ОК, значи југу подједнако значе и 351 и 352? Проблем је што се тешко добијају нови поласци, па је тај предлог о пребацивању полазака био компромис.
Ја сам на овој теми покушао да објасним како директне линије до центра нису неко бајно решење због чепова у које би упадале по том центру и испадања из реда вожње, али ми је генерално утисак да је већини путника најбитнија ставка у путовање да нема преседања макар путовали три дана....
Рецимо, лично окретница у БНВ по мени нема неке предности у односу на окретницу у блоку 20 зато што је највећи чеп на АП од Мостара до Душановца.
Терминус Шумице је на идеалном месту јер постоје сјајне преседачке везе, а времена путовања уз то преседање нису дужа од одпције да се преседање са Шумица помери на НБГ или БНВ...
Истицао сам да је потребно да на 352 и 366 треба већи број полазака,међутим не и да се узимају поласци са 351, шта би то изазвало? Па тим потезом би у наредним данима већ испред врата општине имао људе који путују до Гроцке који би се истог тренутка жалили на тај потез, јер њима и овакво стање није савршено из разлога што од Гроцке до Умчара у шпици морају стојати, с друге стране имао би задовољније оне који иду искључиво до града. Ионако је 351 као главна линија југу са очајним и не дефинисаним интервалом, некад га имаш на 45 мин, некад на сат времена а некад и на два сата. Викендом да не говорим где су последња 4 поласка са Шумица у: 17:00 19:00 21:15 23:00. А ДЈП ће једном морати да реагује јер не могу пред сваке изборе да уводе нове линије што такође значи ангажовање већег броја возила имамо пример линија 309Л и 313. Општина мора на следећем изјашњавању да буде јасна и упорна са неким предлозима. Ово су сада неки моји предлози са којима ће се сложити и неки са форума:
1. Успостављање линије 301 до старе пумпе или до центра Брестовика, да линија до Босанског насеља не дође у обзир с тим да се не сакати 302
2. Продужење линије 302 до Цветкове пијаце
3. Увођење стајалишта у Нине Кирсанове са линију 313
4. Појачавање линија за Лештане (померањем 302 са Устаничке би се могао добити простор за појачавање линија које би опстале на Устаничкој а првенствено мислим на 306 и 311
5. Дефинисати интервал полазака за 351 и увести додатан полазак аутопутем (пожељно би било макар 60 минута) тј увести поласке у 07:00 12:30, Полазак у 17:45 померити у 18:00, а у 14:00 и 17:30 увести полазак на 366. Док би викендом било идеално имати неки полазак аутопутем, пре свега мислим на 352
6. Изменити трасу линије 350. На овај предлог би ДЈП реално могао пристати (Живковац - Мали Пожаревац - Дражањ), пре свега возило би прелазило мању километражу, не ствара се додатан трошак а Живковац, Умчари и Дражањ би били на добитку у овом случају и 350 би постала врло корисна линија због те везе са Малим Пожаревцом.