Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

pa ako vam se sviđa predlog za 310 ili kako već onda ga podržite.Zamislite tek da ide do kaluđerice preko smederevca,leštana,bubanj potoka 1000 ruza pa na trosarinu
 
Moze neka karta kuda bi isla nova linija ima li uslova za autobus posto je to DJP glavni razlog za odbijanje predloga gradnjana :kafa:
 
мислим да би то било мало много за Трошарину. подржавам предлог, али би ипак тражио неку другу окретницу осим Трошарине (нпр. окретница 26 у Јерковићу или 18 и 29 у Медаку)
 
može i na Banjici II sa trolama da okreće,pa avalskim putem do 1000 ruža,pa kružnim putem preko auto pijace (i vikendom bi bio uvek pun jer auto pijaca nema prevoz)sve do Smederevskog puta i u Vinči da okreće, zamisli da krene ka gradu pa u kaluđericu-extra
 
Moram opet da predlozim trasu linije 85(Nova Galenika-Ledine).
Veza izmedju Zemuna i Bezanijske Kose je VEOMA LOSA!!!!!!!!
Takodje bi se povezali Dom zdravlja i gerontoloski centar (Uz presedanje na 18).
Trasa:NG-Cara Dusana-Branka Pesica-Ugrinovacka-Gornjogradska-Marije Bursac-Partizanske avijacije-Marka Celebonovica-Norveska-Grcka(kad se zavrsi)-LEDINE.
Da napomenem da je veoma potrebna veza Bez.groblja i Zemuna!
 
Niksi":3k3adz7l je napisao(la):
Moram opet da predlozim trasu linije 85(Nova Galenika-Ledine).
Veza izmedju Zemuna i Bezanijske Kose je VEOMA LOSA!!!!!!!!
Takodje bi se povezali Dom zdravlja i gerontoloski centar (Uz presedanje na 18).
Trasa:NG-Cara Dusana-Branka Pesica-Ugrinovacka-Gornjogradska-Marije Bursac-Partizanske avijacije-Marka Celebonovica-Norveska-Grcka(kad se zavrsi)-LEDINE.
Da napomenem da je veoma potrebna veza Bez.groblja i Zemuna!

Slucajno sam ovde stavio ovu poruku :)
Mesto joj je na drugoj temi.
 
ilicmilovan":2256laac je napisao(la):
Pa hajde pomozite da napravimo dobar predlog za ovu liniju ''310''
Ја сам потпуно за. Проблем је што ће тешко бити прихваћена из два разлога:
1. ДЈП никада не слуша апеле грађана, већ се води непознатим смерницама.
2. ГСП нема довољно возила.

Ово би могло да се уведе за почетак као викенд линија. Као што рече, тада је Бубањ поток препуна пијаца а градског превоза до тамо нема, а и редуковани су поласци по целом граду па се може набавити и бус за ту линију.
 
Naravno da je odlicna ideja. Ne znam zasto do sada nisu izgradili novu okretnicu u Grockoj (pricalo se o tome), jer je onaj trzni centar u centru zauzeo ogroman prostor i tako su samo ukinuli staru 301 bez nekog objasnjenja.
Takodje, treba iskoristiti autoput i bolje povezati Kaludjericu, a ne muciti se u koloni od MML do ulaza u pomenuto naselje.
 
Niksi":3g78ug3f je napisao(la):
Moram opet da predlozim trasu linije 85(Nova Galenika-Ledine).
Veza izmedju Zemuna i Bezanijske Kose je VEOMA LOSA!!!!!!!!
Takodje bi se povezali Dom zdravlja i gerontoloski centar (Uz presedanje na 18).
Trasa:NG-Cara Dusana-Branka Pesica-Ugrinovacka-Gornjogradska-Marije Bursac-Partizanske avijacije-Marka Celebonovica-Norveska-Grcka(kad se zavrsi)-LEDINE.
Da napomenem da je veoma potrebna veza Bez.groblja i Zemuna!

Odlicna ideja! Dok ne zavrse grcku, moze i preko Nedeljka Gvozdenovica.
 
904 će im u početku ići pričilno prazan... Kako im nije palo napamet da ga uspostave do NBG, pa da zaista ima neki smisao. Novi Beograd, ili čak Beograd - Surčin - Obrenovac
 
Obrenovac - (Dobanovci -Surčin) - Batajnica -
naravno čim se pusti obilaznica :)
 
Evo mog predloga za rasterećenje linija na potezu 300 , kao i rasterećenje linije 50 , prema sadašnjoj situaciji.

