Alex_BG
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.04.2019.
- Poruke
- 665
- Pohvaljen
- 1.919
Iako sam nekada bio podržavalac produžavanja neke od linija poteza 300 do Konjarnika, više nisam.
Navešću tri razloga:
1. Okretnica Konjarnik je takođe postala preopterećena, gotovo isto kao i Ustanička. Dešava se da 17 i 31 ni ne mogu da skrenu na samu okretnicu od broja vozila, pa stoje na izlaznoj stanici čekajući da neko od vozila na okretnici krene na polazak.
2. Iz direkcije nikada neće odobriti taj predlog. Ako se sećate izmene od pre par meseci zbog radova na okretnici Ustanička, 306 i 307 su zvanično išle do Konjarnika, a u realnosti im je poslednja stanica bila Ustanička, tačnije Bulevar Kralja Aleksandra. Nijedno vozilo nije ostavljalo putnike na okretnici na Konjarniku, niti im je tamo bila početna/zadnja stanica. Mnogi koji su ulazili na okretnici su bili izbačeni i rečeno im je da je početna stanica BKA. Čak ni neki autobusi poteza 300 uopšte nisu čekali polazak na okretnici, nego su bili parkirani duž Ustaničke ulice baš iz prethodno navedenog razloga.
3. Za bilo koju izmenu u korist stanovnika opštine Grocka, mora da postoji neko u opštini ko je baš baš uticajan i blizak vlastima pod uslovom da ga zanima da poboljša javni prevoz. Nažalost, u opštini postoje takvi ljudi, ali ih apsolutno ništa ne interesuje. U Rakovici je radi primera i više nego evidentno da postoji ili je postojao neko uticajan iz Resnika ko je obezbedio produžavanje linije 94 i javni prevoz u praktično najzabačenijim delovima tog naselja.
Više puta sam napominjao da je krajnje vreme da potez 300 dobije direktnu vezu ka centralnom delu gradu. Ne podržavam više nikakvo forsiranje na presedanje, jer se to samo još u ovom delu grada praktikuje i nedopustivo je, naročito ako se uzme u obzir broj stanovnika na potezu 300. Tako nešto sa sobom i povlači ogromno opterećenje na druge linije. Konkretno, 17 i 31 su jedine linije u gradu koje se na svom perifernom terminusu napune do te mere da često ni na početnoj stanici ne može da se uđe u vozilo. Okej, opterećene su i 16, 18, 23, 26, 27, 37, 65, 95 i tako dalje, ali niti jedna od tih linija na perifernom terminusu nije puna do toga da se visi na vratima. Dakle, osim što je besmisleno držati linije poteza 300 na Ustaničkoj, postalo je i nesnosno po druge linije i neophodno je produžiti neku liniju do centralnih terminusa ili uvesti novu koja bi pokrivala potez 300. Ali, opet kažem, ništa bez nekog jako uticajnog.
Navešću tri razloga:
1. Okretnica Konjarnik je takođe postala preopterećena, gotovo isto kao i Ustanička. Dešava se da 17 i 31 ni ne mogu da skrenu na samu okretnicu od broja vozila, pa stoje na izlaznoj stanici čekajući da neko od vozila na okretnici krene na polazak.
2. Iz direkcije nikada neće odobriti taj predlog. Ako se sećate izmene od pre par meseci zbog radova na okretnici Ustanička, 306 i 307 su zvanično išle do Konjarnika, a u realnosti im je poslednja stanica bila Ustanička, tačnije Bulevar Kralja Aleksandra. Nijedno vozilo nije ostavljalo putnike na okretnici na Konjarniku, niti im je tamo bila početna/zadnja stanica. Mnogi koji su ulazili na okretnici su bili izbačeni i rečeno im je da je početna stanica BKA. Čak ni neki autobusi poteza 300 uopšte nisu čekali polazak na okretnici, nego su bili parkirani duž Ustaničke ulice baš iz prethodno navedenog razloga.
3. Za bilo koju izmenu u korist stanovnika opštine Grocka, mora da postoji neko u opštini ko je baš baš uticajan i blizak vlastima pod uslovom da ga zanima da poboljša javni prevoz. Nažalost, u opštini postoje takvi ljudi, ali ih apsolutno ništa ne interesuje. U Rakovici je radi primera i više nego evidentno da postoji ili je postojao neko uticajan iz Resnika ko je obezbedio produžavanje linije 94 i javni prevoz u praktično najzabačenijim delovima tog naselja.
Više puta sam napominjao da je krajnje vreme da potez 300 dobije direktnu vezu ka centralnom delu gradu. Ne podržavam više nikakvo forsiranje na presedanje, jer se to samo još u ovom delu grada praktikuje i nedopustivo je, naročito ako se uzme u obzir broj stanovnika na potezu 300. Tako nešto sa sobom i povlači ogromno opterećenje na druge linije. Konkretno, 17 i 31 su jedine linije u gradu koje se na svom perifernom terminusu napune do te mere da često ni na početnoj stanici ne može da se uđe u vozilo. Okej, opterećene su i 16, 18, 23, 26, 27, 37, 65, 95 i tako dalje, ali niti jedna od tih linija na perifernom terminusu nije puna do toga da se visi na vratima. Dakle, osim što je besmisleno držati linije poteza 300 na Ustaničkoj, postalo je i nesnosno po druge linije i neophodno je produžiti neku liniju do centralnih terminusa ili uvesti novu koja bi pokrivala potez 300. Ali, opet kažem, ništa bez nekog jako uticajnog.