Nema nikakvih poboljšanja, samo pogoršanja tamo gde ima prostora za suprotno.
A pitaju se posle stručnjaci kako se broj automobila konstantno povećava
Ne svi će da zavise od prevoza, kako da neće.
Što je najgore tek će se osetiti posledice štetnih nabavki vozila, kako za GSP tako i za Lastu.
GSP ukida polaske sa linija koje imaju malo polazaka uopšte, veliki broj neostvarenih pa i već pola veka nedovoljan kapacitet vozila i pogona koji ih (ne)održava.
Što se Laste tiče, ne bi me čudilo da osakate i 560 gde vise na vratima od uvođenja visokopodnih autobusa sa 1-2-0 konfiguracijom vrata.
Liniju 493 su unakazili i ukidanjem 1/5 polazaka jer su gužve i pre bile nesnosne za liniju te dužine. Nisu ni pomislili na solo troosovincime ili zglobne sa 50-ak sedišta (ipak je Mladenovac dalje od Vrčina).
Takođe ako je autobuski sistem u krizi zašto se izmotavaju sa železnicom? Iako novi čvor nije tehnički prilagođen gradskoj eksploataciji ipak je prikladan za prigradsku, pa je stoga višedecenijski izostanak ulaganja u nove kapacitete zaista nedopustiv.
Rasipali su se pre ove inflacije umesto da su uložili u najracionalniju infrastrukturu.
468 i 466 sam koristio pet puta u životu i svih pet puta su imale i više nego odličnu popunjenost, iako su najblaže rečeno išle kao antibiotik. Jedine dve linije u celoj opštini koje su direktno povezivale sa gradom. 70-icu sa onom jednom stanicom na ivici opštine ne mogu da računam. Verujem da su stanovnici Jaričišta presrećni što su im čak tri linije ukinuli, a ni ovako nisu imali nikakav prevoz. Tamo ko živi, bez auta ne treba ni da pomišlja da ostaje u tom kraju.
Neko je skoro napisao da se izgleda vraćamo u 2008. godinu - karte su nam opet papirne, ukidamo linije koje tada nisu postojale, a šta fali da smanjimo i polaske na linijama gde ih nikada nije ni bilo dovoljno.
Vraćamo se mi u 1998. po pitanju javašluka i količini krša na ulicama. Nema hiperinflacije ali smo u nekim stvarima gori, npr. po pokrivenosti BG:Voza, kapacitetu većine voznog parka, starosti vozova i tramvaja.
Autobusi su loši, tesni i neprilagođeni uslovima eksploatacije, a trole su savremena verzija truleži sa kraja prošlog veka. Gubi se broj polazaka ali ne silom prilika (hiperinflacijom) nego domaćim nemarom.