Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Konjarnik najgora opcija, ne znaci ništa kad ne postoji stajalište i opet će autobus da te izbaci gore na Ustaničkoj kod stajališta Bulevar kralja Aleksandra i to će mu biti i početno stajalište, u prevodu besmisleno je.
 
307 jeste najrealnija opcija, mada je ja ne bi produžavao, već preusmerio na Kružni put pa na AP pa do Katanićeve ili bloka 20. Ništa što treba da saobraća Bulevarom od Kaluđerice do Cvetka ne može biti efikasno i smisleno.
Nije baš realno očekivati promenu 90% trase jedne linije. Daleko više moguće deluje opcija nove linije koju si i sam pominjao, od Puta za Institut preko Kružnog, pa (doskorašnjeg) autoputa i na kraju Nbg-a.
 
Nije baš realno očekivati promenu 90% trase jedne linije. Daleko više moguće deluje opcija nove linije koju si i sam pominjao, od Puta za Institut preko Kružnog, pa (doskorašnjeg) autoputa i na kraju Nbg-a.
I to je odličan predlog, nama 307 ostaje ista, a dobijamo mogućnost presedanja i bržeg stizanja do grada. Ja sam protiv produžavanja Bulevarom, ili Ustanickom, jer onda linija gubi pouzdanost i svi sa poteza 300 bi nagrnuli na tu jednu liniju koja je produžena do grada. Nama je neophodno rasterećenje linije 50 pre svega i to je moguće ako se konačno uvede linija 300 do Miljakovca 1.
 
Vrh