Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Опет нема смисла јер је велики притисак на 17 и 18 и неће се ово користити много. Буквално бацање пара и горива.
 
Nije cilj ove linije da rastereti 17 i 18 već politički razlozi, odnosno da se pridobiju ljudi koji se zalažu za uvođenje linija do Prokopa, meni se prvom ova trasa ne sviđa ali šta je tu je, makar će biti nekakve veze između Novog Beograda i Prokopa
 
Traženo je odavno da se uspostavi linija koja će povezivati Prokop & budući BAS sa aerodromom. Sada ispunjavaju želju verovatno zbog izbora, ali biće putnika neće ići sigurno prazna, zna li se šta će voziti? (samo da nije kombi)
 
Po meni ovo je okej i namerno je stavljaju preko Nbgd da bi odatle kupila putnike, Iako je naravno brza i bolja varijanta autoputem. Ovo je prva izborna linija, videćemo jel će ih biti još
 
Могли су да убију две муве једним ударцем тако што ће поред Аеродрома служити као испомоћ 17,18 и 88.
 
Ne samo što idu izbori nego smo potpuno prevideli da ćemo možda imati mnooogo novih linija na potezu 600 sada kada ga je preuzela Strela (videti pod slučajem "Slovarica linije 860" - Slovarica linije 860 je pedagoško edukativna igra za predškolsku i školsku decu i ostale putnike linije 860. Na zabavan način oni će savladati slova i naučiće da sastavljaju reči i rečenice). Što u krajnjem i nije loše za putnike.

P.S. koja je fora sa zonama 1 i 2 na sajtu SJP-a čak i na potpuno novoj liniji?
 
Od sutra se uvodi nova linija poteza 600, najverovatnije za izbore, a i da bi Strela malo uvećala prihode, pretpostavljam da će tu raditi preostalih 12-13 nepuštenih Intoura
Dodatne informacije koje su ovde potrebne:
Koje je vreme obrta i koliko je planirano polazaka po satu?
Lično mi je ruta sasvim okej, jako fali veza Prokop-Sajam, Prokop-ŽS NBG i Prokop Aerodrom. Sviđa mi se što je linija nekakav poluekspres i ide autoputem većim delom svoje rute. Što se trase tiĉe, mislim da je jedino sporan deo oko ŽS NBG, odnosno ja bih pre voleo da linija ide odmah ispod ŽS (trasom 94 sa mosta) pa da ide na autoput ulicu pre. Broj vozila je mali za bilo kakvu veću frekvenciju.
Takođe linija 860I bi trebalo da staje ispred terminala kako bi se dobio zajednički interval malo bolji između Aerodroma i NBG
 
Nije loša linija dok ne dobijemo voz za Ekspo. To je u suštini trasa koju će on pokrivati. Mada može da ostane i tada za lokalna kretanja.

Trebala bi nam bar još jedna ekspresna linija sa Aerodroma do Trga i da se ukine A1 ili bar da se ukine ta posebna tarifa jer nema smisla kada već postoje 600 i 860I. Plus ekspresna linija sa Trga do Prokopa.

Neka moja pretpostavka je da će ići na 40 minuta a da je vreme obrta 120 minuta.
 
Gde staje ova 860I na aerodromu?

Pretpostavljam da će novoj liniji trebat 40 minuti do aerodroma

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
860I staje kod Robnog Terminala ali ne ulazi direktno na aerodrom
 
Gde staje ova 860I na aerodromu?

Pretpostavljam da će novoj liniji trebat 40 minuti do aerodroma

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Staje kod robnog terminala što je totalni fejl jer onaj ko izađe sa aerodroma je uopšte neće ni videti ni uzeti u obzir. Ali, ako se ona prebaci ispred terminala i uklopi da ide između 860I može biti jako korisna.
A1 po meni treba da bude ekspres linija na ruti vlo sličnoj sada. Aerodrom-Opština NBG-Trg Republike (ili Zeleni venac)
 
Linija 600 se pojavila i na našoj voljenoj Beograd+Plus aplikaciji 🤗
1699185681351.png
 
@carlazar @Boki123 @Pumba @dervisbegovic_ @Пантограф

Ne znam da li je iko nakon 7h ujutru posećivao sajt SJP, pošto je u okviru vesti o uspostavljanju nove linije, izbačen i red vožnje, ali i mapa trase linije.

vest-192-pG6Uh9VabIyeGPlzqp5VLVs2r2PxPonAGrV8YPC8.jpg


red vožnje: https://www.bgprevoz.rs/storage/editor_content/600 od 06.11.2023.pdf

 
Poslednja izmena:
Pouzdanija je veza preko Mosta na Adi kad je špic, i mnogo brža. Za aerodromsku liniju, pouzdanost je br. 1.
Nažalost, opet linija zavisi od autoputa. Možda da umesto autoputa koristi bulevar Milutina Milankovića pa se priključi tek kod Toše? Mada, ovako nudi lep zajednički interval sa 860I

Saobraćaće u taktu od 30 min što je okej (not great not terrible).

Prvi polazak je nešto pre 5, a poslednji je nešto pre ponoći. Mislim da je potrebno uvesti ranije polaske zbog aerodromskog talasa ujutro.
 
Čepovi na autoputu su u pravcu Beograda od Arene, u pravcu aerodroma do isključenja za Bežaniju. Ovo ostalo je relativno ok i ne gubi se previše vremena.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Malko. Pokretna je kolona većinu vremena, od Arene stoji zbog pametnjakovića koji se isključuju uključuju :D

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Stoji zbog preopterećenja, tj. zbog rada sa 160% kapaciteta. Ne postoji vozačka tehnika koja bi eliminisala čep na Gazeli.

U slučaju da se 860i prebaci na novi BAS, ta i linija 600 treba da se preusmere Milankovićevom i Tošinim bunarom do petlje Studentski grad, jer će time postati znatno otpornije na zastoje.
 
Poslednja izmena:
Ako ubace Intouro autobuse (što je izgleda planirano) biće odlično.
Oni imaju bunkere, ne nešto preterano velike, ali opet mogu da prime određenu količinu prtljaga, zasigurno bolje u odnosu na A1 & 72.

Nije sjajna trasa, ali i ovo je ogroman uspeh da su se setili, verovatno zbog izbora (džaba sve gube Beograd).
 
Vrh