Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

A evo i nekog reda vožnje koji je moguć sa 3 vozila na liniji 313:
D0452F23-65C7-4876-8429-BC21C6C52A04.png
6192E59A-1726-434C-8FB0-C0E2AD38E95A.png
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Nex
Pricam za 313, od vozaca sam cuo.

Svakako ne vredi, evo opet je ispao jedan, znaci samo jedan ide sa taktom od 80 min
 
Све је учесталије да ластини возачи не стају код семафора на Винчи у оба смера, одбијају на молбе, аргумент им је бус плус. Док такође неки стају без проблема. Ако неко иде из Гроцке са 351 препоручујем да се изађе у Болечу и преседа на градске линије уколико желе ка Лештанима и Калуђерици. Такође приметио сам колико је сада пун сваки 351 на Шумицама, Грочани користе, бржа је варијанта овај пут стварно. Најбоље би било да ластине линије остану на овој траси и да се захтева са појачавањем 351 јер то сада највише има логике.
 
Odbijaju samo nama iz Vince i Lestana kad ih zamolimo da stanu sa bi izasli, al zato ovima iz Grocke i Draznja rado staju kad hoće da izadju kod maxija. Ujutru je vožnja preko Smedervca znatno brza i tu nema dileme, ali poslepodne je situacija drugačija i dosta je brze kružnim putem
 
Odlično za 860 MV, sad ćemo na osnovu toga da guramo 302 KP (Kružni put) :D

Elem, još jedan u nizu primera kako su određene opštine povlašćene kod gradskih struktura a drugima je grad maćeha. Nije bitno ni što je ista partija na vlasti svuda. Negde može i 860MV a negde ne može ni pojačanje polazaka.
 
Odlično za 860 MV, sad ćemo na osnovu toga da guramo 302 KP (Kružni put) :D

Elem, još jedan u nizu primera kako su određene opštine povlašćene kod gradskih struktura a drugima je grad maćeha. Nije bitno ni što je ista partija na vlasti svuda. Negde može i 860MV a negde ne može ni pojačanje polazaka.
Погледај само ред вожње на 860 и на рецимо 493 или 581 и види разлике у попуњености возила. Паметном доста
 
Odlično za 860 MV, sad ćemo na osnovu toga da guramo 302 KP (Kružni put) :D

Elem, još jedan u nizu primera kako su određene opštine povlašćene kod gradskih struktura a drugima je grad maćeha. Nije bitno ni što je ista partija na vlasti svuda. Negde može i 860MV a negde ne može ni pojačanje polazaka.
Negde ljudi dignu glas pa nešto i dobiju, a negde prihvate da ne može ništa da se promeni.
 
Koja glupost sto ne ide više kroz Surčin, a koristio sam je dosta umesto 600 linija jer je brze bilo autoputem preko Aerodoroma stići do Sava centra iz Surčina
 
Trebalo bi da je 860I na istoj toj trasi.
Jeste al je dosta retka linija, a sa 860I i MB si imao neki okej takt, vozio se sa 860MB i bio pun bus, stvarno je nepotrebna promena trase. A za 302 kružnim putem, nikako jer to je bas loš predlog, neko mora da razmišlja i o stanovnicima Lestana i Kaludjerice koji ulaze u buseve na Smederevcu i nikako ne sme da se skine najjaca linija poteza 300 sa Smederevca tek tako. Jedino da se na 307 doda još jedno 3 polaska minimum, a na 305 2 polaska, a da se smanji broj vozila na 302 koja bi išla kružnim putem. Nakon ukidanja jednog polaska na 307 je već svakodnevno gužva, a tek bi bilo katastrofa kad bi se 302 poslala kružnim putem
 
Претпостављам да се овим преусмерењем 860МВ добија неко возило вишка које би могло да се пребаци на 860И и тако појача његов такт, што је боље од садашње варијанте где редови вожње 860И и 860МВ нису усклађени па се у одређеним терминима дешава да оба прођу у размаку од 5 минута, а онда их нема пола сата.
 
