Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ne može da stane zglob na okretnicu u Ustaničkoj zbog preopterećenja okretnice. Jedino ako se izmesti većina 300ki. (Što očigledno nije u planu iako je vrlo potrebno i iz drugih razloga)
Da znam,ali kad bi se napravio kruzni tok na raskrsnici Ustanicke i Bulevara kralja Aleksandra onda bi stanica kod Ustanicke,koja se zove kao ovaj Bulevar kralja...bio terminus.Iz pravca BB izbaci putnike zaokruzi na taj kruzni tok i u smeru ka BB stoji i ceka polazak
 
50 не може да буде зглоб, није Устаничка једини проблем, има више тачака на траси где зглоб не може да прође.
 
Ustanička nije problem uopšte kao okretnica, već je problem broj linija koje se tu okreću. Što se ostalih tačaka tiče, postoji samo jedna koja je bila sporna, pa na kraju oborena kad je 18 bila preusmerena tim delom, konkretno skretanje za Kružni Put Voždovački iz Jerkovića.
Sve i da je trasa 100 posto savršena za zglobno vozilo, 50 ih neće imati ni narednih 10 godina.
 
Zaključili smo da to nije problem jer su ranije tim trasama prolazili zglobovi.
Кад раније и који је "стручњак" то закључио. 50 користим од 2006. година, а гледао сам га сваки дан 10 година и не сећам се да сам икада на њему видео зглоб. Било је ту свашта, и високотуристичких, и високоподних, средњеподних, са двоја, троја, четвора врата, али никада нисам видео да на њој саобраћа зглоб ....

То је као и она тврдња форумских "стручњака" да је на 302 саобраћао зглоб а не праве разлику између 302 и 302Л ...
 
Za vikend sam bio u Beču i mogu samo da kazem da mi za 50 godina necemo imati sistem tranzita kakav oni imaju danas.

Metro mora da bude okosnica svega i da se sve radi u odnosu na njegove linije, sve ostalo je sviranje...
 
Metro mora da bude okosnica svega i da se sve radi u odnosu na njegove linije, sve ostalo je sviranje...
Same trase naših metro linija su sviranje zdravom razumu. Sve ostalo što prati metro sistem bi nas dovelo do toga da 90% ljudi koristi kola za svaku sitnicu.​
 
Кад раније и који је "стручњак" то закључио. 50 користим од 2006. година, а гледао сам га сваки дан 10 година и не сећам се да сам икада на њему видео зглоб. Било је ту свашта, и високотуристичких, и високоподних, средњеподних, са двоја, троја, четвора врата, али никада нисам видео да на њој саобраћа зглоб ....

То је као и она тврдња форумских "стручњака" да је на 302 саобраћао зглоб а не праве разлику између 302 и 302Л ...
Druze zglob je saobracao na 50 kad je Kosmaj preuzeo zglobna vozila donirana sa Novog Beograda i Karaburme...posto zivim na tom potezu,lično sam koristio tu 50-cu o kojoj pričaš i u istoj zglobnoj se vozio...to može da ti potvrdi bilo ko od ljudi redovnih forumaša odavde koji su na ovom forumu....dakle zglob moze na 50 i nemoj da podrzavate pricu da ne moze kad moze...svaki dan se vozio i bio svedok da moze...ako me dobro secanje sluzi u pitanju su garazni brojevi GB 1194 I GB 1071 koji su nakon Kosmaja zaduzeni u Zemunu...tako da ako na jednoj 59-ci koja je dobila medju prvima nove Solarise tad 2013 godine,a preklapa se jednim delom trase do Banjice sa 50,dakle ako su na njoj godinama bili zglobovi do privatizacije linije 2016 godine,čemu tolika fama da ne mogu zglobovi na 50....zbog jedne krivine u Jerkovicu...ajte molim vas vise....i da ponovim zglob je radio na 50...hvala lepo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Кад раније и који је "стручњак" то закључио. 50 користим од 2006. година, а гледао сам га сваки дан 10 година и не сећам се да сам икада на њему видео зглоб. Било је ту свашта, и високотуристичких, и високоподних, средњеподних, са двоја, троја, четвора врата, али никада нисам видео да на њој саобраћа зглоб ....

То је као и она тврдња форумских "стручњака" да је на 302 саобраћао зглоб а не праве разлику између 302 и 302Л ...
Već sam ti jednom rekao, ali mi nije problem da ti ponovim da prestaneš toliko samouvereno da tvrdiš nešto što nije tačno. Ovakav komentar od strane nekoga kome je posao da se bavi javnim prevozom u Grockoj je poražavajuć. Nije ni čudo što nam je javni prevoz u totalnom haosu.
Na 302 su zglobovi radili tokom 2014. i 2015. kad je Kosmaj imao zglobove. 990, 958, 1014, 1018, 1193, 1194, 1195, 1196, 936, 937, 938, 939 i još par njih su vozila koje Kosmaj držao tokom 2014. i 2015.
Od toga, 1194 je bio redovan na 302! Na 408 je bio redovan 304, na 50 je bio 1196, na 9A 939 itd.

