Robna kuća plaća autobusku liniju + reklame u vozilima, a Leštane ne plaća!Ko ce da pise nadleznim da trazi liniju od lestana ka novom beogradu nalik 70-ci?
Cekam 70 kod arene i prosto ne mogu da poverujem koji smo mi gradjani drugog reda, 70ca ide do ikee, bukvalno jedna robna kuca, ne kapiram zasto ne mogu da puste jednu liniju da se odvaja na kruzni put, da ne kruzimo vise posle par decenija mlaćenja
Predlagali smo ovde liniju Vinča - Leštane - Autoput - Šumice / BNV / Prokop / blok 20Ko ce da pise nadleznim da trazi liniju od lestana ka novom beogradu nalik 70-ci?
Cekam 70 kod arene i prosto ne mogu da poverujem koji smo mi gradjani drugog reda, 70ca ide do ikee, bukvalno jedna robna kuca, ne kapiram zasto ne mogu da puste jednu liniju da se odvaja na kruzni put, da ne kruzimo vise posle par decenija mlaćenja
Povremeno je koristim, znači mi da izbegnem put do centra BG pa onda u Mladenovac ili da kao što sam išao pre uvođenja linije pešačim od Dražnja do naplatne stanice Mali Požarevac 5 km.Један предлог за везу југа општине Гроцка и Младеновца. Наиме имамо линију 365 која спаја Гроцку у Младеновац међутим свако ко се бави протоком и прометом путника, ако постоји неко на овом форуму знаће да је веома мали број путника и да се највећи део путника вози искључиво до/од Малог Пожаревца. Чак и онај ко иде за Младеновац изађе у Малом Пожаревцу те пређе на 493 јер је бржа варијанта. Такође сам 365 има 8 полазака (4 по смеру) и плус 2 која саобраћају за Шумице (354Б). С друге стране имамо линију 350 која саобраћа тако како саобраћа и нема никаквог ефекта (има 7 полазака дневно, дужина путовања је око 70 минута, што је готово дужина путовања на линији 351). Један конструктиван предлог је да једно возило са ове две линије буде пребачено да саобраћа на 351, док би друго могло возити трасом Живковац - Умчари - Мали Пожаревац - Дражањ и обртно. Пударчани могу бити спојени са Малим Пожаревцем преко линије 351 до Умчара затим преседањем и много би се боље искористила та два возила имала би неку логику него што су овако празна. И још једно питање за Грочане са овог форума да ли су се икада возили линијом 365 до Младеновца. Писао сам за ове две линије једно 500 милиона пута, можда сам вас и сморио јер сам један од ретких са југа Гроцке који је активан на овом форуму, ал просто ми не да мира јер су већина мојих предлога заиста логична и врло лако изводљива посебно овај сад.
Ја некад користим 365 и 499 до стајалишта Прибиш па пешака за Дражањ, изађе ме пола сата пешачењаPovremeno je koristim, znači mi da izbegnem put do centra BG pa onda u Mladenovac ili da kao što sam išao pre uvođenja linije pešačim od Dražnja do naplatne stanice Mali Požarevac 5 km.
Послато са Pixel 6a помоћу Тапатока
I da dolaze nova pitanje je kako će ih održavati, pa i na 511 su došla relativno nova vozila, nije bilo problema prvih par godina, ali je onda nastao haos zbog nemara privatnika prema samim vozilima. Jedino dobro će biti ako sve preuzme Strela, jer em kupuju dobra vozila, em ih odrzavaju.Daleko od toga da je stanje idealno. Ali isto tako mislim da je strah Surčinaca opravdan, jer je za vreme rada Avala bus prevoza (ili kako već), stanje bilo više nego duplo gore. Sećam se zelenih Cobri (ili šta već) na 601 čija su sedišta bila mokra, u isto vreme dok iz autobusa kulja crni dim. Ne znam da li je prošlo 2 dana, a da se nisam vozio u autobusu u kome ne rade zadnja vrata, pa se vozimo sa otvorenim vratima valjda dok neko ne ispadne. Klima je naravno misaona imenica. Jedino bolja situacija je bila na 610 gde su radili zglobni polovni MAN i Solaris sa troje vrata, pa ako ništa imao si makar udobno mesto u autobusu. Pogledajte kakvu muku muče na liniji 511. Po meni je bolje i najgori Solaris iz GSP-a nego štrokava Cobra u kojoj se čadiš i kisneš u isto vreme, sa mogućnošću ispadanja iz busa. Naravno ukoliko dolaze nova vozila, mesta za brigu nema. Ali sudeći po pređašnjim iskustvima, jasna je bojažljivost.