Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Једино насеље које иоле има ту нормалну путну инфраструктуру је Пударци.

Имали су среће да је стандард са ширином и тротоарима кроз насеље поставио још Симоновић са првом деоницом улице, па је Пантелићу који је родом из Пудараца било наметнуто да и другу фазу улице уради у истој регулацији - остала насеља нису имала те среће. Сва проширења са изградњом тротоара урађена су за време Симоновића - на жалост, наследници му нису дорасли.
 
Ma Simonović je najpošteniji lik na svetu, čak ga je i najveći lopov morao najuriti..

FB_IMG_1716764913566.jpg
 
Fun fact: Део који територијално припада Гроцкој никад није урађен. А обе општине су добиле средства 🥱. Да не помињем како су биле приче да ће туда да се уведе минибус који ће да спаја два насеља
1000090219.jpg
 
Kada čitam @stf godine 2024. pomislim, koliko smo mi daleko od diktature? Gledam prilog o transportnoj reformi Čeljabinska i shvatam, tačno, nema diktature! U diktaturi, bivši aktivista, danas politički uključen čovek kaže: "Kada ste aktivista, možete da utičete na 5% promena, kada dođete na funkciju, možete 80% od onoga što ste hteli". U okviru reformi:

- Uradili su mnogo na prijatnijim i bezbednijim ulicama. Mnoge gole ulice su dobile aleje, razdelna ostrva, podzemni prolazi duplirani pešačkim prelazima.
- Velika obnova tramvaja, trolejbus dat u koncesiju sa širenjem mreže. Širi se tramvaj. Uvode se žute trake
- Vršene promene na mikroplanu, recimo, tramvaj pomeren 200 metara bliže pešačkoj zoni.
- Radi se na parkovima, priobalju, dečjim igralištima, smanjenju uzurpacija javnog prostora parking mestima.
- Ulazi se u projekat podzemnog tramvaja.

Program ima svoje nedostake i žalbe, ali da bi u Srbiji bila diktatura, pod 0 mora da postoji program. Dok diktatura ume da nekog eventualno talentovanog čoveka sa idejom i voljom uključi u sistem i da mu da stvara, zlatno doba aktivistu uključuje na radno mesto jok-efendije, sa zadatak da lepo objasni da svaki predlog i primedba ima svoje "primedba je neosnovana". Evo, ako u nekom naselju ima 100-200 metara uskog puta gde je problem mimoilaženje autobusa, za to nema tehničkih rešenja. Rešavati neki saobraćajni ili komunalni problem kroz eksproprijaciju/otkup? Nema rešenja. Ni za šta nema rešenja. Ali zato doba zlatno da zlatnije ne može biti.
 
Poslednja izmena:
А да побољшају превоз где Ласта саобраћа то ништа.Људи који се возе Ластом су грађани другог реда!
 
А да побољшају превоз где Ласта саобраћа то ништа.Људи који се возе Ластом су грађани другог реда!
Могу само да покушају, џабе кад је ласта у расулу једва крпе и ово што имају сад
 
Е, кад би знали ко је све морао да се ангажује за једну овакву баналност. Иначе је захтев за линију 300 последњи пут послат у новембру, за њу је лобирано са свих страна и није успело.
 
Od kako upoznah jednu devojku iz Progara, skontah koliko je u stvari mučno doći do tamo sa Voždovca, oko 2 h 30 min, u špicu to ide i do 3h.
Nije ni čudo, prvo 9tkom kroz sito i rešeto do Bloka, pa onda čekanje barem 15 minuta 605ce i još sat vožnje, ako ne uglaviš na kružnom i Ledinama.
Sve u svemu ne ponovilo se, a "vozi me na Pale preko Ledina" priča više ne dolazi u obzir.
Ova ekspres linija od Jakova nema nikakvog preteranog smisla bez produžetka do Progara i Boljevaca, a tek sa sakaćenjem 610 gubi se neki zdrav razum. Bolje da ništa nisu dirali.

Ima dobra fora, da se sa Karađorđevog nadene BG:VOZ i za 13 minuta stigne do Tošinog odakle se preseda na 601 i kasnije na Ledinama se preseda na 605.
Skraćuje putovanje na sat ipo, jer se ne lomiš puno na 9.

(Ne)Srećom taj potez drži Strela te će sigurno u budućnosti biti još "abeceda" linija, ne brinem za to.
 
Kada bi se uvodile smislene nove linije i produženja ili preusmerenja postojećih linija, niko se ne bi bunio. Kakvo god je moje mišljenje o linijama 600, 606 i 607, smislenije su 100x od 610E uz redukciju 610.​
 
Pa tebi je 600 smislena, jer ti polazi ispred kuće. 😃

Zezam se malo, u pravu si.
 
