Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Pa ispade na kraju sa radnim danima neće ni raditi, skoro svi polasci se ukidaju, ne razumem šta je ovo?
 
Linija ima 109 polazaka dnevno, kako neće raditi ako se ukine 21 polazak, tj manje od petine. Al ovo nije iznenadjenje i biće ga sve više na svim linijama, to je pre par meseci uradjeno na nekim linijama Kosmaja (44,57,305 i 307)
 
Који је разлог овог контроверзног потеза? Лично се возим у 493 који је само ван шпице празнији. Народ ту тражи већи број полазака они раде супротно. Уколико ово остваре направиће само једно велико срање
 
Pošto izgleda vole da teraju kontru, onda da se traži smanjenje polazaka i skraćenje linije, pa će oni onda u inat nama da povećaju broj polazaka i produže liniju. Ovo naravno vezano generalno za gradski prevoz. ;)
 
Nema nikakvih poboljšanja, samo pogoršanja tamo gde ima prostora za suprotno.

A pitaju se posle stručnjaci kako se broj automobila konstantno povećava 🙄

Ne svi će da zavise od prevoza, kako da neće.
 
Poenta je u tome da ukidaju polaske gde god je to moguće, nego je video da linija ide često pa je samo odlucio da sa nje skine polaske
 
Притом се неретко дешава да ласта не одржи неки полазак на 493 и први следећи буде препун. Данас на поласку у 19:30 из Младеновца ниси могао да уђеш у аутобус у Малом Пожаревцу.
 
Такође ластине линије са Шумица иду преко Бубањ Потока без икаквог обавештења. Поласци у 19:00 и 21:15 са Шумица нису свраћали до центра Брестовика на линији 351. Ништа није јасно
 
Питање је шта ће бити са линијама ГСП-а у Ласти је пронађен алтернативни правац. Док ће потез 302-311 бити у хаосу
 
Укинута два поласка на линији 352
У 5:45 са Шумица
У 21:30 из Дражња
 
307 je mogla biti rešena, ali prosto sve u opštini zabole za institutski put i niko nije hteo da ga osposobi bar za minibus
 
Od danas na liniji 860I novi red vožnje, ubacili su dva vozila (70147 i 70148), ide na 27/28 minuta.
IMG_20230918_132606.jpg
Na Obrenovačkim linijama svašta ima zanimljivo od danas, neke su ukinute, neke date lasti, neke pojačane, neke promenile trase, na neke su pušteni ganc novi Strelini conecti, sprinteri i intouri.
 
A da li se negde zvanično može pročitati info o izmenama sa konkretno navedenim izmenama? Ili mora da se snalazi kako se zna i ume?
 
На потезу 300 укинуте линије 466, 467 и 468, укинута по два поласка са линија 352, 354б, линија 363Л преусмерена преко Бегаљице уместо преко Камендола, а линија 351 преусмерена уместо Смедеревским путем, на Кружни пут и преко АП до Шумица уз то да је и укинуто свраћање у Брестовик.
 
A da li se negde zvanično može pročitati info o izmenama sa konkretno navedenim izmenama? Ili mora da se snalazi kako se zna i ume?
Nigde nije zvanično objavljeno, na sajtu SJP još uvek stoje redovi vožnje linija koje više ne saobraćaju

Edit: U tenderskoj dokumentaciji za prigradske i lokalne linije postoje spiskovi linija i njihovih trasa, koje se primenjuju od subote kada je potpisan ugovor, međutim iz nekog razloga oni nisu objavili ništa povodom toga
 
Poslednja izmena:
На потезу 300 укинуте линије 466, 467 и 468, укинута по два поласка са линија 352, 354б, линија 363Л преусмерена преко Бегаљице уместо преко Камендола, а линија 351 преусмерена уместо Смедеревским путем, на Кружни пут и преко АП до Шумица уз то да је и укинуто свраћање у Брестовик.
468 i 466 sam koristio pet puta u životu i svih pet puta su imale i više nego odličnu popunjenost, iako su najblaže rečeno išle kao antibiotik. Jedine dve linije u celoj opštini koje su direktno povezivale sa gradom. 70-icu sa onom jednom stanicom na ivici opštine ne mogu da računam. Verujem da su stanovnici Jaričišta presrećni što su im čak tri linije ukinuli, a ni ovako nisu imali nikakav prevoz. Tamo ko živi, bez auta ne treba ni da pomišlja da ostaje u tom kraju.
Neko je skoro napisao da se izgleda vraćamo u 2008. godinu - karte su nam opet papirne, ukidamo linije koje tada nisu postojale, a šta fali da smanjimo i polaske na linijama gde ih nikada nije ni bilo dovoljno.
 
