:kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]Скроз ОК измена.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]
300 Cerak Vinogradi - Bubanj potok - Leštane – Vinča
Delimična promena predložene trase u cilju bolje povezanosti sa Vidikovcem i neopterećivanja linija 50 i 59. Veza sa opštinom Rakovica i dalje ostaje u funkciji.
Ako je u pitanju stanica „DZ Vinča“, onda je problem lako rešiv. Razlog zašto je izabrana baš linija 304 je upravo zbog toga što linija nije opterećena, te da bi ona mogla na mnogo adekvatniji način da primi putnike sa linije 306. Linija bi mogla umesto da odmah skrene u Kružni put, da produži pravo, pa skrene u ulicu Save Kovačevića, pa Prvomajskom na kružni put. Na taj način se ne gubi veza sa stanicom „DZ Vinča“.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]306 бих свакако укинуо због линије 300. А зашто баш 304 да се преусмери? Можда би било сврсисходније преусмерити 305 јер има више путника. Али само преусмеравање нема претераног смисла. Времеснки се не добија ништа а губи се ефикасна преседачка тачка на Винча млину. Ипак становништво свих околних места гравитира ка том стајалишту, што због школе, што због здравствене станице, што због набавки. Та локација је на неки начин центар за 4 насеља.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]Linija 306 se ukida. Linija 304 se preusmerava trasom linije 306 kroz Leštane, pa autoputem do okretnice Konjarnik. Linija 311 se pojačava sa vozilima sa linije 306 i produžava do okretnice Cvetkova pijaca.
Često sam u okolini Cvetka, i moje iskustvo je takvo da se 309 dobrano popuni na samoj okretnici kod Cvetka. Ne treba zanemariti ni činjenicu da dosta ljudi koji koriste 309, preseda na trolejbuse i 77 kod okretnice u Čingrijinoj, do koje dolaze prečicom preko one iskaldrmisane ulice koja je paralelna sa Tihomira Višnjevca, te Belopalanačkom i Preševskom. Razlog zašto je 311 odabrana da se produži je zbog toga što je predlogom već data direktna veza Leštana sa linijama 17, 31 i 50, kao i sa 29, preusmerenjem i reorganizacijom linija 304 i 306.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]Мислим да нема потребе. Чак ни 309 нема претеране потребе да буде на "Цветку". Она је преусмерена тамо јер Устаничка нема капацитет. Зашто нема потребе? Јер се онемогућава ефикасна и безбедна веза са 17, 31 и 50. Довољно проблема прави стајалиште Првомајска на 309. Ем кочи саобраћај, ем путници претрчавају главом без обзира. Безбедоносно је јако проблематична тачка. А ништа се специјално не добија са Цветком што се тиче везе са трамвајима јер она свакако постоји на Устаничкој. Путници свакако морају да преседају на трамвај. На Устаничкој барем могу да ухвате и седну а код Цветка је добро ако успеју да уђу у трамвај.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]311 Cvetkova pijaca – Leštane /Ravan/
Što se tiče stanice Prvomajska, to se slažem.
Sad dolazimo do onog čuvenog pitanja, više puta pominjanog. Zašto misliš da bi stanovnici gornjeg dela Kaluđerice pristali da im ulice budu jednosmerne i da tuda prođe linija 319, a stanovnici donjeg dela Kaluđerice ne bi pristali, a znamo da je bilo ranije protivljenja toj ideji upravo od stane stanovnika gornjeg dela Kaluđerice? Ovde na forumu je spominjano od strane stanovnika Kaluđerice i okolnih naselja da bi ulice morale da budu jednosmerne da bi mogla linija da se uvede, čak i ona minibus linija.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]
Линију је немогуће провући кроз поменуте улице због њихове ширине. Могло би да се изведе као са 310 да саобраћа комби а да улице постану једносмерне, али на једносмерни режим неће становништво пристати.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]
Da li je izvodljivi i isplativo provući liniju kroz ulice Petra Kočića i Živka Živkovića u Kaluđerici / Leštanima?Није оправдано у броју путника а опет постоје проблеми са ширином улица. Институтски пут поготово. Линија 319 је замишљена да извлачи људе из старе Калуђерице на Смедеревски пут и да истовремено повеже цео потез 300 са Миријевом. Међутим, сем Калуђерчана, мало људи из осталих насеља гравитира ка Миријеву. Зато су те две потребе спојене у једну кратку и ефикасну линију која се лако може увести. Она по Калуђерици, као што видиш кружи, опет због ширине улица. Конкретном трасом кроз Калуђерицу се може извести да линија саобраћа једносмерно али да улице остану двосмерне (као на 310 кроз Народног фронта.)[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]Dve nove linije koje bi pokrivale trenutno nepokriven deo Kaluđerice i Vinče. Linija 313 je zamišljena da bude solo autobus. Ukoliko nije izvodljivo, onda minibus. Linija 314 je zamišljena da bude minibus linija i služi kao veza Vinče i Smederevskog puta sa Mirijevom. Linija 314 je zamišljena da saobraća na 30 minuta. Cilj je da liniju koristi onaj kome je zaista potrebna veza sa Mirijevom, a ne da bude linija koja će izvlačiti ljude sa Smederevskog puta i dodatno opterećivati već opterećene Mirijevske linije. Predlozi nastali daleko pre predloga za liniju 319.
