Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):
stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]

300 Cerak Vinogradi - Bubanj potok - Leštane – Vinča

Delimična promena predložene trase u cilju bolje povezanosti sa Vidikovcem i neopterećivanja linija 50 i 59. Veza sa opštinom Rakovica i dalje ostaje u funkciji.
Скроз ОК измена.
:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):
stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]Linija 306 se ukida. Linija 304 se preusmerava trasom linije 306 kroz Leštane, pa autoputem do okretnice Konjarnik. Linija 311 se pojačava sa vozilima sa linije 306 i produžava do okretnice Cvetkova pijaca.
306 бих свакако укинуо због линије 300. А зашто баш 304 да се преусмери? Можда би било сврсисходније преусмерити 305 јер има више путника. Али само преусмеравање нема претераног смисла. Времеснки се не добија ништа а губи се ефикасна преседачка тачка на Винча млину. Ипак становништво свих околних места гравитира ка том стајалишту, што због школе, што због здравствене станице, што због набавки. Та локација је на неки начин центар за 4 насеља.
Ako je u pitanju stanica „DZ Vinča“, onda je problem lako rešiv. Razlog zašto je izabrana baš linija 304 je upravo zbog toga što linija nije opterećena, te da bi ona mogla na mnogo adekvatniji način da primi putnike sa linije 306. Linija bi mogla umesto da odmah skrene u Kružni put, da produži pravo, pa skrene u ulicu Save Kovačevića, pa Prvomajskom na kružni put. Na taj način se ne gubi veza sa stanicom „DZ Vinča“.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):
stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]311 Cvetkova pijaca – Leštane /Ravan/
Мислим да нема потребе. Чак ни 309 нема претеране потребе да буде на "Цветку". Она је преусмерена тамо јер Устаничка нема капацитет. Зашто нема потребе? Јер се онемогућава ефикасна и безбедна веза са 17, 31 и 50. Довољно проблема прави стајалиште Првомајска на 309. Ем кочи саобраћај, ем путници претрчавају главом без обзира. Безбедоносно је јако проблематична тачка. А ништа се специјално не добија са Цветком што се тиче везе са трамвајима јер она свакако постоји на Устаничкој. Путници свакако морају да преседају на трамвај. На Устаничкој барем могу да ухвате и седну а код Цветка је добро ако успеју да уђу у трамвај.
Često sam u okolini Cvetka, i moje iskustvo je takvo da se 309 dobrano popuni na samoj okretnici kod Cvetka. Ne treba zanemariti ni činjenicu da dosta ljudi koji koriste 309, preseda na trolejbuse i 77 kod okretnice u Čingrijinoj, do koje dolaze prečicom preko one iskaldrmisane ulice koja je paralelna sa Tihomira Višnjevca, te Belopalanačkom i Preševskom. Razlog zašto je 311 odabrana da se produži je zbog toga što je predlogom već data direktna veza Leštana sa linijama 17, 31 i 50, kao i sa 29, preusmerenjem i reorganizacijom linija 304 i 306.
Što se tiče stanice Prvomajska, to se slažem.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):
stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]
Da li je izvodljivi i isplativo provući liniju kroz ulice Petra Kočića i Živka Živkovića u Kaluđerici / Leštanima?
Линију је немогуће провући кроз поменуте улице због њихове ширине. Могло би да се изведе као са 310 да саобраћа комби а да улице постану једносмерне, али на једносмерни режим неће становништво пристати.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]Dve nove linije koje bi pokrivale trenutno nepokriven deo Kaluđerice i Vinče. Linija 313 je zamišljena da bude solo autobus. Ukoliko nije izvodljivo, onda minibus. Linija 314 je zamišljena da bude minibus linija i služi kao veza Vinče i Smederevskog puta sa Mirijevom. Linija 314 je zamišljena da saobraća na 30 minuta. Cilj je da liniju koristi onaj kome je zaista potrebna veza sa Mirijevom, a ne da bude linija koja će izvlačiti ljude sa Smederevskog puta i dodatno opterećivati već opterećene Mirijevske linije. Predlozi nastali daleko pre predloga za liniju 319.
Није оправдано у броју путника а опет постоје проблеми са ширином улица. Институтски пут поготово. Линија 319 је замишљена да извлачи људе из старе Калуђерице на Смедеревски пут и да истовремено повеже цео потез 300 са Миријевом. Међутим, сем Калуђерчана, мало људи из осталих насеља гравитира ка Миријеву. Зато су те две потребе спојене у једну кратку и ефикасну линију која се лако може увести. Она по Калуђерици, као што видиш кружи, опет због ширине улица. Конкретном трасом кроз Калуђерицу се може извести да линија саобраћа једносмерно али да улице остану двосмерне (као на 310 кроз Народног фронта.)
Sad dolazimo do onog čuvenog pitanja, više puta pominjanog. Zašto misliš da bi stanovnici gornjeg dela Kaluđerice pristali da im ulice budu jednosmerne i da tuda prođe linija 319, a stanovnici donjeg dela Kaluđerice ne bi pristali, a znamo da je bilo ranije protivljenja toj ideji upravo od stane stanovnika gornjeg dela Kaluđerice? Ovde na forumu je spominjano od strane stanovnika Kaluđerice i okolnih naselja da bi ulice morale da budu jednosmerne da bi mogla linija da se uvede, čak i ona minibus linija.
Ono što sam čuo iz priča i razgovora sa nekim ljudima, stekao sam utisak da nisu samo Kaluđeričani orijentisani ka Mirijevu, nego i stanovnici ostalih naselja duž Smederevskog puta, barem ona severnije od Zaklopače. Zato sam i dao predlog za liniju 314. Sad dolazimo do još jednog pitanja. Da li su zaista toliko uske ulice u Vinči, kojima sam predložio da saobraća minibus 314, kako bi se i taj deo naselja povezao sa prevozom, da ni pod razno ne može minibus, makar to bilo i jednosmerno, a svi znamo vrlo dobro da su ulice kojima je provučena linija 409, maltene širine minibusa, pa je opet uvedena linija, i to čak dvosmerno.
Jedno pojašnjenje. Kako mogu radnički autobusi instituta Vinča, koji su solo tipa, da normalno saobraćaju do instituta?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):
stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]Predlog za promenu trase linije 316. Linija bi povezivala Leštane, Kaluđericu i Klenak sa Miloševim Kladencem, Cvetanovom Ćuprijom, Medakovićem III i Braće Jerković. Sve saobraćajnice su već izgrađene. Dobija se veza sa većim brojem linija gradskog prevoza i delovima grada.
Свиђа ми се предлог али је неизводљив. У Београдској и Сретена Вукосављевића се данас једва аутомобили мимоилазе. Морале би постати једносмерне што је немогуће јер су оне јако битне за извлачење саобраћаја из Калуђерице на аутопут.
Da li bi bilo izvodljivo da Klenačkom i Izvorskom ulicom linija saobraća ka Kaluđerici i Leštanima, a Beogradskom ka Medakoviću i Braće Jerković?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745376#p745376:2ubd9bkk je napisao(la):
stf » 07 Jun 2020 10:31[/url]":2ubd9bkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:2ubd9bkk je napisao(la):
solecar » 06 Јун 2020 12:47 pm[/url]":2ubd9bkk]Linije 354, 354A i 354B se ukidaju. Linija 351 se prebacuje preko Zaklopače. Ukidanje linija moj predlog, a preusmerenje 351 predlog Stf.
Ја сам предложио да се 301 усмери преко Заклопаче на аутопут, не 351. 351 мора остати Смедеревцем због људи који гравитирају на Винчи и обратно. 354, а и б такође не бих укидао јер оне имају неког смисла који је нама непознат. Све те чудне линије са пар полазака које постоје 40 година имају смисла.
Onda sam ja to nešto pogrešno razumeo. U svakom slučaju ne čuh mišljenje vezano za trasu 301 kroz Zaklopaču, kao ni mišljenje vezano za trasu 467. U predlogu sam dao dve opcije za trase pomenutih linija.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745394#p745394:2ubd9bkk je napisao(la):
Somi303 » 07 Jun 2020 11:53[/url]":2ubd9bkk]Притом ни кружни пут није имун на гужве, јуче је толика гужва била да су се колоне возила стварале зауставном траком на аутопуту у оба смера. Преусмерење 351 преко Заклопаче мислим да нема неког смисла.
Што се тиче окретнице у Гроцкој, има места код Дома Здравља, парцела на углу Вучка Милићевића и СГП би рецимо могла да послужи за тако нешто. То је једино могуће место тренутно, али претпостављам да је у приватном власништву (као да би нешто било другачије да је у јавном власништву, ал добро ајде да фантазирамо мало).
Onda najbolje da se ništa ne dira u gradu, nego da nam sve linije ostanu ovako kako sada jesu, pošto gde god se okreneš, uvek neka gužva. Pa ako se desi neko čudo i gužve same od sebe nestanu, da onda razmišljamo o promenama, ako još uvek budemo sa ove gornje stane zemlje.
 
