Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Управо је у Гроцкој на 365 био онај мали отокар који је возио на 467
 
Није ми баш најјасније шта се заправо дешава. Данас су јурили вештице по општини да нађу онога ко је тражио да се укине 467 а то није нико тражио. Чак је председник наредио да се извуку из архиве сви дописи према СЈП да он то провери (пошто се наравно не сећа шта је потписао). Сем тога, укинули су поласке буквално на линијама на којима сваких пар месеци као општина тражимо повећање броја полазака.

Све се мислим да је ово све последица стања у Ласти, односно њиховог недостатка и возила и возача, па како не би било проблема са "неостваривањем" полазака, онда су их легално поукидали.
 
@carlazar
A gde može da se skine ta tenderska dokumentacija?
Da li to ima neke veze sa problemom vozača i preuzimanjem poteza 600?
Tenderska dokumentacija se može preuzeti na sledećim linkovima (u modelu ugovora i tehničkim specifikacijama stoji lista linija):



Što se tiče ukidanja linija, to je urađeno jer su se preklapale sa novouvedenim 860X linijama, pa su ih ukinuli da ne postoje dve ili više linija sa indentičnim trasama.
 
Što se tiče ukidanja linija, to je urađeno jer su se preklapale sa novouvedenim 860X linijama, pa su ih ukinuli da ne postoje dve ili više linija sa indentičnim trasama.
A zar nije logičnije da su ukinuli te slovne 860 linije a da ove koje su ranije dobile numeraciju, budu pojačane?
 
Mislim da je to urađeno jer Strela drži slovne linije, a nju forsiraju
 
Pa šta ako slovne linije drži Strela. Kao da ne može da se uredi da ih i dalje drži Strela, ali sa normalnom numeracijom.
 
Није ми баш најјасније шта се заправо дешава. Данас су јурили вештице по општини да нађу онога ко је тражио да се укине 467 а то није нико тражио. Чак је председник наредио да се извуку из архиве сви дописи према СЈП да он то провери (пошто се наравно не сећа шта је потписао). Сем тога, укинули су поласке буквално на линијама на којима сваких пар месеци као општина тражимо повећање броја полазака.

Све се мислим да је ово све последица стања у Ласти, односно њиховог недостатка и возила и возача, па како не би било проблема са "неостваривањем" полазака, онда су их легално поукидали.
Да није нека саботажа као последица сукоба Шапић-Весић?
 
Pre bih rekao da je posledica nastavka politike prethodnika, odnosno neulaganja u vozački kadar.
 
Због чега је 363Л преусмерена преко Бегаљице? И да ли иде до Илинског краја
Овим укидањем сада имамо бесне Брестовичане (351), Камендолчане, па и Пударчане из Илинског краја. (467)
И да ли је само 351 од ластиних линија преко Бубањ Потока пошто сам видео 363 у Калуђерици
 
Због чега је 363Л преусмерена преко Бегаљице? И да ли иде до Илинског краја
Овим укидањем сада имамо бесне Брестовичане (351), Камендолчане, па и Пударчане из Илинског краја. (467)
И да ли је само 351 од ластиних линија преко Бубањ Потока пошто сам видео 363 у Калуђерици
Samo 351 izgleda, a 363 je ostala na Smederevcu
 
20230919_065502.jpg

Са Шумица

Што се тиче 363Л, нема никакве логике да иде преко Бегаљице, посебно јер долази зима, а пут преко Рајиновца тад зна да буде не проходан
 
Наравно на апликацији Београд плус ништа ажурирано није такође сам приметио чим скрену са трасе (која је на апликацији) нестане линија са мапе
 
Ево одговора из ласте:
Poštovanje,
navedene promene trasa i ukidanje polazaka je usledilo po dobijanju novih redova vožnje od strane Sekretarijata za saobraćaj Grada Beograda. Potrebno je da sve primedbe i prigovore uputite na Opštinu Grocka i Sekretarijat za saobraćaj Grada Beograda. Lasta sa ovim promenama nema ništa.
Srdačan pozdrav,
Duško Gvozdić
 
To će sad biti veliki problem, bus plus je bio mnogo brzi i azurniji po pitanju toga, čak su imali i softver za displeje sa izmenjenim trasama, pa su to Higeri i Solarisi koristili
 
Ево одговора из ласте:
Poštovanje,
navedene promene trasa i ukidanje polazaka je usledilo po dobijanju novih redova vožnje od strane Sekretarijata za saobraćaj Grada Beograda. Potrebno je da sve primedbe i prigovore uputite na Opštinu Grocka i Sekretarijat za saobraćaj Grada Beograda. Lasta sa ovim promenama nema ništa.
Srdačan pozdrav,
Duško Gvozdić
Одговор из секретаријата:
Поштовани,
Наведене измене су извршене на основу анализа превозних потреба путника, односно на основу броја путника који је користио наведене поласке.
 
Tražite da vam dostave te podatke, preko zahteva za pristup informacijama od javnog značaja, ako zaista želite da nešto promenite. Ovo je samo prvi korak ka promenama.
 
Poredim novi red vožnje na 493 sa onim što je Vučko okačio i nijedan od navedenih polazaka nije ukinut. Je l' bilo redukcije na toj liniji na kraju?
 
To treba pitati SJP, jer je malo nelogično uvoditi čitavu azbuku linija kad ima toliko slobodnih brojeva
Isti treba pitati i zašto meša babe i žabe u gradu pa uvodi neke L i P, daje imena tipa Eko ili jede prigradsku trocifrenu numeraciju. Treba ih pitati zašto su ostali u prošlom veku.

Ima ceo potez 800 neiskorišćen a Obrenovac se uhvatio za taj 860 kao pijan plota.

Zamisli šta bi bilo da je ceo prigrad i regonski lokal četvorocifren. Pa odma bi Obrenovac i Lazarevac pali pod 5000, a Aranđelovac i Palanka bi dobili 8000 i 9000. Palanka bi konačno dobila numeraciju budući da je među poslednjim uporištima stare Lastine anumeracije kojs je u Beogradu ukinuta osamdesetih. Zapravo slobodnih brojeva bi bilo toliko da bi svaki smer mogao imati poseban broj bez problema.

Na taj način bi i grad benefitovao trocifrenom numeracijom.
 
Тражили смо да врате све поласке, биле су колеге данас у Секретаријату међутим - мрка капа, за сада. Видећемо до краја недеље.
 
Већ видим сценарио пред следеће изборе где ће да врате све поласке које су укинули. Не видим разлог укидања 467 јер то нико није тражио, најтужније је то што је та линија релативно нова и они је већ повукли из рада.
 
350 и 365 нису укинуте јер се планирају нове трасе
 
Vrh