Ono što sam čuo iz priča i razgovora sa nekim ljudima, stekao sam utisak da nisu samo Kaluđeričani orijentisani ka Mirijevu, nego i stanovnici ostalih naselja duž Smederevskog puta, barem ona severnije od Zaklopače. Zato sam i dao predlog za liniju 314. Sad dolazimo do još jednog pitanja. Da li su zaista toliko uske ulice u Vinči, kojima sam predložio da saobraća minibus 314, kako bi se i taj deo naselja povezao sa prevozom, da ni pod razno ne može minibus, makar to bilo i jednosmerno, a svi znamo vrlo dobro da su ulice kojima je provučena linija 409, maltene širine minibusa, pa je opet uvedena linija, i to čak dvosmerno.
Jedno pojašnjenje. Kako mogu radnički autobusi instituta Vinča, koji su solo tipa, da normalno saobraćaju do instituta?
Da li bi bilo izvodljivo da Klenačkom i Izvorskom ulicom linija saobraća ka Kaluđerici i Leštanima, a Beogradskom ka Medakoviću i Braće Jerković?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]Свиђа ми се предлог али је неизводљив. У Београдској и Сретена Вукосављевића се данас једва аутомобили мимоилазе. Морале би постати једносмерне што је немогуће јер су оне јако битне за извлачење саобраћаја из Калуђерице на аутопут.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]Predlog za promenu trase linije 316. Linija bi povezivala Leštane, Kaluđericu i Klenak sa Miloševim Kladencem, Cvetanovom Ćuprijom, Medakovićem III i Braće Jerković. Sve saobraćajnice su već izgrađene. Dobija se veza sa većim brojem linija gradskog prevoza i delovima grada.
Onda sam ja to nešto pogrešno razumeo. U svakom slučaju ne čuh mišljenje vezano za trasu 301 kroz Zaklopaču, kao ni mišljenje vezano za trasu 467. U predlogu sam dao dve opcije za trase pomenutih linija.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]Ја сам предложио да се 301 усмери преко Заклопаче на аутопут, не 351. 351 мора остати Смедеревцем због људи који гравитирају на Винчи и обратно. 354, а и б такође не бих укидао јер оне имају неког смисла који је нама непознат. Све те чудне линије са пар полазака које постоје 40 година имају смисла.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]Linije 354, 354A i 354B se ukidaju. Linija 351 se prebacuje preko Zaklopače. Ukidanje linija moj predlog, a preusmerenje 351 predlog Stf.
Onda najbolje da se ništa ne dira u gradu, nego da nam sve linije ostanu ovako kako sada jesu, pošto gde god se okreneš, uvek neka gužva. Pa ako se desi neko čudo i gužve same od sebe nestanu, da onda razmišljamo o promenama, ako još uvek budemo sa ove gornje stane zemlje.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745394#p745394:2ubd9bkk je napisao(la):Somi303 » 07 Jun 2020 11:53[/url]":2ubd9bkk]Притом ни кружни пут није имун на гужве, јуче је толика гужва била да су се колоне возила стварале зауставном траком на аутопуту у оба смера. Преусмерење 351 преко Заклопаче мислим да нема неког смисла.
Што се тиче окретнице у Гроцкој, има места код Дома Здравља, парцела на углу Вучка Милићевића и СГП би рецимо могла да послужи за тако нешто. То је једино могуће место тренутно, али претпостављам да је у приватном власништву (као да би нешто било другачије да је у јавном власништву, ал добро ајде да фантазирамо мало).