Kada smo kod Grocke, ne znam da li ostaje ideja za novu okretnicu blizu EDB-a. Nego, kada se priča o bivšoj pumpi blizu Nove Šumadije, brzo je uklonjena, a taj deo je dosta postao naseljen u proteklom periodu, uz to da su se radnici žalili da imaju peške oko 2km do prve linije, nije isključeno da se tu okrene 301 i tako dobiju poeni. Jedino, nadležnost nad tim putem je na nekom preduzeću te beše komplikovano dobiti saglasnost za izgradnju stanica i ne znam čije je zemljište na kojoj se nalazila pumpa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:g0zk0csc je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":g0zk0csc]Ako je u pitanju stanica „DZ Vinča“, onda je problem lako rešiv. Razlog zašto je izabrana baš linija 304 je upravo zbog toga što linija nije opterećena, te da bi ona mogla na mnogo adekvatniji način da primi putnike sa linije 306. Linija bi mogla umesto da odmah skrene u Kružni put, da produži pravo, pa skrene u ulicu Save Kovačevića, pa Prvomajskom na kružni put. Na taj način se ne gubi veza sa stanicom „DZ Vinča“.
Да, то има смисла. У том случају чак ни 311 не би требало појачавати возилима са 306 јер те рупе попуњава 304. :kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:g0zk0csc je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":g0zk0csc]Razlog zašto je 311 odabrana da se produži je zbog toga što je predlogom već data direktna veza Leštana sa linijama 17, 31 i 50, kao i sa 29, preusmerenjem i reorganizacijom linija 304 i 306.
Да, све заједно има смисла. Цветко свакако може да прими још једну линију, питање је само коју.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:g0zk0csc je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":g0zk0csc]Sad dolazimo do onog čuvenog pitanja, više puta pominjanog. Zašto misliš da bi stanovnici gornjeg dela Kaluđerice pristali da im ulice budu jednosmerne i da tuda prođe linija 319, a stanovnici donjeg dela Kaluđerice ne bi pristali, a znamo da je bilo ranije protivljenja toj ideji upravo od stane stanovnika gornjeg dela Kaluđerice? Ovde na forumu je spominjano od strane stanovnika Kaluđerice i okolnih naselja da bi ulice morale da budu jednosmerne da bi mogla linija da se uvede, čak i ona minibus linija.
У суштини НИКО не жели да жртвује двосмерни саобраћај нигде у граду. Поента је само да се то уради избалансирано. Да ако уводиш једносмерни режим он буде кратак и да не тражи велико кружење. Досадашњи предлози за неку минибус линију у горњем делу Калуђерице су били такви да би дугачке деонице без алтернативе морале бити једносмерне што, кажем, становништво не би прихватило. Овај предлог трасе за 319 ниси пажљиво испратио. Једносмерна деоница је јако кратке и има одличну алтернативу. То је део Саве Ковачевића између краља Петра и Филипа Кљајића. Све остале улице остају двосмерне.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:g0zk0csc je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":g0zk0csc]Ono što sam čuo iz priča i razgovora sa nekim ljudima, stekao sam utisak da nisu samo Kaluđeričani orijentisani ka Mirijevu, nego i stanovnici ostalih naselja duž Smederevskog puta, barem ona severnije od Zaklopače.
Питање је колики је то број. Мислим да би 319 вршио посао како треба, нерочито што би трасом кроз Миријево вршио повезивање са свим линијама кроз само Миријево. 314 је ок решење али мислим да је 319 ефикасније. Ако се временом појави потреба због великог броја путника онда да, али данас мислим да нема потребе. Људи који гравитирају ка Миријеву заправо не гравитирају ка њему него ка Богословији, Вишњици, Панчевачком.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:g0zk0csc je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":g0zk0csc]Zato sam i dao predlog za liniju 314. Sad dolazimo do još jednog pitanja. Da li su zaista toliko uske ulice u Vinči, kojima sam predložio da saobraća minibus 314, kako bi se i taj deo naselja povezao sa prevozom, da ni pod razno ne može minibus, makar to bilo i jednosmerno, a svi znamo vrlo dobro da su ulice kojima je provučena linija 409, maltene širine minibusa, pa je opet uvedena linija, i to čak dvosmerno.
Jedno pojašnjenje. Kako mogu radnički autobusi instituta Vinča, koji su solo tipa, da normalno saobraćaju do instituta?
Нисам се прецизно изразио. Институтски пут је ок, али не и Београдска улица која води од институтског пута до окретнице 307. На њој данас не могу да се заобиђу два аутомобила.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:g0zk0csc je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":g0zk0csc]Da li bi bilo izvodljivo da Klenačkom i Izvorskom ulicom linija saobraća ka Kaluđerici i Leštanima, a Beogradskom ka Medakoviću i Braće Jerković?
Нема теорије. Кленачка и Изворска имају пар деоница где колима мораш да успориш на брзину пешака да би се провукао између објеката.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:g0zk0csc je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":g0zk0csc]Onda sam ja to nešto pogrešno razumeo. U svakom slučaju ne čuh mišljenje vezano za trasu 301 kroz Zaklopaču, kao ni mišljenje vezano za trasu 467. U predlogu sam dao dve opcije za trase pomenutih linija.

