Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Onda neka vrate onu 11icu na stari most, ionako ide prazna pored sajma. Velike su gužve na 7 i 9.
 
Не постоји искључење ка аеродрому. Коришћење нове саобраћајнице ка аеродрому нема смисла, превише би се кружило.
ah da ja sam se prebacio, nisam dovoljno dobro gledao mapu.
 
Prvo, da li je ikada bila priča o sličnoj liniji? Složili smo se da je krenulo predizborno nagradjivanje Strele. Onako iz vedra neba, uvodi se linija.
Nije ovo iz vedra neba. Bilo je ranije zahteva građana da se uvede linija koja bi povezivala Prokop i Aerodrom. Jedan deo njih je tražio i da se BAS / Novi BAS ubaci u priču. Fokus je bio na bržem povezivanju autoputem. Ja sam samo ranije grafički uobličio to, da linija ide preko Sava centra autoputem, i onda je neko sa twitter - a to prosledio Vesiću na njegov twitter. Rezultat toga je ova trasa koja je dobijena. Čak je i broj linije uzet koji sam predložio. Isto tako je prihvaćen i predlog pojedinaca da linija ne staje na svim stajalištima duž trase.
Nešto mi deluje da 300 nije daleko, vinča - miljakovac, da ne bude koje obećanje nismo ispunili, jer ima 312.
Bilo bi lepo da se i ovo uvede.

Šta hoćete vi narode, eto nove linije, pa makar bile suprotne tokovima putnika.
Nije mi najjasnije na šta se ovo odnosi.
 
та линија је требала одмах са Прокопа на ауто-пут и директно до аеродрома са стајањем код Сава центра, Генекса и Тошиног бунара, и да иде на максимум 20 минута и 24 сата. него је уведена да се каже да је уведена
Што волите сви Газелу, али нешто мање је у њу био заљубљен ЈАТ, на чије инсистирање од пре још 40 година је направљен алтернативни пут за аеродром, јер су им посаде касниле на летове.

Иначе, сви возови треба да стају у Земуну, и та станица да буде повезана са аеродромом. Тај сервис би се онда промовисао у Новом Саду и још где треба.
 
Poslednja izmena:
Иначе, сви возови треба да стају у Земуну, и та станица да буде повезана са аеродромом. Тај сервис би се онда промовисао у Новом Саду и још где треба.

Управо. Као што у Будимпешти возови свих рангова за Сегедин, Дебрецин итд. стају на стајалишту Ферихеђ, који је најближи аеродрому Франц Лист одакле има аутобус до аеродрома. Притом, Земун је много већа станица од Ферихеђа, највећа у Београду и из њега ће ићи возови у свим смеровима. Сулудо је да се бусеви пробијају кроз београдску гужву до Прокопа да би путник поново возом прошао кроз Земун, кад ето ти поред аутопута без улажења у град железничка станица Земун кроз коју пролазе сви возови. По мени је потребна једна линија Аеродром - ж.ст. Земун за повезивање са железницом уз стајање Сокола у Земуну и терминус свих возова за југ и Банат из Земуна, и друга линија Аеродром - нови БАС када се отвори нови БАС. До отварања пруге Земун Поље - Аеродром једног дана. Тада могу укинути ове бусеве и све ће то да опслужује воз једном линијом.
 
Zanima me linija 860i pošto prekosutra putujem avionom rano ujutro.
On kreće sa st. 9559 BAS-a u 4:00 i 5:00 . Koliko mu treba vremena da stigne do aerodroma?

I kad iskrca na st. robni terminal, koliko ima peške do ulaza u aerodrom?
 
Od robnog terminala imaš možda 5-7 minuta. A vožnje do njega ne znam. Možda 30-40 minuta u taj sat.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Zanima me linija 860i pošto prekosutra putujem avionom rano ujutro.
On kreće sa st. 9559 BAS-a u 4:00 i 5:00 . Koliko mu treba vremena da stigne do aerodroma?

I kad iskrca na st. robni terminal, koliko ima peške do ulaza u aerodrom?
Rekao bih nekih 20-25 minuta do aerodroma od BAS-a
 
Што волите сви Газелу, али нешто мање је у њу био заљубљен ЈАТ, на чије инсистирање од пре још 40 година је направљен алтернативни пут за аеродром, јер су им посаде касниле на летове.

Иначе, сви возови треба да стају у Земуну, и та станица да буде повезана са аеродромом. Тај сервис би се онда промовисао у Новом Саду и још где треба.

онда је боље да су увели аутобус од ЖС Земун до Аеродрома
 
Je l ovu novu liniju 600 drzi Strela Obrenovac ili GSP?
Edit: Vidim da je ubacena na svakoj stanici gde staje na BeogradPlus aplikaciji ali se ne pojvaljuje kao da su vozaci zaboravili da ukljuce GPS
 
Ne samo što idu izbori nego smo potpuno prevideli da ćemo možda imati mnooogo novih linija na potezu 600 sada kada ga je preuzela Strela (videti pod slučajem "Slovarica linije 860" - Slovarica linije 860 je pedagoško edukativna igra za predškolsku i školsku decu i ostale putnike linije 860. Na zabavan način oni će savladati slova i naučiće da sastavljaju reči i rečenice). Što u krajnjem i nije loše za putnike.

