[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:34vvv96b je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":34vvv96b]
- Trasa linije 319 kroz Kaluđericu i kojim ulicama bi išla od okretnice Mirijevo IV?
- Da li je izvodljivi i isplativo provući liniju kroz ulice Petra Kočića i Živka Živkovića u Kaluđerici / Leštanima?
Михаила Булгакова - Ребелова - Миријевски венац
Линију је немогуће провући кроз поменуте улице због њихове ширине. Могло би да се изведе као са 310 да саобраћа комби а да улице постану једносмерне, али на једносмерни режим неће становништво пристати.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:34vvv96b je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":34vvv96b]
300 Cerak Vinogradi - Bubanj potok - Leštane – Vinča
Delimična promena predložene trase u cilju bolje povezanosti sa Vidikovcem i neopterećivanja linija 50 i 59. Veza sa opštinom Rakovica i dalje ostaje u funkciji.
Скроз ОК измена.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:34vvv96b je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":34vvv96b]Linija 306 se ukida. Linija 304 se preusmerava trasom linije 306 kroz Leštane, pa autoputem do okretnice Konjarnik. Linija 311 se pojačava sa vozilima sa linije 306 i produžava do okretnice Cvetkova pijaca.
306 бих свакако укинуо због линије 300. А зашто баш 304 да се преусмери? Можда би било сврсисходније преусмерити 305 јер има више путника. Али само преусмеравање нема претераног смисла. Времеснки се не добија ништа а губи се ефикасна преседачка тачка на Винча млину. Ипак становништво свих околних места гравитира ка том стајалишту, што због школе, што због здравствене станице, што због набавки. Та локација је на неки начин центар за 4 насеља.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:34vvv96b je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":34vvv96b]311 Cvetkova pijaca – Leštane /Ravan/
Мислим да нема потребе. Чак ни 309 нема претеране потребе да буде на "Цветку". Она је преусмерена тамо је Устаничка нема капацитет. Зашто нема потребе? Јер се онемогућава ефикасна и безбедна веза са 17, 31 и 50. Довољно проблема прави стајалиште Првомајска на 309. Ем кочи саобраћај, ем путници претрчавају главом без обзира. Безбедоносно је јако проблематична тачка. А ништа се специјално не добија са Цветком што се тиче везе са трамвајима јер она свакако постоји на Устаничкој. Путници свакако морају да преседају на трамвај. На Устаничкој барем могу да ухвате и седну а код Цветка је добро ако успеју да уђу у трамвај.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:34vvv96b je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":34vvv96b]Dve nove linije koje bi pokrivale trenutno nepokriven deo Kaluđerice i Vinče. Linija 313 je zamišljena da bude solo autobus. Ukoliko nije izvodljivo, onda minibus. Linija 314 je zamišljena da bude minibus linija i služi kao veza Vinče i Smederevskog puta sa Mirijevom. Linija 314 je zamišljena da saobraća na 30 minuta. Cilj je da liniju koristi onaj kome je zaista potrebna veza sa Mirijevom, a ne da bude linija koja će izvlačiti ljude sa Smederevskog puta i dodatno opterećivati već opterećene Mirijevske linije. Predlozi nastali daleko pre predloga za liniju 319.
Није оправдано у броју путника а опет постоје проблеми са ширином улица. Институтски пут поготово. Линија 319 је замишљена да извлачи људе из старе Калуђерице на Смедеревски пут и да истовремено повеже цео потез 300 са Миријевом. Међутим, сем Калуђерчана, мало људи из осталих насеља гравитира ка Миријеву. Зато су те две потребе спојене у једну кратку и ефикасну линију која се лако може увести. Она по Калуђерици, као што видиш кружи, опет због ширине улица. Конкретном трасом кроз Калуђерицу се може извести да линија саобраћа једносмерно али да улице остану двосмерне (као на 310 кроз Народног фронта.)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:34vvv96b je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":34vvv96b]Predlog za promenu trase linije 316. Linija bi povezivala Leštane, Kaluđericu i Klenak sa Miloševim Kladencem, Cvetanovom Ćuprijom, Medakovićem III i Braće Jerković. Sve saobraćajnice su već izgrađene. Dobija se veza sa većim brojem linija gradskog prevoza i delovima grada.