Превише независних квотова па сам заборавио да искоментаришем.
467 је одличан предлог, стим што је ја не бих окретао где си предложио већ би је Шумадијском и Авалском продужио до Дунавског кеја. Или улицом Васе Чарапића до Косовске где такође има места.
Што се тиче 301, ту би требало вагати. Та траса преко "пута преко Граба" има проблем што 2/3 и Гроцке и Заклопаче не би имало везу са линијом. Заклопача се развила према Смедеревском путу, а тако би се и од Гроцке покривала јако мала површина насеља. Једна од две основне поенте линије 301 јесте да са Гроцком као урбаним центром повеже насеља која Гроцкој гравитирају - Брестовик и Заклопача али на тај начин да покривају највише становника та два места. Траса коју си предложио је уштеда и у километражи и у времену али се губи та сврха.
Тим путем ће полако почети да се шире и Гроцка и Заклопача и за рецимо 15, 20 година ће се спојити и тада би требало и линију туда преусмерити.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745463#p745463:g0zk0csc je napisao(la):
Joca28 » 07 Јун 2020 04:48 pm[/url]":g0zk0csc]Kada smo kod Grocke, ne znam da li ostaje ideja za novu okretnicu blizu EDB-a. Nego, kada se priča o bivšoj pumpi blizu Nove Šumadije, brzo je uklonjena, a taj deo je dosta postao naseljen u proteklom periodu, uz to da su se radnici žalili da imaju peške oko 2km do prve linije, nije isključeno da se tu okrene 301 i tako dobiju poeni. Jedino, nadležnost nad tim putem je na nekom preduzeću te beše komplikovano dobiti saglasnost za izgradnju stanica i ne znam čije je zemljište na kojoj se nalazila pumpa.
Та идеја са окретницом је и даље званични план и ДЈП и општине , а ја активно лобирам да се од њега одустане. За 301 лобирам или да иде до Брестовика, или до те НИС пупме. Један од разлога јесте што за окретницу код ЕДБ мора да се уради експропријација и да се уложи у изградњу а код НИС пумпе имамо све то имовински чисто и изграђено. Приватни плац због кога се пумпа укинула јесте оно зелено острво, али то за окретницу није битно јер окретница не користи то острво. Нек сади купус ту ако оће, шта нас брига. За раднике си такође у праву, има их доста и пешаче поприлично. Плус то више одавно није викенд крај. А за сагласност је надлежно ЈП "Путеви Србије", односно Зоран Дробљак. Он је тај који прави проблеме и мора да му се за такве глупости подвикне одозго али и то је решиво.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:1bb5mi1t je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":1bb5mi1t]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745394#p745394:1bb5mi1t je napisao(la):
Somi303 » 07 Jun 2020 11:53[/url]":1bb5mi1t]Притом ни кружни пут није имун на гужве, јуче је толика гужва била да су се колоне возила стварале зауставном траком на аутопуту у оба смера. Преусмерење 351 преко Заклопаче мислим да нема неког смисла.
Што се тиче окретнице у Гроцкој, има места код Дома Здравља, парцела на углу Вучка Милићевића и СГП би рецимо могла да послужи за тако нешто. То је једино могуће место тренутно, али претпостављам да је у приватном власништву (као да би нешто било другачије да је у јавном власништву, ал добро ајде да фантазирамо мало).
Onda najbolje da se ništa ne dira u gradu, nego da nam sve linije ostanu ovako kako sada jesu, pošto gde god se okreneš, uvek neka gužva. Pa ako se desi neko čudo i gužve same od sebe nestanu, da onda razmišljamo o promenama, ako još uvek budemo sa ove gornje stane zemlje.
Боље и да остане тако јесте него да се "побољша" по твојим предлозима који опште је познато немају смисла на линијама о којима причаш.
 