Mogu li dati neke normalne brojeve za 22 linija 860 sa nekim nastavcima? Mnoge od njih veze sa vezom nemaju sa zonom koju opslužuju. Recimo:
592 - Banovo brdo - Vranić - Draževac - Baljevac, spojiti 592 i 860V u jednu liniju, jer se neki polasci maltene preklapaju, a 860V potpuno pokriva 592.
594 - Banovo brdo - Vranić - Taraiš - Jasenak - Mislođin - Barič za 860Š. Preispitati preklapanje polazaka sa 591 Banovo brdo - Vranić
595 - Banovo brdo - Meljak Taraiš - Veveričji kraj - Draževac za 860D
596 ili 589 - Banovo brdo - Stepojevac - Poljane za 860P.
801 - Obrenovac - Umka - Beograd obični 860
801E - Obrenovac - Beograd za 860E.
802 - Obrenovac - Barič industrijska zona - Umka - Beograd za 860M
811 - Obrenovac - surčinski autoput - Savski Blokovi Blok 42. za 860MV bez prelaska na drugu stranu Save, sa pokrivanjem više lokacija na NBG. Recimo Airport City.
812 - Barič - Obrenovac - Jakovo - Aerodrom - Beograd za 861I
821 - Beograd - Umka - Mala Moštanica - Barič za 860B
822 - Beograd - Mala Moštanica - Jasenak za 860J
823 - Beograd - Mala Moštanica - Barič za 860C
824 - Beograd - Mala Moštanica - Barič Ambulanta za 860A
831 - Duboko - Mala Moštanica - Obrenovac - Veliko Polje za 860VP
832 - Duboko - Mala Moštanica - Obrenovac - Zabrežje za 860Z
841 - Barič - Obrenovac - Zvečka - Ušće za 860U
842 - Barič - Obrenovac - Grabovac - Dren za 860G
843 - Barič - Obrenovac - Stubline - Vučićevica za 860T
844 - Barič - Obrenovac - Stubline - Trstenica za 860R
851 - Barič-Stepojevac-Lazarevac za 860BL
852 - Obrenovav - Stepojevac - Lazarevac za 860L
853 - Beograd - Umka - Barič - Mislođin - Stepojevac za 860S

Tako su sa Banovog brda ka Vraniću i Draževac 590+
800+ Beograd-Obrenovac preko Umke.
810+ Obrenovac - Novi Beograd
820+ Beograd - Mala Moštanica
830+ Iz Duboko
840+ Iz industrijske zone Barič za obrenovačka naselja.
850+ po putu Barič-Stepojevac.

Tema interesantna za novine i opoziciju svakako. Nešto što se može promeniti u dva radna dana ako se hoće.
 
Пошто смо се сложили с тим да југ општине Гроцка има недовољно полазака с обзиром број становника и поређења ради са насељима Врчин, Лештане, Ритопек, Зуце... Мало сам се позабавио и направио предлог нових полазака као и измена на линијама подебљаним словима би били нови поласци:
1. Укидање линија 352А, 353, 354, 354А, 355Б, 355Л, 361Л,
2. Ренумерисање линије 354Б у 354.
3. Интервал полазака за Умчаре на 30-40 мин (радним данима)
4. Преусмеравање линија 351,355,355а,356,361,361Б и 363 на Кружни пут
5. Укидање свраћања до центра Врчина за линију 354 (354б) где се губи 10ак минута.
6. Успостављање стајалишта у Лештанима код семафора чиме би се створила брза веза Шумице-Лештане центар која би била 20 мин
Поласци (радним данима)
Са Шумица:
05:30 354 Шумице (Врчин - Заклопача) - Гроцка
05:30 361 Шумице - Живковац (преко Гроцке)
05:45 352 Шумице - Дражањ (Аутопутем)
06:00 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
06:15 366 Шумице - Камендол (Аутопутем)
07:00 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)

