Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ide danas na B. Hronici prilog vezan za 313.

Ovih dana je Vijetnam na ovoj liniji, svi beze od smederevskog puta.
Hvala ti Bože da se neko požalio jer ovo sto se dešava na 313 je horor, odustao sam od nje i prešao na Lastu, pa molim vozače da mi stanu kod skretanja za Vincu da se ne vozim do Boleca, al i da mi ne stane opet mi je brze nego da idem Smederevcem. Sumice-Bolec/Pumpa stigao 356 za 28 minuta, a Gsp-ov 307 sa Ustaničke do stajališta Put za Kaluđericu 40 minuta
 
Уколико постоје планови за трајно преусмеравање ластиних линија Кружним путем треба и тражити увођење стајалишта код семафора. Наравно возачи стају код максија у смеру ка граду и код семафора уколико неко жели да изађе. Али треба увести неко стајалиште да не буде као случај са Нине Кирсанове и 313
 
На Бубањ Потоку исто пакао у смеру га граду тешко је укључити се на аутопут. Полазак у 06:00 из Дражња, возило је било у 07:30 на Шумицама
 
На Бубањ Потоку исто пакао у смеру га граду тешко је укључити се на аутопут. Полазак у 06:00 из Дражња, возило је било у 07:30 на Шумицама
Upravo išao tim busem, poprilično mu je trebalo, ali opet mi ispalo brze jer ja sa 307 koji kreće u 6:43 stizem na Ustaničku u 7:30, a sa Lastom sam kod Sumica u 7:30
 
Autobuska stanica Beograd još uvek nije izmeštena na Novi Beograd, a autobusi JGP-a, koji opslužuju periferne delove grada, i dalje polaze sa BAS-ovih perona, što je apsolutno neprilagođeno ovoj vrsti prevoza. S obzirom da je tako, očigledno je da Grad nema nikakvu ideju za ove linije, i da se čeka da se izmesti BAS, kako bi i dalje postojao najgori način organizacije ovih linija, centralizovani način, gde sve linije polaze sa istog mesta: 450, 451, 451A, 460, 460A, 464, 465, 466, 468, 470, 470A, 474, 491, 491A, 493, 494, 499, 560E, 580, 581, 581E, 581A, 583, 583A, 585, 588, 860, 860E, 860M, 860B, 860S, 860D, 860J, 860I, 860MV, 860C, 861A.

Otvaram temu za diskusiju, kako bi se sastavio jedinstveni dopis Sekretarijatu za javni prevoz, kao i predstavnicima lokalnih samouprava, mesnih zajednica i Saobraćajnom fakultetu.
 
Ja mogu odmah da ti odgovorim šta će biti sa tim linijama. Biće usklađene sa planom metroa, tako što će potez 800 biti skraćen do Železnika, Lazarevačke linije do Banovog brda, a Sopotske i Mladenovčanske do Banjice / Trošarine.
 
Ja mogu odmah da ti odgovorim šta će biti sa tim linijama. Biće usklađene sa planom metroa, tako što će potez 800 biti skraćen do Železnika, Lazarevačke linije do Banovog brda, a Sopotske i Mladenovčanske do Banjice / Trošarine.
I onda će da krene kuknjava, a to sto mi sa linija 300 koje drži Gsp nemamo nikakvu direktnu vezu, nemamo liniju koja ide autoputem, niti bilo kakvu alternativu Smederevcu i to sto neko iz Lazarevca, Sopota ili Mladenovca može da stigne za isto vreme do grada kao mi, ako ne i brze i to je velika sramota
 
Autobuska stanica Beograd još uvek nije izmeštena na Novi Beograd, a autobusi JGP-a, koji opslužuju periferne delove grada, i dalje polaze sa BAS-ovih perona, što je apsolutno neprilagođeno ovoj vrsti prevoza. S obzirom da je tako, očigledno je da Grad nema nikakvu ideju za ove linije, i da se čeka da se izmesti BAS, kako bi i dalje postojao najgori način organizacije ovih linija, centralizovani način, gde sve linije polaze sa istog mesta: 450, 451, 451A, 460, 460A, 464, 465, 466, 468, 470, 470A, 474, 491, 491A, 493, 494, 499, 560E, 580, 581, 581E, 581A, 583, 583A, 585, 588, 860, 860E, 860M, 860B, 860S, 860D, 860J, 860I, 860MV, 860C, 861A.