Jeste, stvarno nema smisla, mora milion autobusa i linija da prolazi Smederevskim putem, od Ustaničke do DZ Vinča, jer ako se samo jedan autobus skloni odatle, nastaće takve gužve da preostali autobusi neće moći nikako da to nadoknade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745774#p745774:3j1dqh60 je napisao(la):
solecar » 08 Jun 2020 05:28 pm[/url]":3j1dqh60]Jeste, stvarno nema smisla, mora milion autobusa i linija da prolazi Smederevskim putem, od Ustaničke do DZ Vinča, jer ako se samo jedan autobus skloni odatle, nastaće takve gužve da preostali autobusi neće moći nikako da to nadoknade.
Svaki predlog se svodi na terminus Ustanicka ili Sumice (i jedan i drugi na ivici kapaciteta) svaka linija se preklapa sa stajalistima duz SD puta/Bulevara .Sta cemo kada uskoro investitori napadnu podrucje gde je nekadasnja stamparija Kurir, livnica Pobeda, stovariste pp Omv pumpe? da sve natrpamo na Ustanicku? Kada se radio Bulevar od Cvetka do V.spomenika 309 se okretala na Ustanickoj i tada su se ostali busevi zaglavljivali na okretnici, a to je bilo pre 10 godina, zamislite sad kakav bi krkljanac pravila...