Unapred se izvinjavam našem članu @Somi303 na upotrebi fotografije za koju mislim da je njegova.
16941845167_2364a25360_b.jpg
 
Takođe su za vreme 50. Gročanskih svecanosti radila 2 Japanca na 302 i imala je slika negde, a evo slike Ikarbusa koju je okačio Šomi.
Gročanske svečanosti su pratila raznorazna pojačanja. 2017. je bilo tri zglobna japanca. Ne zaboravimo i ik-206 sa 17-ice 2015. Pokušaću da nađem i slike zglobova sa 50, mada ih je danas teško naći. Još jednom se izvinjavam svima čije slike su upotrebljene u ovu svrhu.
received_633841987707059.jpeg
received_1454681874838366.jpeg
 
I 50 i 302 mislim cak i 48 u nekom trenutku su imali zglobna vozila...prema tome mislim da je sve jasno i onima kojima nije bilo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Пре тендера 2017. су се мешали приватни превозници, ГСП и приватници. Ми смо често на 59 имали Соларисе а на 56 Банбусове старе кобре.
 
Pardon.Mozda je ovako bolje
Bravo,upravo sam njega pominjao 1071.....i evo sad mogu ljudi i slikom i rečju da vide ono o čemu govorimo...šteta je sad recimo što taj Banbus koji uzima 50 nema kroz tender uslov da za tu liniju ima i zglob tako da ce tu solo vozila biti jos dugo dugo....Linija 50 je za Voždovac,Rakovicu i Čukaricu isto ono što je 95 za Palilulu i Novi Beograd...klasično vezivno tkivo,i vi sad prevoz morate da oslanjate da vam ove linije budu nosioci prevoza u gradu i da vam kvalitet i kapaciteti podmiruju potrebe...hvala svim ljudima za ove slike,kao i tebi Nikola...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Bravo,upravo sam njega pominjao 1071.....i evo sad mogu ljudi i slikom i rečju da vide ono o čemu govorimo...šteta je sad recimo što taj Banbus koji uzima 50 nema kroz tender uslov da za tu liniju ima i zglob tako da ce tu solo vozila biti jos dugo dugo....Linija 50 je za Voždovac,Rakovicu i Čukaricu isto ono što je 95 za Palilulu i Novi Beograd...klasično vezivno tkivo,i vi sad prevoz morate da oslanjate da vam ove linije budu nosioci prevoza u gradu i da vam kvalitet i kapaciteti podmiruju potrebe...hvala svim ljudima za ove slike,kao i tebi Nikola...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Nema na cemu ;)
 
Ма немам шта ја да се расправљам са форумским стручњацима који не праве разлику између ванредних околности / полазака са регуларном легалном ситуацијом. Никада није постојао легалан и регуларан полазак зглоба на линијама које држи Космај. Геометрија путне инфраструктуре је једноставно таква да не дозбољава зглоб, зато је Космај у старту пројектован као погон за искључиво соло возила и као погон добијао је да вози искључиво линије на којима зглоб не може да саобраћа безбедно.

То што је Космај као погон у једном моменту своје историје био у тако јадном стању да је добио расходоване зглобове од других погона и да је некако морао да их одржава у погону који за то није пројектован и да их користи на инфраструктури где је то опасно не значи да то тако може у редовним околностима.

Лакат кривина и јако неповољан нагиб раскрснице Браће Јерковић и Кружног пута вождовачког је изузетно неповољна и опасна за зглобну конструкцију возила. Сам Кружни пут је исувише узак и за соло возила и аутобус често у мимоилажењу најаши преко ивичњака да не би дошло до чукања са аутобусом из другог смера. Буразер је доживео удес између 50-ице и багера на тој деоници где је аутобус поцепан кашиком багера. Даље, раскрсница Црнотравске и Бахтијара Вагабзаде је до пре реконструкције имала идентичан проблем. Плус готово немогућа ситуација да се зглоб искључи са стајалишта Паунова и престроји крајње десно да би скренуо, јер и соло возила су имала велики проблем. Затим, лакат кривина из Борске у Мишка Крањца, а онда скретање из Пилота Михајла Петровића у Кнеза Вишеслава .... неку тачку сам врв. и прескочио.

302 ... Ајде што у Бегаљици једва соло бус може да окрене у преподневним сатима, него што је сам улаз у Гроцку и искључење са СД пута у Булевар Ослобођења опасан. На том месту често соло аутобус качи ивичњак и прелази у супротну траку, камоли зглоб. О Устаничкој да не говоримо.

Свуда зглоб "може да прође" једва и кроз иглене уши, али по цену безбедности и путника, и возача, и осталих учесника у саобраћају. Али шта причати са "стручњацима" који би провукли соло бус кроз Забранску .... аспект безбедности саобраћаја је вама изгледа потпуно небитна и непојмљива ставка.
 
302 од сутра до понедељка поново до Гроцке ,а за Бегаљицу ГСП линија преко Брестовика и Пудараца, невероватно је како се не користи моменат.

