Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ја сам већ писао о мом предлогу, али ове опет ћу. :)
303E.jpg

Наиме 303Е и 302Е би ишле аутопутем до Врчина, где би се искључиле са аутопута и прошле кроз северни део Врчина који ионако нема превоз (писали су петицију да се 303 продужи до Врчина, али ништа од тога) и ишле би истим путем до центра Заклопаче где би се рачвале и 302Е би кренула деоницом означеном зеленом бојом, а 303Е црвеном. Ово је изводљиво само треба асфалтирати зелену деоницу и провући 302Е кроз неке уске улице у Гроцкој и треба направити окретницу за 303Е. :)
 
Prođoh bajsem tom zelenom trasom proletos i mogu reći da će biti malo čupavo provući bus tuda. Na pojedinim deonicama je mimoilaženje bukvalno nemoguće.

Tamo gde nije ništa izgrađeno, može se uzeti od voćnjaka ili šta je već bilo, ali onaj deo bliži Grockoj je bio naseljen i taj deo bi bio čupav.
 
Грешиш! Зелена деоница је ширине 2 траке и могао би ту и тротоар да се гурне, а део који није обележен је веома узак, али аутобуси би могли да користе различите улице. Не морају да користе исте у оба смера :)
 
Nisam mislio na kompletnu deonicu, već na delove kao što napisah. Konkretno, početak iz Grocke.
 
zidar":25mom3bb je napisao(la):
Prigradske linije bi okretale na Sumicama kod Laste, tu ima mesta koliko hoces, a gradske (17, 31, 50) na okretnici Ustanicka kako ljudi ne bi morali da pesace gore dole prilikom presdanja.
Ekspres linija bi isla preko Ustanicke i Sumica radi presedanja pa dalje autoputem.

E sad kada bi se bio napravljen prikljucak za autoput u Kaludjerici naravno da bi je tuda terali a ne Smederevskim putem.

Veza preko autoputa danas nije dovoljno iskoriscena. Lasta Sumice-Vrcin je brza i pouzdana, mogao bi isto i GSP

Linije Vinca-Lestane-Bubanj Potok-Autoput-Sumice i Grocka-Zaklopaca-Vrcin-Autoput-Sumice bile bi podjednako efikasne. Vec smo ranije ovde pricali o tim varijantama i valja nastaviti.

Mozda bi cak i tvoja novopredlozena linija iz Kaludjerice mogla na autoput (Bubanj potok), bilo bi malo okolo ali bi se razlika nadoknadila brzinom na autoputu. Neka ide do Sumica ili jos dalje, do Prokopa sto rece Karlo ili cak Usca.

Moja zamisljena ruta bila bi ne preko Bubanj potoka vec kod onog jos ne zavrsenog tunela ili sta vec na klenku izmedju Strazarske kose i Kaludjerice,dakle,cekamo bolje dane,da se tu izvuce petlja uzdam se u to da ce se neko toga setiti,ako ne busom,bar autom da tu mogu da prodjem a ne da idem kroz mml bez potrebe...

Reci mi kakvo je tvoje misljenje sto se tice one linije koja bi isla iz Lestana niz onaj deo koji spominjem da moze da se sredi da tu prolazi bus...? Mislim da bi bila pun pogodak s tim da bude po varijanti kruzna, dakle ide niz tu ulicu,izadje u Stepe Stepanovica u Kaludjerici, preklapa se sa 309, ko zeli,presedne i moze do ustanicke,cvetka,kod semafora za Kaludjericu skrece ka Smederevskom putu ide normalnom trasom do Vince/mlin, ide ulicom Save Kovacevica u lestanima,dolazi u centar pa opet nastavlja... Otprilike kao linija 57-golf naselje-banovo brdo,ona samo cirkulise... na nekih 15 min da ide... treba imati u vidu da se izmedju Kaludjerice i Lestana planira uljudno groblje (zlu ne trebalo) tako da treba imati u vidu i to,taj deo tek treba da se naseljava, u blizini je i fudbalsko igraliste (za sada jos uvek bez pristupnog puta) tako da bi taj Lokal mogao znaciti i Lestancima i Kalugradjanima... jos ako uzmes u obzir to da ce se formiranjem opstine tj fuzijom ova dva naselja lokalna samouprava biti vrvt u Kaludjerici onda bi ova linija imala znacaj

Sto se tice Kalua,u ulici Stepe Stepanovica je polako pocelo ustupanje zemljista/ili davanje sojenica da bi se ustupilo za izgradnju stambenih zgrada,tako da verovali ili ne i ovde je pocela stanogradnja ,bice nam nedovoljna 309 uskoro,morace grad da smisli sta ce... :D :D
 
@Somi303

posto je zelezna trasa delom problematicna da li bi mogla pre da se naprati samo jedna linija plavo-crveno-zuta,

Autoput-Vrcin-Zaklopaca-Grocka, tako bi pokupila celu Zaklopacu i celu Grocku. Mozda cak posle Grocke dda ode i u Begaljicu i tako veze sva 3 naselja sa Beogradom preko autoputa. Da li bi Lastu zanimalo tuda da vozi kada vec vezuje Vrcin?