Komentar da je i 309 suvisan na terminusu Zvezdara- pijaca je isto posebna prica, narocito se vidi koliko je posebna kada putnici krenu peske ka Cvetku a tramvaji se zaglavili negde na Bulevaru *sada kada je pomereno stajaliste Mite Ruzica na Bulevar, zbog lakseg presedanja potrebno je da 309 staje i na tom stajalistu, zbog guzvanja do Cv pijace na semaforu se desi da ''pobegnu'' tramvaj ili 46,79 putnicima koji idu do Cv pijace.

Godinama se prodaje prica da stanovnici naselja Klenak ne mogu da dobiju liniju zato sto ne moze da se provuce ulica ka MML-Narodnog fronta a ja vama kazem da od toga nema nista sve i da provuku tu ulicu, ulica je uska za dvosmeran saobracaj a mokroluzani ni u ludilu nece zrtvovati svoju ulicu (evo i sada je ''spektakl'' rekonstrukcija ulice Zeljka Milivojevica od 500 m, otprilike rade je 500 m na 3 godine, sto znaci za max 6 godina ce je rekonstruisati celu) a postoji varijanta b, da minibus linija ide niz Zeljka Milivojevica- VSS-Kralja Petra-Stevana Sindjelica(29 novembra) -Partizanska-Nikole Grulovica-Milosev Kladenac-Lasta okretanje -Milosev kladenac-N Grulovica- Sretena Vukosavljevica-Z Milivojevica (da se omoguci jednom delu putnika presedanje na 38,70 i trenutno samo peske ka okretnici 29,18.). Tako se malo rastereti 309, a ako se napravi dobro uklapanje sa 70,38- skine se sa grbace mali broj putnika na 31,17, 46,55..
modifikacija ovog predloga... http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=18&t=1579&p=730148#p730148

Izvesno je da ce se u neko vreme raditi Mokroluska nova, zbog izmestanja trola sa Dorcola i izgradnje depoa pored pogona Kosmaj, a to naravno znaci da bi potez 300 imao potrebu za jednom linijom ka njoj isto kao sto i neku od linija 400 treba produziti ovde kada se za to ostvare uslovi. Besomucno trpanje linija na isti terminus ne vodi nigde, potrebno je otvoriti nove pravce... isto kao sto je potrebna i linija ka Mirijevu, pa makar i do Mirijeva 4.


00-bg-medak2.jpg


izvor- Novosti : https://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:866725-Medak-3-ce-dobiti-izlaz-na-auto-put
 
Za potez 300 dva rešenja koja mogu da se sporvedu za 15 dana, koja malo koštaju i koja bi unela promenu u živote ljudi iz svih tih naselja, barem pred izbore.

- Par linija produžiti do: Dorćola, Bogoslovije, Novog Beograda: Bulevarom i staviti ih da budu "E"

- 31 i 19 produžiti do bilo gde da se preklapaju sa potezom 300 i time im dati smisao i osloboditi ljude koji žive u tim naeljima patnje pešačenja do gore. Ako grad nije u stanju da za 40 godina napravi bilo kakav terminus gore onda neka zaključa Stari Dvor i kaže da nije sposoban to da uradi pa barem ljudi da znaju da to nikada neće biti.
 
@prigradski @sole sta mislite da Soletov predlog za 304 zavrsava na medak 3 umesto na ustanickoj ili sumice?

Ako je vec problem sirina ulica onda bar da se napravi stajaliste kod mosta pa sa 308 moze da se predje na 70.

Na prosloj strani stavio sam predlog za 409-Trosarina/okr 308 preko v corovica.Dal tom ulicom moze dvosmerno minibus?
 