Свиђа ми се предлог али је неизводљив. У Београдској и Сретена Вукосављевића се данас једва аутомобили мимоилазе. Морале би постати једносмерне што је немогуће јер су оне јако битне за извлачење саобраћаја из Калуђерице на аутопут.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:34vvv96b je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":34vvv96b]Linije 354, 354A i 354B se ukidaju. Linija 351 se prebacuje preko Zaklopače. Ukidanje linija moj predlog, a preusmerenje 351 predlog Stf.
Ја сам предложио да се 301 усмери преко Заклопаче на аутопут, не 351. 351 мора остати Смедеревцем због људи који гравитирају на Винчи и обратно. 354, а и б такође не бих укидао јер оне имају неког смисла који је нама непознат. Све те чудне линије са пар полазака које постоје 40 година имају смисла.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745212#p745212:34vvv96b je napisao(la):
Karlo del Ponte » 06 Јун 2020 02:31 pm[/url]":34vvv96b]Пошто многи од мене очекују струку, морам вам рећи да за стручну анализу бих морао изађи на терен, потрошити доста радних сати и тај рад, наравно, наплатити.
На коју висину ти одлете и зашто? И ко је од тебе тако нешто тражио? Поента струке на форуму је да добре и квалитетне идеје форумаша аматера избрусе и каналишу на исправан начин а не да пишу докторате. :roll:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745212#p745212:34vvv96b je napisao(la):
Karlo del Ponte » 06 Јун 2020 02:31 pm[/url]":34vvv96b]Како стоје ствари, врло су мали изгледи да ће се Смедеревски пут ширити на делу између Терминуса Смедеревски пут и Калуђерице 2, док источно од Калуђерице 2 има мање потешкоћа да се пут шири. Постоје одређени бољи изгледи да се изгради СМТ и Калуђерица 2 споји са проходним путевима са Вишњицом и Медаковићем, али то је све у овом тренутку ШББ-КББ.
За проширење Смедеревског пута се ради пројекат, а за СМТ није почела ни експрорпијација. Видећемо шта ће бити пре. За сада је стање такво да не треба рачунати на Смедеревски пут када говоримо о неком унапређењу јавног превоза или убацивљању нових линија.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745212#p745212:34vvv96b je napisao(la):
Karlo del Ponte » 06 Јун 2020 02:31 pm[/url]":34vvv96b]Сада и краткорочно треба нам више превоза аутопутем за насеља југоисточно од Винче. Не сме се занемарити да читав систем насеља Општине Гроцка гравитира управо ка Гроцкој, тако да "фидер" линије за Живковац, Камендин, Илински крај имају смисао само ако директно вежу насеља макар са Гроцком. Чак и ако су те линије само до Гроцке, у том случају би ту морала постојати уређена преседачка аутобуска станица, за коју по мом утиску нема места. Нека ме исправе они који добро познају Гроцку.
Па не гравитирају сва насеља ка Гроцкој. "Север" гравитира ка Винчи, "југ" ка Гроцкој а Калуђерица ка Звездари. А у Гроцкој нема места да се направи икакав озбиљан терминал. Једино где има места за окретницу јесте простор некадашње НИС-ове пумпе ка Брестовику али то није добра тачка за тачку преседања јер је скоро 2 километра од центра.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745212#p745212:34vvv96b je napisao(la):
Karlo del Ponte » 06 Јун 2020 02:31 pm[/url]":34vvv96b]Друга тачка прелома токова где би сигурно било могуће направити преседачки аутобуски терминал са везаним преседањима је код везе Кружног пута и Смедеревског пута. У том случају би линија за Живковац и слично могла ићи дотле, под условом да ту постоји могућност везаних преседања (поуздана и брза веза за то је могућа једино аутопутем).
Та тачка не знам колико је битна. До се возила догегају до аутопута Кружним путем па извуку уз Бубањ поток до града ... изгуби се и километража и време довољно да то није орпавдано. Кружним путем једино има смисла повезати потез 300 са потезима 400 и 500, односно са Јајинцима и Раковицом.