Sole, drži se ti naselja Stepan Filipović i okoline, batali teme o kojima veze nemaš...
Obzirom da je post editovan nakon mog komentara ispod, da napomenem da se
odnosi na ovo
.
Problem su usitnjene i preskupe parcele. Tu država ne može ništa, kao što napisa Karlo.
Kao što napisah ranije i dalje stojim iza stava da kada se nešto hoće da se to i može, a da kada se neće, samo se gomila kojekakvih izgovora izbacuje kao neke floskule. Evo recimo navešću primer za liniju 34. Godinama sam se dopisivao sa DJP i Opštinom i tražio da se uvede stajalište "Rudo" za linije 34 i 36 (tada su samo one stajale) u smeru ka Prokopu i gotovo uvek bih dobijao ovdgovor kako nisu nadležni oni kojima se obraćam, nego oni drugi, pa se na kraju desilo da uvedu stajalište. Pa onda kada su radila samo 2 minibusa radnim danom a 1 vikendom, govorili su mi kako ne postoji potreba za pojačavanjem , da postojeći kapaciteti zadovoljavaju potrebe, a onda se desi da dodaju po jedno vozilo radnim danom i vikendom. Kada se nakon izvesnog vremena povećao broj škola, vrtića i fakulteta na trasi, a i obim železničkog saobraćaja na samom Prokopu, pa u Dragana Mancea maltene nije bilo moguće ući u minibus koji je došao sa Senjaka, pisao sam i teažio da se pojača linija radnim danom u vreme špica sa jednim dodatnim vozilom. Dobio sam odgovor kako je brojač putnika pokazao da ne postoji potreba za pojačanjem, i da to što na jednom polasku u vreme špica ima gužva, nije razlog za pojačavanje linije. I onda, nedugo potom, pojačanje linije 34 sa jednim vozilom radnim danom.
U svakom slučaju, udaljavamo se od teme. Za ozbiljnu privrednu zonu potrebno je u jednom momentu uvesti železniču liniju i dodatnu autobusku kao fider privredne zone, odnosno vezu cele zone sa železničkom stanicom, 461 ili 354 nikakve veze sa privrednom zonom niti imaju, niti treba da imaju.
Da se ovrnem i na prigradski prevoz i nadovežem na ono šta sam pričao.
Kada je bio PGR šinskih sistema na prvom javnom uvidu, ja lično sam predlagao da se uvedu dve linije železnice za opštinu Grocka. Da jedna linija bude preko Leštana i Vinče, da se iskoristi pruga koju bi gradili za potrebe privredne železnice, da linija ide preko Franša i Vukovog spomenika do železničke stanice Karaburma, koja bi se takođe izgradila. Da druga linija ide postojećom trasom železnice kroj južni deoopštine Grocka i da se rekonstruiše tamo gde je to potrebno, dogradi pruga da bude dvokolosečna, da se izgrade ili srede stanice / stajališta tamo gde nedostaju, odnosno gde je potrebno sređivanje. Dobio sam odgovor da uspostavljanje novih linija gradske železnice nije predmet rasprave, iako su oni lično predstavili plan širenja železnice sa sve novim linijama. Sa druge strane, danas imamo da će te pare koje bi m,ogle da se ulože u pomenute pruge, uložiti u gradnju pruge za EXPO od Zemun polja do Surčina. Jedino što je usvojeno je predlog za ŽS kod IKEE, koji su dali drugi podnosioci premedbi.
Dalje, iako imamo konstantno porast broja novih stanovnika duž Smederevskog puta i Višnjičke ulice, tu se ukida tramvajska pruga pod izgovorom malog broja ljudi koji bi je koristili i kako će to metro da pokrije jednog lepog dana, a sa druge strane imamo plan za produžavanje tramvajske mreže do Novog kineskog TC - a, iza blokova 71 i 72, i gde priliv novih stalnih stanara nije ni blizu prethodno pomenutim lokacijama.
Dalje, imamo da se oteže rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra od Cvetka ka Smederevcu, sve nešto nemoguće, komplikovano, neizvodljivo, problem finansije, a ovamo sa druge strane imamo autoput i druge saobraćajnice od NBG do EXPO.
Pa tu je i ono čuveno da nije potrebno da se produžavaju linije poteza 300 dalje od Ustaničke, dok sa druge strane linije sa poteza 600 se produžavaju i uvode nove. Potez 300 je na mišiće i jedvite jade izborio 309L i 313, a potez 600 dobio produženje linije 606, plus liniju 610, pa tu je 860MV i 860I, a da maltene ni prstom nisu mrdnuli...
P. S.
Novi vozovi i takt na 10 - 15 samo na liniji koja će od Prokopa do EXPO - a, dok će ostatak železničkog sistema da se i dalje oslanja sa sreću da se i taj redak polazak voza što imaju uopšte realizuje i da ne crkne kompozicija u nekom tunelu.