Ako dozivimo trenutak da ikada krene ijedna normalna linija metroa od vrha Ustanicke (ili bar da prolazi tuda), daleko je bolja varijanta potpuno srusiti ceo trenutni terminus i trzni centar, kao i dobro urediti okolinu. I onda konacno napraviti normalan presedacki terminus na vise nivoa, pri cemu bi idealno bilo da tramvaji budu na vrhu, ispod njih autobuski terminus i u istom nivou neki mali trzni centar (pod zemljom) i kroz sve to ulaz u stanicu metroa. Kao u sto se radi u normalnom svetu. Evo jedan takav primer, Schottentor u Becu:

Wien_01_Schottentor_b.jpg


Na vrhu se okrecu neke linije tramvaja, kao i sto prolaze druge linije. Na nivou ispod se nalazi druga okretnica tramvaja, kao i niz razlicitih prodavnica, sto sve zajedno cini ulaz u metro stanicu:
12764664_L.jpg

2787.jpeg

Wien_U-Bahn-Station_Schottentor_Bahnsteig.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746238#p746238:1wkqw1xb je napisao(la):
Biciklistkinja » Uto Jun 09, 2020 10:28 pm[/url]":1wkqw1xb]Za potez 300 dva rešenja koja mogu da se sporvedu za 15 dana, koja malo koštaju i koja bi unela promenu u živote ljudi iz svih tih naselja, barem pred izbore.

- Par linija produžiti do: Dorćola, Bogoslovije, Novog Beograda: Bulevarom i staviti ih da budu "E"

- 31 i 19 produžiti do bilo gde da se preklapaju sa potezom 300 i time im dati smisao i osloboditi ljude koji žive u tim naeljima patnje pešačenja do gore. Ako grad nije u stanju da za 40 godina napravi bilo kakav terminus gore onda neka zaključa Stari Dvor i kaže da nije sposoban to da uradi pa barem ljudi da znaju da to nikada neće biti.
Sad kad napisa to za produžavanje do Nbg-a, setih se da podelim sa forumašima da sam nedavno direkciji poslao predlog da se 306 i 307 produže do Bloka 20 autoputem. Bezveze sam izabrao taj terminus, ali me je zanimao njihov odgovor naročito jer se bliže izbori.
Odgovor koji sam dobio je isti onaj koji šalju godinama kada je u pitanju produžavanje ili uvođenje linija na potezu 300.
Citiram njihov odgovor:

"Sistem javnog prevoza je organizovan tako da se omogući građanima iz perifernih naselja dolazak do jačeg autobuskog ili tramvajskog terminusa na obodu šire gradske zone, odakle se dalje presedanjem na tramvajske ili druge autobuske linije može realizovati cilj putovanja. Konkretno, u ovom slučaju, sa tramvajskog terminusa ,,Ustanička’’ , moguće je presedanjem na liniju br .7 realizovati cilj putovanja do Blok 20."

Svi znamo da ovakav sistem već godinama ne postoji, osim za naselja posle Ustaničke. Kada sam im poslao mail sa pitanjem kako to da se ovakav sistem ne primenjuje za Veliku Moštanicu, Rucku, Umku, Surčin itd. odgovor sam dobio tek iz trećeg puta i rekli su da trenutno nema mogućnosti da se linije poteza 300 produžavaju. Stalno, ali stalno su iz kojekakvih razloga sprečeni da produže neku od linija poteza 300 dok istovremeno po drugim delovima grada poboljšavaju prevoz. O uvođenju linija i da ne govorimo. Uzimam za primer VML koji može da dobije direktnu liniju do Mostara i Topčidera jednostavnim spajanjem linija 38A, 38L i 38 u jednu liniju 38. DJP ni da čuje za to.
Jedan od apsurda je i činjenica da od silnih Lastinih linija koje idu Smederevcem nijedna ne ide do BAS-a kao što je to slučaj u drugim delovima grada. Da postoji makar takva linija i sa nekoliko polazaka bi mnogo značila.

Mišljenja sam da se prevoz na potezu 300 neće menjati dok ne dobijemo neku uticajnu osobu koja će obratiti pažnju na problem prevoza. Resnik nikada ne bi dobio liniju 94 i silne minibus linije da neko uticajan nije to zahtevao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746267#p746267:6xlqkor7 je napisao(la):
Nighthunter » 09 Jun 2020 23:29[/url]":6xlqkor7]@prigradski @sole sta mislite da Soletov predlog za 304 zavrsava na medak 3 umesto na ustanickoj ili sumice?

Ako je vec problem sirina ulica onda bar da se napravi stajaliste kod mosta pa sa 308 moze da se predje na 70.

Na prosloj strani stavio sam predlog za 409-Trosarina/okr 308 preko v corovica.Dal tom ulicom moze dvosmerno minibus?
Predlog za spajanje 304 i 306 u jednu liniju preko autoputa, kao okretnicu ima Konjarnik, gde se okreću 17 i 31. Obzirom da predložena linija nema preveliki broj vozila, Konjarnik bi mogao da je primni bez problema. A tu je i predlog povezivanja Leštana / Kaluđerice sa Medakovićem III i Braće Jerković. Taj predlog je trenutno na ispravci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746311#p746311:27wzg7rl je napisao(la):
solecar » Sre Jun 10, 2020 3:24 am[/url]":27wzg7rl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746267#p746267:27wzg7rl je napisao(la):
Nighthunter » 09 Jun 2020 23:29[/url]":27wzg7rl]@prigradski @sole sta mislite da Soletov predlog za 304 zavrsava na medak 3 umesto na ustanickoj ili sumice?