Otvaram temu za diskusiju, kako bi se sastavio jedinstveni dopis Sekretarijatu za javni prevoz, kao i predstavnicima lokalnih samouprava, mesnih zajednica i Saobraćajnom fakultetu.
Ja sam cuo da linije koje dolaze iz okoline prigradskih opstina da ce da okrecu tu gde jeste,a da ove medjugradske linije te kao npr za Novi Sad,Nis itd,da ce ici na novu BAS stanicu na NBGD-u.
 
Уколико постоје планови за трајно преусмеравање ластиних линија Кружним путем треба и тражити увођење стајалишта код семафора. Наравно возачи стају код максија у смеру ка граду и код семафора уколико неко жели да изађе. Али треба увести неко стајалиште да не буде као случај са Нине Кирсанове и 313
Od ovoga u startu nema ništa. Kružni put je državni put i uspostavljanje stajališta na njima - mrka kapa.

Inače, pojavljuje se info na mrežama da je 302 skraćena do Boleča zbog radova na Smederevcu. U Boleču se preseda na 302L do Ustaničke.
 
Od ovoga u startu nema ništa. Kružni put je državni put i uspostavljanje stajališta na njima - mrka kapa.

Inače, pojavljuje se info na mrežama da je 302 skraćena do Boleča zbog radova na Smederevcu. U Boleču se preseda na 302L do Ustaničke.
Objasni onda stajališta linije 306 na istom putu, “Skladište Boja” “Elektrodistribucija” i “Stari put za Bolec” ako ništa mogao bi da stane kod skladišta boja i dalje pešaka do Vince ili odakle su već ljudi, a i zbog ljudi iz Draznja i okolnih naselja koji žele da siđu tu i da bez presedanja dođu do Vince, zato vozači i staju kod maxija
 
Kad su originalno radili toplovod, meni redovno nisu hteli lastini vozaci da stanu u centru lestana, kroz koji su btw prolazili, cesto morali i da stanu zbog guzvi. I onda mi kazu stanica je u vinci….za to je direkcija kriva
 
Takvima ide prijava za bilo kakvu sitnicu, ja ću sad ovog sto nije hteo da stane da prijavim za korišćenje mobilnog telefona, pa samo nek ne staju, tolerisem sve vozačima kad su normalni i kad hoće tebe da ispoštuju, al kad ne onda ide drugačije
 
Od ovoga u startu nema ništa. Kružni put je državni put i uspostavljanje stajališta na njima - mrka kapa.

Inače, pojavljuje se info na mrežama da je 302 skraćena do Boleča zbog radova na Smederevcu. U Boleču se preseda na 302L do Ustaničke.
Онда бих узео у обзир стајалиште "Болеч /пумпа/" није далеко од семафора у Винчи а и постоји веза преко 302,303,304 и 305. Пре бих то увео него Складиште боја где стаје само 306.
Што се тиче Лештана и стајања тамо евентуално би се у близини скретања за Раван и центар могло увести стајалиште за 351,355,356 и 363
 
Poslednja izmena:
Ево предлога где би се могло успоставити стајалиште у Лештанима
Screenshot_20230321_170304_Maps.jpg

Screenshot_20230321_170149_Maps.jpg
 
Cekaj, idu kruznim putem a ne kroz Save Kovacevica? Kako staju na stanici u Vinci? Ili jednostavno ne staju nigde
 
Kaže majka da su užas gužve na 313, ljudi ostaju na stanicama, ne može uopšte da se uđe. Isto spominje da se dešava da taj neki jutarnji polazak (pošto su dva minibusa, dakle nema tog jednog) se ne obavlja - ne reče koji, ali računam da je prvi od/posle 6 sati. Dakle, nešto se mora što pre preduzeti, bez obzira na trenutne gužve na Smederevskom putu.
 
 
Jel moguće ovo, da se prekrstim i levom
I desnom, ne mogu da verujem da će stvarno to krenuti da rade i da imaju plan za saobracaj
 
Још ако дође до проширења биће то светско чудо
 
To već nije realno i neće se desiti, za to je potrebna ogromna ekporprijacija i rusenje ogromnog broja kuća, kao i skidanje tek postavljene solarne rasvete kod Radmilovca. A vidim uskoro će pustiti semafore kod instituta i tek očekujem pakao u saobraćaju i novi kolaps. Ako ništa bar ću moći da vozim normalno na Smederevcu bez da skakucem po rupama, još institut da urade i to je to, ovako svi ostajemo bez amortizera i trapova za cas
 
O
Jel ovo moguće???
To će biti sjajno, stvarno je u baš očajnom stanju do Vinče.
Biće super ako budu mogli da dodaju po još jednu traku, jer je isuviše masivan saobraćaj za današnje stanje.
 
Vrh