P.S. koja je fora sa zonama 1 i 2 na sajtu SJP-a čak i na potpuno novoj liniji?
Ажурирали су зоне на сајту
 

Linija 600 (prvi utisci nakon vožnje)


Kako je tokom vikenda najavljena nova linija 600, a živim pored Prokopa, odlučih danas da se sa istom provozam. Juče sam predveče sišao do ŽS da vidim da li su postavili red vožnje i oznake za liniju, ali ni traga od istih. Kada sam danas sišao do stanice, bilo je par minuta do polaska. Oznake za novu liniju uredno postavljene, ali nigde reda vožnje. O neophodnosti postavljanja mape sa trasom da i ne govorim. Na stajalište nailazi Guleryuz, GB 70217. U pitanju je polazak u 14:45, o kome je govorio @NecaBG. Sudbina je tako udesila da sam od svih polazaka ubo baš jedan od onih na kojima radi problematičan vozač, uslovno rečeno.

Čekao sam polazak na početnoj stanici kod Prokopa, gde je bio parkiran 36 i čekao vreme svog polaska. Vozač na liniji 600 je stao tek kada je video da sam potrčao za njim da uđem. Pošto sam ušao, bio sam jedini putnik sve do stajališta Bežanijska kosa, gde sam izašao. Za 20 minuta smo stigli do pomenutog stajališta.

Na već pomenuto stajalište „Ortopedski zavod“ uopšte nije stao, nego je samo produžio pravo. Kao što je pomenuo NecaBG, putnici nisu stigli ni da reaguju na vreme i da ga zaustave. Čini mi se da je neko vozilo bilo parkirano ispred stajališta, bliže samom ortopedskom zavodu, ali nisam 100% siguran, jer nisam toliko obraćao pažnju na samu trasu, i da je zato preskočio stajalište.

Dok smo se spuštali ka Mostaru, u poslednjem trenutku se isključio sa skretanja za Gazelu. Tada sam čuo da priča sa nekim preko mobilnog telefona. Istog trenutka sam skapirao da taj sa kime priča mu govori kuda treba da vozi i gde su stajališta.

Pošto smo se spustili na najdonji nivo Mostarske petlje, stvari su se činile da idu na bolje. Međutim, nakon što je prošao uključenje iz Kneza Miloša, zaobišao je dva autobusa koji su bili na stajalištu i skrenuo ka Sajmu. Nisam siguran da je iko i konstatovao autobus od prisutnih ljudi na stajalištu.

Približavamo se Sajmu ali vozač uopšte ne usporava, već prolazi pored stajališta na kome je bio samo jedan autobus i primao putnike. Videlo se da ima ljudi koji su hteli da uđu, jer su krenuli ka autobusu. Kako smo se približavali stajalištu "Ruska", tako je počeo da usporava. Pretpostavljam da je mislio da tu treba da stane, a ne na Sajmu.

Kada smo se spustili sa Mosta na Adi u Jurija Gagarina, već mi je kroz glavu prolazilo da ne omaši i skrene u Antifašističke borbe, ali je na svu sreću produžio pravo. Nakon toga je pitao onog sa kojim je bio na telefonskoj vezi, da li treba da skrene u Marka Hristića ili da produži još pravo. Pošto je skrenuo kako treba, uputio se ka petlji kod Arene. Naravno, ni na jedno stajalište na NBG nije stao. Na stajalištu kod Buvljaka, u Jurija Gagarina, samo jedan čovek je krenuo ka autobusu. Drugi ako su i hteli da uđu, kasno suz to konstatovali. Na stajalištu u Marka Hristića je nekoliko ljudi stajalo i hteli su da uđu u autobus, ali vozač nije uopšte usporavao. Uspeo sam da primetim kako jedan od putnika proverava oznake za linije, pošto je autobus prošao pored stajališta. Na stajalištu „Blok 28“ je samo bio jedan mladić sa slušalicama u ušima i koji nije uopšte dizao pogled sa mobilnog telefona.

Kada smo bili na petlji kod Arene, malo je falilo da produži da vozi trasom linije EKO 1. Već je krenuo da se isključuje sa petlje, ali se vratio na istu i spustio na autoput, nakon što mu je tako rekla osoba preko telefona.

Po spuštanju na autoput, nastavlja da priča preko mobilnog. Naravno i dalje ne staje na stajalištima, sve dok ja nisam ustao i sišao na pomenutom stajalištu kod BK, iako se svaki put uredno isključi za stajalište. Tu već nisam stigao da ispratim na svim stajalištima da li je bilo ljudi koji su hteli da uđu. Ono što je evidentno, to je da su na stajalištu kod Studentskog grada nekolicina njih kasno konstatovala da je u pitanju autobus koji im odgovara.

