Sa jedne strane imamo to insistiranje na rešenju problema isključivo preko "sporne" Narodnog fronta, dok sa druge strane imamo traženje linije gradskog prevoza kroz Zabransku, ali ne po cenu odricanja dela ogromnog dvorišta žitelja iste ulice, zarad opšteg boljitka, a u neku ruku i ličnog, ali to se izgleda ne računa tako. Znam da smo pričali ranije o tome, ali ne mogu da se setim da li je izvodjivo bez proširenja Zabranske da se tuda provuče minibus?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749346#p749346:x31jukn9 je napisao(la):stf » 19 Jun 2020 10:45[/url]":x31jukn9]Никако. Ионако су радови на проширењу привремено заустављени због побуне дела станара улице. Линија преко Забранске, односно 316 је ионако на јако дугом штапу, јер сем проширења Забранске са којом очигледно има проблема, неопходно је проширити и улицу Војводе Степе кроз Калуђерицу и пробити улицу Народног фронта која је сад макадам и на територији Звездаре која нема никакав интерес да то уради. За тако нешто мора да се лобира у граду и да град то плати јер није коректно да једна општина даје велика средства од којих користи немају нјени грађани него грађани суседне општине.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749089#p749089:x31jukn9 je napisao(la):solecar » 18 Јун 2020 12:18 pm[/url]":x31jukn9]Nije mi baš najjasnije kako bi se ovim predlogom pokrila Zabranska ulica.
Мој нови предлог за Кленак - Миријево је линија која може да се успостави сутра, без икаквих радова на инфраструктури. Сем постављања два саобраћајна знака за једносмерну улицу. А решаваш два проблема: Кленак и везу потеза 300 са Миријевом.
Šta ima u toj Narodnog fronta ulici, što je od neprocenjivog značaja, pa da nikako linija gradskog prevoza ne može da je zaobiđe i da se linija preusmeri nekim drugim delom Kaluđerice, a da se borba za uređenje pomenute ulice nastavi i kasnije preusmerenje linije tuda?
Koja bi bila trasa te nove 319 koja bi povezivala Klenak i kako bi se to odrazilo na prethodni predlog za 319 koji si dao?