaj čep kod Ade će jedino biti problem...ali realno obzirom da ce stajati samo na Adi,biće jako dobra alternativa ako neko žuri baš...
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Gde oni misle da trpaju sve na Trosarinu?491 се скраћује до Трошарине ако сам добро чуо, вероватно ће све линије преко Авале ићи дотле.