Oni sad bar imaju najbolji prevoz u gradu, pa i da razumeš tih 70% donekle. Al šta reći za raspalu Grocku gde imaju 70%, a ne mogu 500 metara Smederevca da urade za 8 meseci, a deo koji je najgori od skretanja za Kaludjericu do Ustaničke nisu ni takli, a Šapić je najavljivao radove i 4 trake od Vinče do Vuka još pre jedno 3-4 meseca.
Па сад, да ли је најбољи, не знам.
Јесте боље у односу на ГСП, али није баш ни савршено.
Уосталом колико пута се десило да се чека 605 по 40 минута у Блоку, а како нема зглобова баш је сардинисање.
Није Стрела ништа спец на 605/604, осим што нема БМЦ Усисвача, већ возе Конекти и Кобре који се полако разјебавају по Српским путевима, уз то ту су и оне рикше из Шри Ланке.
Гледајући из угла Прогара, ГСП-у су фалила само боља возила, ето Граду се изгледа више исплати да плати Стрелу, а не да намири ГСП како треба возилима.
Једино за шта се слажем око Стреле јесте линија 601, која је стварно сада супер.
Али овако, чак шта више, сматрам да Прогар итекако треба да се жали на превоз, јер ипак је сада и популарна дестинација са различитом врстом понуда, а и расте број становника, атрактивно место за живот, јер је удаљен од града, а добро је повезан након градње Т6 и Милоша Великог.
Не кажем дс је Стрела лоша, али није баш ни Швајцарска.
Пантограф је лепо написао за "Штатбахн", али ето битније су Сурчинске њиве.