610E ima dosta loš terminus na NBG, da bi neko došao do centra mora presedati, a da bi išao do Voždovca, Banovog brda itd 2 puta mora da preseda.
Možda bi svrsihodnije bilo da linija nastavlja Vojvođanskom do Tošinog bunara, gde skreće desno u Milutina Milankovića do ŽS NBG (planirani terminus ispred železničke). Ponudila bi se veza sa 2 železničke stanice, budućom autobuskom stanicom, ne bi bilo preklapanja sa tramvajima puno ali bi se opet ponudila veza i sa tramvajima i sa 95 i sa bežanijskim 7X linijama i sa 65, 45, 85, ...
 
Nema smisla ova linija, al ajde.

Trebali su da je stave od Progara preko Boljevaca i Jakova (naravno preskačući neka manja stajališa) , pa odmah preko Surčina Jug na T6, i onda da skreće na Gagarina preko ŽS NBG i budućeg BAS-a, pa da se nastavlja na Milentije Popovića i konačno skrene u Blok 20 gde bi se terminirala.

Ovako pisac ne zna ša hoće, pogotovo sa ovim svraćanjem i okolišanjem na početku Surčina, nije nikakav Express, jedino to što ide preko T6, al slaba uteha.
Tu je i ovo sakaćenje 610.

No, ne brinem, firmetina samo raste, biće sigurno novih linija.
Ali ne menja da su glupi ko znate već šta, i da mi svi ovde moramo da im crtamo rešenja.
 
Od kako upoznah jednu devojku iz Progara, skontah koliko je u stvari mučno doći do tamo sa Voždovca, oko 2 h 30 min, u špicu to ide i do 3h.
Nije ni čudo, prvo 9tkom kroz sito i rešeto do Bloka, pa onda čekanje barem 15 minuta 605ce i još sat vožnje, ako ne uglaviš na kružnom i Ledinama.
Sve u svemu ne ponovilo se, a "vozi me na Pale preko Ledina" priča više ne dolazi u obzir.
Ova ekspres linija od Jakova nema nikakvog preteranog smisla bez produžetka do Progara i Boljevaca, a tek sa sakaćenjem 610 gubi se neki zdrav razum. Bolje da ništa nisu dirali.

Ima dobra fora, da se sa Karađorđevog nadene BG:VOZ i za 13 minuta stigne do Tošinog odakle se preseda na 601 i kasnije na Ledinama se preseda na 605.
Skraćuje putovanje na sat ipo, jer se ne lomiš puno na 9.

(Ne)Srećom taj potez drži Strela te će sigurno u budućnosti biti još "abeceda" linija, ne brinem za to.
Пруга Сурчин-Бољевци је постојала и увелико радила, до Старог аеродрома у Бежанији је водио крак главне пруге. Требало је за почетак спојити од Бежаније до Сурчина, и имали бисмо штатбан до Бољеваца, а одатле је до Прогара близу. То је реално могло да се уради негде до 1959. године. Него смо непрактично, а то ће рећи недовољно интелигентно друштво. Сад ћемо на ту страну да цепамо пругу, али преко Земун поља.

Показатељ те интелигенције је то што су ову нову линију згурали на терминус Блок 70а... да случајно нема везу са још којом линијом.
 
Jedna superlogična stvar u Bloku 42 bio bi jedan od ozbiljnijih terminusa javnog prevoza.
A vezano za "610E", tu su mogli ili 605 ili 604 da uzmu i naprave normalan posao. Još da odatle bude 1/3 polazaka za Obrenovac. 1/3 polazaka za Sremčicu, 1/3 polazaka za Mladenovac, bar nešto sa poteza 300 autoputem, nešto sa poteza 700.
 
Могуће је да још стоји табла са планом терминуса у Блоку 42... или је била на овом делу где је НЦР (ту на месту бесмислене пољане је планирана). Углавном, појео вук магарца.
 
Da nema npropisno prakiranih vozila, problem bi bio manji.

Odlično uređena saobraćajnica, za ponos i diku opštinara.
 
To je jaсно, сада сам рачунао, уколико би ваш предлог укључивао сва стајалишта било би на 410 33 тј 34 у б смеру. Не смеју се изоставити у предлогу линије стајалишта Пошта у Б. Потоку и Милутина Миљковића у Јајинцима, која су близу школа.
Ostadoh dužan da odgovorim. Računao sam, i sa stajanjem na svim stajalištima bi bio takt 31 - 32 minuta, što i nije neka razlika u odnosu na 28 minuta u ekspres varijanti. Tako da bi s te strane mogla oibična varijanta, uz naravno okretanje u Industrijskoj zoni sistemom ulica kao što to radi linija 303.

Dodatno pitanje. Kakva je situacija sa Ramnicama, odnosno koliko oni gravitiraju ka Voždovcu i da li je potrebno da predložena linija 410 svraća na 1 do 2 stajališta i u tom delu naselja?
 
Kome ovaj napaceni narod da se obrati za stanje u BKA kod kocke i semafor kod bajdine?

Nije realno da ljudi zbog jedne lose resene raskrsnice putuju 15-20 minuta duze
IMG_2253.png
 
Vrh