Šta je novo?

Privatni prevoznici

Kad vidim 302 ni ne pokusavam da udjem jer znam da će biti gužva katastrofa. A pričao sam o tome da je pogon Karaburma relativno blizu Ustaničke i da bez problema mogu da drže neke polaske na 302
Mogu, bar one koji se isključuju/uključuju sa Ustaničke. Samo je to teška priča jer ni oni baš nisu u sjajnoj situaciji. Higeri i druga solo braća im se (opet) sve češće pojavljuju na 16, 27, 43, 65, 101... Od prvog sam očekivao da će preuzeti neke polaske na 27E, al ništa od toga. Još ako ne budu mogli da voze Japance od januara, tek onda će biti u problemu.
 
Na osnovu kojih to istraživanja si došao do podatataka da su stanovnici i korisnici poteza 700 navikli na solo vozila i će im nepremostiv problem predstavljati uvođenje zglobnih autobusa, a da stanovnici Mirijeva i opštine Grocka nisu navikli na solo vozila ali da njima neće biti problem da sev naviknu na zglobna vozila?​
Rekao sam ironično jer u Zemunu nemaju tri pošteno ispravna zglobna autobusa pa šalju solo svuda gde stignu bez obzira na silne žalbe.
 
ne brini, kad dodje jos trista milionskih bmcova otici ce bar 150 u zemun. ipak treba razneti stogodisnje kuce sirom zemuna i ocistiti parcele za nove zgrade.
 
U vezi sa nekim komentarima koji ste pisali vezano za strance vozače. Par puta sam se vozio sa njima u 79ci. Voze polako, i opušteno. Posle 79 udjem u 16, kao da smo na reli trci u solarisu... Posle u suprotnom smeru ulazim u 16 novi turski autobus, opet trka do cilja, a autobus se već raspada i ispušta zvukove ko Solaris posle 10 godina čak i gore.
 
Jednog vozača treba udaljiti pod hitno iz Banbusa, jer ja veću bahatost nisam video. Vozi liniju 54, i već godinama zadnji polazak iz Makiša u 23:20h vozi sa ugašenim displejom, a neretko i sa ugašenim svetlima u samom autobusu, iako ima putnika unutra. I sada ako neko čeka autobus, on samo prođe jer ljudi misle da ide za garažu. A onda pre opštine Rakovica se isključi i ide preko nadvožnjaka na Vidikovac pa dalje za garažu, tako preskačući 11 stajališta. Prijavljen je više puta direkciji za javni prevoz, no međutim bezuspešno očigledno.
 
Ja bogami prijavljivao jednog takvog na 34, sigurno jedno 10 - ak puta u roku od mesec dana i nakon toga ga nisam više video na liniji.
 
Иначе, док нису дошли Шриланчани, на 54 је ситауција да само један возач има око 30ак година, а сви остали су пензионери, који изгледају да им буквално уступиш место у превозу, од 5-6 возача колико их је на 54.

Радним данима, 54 треба да иде на 20 минута, а викендом, као сада радним данима(45 минута). Омогућава брзу везу насеља дуж Савске магистрале са Раковицом, заобилазећи Сајам.

Колико сам приметио, на 54 су сада новије Акие(П40360 и П40363).
 
Premijerno, nova linija 600 Prokop-Aerodrom sa Conectom GB 70152

20231106_151044.JPG

20231106_151050.JPG


Uspešno upisana.:cool:
20231106_150727.JPG
 
Premijerno, nova linija 600 Prokop-Aerodrom sa Conectom GB 70152

Pogledajte prilog 179446
Pogledajte prilog 179447

Uspešno upisana.:cool:
Pogledajte prilog 179448
Lepo izgleda, međutim danas je krenuo po redu vožnje u 14:45h, i nije stao na stanici 274 Ortopedski zavod, samo je projurio, i to tako brzo da nismo mogli ni da mu mašemo. Očigledno nije upućen vozač još uvek gde su mu stajališta, iako nas je bilo preko 10 na stanici, a naredni je bio za 30 minuta.
 
Иначе, док нису дошли Шриланчани, на 54 је ситауција да само један возач има око 30ак година, а сви остали су пензионери, који изгледају да им буквално уступиш место у превозу, од 5-6 возача колико их је на 54.