@carlazar
A gde može da se skine ta tenderska dokumentacija?
Da li to ima neke veze sa problemom vozača i preuzimanjem poteza 600?
 
@Alex_BG
Stvari se menjaju na dnevnom nivou, pošto smo u nezvaničnoj predizbornoj kampanji i ne zna se šta će i kako biti, jer trenutno jedan čobvek vaga kada mu je najbolji termin za izbore i koje.​
 
Nema nikakvih poboljšanja, samo pogoršanja tamo gde ima prostora za suprotno.

A pitaju se posle stručnjaci kako se broj automobila konstantno povećava 🙄

Ne svi će da zavise od prevoza, kako da neće.
Što je najgore tek će se osetiti posledice štetnih nabavki vozila, kako za GSP tako i za Lastu.

GSP ukida polaske sa linija koje imaju malo polazaka uopšte, veliki broj neostvarenih pa i već pola veka nedovoljan kapacitet vozila i pogona koji ih (ne)održava.

Što se Laste tiče, ne bi me čudilo da osakate i 560 gde vise na vratima od uvođenja visokopodnih autobusa sa 1-2-0 konfiguracijom vrata.

Liniju 493 su unakazili i ukidanjem 1/5 polazaka jer su gužve i pre bile nesnosne za liniju te dužine. Nisu ni pomislili na solo troosovincime ili zglobne sa 50-ak sedišta (ipak je Mladenovac dalje od Vrčina).

Takođe ako je autobuski sistem u krizi zašto se izmotavaju sa železnicom? Iako novi čvor nije tehnički prilagođen gradskoj eksploataciji ipak je prikladan za prigradsku, pa je stoga višedecenijski izostanak ulaganja u nove kapacitete zaista nedopustiv.

Rasipali su se pre ove inflacije umesto da su uložili u najracionalniju infrastrukturu.

468 i 466 sam koristio pet puta u životu i svih pet puta su imale i više nego odličnu popunjenost, iako su najblaže rečeno išle kao antibiotik. Jedine dve linije u celoj opštini koje su direktno povezivale sa gradom. 70-icu sa onom jednom stanicom na ivici opštine ne mogu da računam. Verujem da su stanovnici Jaričišta presrećni što su im čak tri linije ukinuli, a ni ovako nisu imali nikakav prevoz. Tamo ko živi, bez auta ne treba ni da pomišlja da ostaje u tom kraju.
Neko je skoro napisao da se izgleda vraćamo u 2008. godinu - karte su nam opet papirne, ukidamo linije koje tada nisu postojale, a šta fali da smanjimo i polaske na linijama gde ih nikada nije ni bilo dovoljno.
Vraćamo se mi u 1998. po pitanju javašluka i količini krša na ulicama. Nema hiperinflacije ali smo u nekim stvarima gori, npr. po pokrivenosti BG:Voza, kapacitetu većine voznog parka, starosti vozova i tramvaja.

Autobusi su loši, tesni i neprilagođeni uslovima eksploatacije, a trole su savremena verzija truleži sa kraja prošlog veka. Gubi se broj polazaka ali ne silom prilika (hiperinflacijom) nego domaćim nemarom.
 
На потезу 300 укинуте линије 466, 467 и 468, укинута по два поласка са линија 352, 354б, линија 363Л преусмерена преко Бегаљице уместо преко Камендола, а линија 351 преусмерена уместо Смедеревским путем, на Кружни пут и преко АП до Шумица уз то да је и укинуто свраћање у Брестовик.
Мало нејасно пре свега
Укидање поласка у 5:30 на 354Б значи и укидање 365
Укидање поласка у 5:45 са Шумица на 352 значи и укидање поласка у 7:00 из Дражња на 351
Укидање поласка у 21:30 из Дражња значи укидање поласка у 22:00 или 23:00 са Шумица. Занима ме како ће се ласта организовати сад
 
Vrh