Управо о овоме већ дуже причам. На исти начин смо изгубили поласке преко Авале за град и практично остали без директне везе са комшијским авалским насељима и горњим делом Вождовца. Ласта је тим понашањем одбила путника са тог правца. Сећам се кад сам зимус ишао у Б. Поток по документа, возач ми је признао да је полазак у 17.10 на линији 466 сам један дан те седмице био реализован. И онда Ласта кука Секретаријату како нема путника, па им дозволе да укину поласке. Тако смо остали без укупно три поласка на 466 и 468, као и два на линији 467. То је тренутно још мање полазака преко Авале због летњег реда вожње. Тако да нам је ту што пре неопходна редовна интервална линија Авалским путем.Пошто се већ секретаријат вади на мали број путника, морам да кажем следеће а то да је за мали број путника на локалним линијама у Гроцкој крива и сама Ласта са својим честим неодржавањем истих. Који год локал био у питању дал 365, 350, 467 или 313 ти мораш унапред да размишљаш дал ће господа из Ласте послати возило на ту линију. Једноставно и да су добро биле испланиране те линије и остварене везе Ласта их је уканалила и самим тим је и преполовљен број путника на тим линијама. Нпр често се дешава да се не реализује полазак у 05:45 из Дражња на линији 351 и онда кад се појави возило буде полупразно јер ће сви користити полазак у 06:00