Радним данима, 54 треба да иде на 20 минута, а викендом, као сада радним данима(45 минута). Омогућава брзу везу насеља дуж Савске магистрале са Раковицом, заобилазећи Сајам.

Колико сам приметио, на 54 су сада новије Акие(П40360 и П40363).
54 voze 4 vozača, taj mlađi vozi uvek radnim danom pre podne, a popodne voze dva penzionera. Vikendom vozi jedan vozač pre, i jedan popodne s obzirom na to da ide na 90 minuta, tj 1 autobus u krugu. Ovaj problematičan vozi uvek П40363, i kaže kako je on kupio taj autobus, i može da vozi kad hoće i kuda hoće, bahatost nemam reči. Leti retko kad uključuje klimu, drži telefon na uvetu, vozi jednom rukom itd. Ali s obzirom da nema vozača, verovatno mu tolerišu, inače ima kamera u samom autobusu kao i GPS praćenje, sve činjenice je vrlo lako utvrditi.
 
Mercedes Citaro je savšen autobus, definitivno najbolji u BGu, pa onda Solaris.
Vozio sam se od Galerije do Sava Centra i prezadovoljan sam. Nije možda bus za 601, ali na neku drugu liniju sigurno može. Meni nije problem što ima samo dvoje vrata.
 
Lepo izgleda, međutim danas je krenuo po redu vožnje u 14:45h, i nije stao na stanici 274 Ortopedski zavod, samo je projurio, i to tako brzo da nismo mogli ni da mu mašemo. Očigledno nije upućen vozač još uvek gde su mu stajališta, iako nas je bilo preko 10 na stanici, a naredni je bio za 30 minuta.
Ja baš bio u tom autobusu. Kasnije ću napisati izveštaj, moje iskustvo sa njim i sa drugim u vreme povratka, u adekvatnoj temi, gde smo pisali o ovoj liniji.
 
Mercedes Citaro je savšen autobus, definitivno najbolji u BGu, pa onda Solaris.
Vozio sam se od Galerije do Sava Centra i prezadovoljan sam. Nije možda bus za 601, ali na neku drugu liniju sigurno može. Meni nije problem što ima samo dvoje vrata.
Prava je šteta što neće ostati u Beogradu, al po meni je ipak novi Man sa 511 za nijansu bolji i najbolji je bus u gradu
 
Malo smo zanemarili ostale privatnike pa evo fotografija..

Polako, ali sigurno opršatamo se od Ikarbusa kao marke u redovima Arrive.
"Arriva Litas" Ikarbus IK-112N GB 50147 / P 40067 ; Linija 58 Novi Železnik - Pančevački Most
50147-P40067 (1).JPG


"Arriva Litas" Ikarbus IK112N GB 50150 / P 40064 ; Linija 74 Bežanijska Kosa - Mirijevo 3
50150-P40064 (1).JPG


"Arriva Litas" Temsa Avenue LF 12 GB 50244 / P40162 ; Linija 74 Bežanijska Kosa - Mirijevo 3
50244-P40162 (1).JPG


"Arriva Litas" Temsa Avenue LF 12 GB 50245 / P 40163 ; Linija 33 Pančevački most - Kumodraž
50245-P40163 (2).JPG


"Banbus" Akia Ultra LF 12 GB ??? / P 40365 ; Linija 51 Bele Vode - Beograd na Vodi
XXX-P40365 (2).JPG


"C&LC" Akia Ultra 12 LF GB ??? / P 42332 ; Linija 94 Novi Beograd (Blok 45) - Resnik (Edvarda Griga)
XXX-P42332 (1).JPG

Ehh da je KIA...
XXX-P42332 (2).JPG


"C&LC" MAZ-215 GB ??? / P 45104 ; Linija 511 Sremčica - Beograd na Vodi

Izuzetan potez vozača GSP-a, penzos je vozio van žute trake i ovaj je odmah pretpostavio da će mu se kad tad ubaciti u traku zbog stajališta, usporio je i blicao mu je jedno 10 sekundi dok se ovaj nije ubacio. Eto ipak ima kulture i poštovanja u saobraćaju.
XXX-P45104 (1).JPG


"Ćurdić" Otokar E-Kent C GB ??? / P 41871 ; Linija 35 Novi Beograd (Blok 20) - Lešće
XXX-P41871 (3).JPG