Ako je vec problem sirina ulica onda bar da se napravi stajaliste kod mosta pa sa 308 moze da se predje na 70.

Na prosloj strani stavio sam predlog za 409-Trosarina/okr 308 preko v corovica.Dal tom ulicom moze dvosmerno minibus?
Predlog za spajanje 304 i 306 u jednu liniju preko autoputa, kao okretnicu ima Konjarnik, gde se okreću 17 i 31. Obzirom da predložena linija nema preveliki broj vozila, Konjarnik bi mogao da je primni bez problema. A tu je i predlog povezivanja Leštana / Kaluđerice sa Medakovićem III i Braće Jerković. Taj predlog je trenutno na ispravci.

Znam @Sole nego sam dao predlog na primedbu forumasa sto nije neka druga okretnica. Ovako bi ljudi iz Lestana,Vince,Boleca i Ritopeka mogli do Nbgd i sa 18 ili do centra 29.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746216#p746216:39fpd703 je napisao(la):
prigradski » 09 Јун 2020 08:01 pm[/url]":39fpd703]

Godinama se prodaje prica da stanovnici naselja Klenak ne mogu da dobiju liniju zato sto ne moze da se provuce ulica ka MML-Narodnog fronta a ja vama kazem da od toga nema nista sve i da provuku tu ulicu, ulica je uska za dvosmeran saobracaj a mokroluzani ni u ludilu nece zrtvovati svoju ulicu

Народног фронта уска? Њена катастарска ширина је 11.5 метара, на најужем делу у катастру има ширину 9.5 метара - исто као и Жељка Миливојевића. Е садмогуће је да је нека од пар кућа изашла на тротоар као што су се твоје комшије сахрањивале на тротоару у Жељка Миливојевића ... па им после криви други што аутобус не може да прође.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746216#p746216:39fpd703 je napisao(la):
prigradski » 09 Јун 2020 08:01 pm[/url]":39fpd703]a postoji varijanta b, da minibus linija ide niz Zeljka Milivojevica- VSS-Kralja Petra-Stevana Sindjelica(29 novembra) -Partizanska-Nikole Grulovica-Milosev Kladenac-Lasta okretanje -Milosev kladenac-N Grulovica- Sretena Vukosavljevica-Z Milivojevica (da se omoguci jednom delu putnika presedanje na 38,70 i trenutno samo peske ka okretnici 29,18.). Tako se malo rastereti 309, a ako se napravi dobro uklapanje sa 70,38- skine se sa grbace mali broj putnika na 31,17, 46,55..

Сретена Вукосављевића би морала да постане једносмерна. Да ли је то прихватљиво за вас из Калуђерице?
 
Morao sam da napravim nalog da bih postavio jedno, za mene jako frustrirajuce pitanje (inace sam iz Lestana, Zabranske ulice).

Linija 70 je fantasticna linija, jako cesto ide, prati autoput i sa njom mozete da presedate za bukvalno svaki deo grada.

Zasto se onda ne uvede neka ekspres linija, moze i mini bus, od Lestana kruznim putem do autoputa gde bi ljudi mogli da presedaju na 70. Zna se da je Lestane slepo crevo grada, i da kolima za grad najbrze stignes autoputem. To treba prekopirati i za gradski prevoz, naravno da ce ovim presedanjem na 70 ljudi stizati na svoje destinacije u gradu 70% brze. Zamislite iz Lestana do Bezanijske kose za 50ak minuta, a sad nam do ustanicke samo treba 30 minuta.

Naravno, ne mora to biti ograniceno na Lestane, neka linija krece iz Vince ili iz Boleca....


Drugo pitanje, jel zna neko zvanicno sta ce od prevoza proci Zabranskom? Vidim da je prosiruju sad valjda. Da li ce da produzuju 306, onako simbolicno da se zaokruzi krug (ceo zivot kruzim sa tom prokletom linijom, idem za grad, a 10 minuta se geografski udaljavam od istog) :bash:
 
Uh, moram jos jedan post. Verovatno se o tome razglabalo dosta, pa me zanima jel se radi nesto po pitanju reda voznje 306 i 311? Evo vec dve tri godine otkad je uspostavljana, obe linije istovremeno krecu, bukvalno jedna za drugom idu smederevcem, sto je apsurdno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745197#p745197:1wioera0 je napisao(la):
solecar » 06 Jun 2020 13:47[/url]":1wioera0]
38 + 38L + 38A

Linije 38, 38L i 38A se spajaju u jednu liniju. Na liniji bi radila 3 vozila na 30 minuta.

