Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Znači prema ovome 55 i 309 se produžavaju do okretnice u Čingrijinoj, a trole i linija 77 se produžavaju do novoizgrađwene okretnice kod Cvetka, dok linija 64 ostaje na sadašnjoj trasi.​
 
Ne 309, samo 55 се продужава до Чангријине. Пише у плану "линије са постојећег терминуса Звездара". 309 не окреће на том терминусу него на привременом терминусу "Звездара /пијаца/" који се ни не помиње у ПДР-у као да ни не постоји. А терминус "Звездара" је предвиђен за укидање због проширења Господара Вучића на страну где се сада налази терминус, зато се између осталог и гради нови.
 
SMART planeri koji trenutno rade plan reinženjeringa linija JGP-a u Beogradu se ne slažu sa tobom. Više o tom tenderu narednih dana.
 
Mogu oni da se ne slažu sa građanstvom do mile volje, ali čim krenu reakcije na Novu mrežu linija 2.0 , ista ima da se provede kao i njen prethodnik. A i ulazak na prednja vrata 2.0.
 
da se vratimo Smart planiranju za potez 300, a da neka od tih linija ne završi kao svaka na istom terminusu- Ustanička...

10 linija, ista trasa i svi busevi stoje

Liniju 38 preusmeriti ka SD putu do 3 tiganja ili možda razmotriti neki od varijanti za uvođenje minibus linije, možda @solecar da doradi ove varijante koje sam okačio... Kada se 302-309 zaglave kao pre 15ak dana, ovo bi bila dobra alternativa.. iza Lidla na semaforu u Kaluđerici je planirano čitavo naselje, a na SD putu prekoputa budućeg Lidla je transformacija kuća u stambene zgrade uveliko u toku ... što znači i veći broj putnika, zato okretnicu 3 tiganja što pre aktivirati dok se i tu nešto ne izgradi..

Meni je varijanta da prodje pored pogona Kosmaj možda bolja, i da okreće na terminusu Medaković III , može i varijanta do Šumica... a može i preko VML ako ne daju 38 do 3 tiganja. Stevana Sindjelića je u mnogo boljem stanju od Smederevskog oranja, pritom bi minibus odvlačio deo putnika koji žive u "rupi" Mokroluško Kaluđeričke kotline, otprilike ovih 3 stajališta koja sam markirao, iz tih ulica izlaze putnici koji idu bar 700 800 metara do stajališta na SD putu...

Ovo je predlog vezano za linije koje saobraćaju duž Bulevara kralja Aleksandra do Ustaničke. U priču može da se uključi i linija 351 koja bi išla predloženom trasom linije 304 preko VML. Alternativno bi 351 mogla da saobraća preko Leštana trasom linije 311 i autoputem do Šumica. Kasnije predlog za linije koje idu ka drugim delovima grada.

304 Šumice - Milošev kladenac - Partizanska - Smederevski put - Ritopek


Linija bi radila u ekspres režimu, od početne stanice pa do Smederevskog puta. Stajala bi na sledećim stajalištima: Šumice, Kosmaj, Lipovačka , 20. oktobra i Pirandelova. Sva ostala stajališta duž trase bi koristila. Kao alternativa bi mogla da se koristi okretnica na Konjarniku.

304 VML.jpg


305 Cvetkova pijaca - Boleč


Linija bi od Cvetka do Ustaničke radila kao i linija 309, a od Ustaničke bi koristila sva stajališta duž trase.

305 Cvetkova pijaca - Bolec.jpg


306 Centar - Leštane - Vinča


Nekoliko varijanti za početnu stanicu linije, što bi uticalo i na trasu. Prva bi bila da se okreće kod Narodne banke zajedno sa A1 i ide preko Ustaničke ka Šumicama i dalje autoputem do Leštana. Varijanta dva je od BNV autoputem do Leštana, dok bi varijanta tri pokrivala Prokop, a kretala sa Topčiderske zvezde. U varijantama 1 i 3 bi linija radila u ekspres režimu do Šumica, dok bi u varijanti 2 radila u ekspres režimu do Kosmaja. Takođe bi se u Leštanima uspostavila 1 - 2 stajališta na delu od ulice Ravan do autoputa.

Varijanta 1: Slavija /Narodna banka/ - Slavija - Karađorđev park - Južni bulevar (Franše D'Eperea u smeru ka centru)- Dušanovac /pošta/ - Šumice - Pogon Kosmaj - dalje sva stajališta duž trase.