"Dumeco" Güleryüz Cobra GD 272 LF GB ??? / P 41124 ; Linija 84 Nova Galenika - Zeleni Venac
Brat moj Šrilančanin nasmejani!:D
XXX-P41124 (2).JPG

XXX-P41124 (3).JPG


"Dumeco" Otokar Kent C GB ??? / P 45314 ; Linija 511 Beograd na Vodi - Sremčica
XXX-P45314 (2).JPG


"Knežević Trans" MAZ-203 GB 044 / P 40924 ; Linija 55 Zvezdara - Stari Železnik
044-P40924 (2).JPG


"Knežević Trans" Isuzu Citiport GB 060 / P 40940 ; Linija 71 Zeleni Venac - Bežanija (Ledine)
060-P40940 (1).JPG

060-P40940 (3).JPG


"Košava Trans" Güleryüz Cobra Ecoline GB 028 / P 42228 ; Linija 74 Bežanijska Kosa - Mirijevo 3
028-P42228 (3).JPG


"Košava Trans" Liaz 5292 GB 015 / P 42215 ; Linija "Van Službe"
15-P42215 (1).JPG

15-P42215 (2).JPG


"Lui Travel" Otokar Kent C 12 GB 023 / P 41925 ; Linija 46 Mirijevo - Beograd Na Vodi
023-P41925 (1).JPG


"M&M Trans" Ikarbus IK112M GB ??? / P 41720 ; Linija 58 Pančevački Most - Novi Železnik
XXX-P41720 (2).JPG

XXX-P41720 (3).JPG


"Presto" Ikarbus IK-103 GB ??? / P 42415 ; Linija 26 Braće Jerković - Dorćol
XXX-P42415 (1).JPG

XXX-P42415 (2).JPG


"Presto" Ikarbus IK-103 GB ??? / P 45706 ; Linija "Van Službe"
XXX-P45706 (1).JPG

XXX-P45706 (3).JPG

"Strela Obrenovac" Mecredes Conecto G GB 0120 / P 70120 ; Linija 860i BAS - Industrijska zona Barič
120-P70120 (1).JPG


"Srela Obrenovac" Mercedes Citaro C2 GB 0200 / P 70200 ; Linija 600 Surčin - Beograd na Vodi
200-P70200 (4).JPG

200-P70200 (6).JPG


"Strela Obrenovac" Mercedes Intouro GB 0111 / P 70111 ; Linija 860S Stepojevac -BAS
111-P70111 (1).JPG


"Strela Obrenovac" Mercedes Intouro GB 0129 / P 70129 ; Linija 860i BAS - Industrijska zona Barič
129-P70129 (1).JPG



"Strela UB" Solaris Urbino 15 GB 0194 / P 70194 ; Linija 860 Obrenovac -BAS

Zaspao malo na okidaču jbg.


"Tamnava Trans" Liaz 5292 GB ??? / P 41640 ; Linija 35 Novi Beograd (Blok 20) - Lešće


"Tamnava Trans" Liaz 5292 GB ??? / P 41641 ; Linija 94 Novi Beograd (Blok 45) - Resnik (Edvarda Griga)


"Trans Jug" Otokar Kent C 12 GB ??? / P 42628 ; Linija 51 Bele Vode - Beograd na Vodi


"Unacop" Liaz 5292 GB ??? / P 40535 ; Linija 45 Zemun (Novi Grad) - Novi Beograd (Blok 44)


Dosta za ovu objavu, odoh da gledam LŠ. :vops:
 
Ima li nekih vozila privatnika koji će 1.1. u penziju zbog starosti?
 
Zašto neki privatnici imaju sekundarne brojeve (npr 60 kod kneževića) pored ovih primarnih(kojim se registruju na aplikaciji-P40940)?
 
Ako se dobro sećam, neko je spominjao da su to interni brojevi vozila svakog privatnika ponaosob.

Tako je, svaki prevoznik ima pravo na Garažne brojeve unutar firme, no većina njih ne vodi takvu evidenciju što dosta govori o njima. (opšte je pravilo da ozbiljniji prevoznici imaju GB-eve)

Ja volim da dodajem oba zbog "fanatika" kojima verovatno znači za evidenciju, dok mene ništa ne košta da stavim.
 
Vrh