Po izlasku iz autobusa, na samom stajalištu me je dočekala tabla na kojoj uredno stoji oznaka za liniju 607. Isti slučaj i sa nadstreßnicom. Fotografije na kraju posta.

Malo sam se promuvao po samoj BK i vratio se na stajalište da čekam polazak u 17:15 sa aerodroma. Tu me je dočekalo potpuno drukčije iskustvo. Vozio sam se sa mercedesom kojeg je uhvatio @Jelancha. Po samom dolasku, u autobusu je bilo 10 – ak putnika. Nekoliko nas je ušlo. Vozač je stajao na svim stajalištima osim kod Gospodarske mehane, gde je bila jedna devojka koja je čitala knjigu i samo bacila pogled da vidi da li je to njena linija. Kako nije bila, nastavila je da čita knjigu.

Kako je nova linija u pitanju i nisu ljudi najbolje upoznati sa njenom trasom, tako su pitali vozača kuda ide. Taj stepen poznavanja trase i samih stajališta, ne pamtim kada sam zadnji put video, a da je u pitanju prvi radni dan na trasi. Jedna žena ga je pitala kako da dođe do 88 pošto je trebala da ide na Žarkovo. Vozač ju je posavetovao da ide sa njim do Sajma i da onda prođe kroz podzemni prolaz i na stanici u suprotnom smeru čeka linije ka Žarkovu, da joj je to brža i bolja varijanta jer ima više linija. Ona je to prihvatila i sišla je kod Sajma. Duž same trase ljudi su izlazili, da bi se nakon Mostarske petlje sam nas dva putnika uputilo ka Prokopu, gde smo i izašli.

U odlasku mi je trebalo 20 minuta do BK, a u povratku 25 minuta. Utisak mi je da iako je bio popodnevni špic kada sam se vraćao, da je ovo brža varijanta nego da linija ide preko Sava centra. Ovde bih se složio sa konstatacijom @Пантограф . Moja slobodna procena je da je potrebno oko 35 minuta od jednog do drugog terminusa.

Ostaje mi još samo da pogledam stajalište u Gučevskoj, da nije tamo okačen red vožnje za liniju 600, obzirom da se ono vodi kao početno, za razliku od linije 38L, kojoj je početno stajalište kod ulaza u staničnu zgradu Prokopa.

Autobus sa kojim sam se vratio, primio je 10 – ak putnika sa torbama, po dolasku na stajalište kod Prokopa u smeru ka Mostaru. Nekoliko ljudi je ostalo da čeka drugu liniju.

I samo da napomenem da nisam upisao GB Mercedesa sa kojim sam se vozio, tako da ne znam kojih od pomenuta dva modela ima 2, a kojih 1 vozilo na liniji.

20231106_154524[1].jpg


20231106_154508[1].jpg


20231106_154537[1].jpg
 
Ja mislim da će linija biti izuzetno popularna čim je ljudi skontaju, brinem se da solo bus neće biti dovoljan u određenim periodima dana.
 
Врло могуће, ово је било око 7:30, и нешто људи, да не кажемо Новосађана, ишло је ка железничкој станици.
 
Probat ću je ja sutra oko 10:30-11h od gučevske pa sve do aerodroma.

Do A1 imam 500 metara, a do gučevske oko 800 metara pešaka. Ako ne bude kiše, onda gučevska, ako bude ipak A1

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Da li zna neko koliko vozila radi na liniji 600? Prema onome što je gspbeograd.net napisao, ispada da na liniji radi 4 vozila sa turažom od 60min, a prema onome što sam ja računao više mi se uklapa turaža od 45min i 3 vozila, kako je i spominjano ovde.​
 
Da li zna neko koliko vozila radi na liniji 600? Prema onome što je gspbeograd.net napisao, ispada da na liniji radi 4 vozila sa turažom od 60min, a prema onome što sam ja računao više mi se uklapa turaža od 45min i 3 vozila, kako je i spominjano ovde.​
Cetiri vozila sa turazom od 60 minuta.
 
Šta to znači. Koliko treba u normalnim uslovima od Gučevske do aerodroma? 1h?

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Znači 45 minuta ? Idem sutra pa javim tačno :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Meni deluje da ce se ova linija bas "primiti" medju putnicima. Dosta ljudi pita, interesuje se, pogotovo kad se dodje na dolazni terminal aerodroma. Nisam primetio na terminusima da su istaknute table sa redovima voznje, sto bi svakako trebalo da se uradi, ali mislim da bi i u samim autobusima, koji saobracaju na ovoj liniji, trebalo istaci trasu sa stajalistima, kao i red voznje. Vozac kad dodje na aerodrom, znatizeljni putnici mu odmah prilaze, da se raspitaju o samoj liniji. Takodje, u samom autobusu su tasteri kojim najavljujete izlaz.
 
Vrh