@prigradski

jasno je da bi bilo bolje preko nove petlje ali u medjuvremenu moglo bi i preko Bubanj potoka :)


Na potezu 300 sve linije idu od naselje do Ustanicke Smederevskim putem, to jeste glavni pravac ali verujem da su potrebne i poprecne veze izmedju samih naselja.

Nisam neki ljubitelj kruznih linija jer su neprakticne za koriscenje, ili su jednosmerne i onda mora mnogo da se kruzi ili dvosmerne a onda nikad ne znas u kom pravsu da je hvatas jer oba smera imaaju isto zavrsnu stanicu.

Mozda moze da se napravi jedna lokalna minibus linija koja ce spajati naselja sledecom rutom

Vinca-Vinca mlin- Smederevski put - Kaludjerica - tvoja nova ulica - Lestane - Kruzni put - Vinca mlin - Bolec

cak i ako ide na pola sata sa tacnim redom voznje bolje je od presedanja sa jednog 30x na drugi.

E sad ja ne znam koliko bi jedna takva linija bila potrebna to jest koliko ljudi ide iz jednog naselja u drugo a ne za Beograd.
 
zidar":2xh5pxz1 je napisao(la):
@Somi303

posto je zelezna trasa delom problematicna da li bi mogla pre da se naprati samo jedna linija plavo-crveno-zuta,

Autoput-Vrcin-Zaklopaca-Grocka, tako bi pokupila celu Zaklopacu i celu Grocku. Mozda cak posle Grocke dda ode i u Begaljicu i tako veze sva 3 naselja sa Beogradom preko autoputa. Da li bi Lastu zanimalo tuda da vozi kada vec vezuje Vrcin?

Може и тако, али би Ласта онда морала да купи овакав аутобус. :D
2858.jpg
 
prigradski":2vew7h28 je napisao(la):
I sto se mene tice, nemojte nikako da je zovete 301,em sto je somi 303 nostalgican em sto ne zelim da me bilo sta asocira na grocku,opstinu koja uopste nas ne tretira kao njene stanovnike...
Немој комшија тако..... парадокс је да је мишљење у Гроцкој и околним насељима да све паре одлазе у Калуђерицу, а ми се због тога распадамо.....
...ови ситни политичари јајаре нас завадише, паре нико није добио а где су....то знају само они....
prigradski":2vew7h28 je napisao(la):
Dakle,moj predlog 79 na lokaciji koju sam zaokruzio
Линија 79 важи за једну од најтежих за вожњу, и возачи је генерално не подносе. Продужетак ње за Калуђерицу.-.....па то нико не би хтео ни да вози. Исувише је компликована линија, да би се продужила. Изабери неку другу.. :p
dzonihsv":2vew7h28 je napisao(la):
Prođoh bajsem tom zelenom trasom proletos i mogu reći da će biti malo čupavo provući bus tuda. Na pojedinim deonicama je mimoilaženje bukvalno nemoguće.

Tamo gde nije ništa izgrađeno, može se uzeti od voćnjaka ili šta je već bilo, ali onaj deo bliži Grockoj je bio naseljen i taj deo bi bio čupav.
Проблематично је око 100 метара при самом улазу у Гроцку. Међутим, колико ме сећање служи, са једне стране нема кућа па се може проширити. Остатак улице у самом насељу је реконструисан и има тротоаре. Друга проблематична тачка је само уливање на Смедеревски пут, који има јако мали радијус, али се то може лако средити.
 
@stf
Matori upravo zbog takvih stereotipa koje imamo jedni o drugima nikada necemo napredovati... Cuo sam da ostali nece s nama u kolo,kazu sve bi pare isle kod nas... a realno tih 5 naselja bi predstavljala jednu celinu sa solidnim potencijalom... Steta...