Da se linija 17 produži do okretnice Ustanička.
Da se spoje linije 31 i 308 , u liniju koja bi nosila oznaku 31.
Da se uspostavilinija 301 , koja bi išla od Grocke do Pijace na Zvezdari , kao i linija 302 , sa time što bi linije imale stanicu Bajdina , pa bi sledeća bila Radio industrija , naravno uz to da do Vinče ne staju na svim stanicama.
Linija 303 da se produži od Ustaničke do okretnice Šumice.
Linije 304 i 305 da se produže do trolebuske okretnice na zvezdari , tako što bi išle od okretnice ustanička sledećom trasom: Ustanička , Vojislava Ilića , Gospodara Vučića , Bulevar kralja Aleksandra , Batutova , Dimitrija Tucovića , Čingrijina.
Linije 306 i 307 bi od okretnice Ustanička produžio do okretnice u naselju Braće Jerković , i to da linije produžavaju do pijace na Zvezdari, pa da se odatle idu ulicom Gospodara Vučića , Vojislava Ilića i Svetozara Radojčića do okretnice.
Liniju 309 bih produžio od pijace bulevarom do okretnice kod Vukovog spomenika , kao što je to ranije radila privatna 309.
Uspostavio bih novu liniju 308, koja bi išla od restoraa Boleč do okretnice Ustanička , odakle bi produžavala kao linija 20 do stanice KLUZ , odakle bi išla trasom linije 79 , sa izuzetkom što se ne bi vrtela oko pijace u Mirijevu , nego išla trasom linije 27E do okretnice Mirijevo IV.
Da se solo autobuse na liniji 50 zamene zglobnim.
Da se linija 77 izmesti sa okretnice na Zvezdari , i da Batutovom ide do okretnice na zvezdarskoj pijaci.
Postojeću liniju 20 bi ukinuo i autobuse sa te linje prebacio na novu liniju koja bi nosila oznaku 50A i išla bi od okretnice MIRIJEVO III trasom sadašnje linije 20 do okretnice ŠUMICE , odakle bi išla trasom linije 50 do okretnice MILJAKOVAC 1 , dok se linija 26 produžila do VML trasom linije 20.
 
Solecar, radikalno, nema šta.

Međutim, nekoliko stvari odavde teško da je izvodljivo.

Produžavanje 31 na trasu kojom ide 308 je loše jer se efikasna gradska linija odvodi na prebukirani Smederevski put i garantovano upada u probleme s taktom.

Na trolejbuskoj okretnici u Čingrijinoj nema mesta za nove buseve, tu već jedva okreću 3 linije, 4 bi bilo previše. Možda kod Cvetka kad se napravi nova okretnica.

Zglobna 50 je super, samo nisam siguran da može na celoj trasi.

Nema šanse da grad pristane na 309 do Vuka, ideja je da nema autobusa na Bulevaru.

Globalni problem koji kvari sreću oko svega ovog je mala propusna moć gornjeg Bulevara i ulica ka Mirijevu. Možda grešim, ali ne verujem da bi se mnogo dobilo uvođenjem dužih progradskih linija koje zalaze bliže centru ali idu neredovnije i sporije.
 
Лепо каже "Међутим", 31 да иде до ВМЛ-а је :blah:
За 301 се слажем, али 302 би могла да остане на Устаничкој и да возе САМО зглобни.
И за 303 се слажем (и да се 308 не дира). :D
И 305 да остане на Устаничкој, а 304 би исто могла код Шумица.
И већ постоји линија која иде од Болеча до Устаничке и то је 302Л. Она не саобраћа редовно већ само кад диспечари направе хаос на Устаничкој онда убаце 302Л да растерети Устаничку :rolleyes:
Линију 20 не бих укидао, али је не бих ни појачавао :D Значи да се не дира :)
 
Somi303":1t49amyb je napisao(la):
И већ постоји линија која иде од Болеча до Устаничке и то је 302Л. Она не саобраћа редовно већ само кад диспечари направе хаос на Устаничкој онда убаце 302Л да растерети Устаничку :rolleyes:
Jok, ukinuli su 302L pocetkom prosle godine i preraspodelili vozila na ostale 30x linije. ;)
 
solecar":ctr878h5 je napisao(la):
Evo mog predloga za rasterećenje linija na potezu 300 , kao i rasterećenje linije 50 , prema sadašnjoj situaciji.

Sumnjam da bi produzavanje prigradskih linija dublje u grad doprinelo njihovoj pouzdanosti a takt bi bio slabiji ako isti broj vozila vozi na duzoj relaciji.

Sa druge strane cinjenica je da treba poboljsati vezu linija sa poteza 300 sa gradskim linijama sto mi se cini da ti je i cilj.

Pomeranjem okretnice svih linija 300+ na Sumice a 17, 31 i 50 na Ustanicku linije 300+ dobijaju jednostavno presedanje ne samo sa tramvajima na Bulevaru i 50. vec i sa trolama i autobusima 17 i 31.
Sumice postaju prigradski cvor za GSP linije sa Smederevskog puta i Lastine sa autoputa sa vezom sa gradskim linijama ka centru (31, trole), Bulevaru (tramvaji) Medaku/Jerkovicu/Trosarini (trole, 50.) i Novim Beogradom (17)

Sto je najbitnije ne bi vise bilo pesacenja uzbrdo od Konjarnika do Ustanicke.

