Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Зато што оне саобраћају кроз градске улице, односно улице којима је управљач пута ЈП "Путеви Београда".
Кружни пут је државни пут IIA реда и његов управљач су ЈП "Путеви Србије" чији су успови далеко строжији по различитим питањима.
 
Изгледа да се ластине линије поново преусмеравају на Бубањ Поток очекују се ваљда неки радови на Смедеревцу поново
 
Jel su se setili pred 1. septembar da krenu sa radom na Smederevcu, sramotno. Šta se čeka celo leto, da bi pocetkom septembra napravili haos u saobraćaju, svaka čast za opstinu
Čini mi se da su najavljivali rekonstrukciju Smederevca nakon završetka obilaznice. Dal je u pitanju rekonstrukcija ili nešto drugo, za sad nema informacija, ali se svakako nadam da će i gradske linije (bar neke) biti preusmerene na autoput, jer zaista neće biti humano ako se opet do Ustaničke putuje i preko sat vremena.
 
Neće biti moguće u jednom trenutku jer će prokopati Smederevac, samo će biti radjeno iz dva dela pa ćemo videti kako će to sve ići, al me ne bi čudilo kad radovi budu u pravcu ka Ustaničkoj, da sva vozila samo bace kod Instituta i to je to
 
Znači ipak nije problem u nemanju PDR - a, već u ingerenciji nad putem.
Не разумем шта хоћеш да кажеш.

Изгледа да се ластине линије поново преусмеравају на Бубањ Поток очекују се ваљда неки радови на Смедеревцу поново

До краја септембра почињу радови на проширењу Смедеревца од Три Тигања до Винче на 4 траке.
 
Hoću da kažem da nije nepostojanje PDR - a za Leštane razlog neuvođenja linije 300, kao što si prvobitno naveo, već da je razlog nadležnost nad putevima.
 
Па ниси ти ту нешто добро разумео.
 
Не разумем шта хоћеш да кажеш.



До краја септембра почињу радови на проширењу Смедеревца од Три Тигања до Винче на 4 траке.
Izvor za proširenje?
 
Биће незгодан прелаз у Калуђерици са 4 на 2 траке 🤐
па и ако се изгради до пумпе, опет ће бити тај проблем. Јер од овог дела је битнији Булевар до Устаничке, а од њега је битнији део Булевара до Цветка а то сви знамо да неће скоро. Тако да, само нека раде овај грочански део, отпушиће макар локални саобраћај, а мислим да ће смањити и чепове од Слап пумпе до Лештана у поподневним сатима.
To je prva etapa pretpostavljam? Pa onda ide druga etapa od kaludjerice do nisove pumpe?
Да, тај део се пројектује, али у ту етапу ја лично не вреујем јер мора да се руше објекти у зони сретања за Миријево. Јесу они сви нелегални, и ви изграђени на путном појасу, али да мора да се руши - мора.
 
Prema medijima, sutra je sednica za potez 600. Inače, potez 500 drži avala bus i imaju dugoročan ugovor. Zašto bi vraćali gsp-u? Potez 600 dobija strela, da ne bude konfuzije kod novih članova.
 
Ja sam ovde pre tri dana prvi put čuo o vraćanju GSP-a na potez 500. Ne znam otkud te informacije, ali je to totalna nebuloza. Zašto bi Avala Bus 500 nabavljala zglobne gasne MAN-ove ako će jedinu zglobnu liniju 511 predati GSP-u, a ugovorom nemaju pravo da ih šalju na druge linije niti će održavati potez 600. Zašto bi GSP-u išlo u prilog da presipa iz šupljeg u prazno? Potez 600 se predaje jer GSP ne može da izađe na kraj sa svojim linijama usled nedostatka vozača i neadekvatnih vozila. To se najviše vidi po ovom kombinovanju više pogona na jednoj liniji. Izračunajte samo koliko vozila i vozača manje će im trebati. Taman će imati bar malo da pokriju ove silne polaske na raznim linijama koje ne realizuju jer nema ko da vozi.
 
Pa i drugi prevoznici imaju nedostatak vozača, pa opet nekako funkcionišu. Izuzimam Arrivu koja je dovela Šrilančane.
 
Mislim da su ih svi doveli, barem tako deluje iz moje perspektive.
No, veći je problem kod privatnika druga poveća grupa vozača iz kategorije penzioneri od kojih dobar deo njih nevoljno vozi te posledice svi osećamo.
Privatnici u stvari imaju veći problem u nedostatku vozača od GSP-a, samo šo za razliku od GSP-a mogu da dovode koga hoće.
 
Da se nadovežem, na 45 ih više ne vidjam, samo naše vozače. Da li su na odmoru, pa odleteli kući, ne znam.
 
Vrh