prigradski
Intermediate
@Zidar,spatiotecte
Sto se tice linije 309 ok je takva kakva je,mislim da zasluzuje mnogo bolju okretnicu jedino,tu se malo tripuje linija u Kaludjerici,a i cesto kod Cvetka, nepropisno parkiranje+kamioni,nabavka za maxi+taxisti... Mogla bi se produziti kad bi se uradila ta zamisljena trasa bez problema ja mislim ,cak i da se razmotri produzetak do vuka,nekada je cak i 307 isla do vuka,to su bila lepa vremena :kk:
Sto se tice plana pomeranja poteza 300 da se okrece dole preko puta buduceg tc Interexa mogu vam reci ideja je sjajna,samo sto su ljudi gluvi na takve ideje :notok: dakle,vi ste verovatno svedoci da kada zelite da se spustite niz ustanicku ume 50 da zaglavi sa okretnice zbog milion vozila nagomilanih sa poteza 300- i uvek rasna vozila sa Kosmaja koja cesto i ne krenu sa ustanicke,kvarljivi su, vidoh pre neki dan Sanosa cuvenog Ne znam stvarno ko je projektovao tu okretnicu,nije dovoljna za 3 linije da se okrenu, zato mislim da je najrentabilnije da se u buducnosti provuku gore 31,17,50, znate li ljudi sta znaci kad ne morate peske niz ili jos gore uz ustanicku u pola 12 uvece,jos ako dozivimo taj metro,mucenje je cekati 308 i 50...
Sto se tice tog bg voza,dobra ideja,ali tesko cemo ga doziveti.. tesko... moralo bi dosta da se rusi tu, tu je Point centar,mada celom trasom bi mogao da se napravi bulevar.. Drug Tito je tada presudio,znate i sami kako je nastala zelezara usred Smedereva,e pa kad je prolazio tuda,pitao je koje je to naselje... i kao rekli mu to je Kaludjerica,ona treba cela da se rusi... On je rekao ne dirajte taj narod... i eto napravilo se to sto se napravilo..
Kad vidim ovu mapu sa planom iz 1948 place mi se... Voz je cudo... Cujem da iz Batajnice do Vuka treba ne vise od pola sata...
Koliko moji matori kazu jednog dana ce se potez 300 okretati kod sadasnje Jabuke preko puta skole Dragojlo Dudic, tu je planiran kraj metro linije...
Ne znam da li ste culi/znali da je jedino naselje u Beogradu koje ima,a nema izlaz na autoput upravo Kaludjerica,a imamo uslova za to,da se napravi petlja na jednoj strani kod nas,a druga strana ka strazarskoj kosi/kumodrazu i to je rak rana ovog naselja,zna se sta je autoput,cak i mnogo udaljenija naselja pa npr moze se od njih mnogo brze stici bilo gde, a zamislite tek kraj koji je 10 km od centra grada,pa tim izlazom na autoput na Nbgu bi bio za npr ne vise od 15 minuta,ovako idem do Mmla ili tako...
No,da ne sirim temu,nadam se kad se bude formirala nova opstina da ce neko procitati ovaj post i uvideti sta nam sve nedostaje...
Onda mislim da je velika greska sto Kaludjerica nije povezana sa Mirijevom kao sto je i bilo u nekom planu... I za kraj,ovog mog ''elaborata'' mislim da se mora razmotriti da se uradi prosirenje ulice BKA za jos jednu traku od ustanickog semafora ka MMLu i ostalim naseljima zato sto se tu vrlo cesto pravi usko grlo(zove se bulevar,a ima jednu traku) ,sto zbog nepropustanja autobusa,sto zbog gomile nekulturnih vozaca(ja sam onaj od onih koji propusta autobuse kad ide autom,jer opet bitniji je autobus sa 80ak ljudi nego jedan covek u vozilu)...
Sto se tice linije 309 ok je takva kakva je,mislim da zasluzuje mnogo bolju okretnicu jedino,tu se malo tripuje linija u Kaludjerici,a i cesto kod Cvetka, nepropisno parkiranje+kamioni,nabavka za maxi+taxisti... Mogla bi se produziti kad bi se uradila ta zamisljena trasa bez problema ja mislim ,cak i da se razmotri produzetak do vuka,nekada je cak i 307 isla do vuka,to su bila lepa vremena :kk:
Sto se tice plana pomeranja poteza 300 da se okrece dole preko puta buduceg tc Interexa mogu vam reci ideja je sjajna,samo sto su ljudi gluvi na takve ideje :notok: dakle,vi ste verovatno svedoci da kada zelite da se spustite niz ustanicku ume 50 da zaglavi sa okretnice zbog milion vozila nagomilanih sa poteza 300- i uvek rasna vozila sa Kosmaja koja cesto i ne krenu sa ustanicke,kvarljivi su, vidoh pre neki dan Sanosa cuvenog Ne znam stvarno ko je projektovao tu okretnicu,nije dovoljna za 3 linije da se okrenu, zato mislim da je najrentabilnije da se u buducnosti provuku gore 31,17,50, znate li ljudi sta znaci kad ne morate peske niz ili jos gore uz ustanicku u pola 12 uvece,jos ako dozivimo taj metro,mucenje je cekati 308 i 50...
Sto se tice tog bg voza,dobra ideja,ali tesko cemo ga doziveti.. tesko... moralo bi dosta da se rusi tu, tu je Point centar,mada celom trasom bi mogao da se napravi bulevar.. Drug Tito je tada presudio,znate i sami kako je nastala zelezara usred Smedereva,e pa kad je prolazio tuda,pitao je koje je to naselje... i kao rekli mu to je Kaludjerica,ona treba cela da se rusi... On je rekao ne dirajte taj narod... i eto napravilo se to sto se napravilo..
Kad vidim ovu mapu sa planom iz 1948 place mi se... Voz je cudo... Cujem da iz Batajnice do Vuka treba ne vise od pola sata...
Koliko moji matori kazu jednog dana ce se potez 300 okretati kod sadasnje Jabuke preko puta skole Dragojlo Dudic, tu je planiran kraj metro linije...
Ne znam da li ste culi/znali da je jedino naselje u Beogradu koje ima,a nema izlaz na autoput upravo Kaludjerica,a imamo uslova za to,da se napravi petlja na jednoj strani kod nas,a druga strana ka strazarskoj kosi/kumodrazu i to je rak rana ovog naselja,zna se sta je autoput,cak i mnogo udaljenija naselja pa npr moze se od njih mnogo brze stici bilo gde, a zamislite tek kraj koji je 10 km od centra grada,pa tim izlazom na autoput na Nbgu bi bio za npr ne vise od 15 minuta,ovako idem do Mmla ili tako...
No,da ne sirim temu,nadam se kad se bude formirala nova opstina da ce neko procitati ovaj post i uvideti sta nam sve nedostaje...
Onda mislim da je velika greska sto Kaludjerica nije povezana sa Mirijevom kao sto je i bilo u nekom planu... I za kraj,ovog mog ''elaborata'' mislim da se mora razmotriti da se uradi prosirenje ulice BKA za jos jednu traku od ustanickog semafora ka MMLu i ostalim naseljima zato sto se tu vrlo cesto pravi usko grlo(zove se bulevar,a ima jednu traku) ,sto zbog nepropustanja autobusa,sto zbog gomile nekulturnih vozaca(ja sam onaj od onih koji propusta autobuse kad ide autom,jer opet bitniji je autobus sa 80ak ljudi nego jedan covek u vozilu)...