Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Bar priznaju u javnom pozivu da nemaju mogućnosti za normalno održavanje poteza 600. Žalosno na šta je spao GSP.
 
602 minibus? Čoveče, jeste da nije pun, ali ima putnika koji žele brže do surčina i obratno.
602 će biti pojačan jednim vozilom, te će češće ići, pre par godina smo tražili od opštine da linija tako funkcioniše, ali su nam rekli da im to nije isplativo i evo sad se to ostvarilo
 
Bezveze je da 604 i 605 budu skroz solo linije. Godinama su bile pola zglobne pola solo i dok ih je Zemun držao, pa Lasta, pa privatnici, pa opet GSP. 604 je i sad pola solo pola zglob, 605 je više solo ali opet izlaze i zglobovi, a sa ovim će obe linije biti osuđene isključivo na solo autobuse.
 
Bilo bi okej da te linije budu solo ako se poveća broj polazaka, odnosno vozila, ali u slučaju 604 koja zimi ima 3 zgloba i 4 solo, ona ostaje sa 7 solo vozila što je jelte malo nelogično
 
Cela tenderska dokumentacija je dostupna na linku ispod

Ako sam dobro shvatio, nije predviđeno da vozila moraju biti do 10 godina starosti, već da je najvažnije da je motor tipa Euro5 ili Euro6. Postoji određeni procenat koji se traži da vozila budu proizvedena u prethodne tri godine, a novina je i da zglobno vozilo ne mora imati četiri, već tri para vrata.
 
Ako sam dobro shvatio, nije predviđeno da vozila moraju biti do 10 godina starosti, već da je najvažnije da je motor tipa Euro5 ili Euro6. Postoji određeni procenat koji se traži da vozila budu proizvedena u prethodne tri godine, a novina je i da zglobno vozilo ne mora imati četiri, već tri para vrata.
Nadam se da je istina, ako Strela pokupuje Mercedese koji je smisao da budu ograničeni samo na 10 godina, kad mogu bar 15 da rade lagano
 
Ne bih da se zalećemo da će Streli pripasti ceo potez, a posle da se razočaramo. Priča se da su zainteresovani samo za 605 i 610, a šta će biti stvarno videćemo za mesec i po dana
 
Ако се не варам, чини ми се да је на 602 радио зглоб пре неколико година. Ако ће 602 постати минибус, биће прва линија у Београду на којој је радио зглоб и минибус(соло се подразумева), а да не рачунамо приградске линије. 😀
 
Ne bih da se zalećemo da će Streli pripasti ceo potez, a posle da se razočaramo. Priča se da su zainteresovani samo za 605 i 610, a šta će biti stvarno videćemo za mesec i po dana
Kažu da su u igri Strela, Lastra i Lasta, e sad ko će koju liniju da dobije ili će svi raditi na svakoj liniji, to će se brzo saznati. Ako dobiju nešto Lastra i Lasta, eto prilike da se opet pojavi ik-206 u gradskom prevozu :)
 
Nadam se da je istina, ako Strela pokupuje Mercedese koji je smisao da budu ograničeni samo na 10 godina, kad mogu bar 15 da rade lagano
Vrlo je moguće da će kupiti i neke polovnjake. Samo se najiskrenije nadam da potez neće preuzimati sa Akiama i BMC-om.
 
Lasta se u zadnje vreme dosta popunjavala polovnjacima. Za Strelu ne znam. Nisam nešto korisno linije tog prevoznika, al znam da se Lasti zasigurno ne bi radovao. Nekad su bili dosta dobri na gradskim linijama, al od tada je prošlo dosta godina. Imaju i sad solidnih vozila, 206-ica nema mnogo, pošto su najmlađe, tipa sedam komada, 2015. godište. Logika njihovog rada na prigradskim linijama mi je, doduše sa dosta varijacija, jeziva. Mnogo toga je proizvoljno, često samo na odluci vozača. Sad je verovatno bolje, al nisu mi oni jednostavno za rad na linijama, koje su dobrim delom čisto gradske. Noćne linije ne mogu da pokriju normalnim gradskim autobusima, pa im izlaze SOR-ovi na 31N. Ako tako budu držali 601, na primer, a nadam se da to neće biti moguće zbog unapred traženih specifikacija vozila, ne bio u koži njenim korisnicima. Prost primer je i 491 na kojoj bukvalno radi sve i svašta iz mladenovačkog pogona. Ne koristim njihove linije pune tri godine, al kad idem u vikendicu na Trešnji, vidim šta radi na linijama. Spoljnja higijena i dalje kriminalna. Autobusi bukvalno celi prekriveni prljavštinom i blatom po toplom i sunčanom danu. Nije GSP sjajan, al samo zahvaljujući 400 linijama koje drži pomenuti, Lasta se vremenom koliko toliko uvodila u red. Opet, nadam se da su se i u ove tri godine dodatno popravili. Videćemo, vrlo moguće, tamo od novembra.
 
Cobre su najverovatnije za Niš, dok Intouri za Lazarevac, a conecti su u planu za potez 600
 
Ako sam dobro shvatio, nije predviđeno da vozila moraju biti do 10 godina starosti, već da je najvažnije da je motor tipa Euro5 ili Euro6.
U 9. članu predmeta ugovora stoji sledeće:
„Старост возила не сме бити већа од 10 (десет) година током периода важења уговора.”
 
Ne pratim temu - spominje li se šta o onoj liniji Miljakovac - Vinča?

Sad kad je puštena obilaznica i kad kružni put nema više takvu svrhu.
 
Ponavljam da se ne nadamo preterano Streli jer su zainteresovani samo za 605 i 610 trenutno zbog nulte kilometraže; voleo bih da se promeni al neću ništa da nagađam, videćemo 29. avgusta
 
Ако се не варам, чини ми се да је на 602 радио зглоб пре неколико година. Ако ће 602 постати минибус, биће прва линија у Београду на којој је радио зглоб и минибус(соло се подразумева), а да не рачунамо приградске линије. 😀
Zglobovi su radili kad nisu imali solo ispravan i slobodan. Tad još nisu bili stigli bmc solo.
 
Ako bude lasta polovnjak mogu doći u obzir ipak
 
Kažu da su u igri Strela, Lastra i Lasta, e sad ko će koju liniju da dobije ili će svi raditi na svakoj liniji, to će se brzo saznati. Ako dobiju nešto Lastra i Lasta, eto prilike da se opet pojavi ik-206 u gradskom prevozu :)
Da ta tri prevoznika s tim što preko Laste dobijaju linije jer sa njima ulaze u tender, tako je bilo i sa 860 pa su izbacili lastu. 605 i 610 je za pocetak dok ne nađu ljude posle će sa Lastrom (koju su kupili) da drže potez 600.
 
Vrh