Питање за @stf помињао си да се очекује реконструкција пута код Манастира Рајиновац, је л се одустало од тога или се чека да се заврши Вучка Милићевића? Пошто је деоница пута Пударци-Манастир Рајиновац у расулу, том путу је пре свега уз реконструкцију потребно и проширење ако се заиста планира неки озбиљнији превоз ту
 
Ма немам шта ја да се расправљам са форумским стручњацима који не праве разлику између ванредних околности / полазака са регуларном легалном ситуацијом. Никада није постојао легалан и регуларан полазак зглоба на линијама које држи Космај. Геометрија путне инфраструктуре је једноставно таква да не дозбољава зглоб, зато је Космај у старту пројектован као погон за искључиво соло возила и као погон добијао је да вози искључиво линије на којима зглоб не може да саобраћа безбедно.

То што је Космај као погон у једном моменту своје историје био у тако јадном стању да је добио расходоване зглобове од других погона и да је некако морао да их одржава у погону који за то није пројектован и да их користи на инфраструктури где је то опасно не значи да то тако може у редовним околностима.

Лакат кривина и јако неповољан нагиб раскрснице Браће Јерковић и Кружног пута вождовачког је изузетно неповољна и опасна за зглобну конструкцију возила. Сам Кружни пут је исувише узак и за соло возила и аутобус често у мимоилажењу најаши преко ивичњака да не би дошло до чукања са аутобусом из другог смера. Буразер је доживео удес између 50-ице и багера на тој деоници где је аутобус поцепан кашиком багера. Даље, раскрсница Црнотравске и Бахтијара Вагабзаде је до пре реконструкције имала идентичан проблем. Плус готово немогућа ситуација да се зглоб искључи са стајалишта Паунова и престроји крајње десно да би скренуо, јер и соло возила су имала велики проблем. Затим, лакат кривина из Борске у Мишка Крањца, а онда скретање из Пилота Михајла Петровића у Кнеза Вишеслава .... неку тачку сам врв. и прескочио.

302 ... Ајде што у Бегаљици једва соло бус може да окрене у преподневним сатима, него што је сам улаз у Гроцку и искључење са СД пута у Булевар Ослобођења опасан. На том месту често соло аутобус качи ивичњак и прелази у супротну траку, камоли зглоб. О Устаничкој да не говоримо.

Свуда зглоб "може да прође" једва и кроз иглене уши, али по цену безбедности и путника, и возача, и осталих учесника у саобраћају. Али шта причати са "стручњацима" који би провукли соло бус кроз Забранску .... аспект безбедности саобраћаја је вама изгледа потпуно небитна и непојмљива ставка.




Da ulažete imalo napora u ekspropijaciju i širenje / uređenje saobraćajnica kao što ulažete u raspravu na forumu i solo i zglob
bi mogli svuda.

Ali očigledno da su Beograd Put na crno proširenja vrhunac sposobnosti ove vlasti.
 
Ма немам шта ја да се расправљам са форумским стручњацима који не праве разлику између ванредних околности / полазака са регуларном легалном ситуацијом. Никада није постојао легалан и регуларан полазак зглоба на линијама које држи Космај. Геометрија путне инфраструктуре је једноставно таква да не дозбољава зглоб, зато је Космај у старту пројектован као погон за искључиво соло возила и као погон добијао је да вози искључиво линије на којима зглоб не може да саобраћа безбедно.

То што је Космај као погон у једном моменту своје историје био у тако јадном стању да је добио расходоване зглобове од других погона и да је некако морао да их одржава у погону који за то није пројектован и да их користи на инфраструктури где је то опасно не значи да то тако може у редовним околностима.

Лакат кривина и јако неповољан нагиб раскрснице Браће Јерковић и Кружног пута вождовачког је изузетно неповољна и опасна за зглобну конструкцију возила. Сам Кружни пут је исувише узак и за соло возила и аутобус често у мимоилажењу најаши преко ивичњака да не би дошло до чукања са аутобусом из другог смера. Буразер је доживео удес између 50-ице и багера на тој деоници где је аутобус поцепан кашиком багера. Даље, раскрсница Црнотравске и Бахтијара Вагабзаде је до пре реконструкције имала идентичан проблем. Плус готово немогућа ситуација да се зглоб искључи са стајалишта Паунова и престроји крајње десно да би скренуо, јер и соло возила су имала велики проблем. Затим, лакат кривина из Борске у Мишка Крањца, а онда скретање из Пилота Михајла Петровића у Кнеза Вишеслава .... неку тачку сам врв. и прескочио.

302 ... Ајде што у Бегаљици једва соло бус може да окрене у преподневним сатима, него што је сам улаз у Гроцку и искључење са СД пута у Булевар Ослобођења опасан. На том месту често соло аутобус качи ивичњак и прелази у супротну траку, камоли зглоб. О Устаничкој да не говоримо.

Свуда зглоб "може да прође" једва и кроз иглене уши, али по цену безбедности и путника, и возача, и осталих учесника у саобраћају. Али шта причати са "стручњацима" који би провукли соло бус кроз Забранску .... аспект безбедности саобраћаја је вама изгледа потпуно небитна и непојмљива ставка.
Bar dve godine su u Kosmaju bili zglobovi. Ali da, sada pušeri teško da bi mogli tim trasama.
 
Vrh