306 v1.jpg


Varijanta 2: BNV - Palata Pravde 1 - Mostar - Franše D'Eperea /autoput/ - Kosmaj - dalje sva stajališta duž trase.

306 BNV - Lestane - Vinca.jpg


Varijanta 3: Topčiderska zvezda - Prokop - Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića - Dinarska - Južni bulevar - Dušanovac /pošta/ - Šumice - Pogon Kosmaj - dalje sva stajališta duž trase.

306 v3b.jpg
 
Pitanje, zasto 308 ne staje na stajalistima 20. Oktobar u oba smera? Jel ima razloga
 
Ja koristim taj prevoz i uopste nije logicno ovo trenutno resenje. Braca Milic stanica je nekih 200m ispod stanice 308 u partizanskoj i tu bukvalno niko nikad nit ulazi nit silazi.

Sa druge strane svi zivi izlaze u 20. Oktobra i onda pesace do stanice kod skole.

Ne vidim prepreku da 308 staje i na stanici 20. Oktobar. 350m je udaljenost izmedju partizanske i 20. Oktobra….


Toliko nakaradna linija ova 313 da to nije realno, jos nije uspostavljena stanica u Nine Kirsanove.
 
Da li ste se obraćali nadležnima da se uvede stanica Nine Kirsanove? Takođe treba da ih pitate za uspostavljanje stajališta "20. oktobar" i za liniju 308.
 
На Смедеревцу поново радови и поново ненормалне гужве 😄
 
Da li ste se obraćali nadležnima da se uvede stanica Nine Kirsanove? Takođe treba da ih pitate za uspostavljanje stajališta "20. oktobar" i za liniju 308.
Da, na mejl, ne odgovaraju ima nedelja vec
На Смедеревцу поново радови и поново ненормалне гужве 😄
Konvar odradio odlican posao
Ma okej je da linija 313 ide na 40 minuta, nema mnogo putnika
Pa ti cekaj 40 minuta po kisi sta nije jasno 😂
4223E881-7385-4F30-B21D-8F7877DD72A4.jpeg
 
Da li ste se obraćali nadležnima da se uvede stanica Nine Kirsanove? Takođe treba da ih pitate za uspostavljanje stajališta "20. oktobar" i za liniju 308.
Da, na mejl, ne odgovaraju ima nedelja vec
Nećeš ga ni dobiti. Manir ovih gradonačelnikovih ljudi iz SJP je da ne odgovaraju na mail uopšte. Kako sam ranije uredno dobijao odgovore prilikom pisanja na mail, bili oni pozitivni ili nešto što se kosi sa zdravim razumom, a kod ovih pomenutih ništa, iako su bile uglavnom stvari informacionog karaktera, otvorio sam nalog na twitteru kako bih se preko Beokoma obratio i dobio odgovore, što je i uspelo. Kada bih postavio dodatna pitanja jer mi odgovori nisu jasni ili su nedorečeni, od Beokoma bih dobio odgovor kako mogu da im se obratim putem mail - a za sva dodatna pitanja. Odgovorio sam im, parafraziram, da me ne zaje*******avaju i ne upućuju na mail na koji niko ne odgovara.

Shodno gore pomenutom, predlažem ti da napišeš dopis koji bi predao na pisarnici SJP, sa sve adresom na koju da ti dostave odgovor u pisanoj formi. Možeš da napišeš u formui predloga, gde bi naveo razloge zašto da se uvede stajalište i za 308, kao i da se uspostavi novo stajalište za liniju 313 u Nine Kirsanove i ako ima još nešto što bi hteo da čuješ šta će da ti odgovore.

Ja ću za neke stvari morati da se ozbiljnije pozabavim, ali samo čekam da se stvori povoljan trenutak za to.​
 
Ovde bi više nas moglo da odvoji neko vreme i pošalje ove slike nadležnima, ili na drustvenim mrežama. 3 puta u istom danu ista slika na liniji 313. Pokušao sam da uđem čisto da proverim da li bih mogao brze da stignem do Vince kroz Zabransku i da izađem u Lestanu, zbog ovog haosa na Smederevcu, ali jednostavno nisam hteo da se guram kao s***a kada mi već nije nužno i nek uđe neko iz Lestana ko mora, a ne ja
 
Ластине линије са Шумица преусмерене на Бубањ Поток.
 
Najjace je sto se za ovu pizdariju nigde ne pise, ponegde samo da su guzve, ali ne i zbog cega i koliko ce da se pati ovaj napaceni narod
 
Menjaju ventile na toplovodu od spalionice do Konjarnika.
 
Vrh