Sto se tice Grocke nemam nista protiv nje,neka ide svojim putem i mi svojim, pricam o putovanju do tamo zbog papirologije i ''ljubaznih'' sluzbenika :notok:

Jeste 79 izuzetno teska ,vozaci kukaju jos na 50,309 i 26, znam ovi moji iz kraja nikako ne vole ovde da voze,kazu bilo koji 300 neki samo ne 309,cak i potez 400,dodje im kao produzen godisnji odmor ;)
 
Evo i ilustracije:

ljubicasta - postojece GSP linije

tamno plava - postojeca Lasta

narandzasto - moguca ekspresna linija za Zaklopacu-Grocku-Begaljicu (ne mora mozda svaki polazak do Begaljice)
isprekidano narandzasto - moguca ekspresna linija iz Kaludjerice preko Bubanj Potoka do Sumica ili Usca (dok se ne napravi nova petlja)

svetlo plavo - lokalna minibus linija Vinca-mlin-Kaludjerica(kroz naselje umesto Smederevskilm putem ako minibus moze da prodje)-Lestane-mlin-Bolec

52_prigradski-300.png
 
Ja bih samo 312 do Grocke, i ovu liniju Šumice - Vrčin prebacio bih u ITS1
 
zidar":1vohoovc je napisao(la):
Evo i ilustracije:

ljubicasta - postojece GSP linije

tamno plava - postojeca Lasta

narandzasto - moguca ekspresna linija za Zaklopacu-Grocku-Begaljicu (ne mora mozda svaki polazak do Begaljice)
isprekidano narandzasto - moguca ekspresna linija iz Kaludjerice preko Bubanj Potoka do Sumica ili Usca (dok se ne napravi nova petlja)

svetlo plavo - lokalna minibus linija Vinca-mlin-Kaludjerica(kroz naselje umesto Smederevskilm putem ako minibus moze da prodje)-Lestane-mlin-Bolec

52_prigradski-300.png

Моја једина замерка је то што једна линија спаја 3 насеља, али ако ГСП-ове линије буду и даље саобраћале не верујем да ће бити проблема. Наравно зглобни аутобуси су обавезни :D
 
По овој мапи, лепо се види колико је садашњи систем у принципу неефикасан, јер толико преклапање линија значи да се количина беспотребно баченог нафтног деривата пење до забрињавајућих висина.


1. 312Е треба да иде пречицом између Гроцке и Заклопаче, чиме се штеди око 15 минута времена.
2. минибус линија је одлична, јер су насеља ужасно повезана, међутим, ја бих је ставио да креће из Ритопека, па пролази кроз Болеч и из њега излази на раскрсници код Лештана. У том случају постоји само проблем јер ван трасе остаје кванташ у Болечу.
 
Али ако 312Е буде ишла пречицом велики део Заклопаче остаје без превоза и онда ту мора да се убаци нова линија или да се појача обична 303.
 
Sto se mene tice,309 nek ostane ovako kako jeste,samo nek je produze do vuka i pojacaju malo,ne moze se uci u bus na 4toj stanici od okretnice u kali :D Ocigledno je interval od 4 min neodgovarajuci....
 
Somi303":19i1p303 je napisao(la):
Али ако 312Е буде ишла пречицом велики део Заклопаче остаје без превоза и онда ту мора да се убаци нова линија или да се појача обична 303.
То је проблем ткз. линијских насеља, која су се ширила у дужину уз пут, уместо у ширину.
Без те линије остаје и добар део Гроцке, цео потез од Основне школе до Стрњика. Њима остаје 302. Горњем делу Заклопаче остаје 303.
Карактеристика ове линије је "експрес". Морамо јој смањити минутажу. Околним путем ће изгубити око 15-20 минута. што је јако много за једну експрес линију, па се поставља питање њене оправданости. Колико би она уопште уштедела времена?
 
Pa šta onda nije Zaklopača odsečena, samo se pokriva manji deo naselja
 
Према попису, а према мојим прорачунима око 5000 хиљада, јер је 2006 било 2500, а сад као има 2247, а толико се кућа изградило :rolleyes:
 
Razvili smo ovde priču jako široko, i nečem se nadamo, pričamo o diskriminaciji prigradskih naselja, a direkcija ne može da uradi jednu najjednostavniju stvar koja ne zahteva nikakve finansijske troškove, a to je da se na stajalištima obeleže brojevi linija koje staju na tom stajalištu.

Ljudi su već navikli da se za prigradske linije informacije o stajalištima dobijaju, ili sistemom pogađanja, ili od komšinice Mice.

Kod PALATE PRAVDE gomila ljudi čeka, i kako neko da zna da npr. autobusi 860, 860E, 491 i 581 staju na toj stanici a da 493 ne staje.
Takođe, kod sajma staje 860, a 581 ne staje, i kako to čovek da zna...
Da li se te linije ne računaju, ili su one manje bitne, ili šta je u pitanju?
Da li treba da pričam da neka stajališta van grada nemaju apsolutno nikakvu oznaku!?
 
Vrh