07:20 363 Шумице (Камендо) - Живковац (преко Гроцке)
08:00 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
09:00 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
10:00 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
10:30 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
11:00 366 Шумице - Камендол (Аутопутем)
11:30 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
12:30 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
12:40 354 Шумице (Врчин - Заклопача) - Гроцка
12:45 363 Шумице (Камендо) - Живковац (преко Гроцке)
13:30 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
14:00 366 Шумице - Камендол (Аутопутем)
14:30 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
14:45 363 Шумице (Камендо) - Живковац (преко Гроцке)
15:00 352 Шумице - Дражањ (Аутопутем)
15:30 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
15:45 356 Шумице (Гроцка-Брестовик) - Пударци
16:00 352 Шумице - Дражањ (Аутопутем)
16:15 363 Шумице (Камендо) - Живковац (преко Гроцке)
17:00 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
17:30 366 Шумице - Камендол (Аутопутем)
17:50 354 Шумице (Врчин - Заклопача) - Гроцка
18:00 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
18:30 363 Шумице (Камендо) - Живковац (преко Гроцке)
19:00 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
19:30 352 Шумице - Дражањ (Аутопутем)
20:00 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
20:15 363 Шумице (Камендо) - Живковац (преко Гроцке)
20:40 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
21:20 351 Шумице - Дражањ (Гроцка)
22:00 352 Шумице - Дражањ (Аутопутем)
23:00 355А Шумице (Живковац) - Дражањ
23:30 355 Шумице (Гроцка-Камендо) - Дражањ

Повратак за Шумице:
04:30 352 Дражањ (Аутопутем) - Шумице
04:30 361 Живковац - Шумице (преко Гроцке)

04:30 356 Пударци (Брестовик - Гроцка) - Шумице
04:45 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
05:20 363 Живковац (Камендо) - Шумице (преко Гроцке)
05:20 352 Дражањ (Аутопутем) - Шумице
05:30 366А Камендол - Шумице (Аутопутем)
05:45 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
06:00 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
06:00 363 Живковац (Камендо) - Шумице (преко Гроцке)
06:45 363 Живковац (Камендо) - Шумице (преко Гроцке)
07:00 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
07:25 366 Камендол - Шумице (Аутопутем)
07:30 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
08:30 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
09:30 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
10:30 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
11:30 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
11:50 363 Живковац (Камендо) - Шумице (преко Гроцке)
12:00 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
12:10 366 Камендол - Шумице (Аутопутем)
13:00 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
14:00 354 Гроцка (Заклопача - Врчин) - Шумице
14:00 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
14:30 363 Живковац (Камендо) - Шумице (преко Гроцке)

15:00 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
15:10 366 Камендол - Шумице (Аутопутем)
16:00 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
16:15 355 Дражањ (Камендол - Гроцка) - Шумице
16:20 362 Живковац - Шумице (Аутопутем)
17:00 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
18:00 352 Дражањ (Аутопутем) - Шумице
18:45 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
19:30 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
20:00 354 Гроцка (Заклопача - Врчин) - Шумице
20:20 355 Дражањ (Камендол - Гроцка) - Шумице
21:30 351 Дражањ (Гроцка) - Шумице
22:10 352 Дражањ (Аутопутем) - Шумице


Викендом би се могао успоставити интервал од сат времена између сваког полазака (где је рупа 120 минута)
 
Jutarnji polasci lastinih linija bi mogli ići Smderevcem jer je tad putovanje znatno brze nego kružnim putem, a poslepodne da idu kružnim putem jer je tad situacija drugačija, barem dok se ne završe svi radovi na obilaznici jer su sad gužve kod uključenja na autoput ogromne u jutarnjim satima
 
Рачунај да ако би секретаријат уопште узео неки од ових предлога за разматрање већ би била обилазница урађена до Старчева
 
Danas vožnja linijom 363 od Sumica do stajališta “Zdravstvena stanica Lestane i Vinca” trebalo je 29 minuta, dok kružnim putem istim autobusom u isto vreme je trebalo 25-27 minuta do stajališta “Bolec raskršće”
 
Озбиљнија реорганизација може да се очекује за зимски ред вожње 2024, зато што такви трошкови морају бити урачунати у буџету града. Али се морају планирати до краја ове године.
 
Само ћу рећи да од увођења линија 350 365 и 467 није било никаквих промена а линије су уведене 2018.
 
Vrh