Mala i lako izvodljiva promena a veliki ucinak.
Ako Lastina stanica Sumice nije dovoljno prostrana moze da se iskoristi i okretnica Konjarnik za linije 300+, nije vazno gde tacno autobus okrece i pauzira vec gde mu je pocetna/zavrsna stanica za putnike a to neka bude na raskrsnici Ustanicke i Vojislava Ilica.
 
Na staromplanu grada sam video da su se linije na potezu 300 okretale kod Cvetkove pijace. Što se tiče okretnice kod Cvetkove pijace , tu bi pojedini autobusi mogli da se okreću gde se sad okreće 309 , a drugi gde se okreće 55 , i tako ne bi bilo potrebe za nikakvim proširenjem. a okretnica trolebusa u Čingrijinoj uopšte nije problematična da se na nju ubaci još koja linija, iz razloga što ona može da se proširi bez problema. možda bi najbolje rešenje bilo da se potpuno ukloni ono veliko ostrvo oko koga se linije okreću , i da se napravi neštopoput okretnice Šumice.
 
veb983":1tf7k7l5 je napisao(la):
Somi303":1tf7k7l5 je napisao(la):
И већ постоји линија која иде од Болеча до Устаничке и то је 302Л. Она не саобраћа редовно већ само кад диспечари направе хаос на Устаничкој онда убаце 302Л да растерети Устаничку :rolleyes:
Jok, ukinuli su 302L pocetkom prosle godine i preraspodelili vozila na ostale 30x linije. ;)

Знам да је једно време "улетала" у гужви, али нисам знао да су је скроз укинули :notok:
 
Pomeranjem okretnice svih linija 300+ na Sumice a 17, 31 i 50 na Ustanicku linije 300+ dobijaju jednostavno presedanje ne samo sa tramvajima na Bulevaru i 50. vec i sa trolama i autobusima 17 i 31.
Sumice postaju prigradski cvor za GSP linije sa Smederevskog puta i Lastine sa autoputa sa vezom sa gradskim linijama ka centru (31, trole), Bulevaru (tramvaji) Medaku/Jerkovicu/Trosarini (trole, 50.) i Novim Beogradom (17)

Sto je najbitnije ne bi vise bilo pesacenja uzbrdo od Konjarnika do Ustanicke.

Mala i lako izvodljiva promena a veliki ucinak.
Ako Lastina stanica Sumice nije dovoljno prostrana moze da se iskoristi i okretnica Konjarnik za linije 300+, nije vazno gde tacno autobus okrece i pauzira vec gde mu je pocetna/zavrsna stanica za putnike a to neka bude na raskrsnici Ustanicke i Vojislava Ilica.

Podrzavam, mada moramo da vidimo kapacitet Sumica. Mozda da se 38 i 308 spoje u jednu i tako oslobi Sumice?
 
Joca28":192lxsfg je napisao(la):
Pomeranjem okretnice svih linija 300+ na Sumice a 17, 31 i 50 na Ustanicku linije 300+ dobijaju jednostavno presedanje ne samo sa tramvajima na Bulevaru i 50. vec i sa trolama i autobusima 17 i 31.
Sumice postaju prigradski cvor za GSP linije sa Smederevskog puta i Lastine sa autoputa sa vezom sa gradskim linijama ka centru (31, trole), Bulevaru (tramvaji) Medaku/Jerkovicu/Trosarini (trole, 50.) i Novim Beogradom (17)

Sto je najbitnije ne bi vise bilo pesacenja uzbrdo od Konjarnika do Ustanicke.

Mala i lako izvodljiva promena a veliki ucinak.
Ako Lastina stanica Sumice nije dovoljno prostrana moze da se iskoristi i okretnica Konjarnik za linije 300+, nije vazno gde tacno autobus okrece i pauzira vec gde mu je pocetna/zavrsna stanica za putnike a to neka bude na raskrsnici Ustanicke i Vojislava Ilica.

Podrzavam, mada moramo da vidimo kapacitet Sumica. Mozda da se 38 i 308 spoje u jednu i tako oslobi Sumice?

Jedna sugestija , a i moje zapažanje. Spajanjem linija 38 i 308 , ne bi se dobilo ništa , zato što veliki broj lastinih linija na potezu 300 & 400 okreće na Šumicama , i upravo zbog njih je i rađena rekonstrukcija ove okretnice. Rešenje bi bilo da se pojedine linije produže do okretnice Šumice , dok bih druge produžio do Cvetkove pijace , uz premeštanje linije 77 da se okreće kod Cvetkove pijace. Trenutno ne vidim bilo koje drugo rešenje , a što se tiče toga da linije GSP (autobusi) ne idu kroz Bulevar , one idu kroz bulevar , linija E1 i ADA 4 (leti) i one idu kuda idu i tramvajske šine. Mislim da bi tuda mogla da se sprovede linija 309 do Vukovog spomenika , ako već može ADA 4 da ide.
 
Vrh