38 ŽS Topčider – ŽS Prokop – Šumice – VML

Varijanta 1:



Varijanta 2:

Generalno pitanje za sve, koja je varijanta bolja?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745696#p745696:1wioera0 je napisao(la):
stf » 08 Jun 2020 14:19[/url]":1wioera0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:1wioera0 je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":1wioera0]Ako je u pitanju stanica „DZ Vinča“, onda je problem lako rešiv. Razlog zašto je izabrana baš linija 304 je upravo zbog toga što linija nije opterećena, te da bi ona mogla na mnogo adekvatniji način da primi putnike sa linije 306. Linija bi mogla umesto da odmah skrene u Kružni put, da produži pravo, pa skrene u ulicu Save Kovačevića, pa Prvomajskom na kružni put. Na taj način se ne gubi veza sa stanicom „DZ Vinča“.
Да, то има смисла. У том случају чак ни 311 не би требало појачавати возилима са 306 јер те рупе попуњава 304. :kk:
Razlog zašto sam predložio da linija 311 bude pojačana sa vozilima sa ukinute 306 je zbog toga da se izmeštanje linije 304 sa Smederevskog puta (deo od Ustaničke do DZ Vinča) manje oseti. No , ovo je samo jedan deo problema i apsurda vezan za gradski prevoz Grocke, opštine i stanovnika svih njenih naselja. Jedna od zamerki stanovnika je bila što je Smederevski put postao prenaseljen i prezakrčen, te se putuje duže i stvaraju se gužve i kolone. Kada su dati predlozi za ubrzavanje linija i / ili preusmeravanje na autoput, digla se frka kako moraju sve linije da saobraćaju od Ustaničke do DZ Vinča. Takođe, ispade i da se ništa ne dobija preusmerenjem linije na autoput, jer su i tamo gužve. Pa onda se iznela zamerka kako je problem presedanje na linije 17 i 31 kod Konjarnika. Kada je dat predlog da se linije 17 i 31 preusmere na okretnicu Ustanička, a linije sa poteza 300 preusmere na okolne okretnice, po uzoru na linije sa poteza 600, digla se frka kako zbog takve organizacije neće moći stanovnici Konjarnika da uđu u autobuse na pomenutim linijama, jer će bukvano onda svi stanovnici Gročanskih naselja da se guraju u te linije, a neće ni pod razno koristiti bilo koju alternativu koja će se dobiti preusmerenjem. Isto se pričalo i kako je nemoguće da se zglobni autobusi okreću na okretnici Ustanička, te da okolne okretnice nikako nisu u stanju da prime bilo koju dodatnu liniju. Pa onda nije valjalo ni kada su davani predlozi da se linije sa po jednim dva polaska dnevno zamene linijama koje bi bile znatno frekfentnijim... Čak je bilo i predloga da se linija 309 ili neka druga produži do Vukovog spomenika, ali se to uglavnom završavalo negodovanje ljudi koji su davali takve predloge, kada bi im bilo rečeno da u tom slučaju maltene niko ne bi koristio tramvaje i da ne bi moglo da se uđe u autobus. Takođe bilo je i predloga da neka linija bude preusmerena na autoput od Plavog mosta, pa ili na NBG ili do BAS, ali da takva linija staje „kod svake druge bandere“, a nikako da bude u ekspres režimu. Jedino oko čega nije bilo protivljenja je bilo to da linija za Mirijevo bude na pola sata i da je koriste oni kojima je zaista potrebna.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745696#p745696:1wioera0 je napisao(la):
stf » 08 Jun 2020 14:19[/url]":1wioera0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:1wioera0 je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":1wioera0]Da li bi bilo izvodljivo da Klenačkom i Izvorskom ulicom linija saobraća ka Kaluđerici i Leštanima, a Beogradskom ka Medakoviću i Braće Jerković?
Нема теорије. Кленачка и Изворска имају пар деоница где колима мораш да успориш на брзину пешака да би се провукао између објеката.
Koja varijanta bi bila bolja kao prelazno rešenje? Predložena linija 316 se deli na dve linije, liniju 318 koja bi opsluživala Klenak i liniju 316 koja bi opsluživala Zabransku u Kaluđerici / Leštanima.

Varijanta 1

316 Braće Jerković – Medaković III – VML – Kaluđerica – Leštane /Ravan/



318 Zvezdara /pijaca/ – VML – Kaluđerica – Klenak



Varijanta 2

316 Zvezdara /pijaca/ – VML – Kaluđerica – Leštane /Ravan/



318 Braće Jerković – Medaković III – VML – Kaluđerica – Klenak



Varijanta 3

316 Šumice – Kaluđerica – Leštane /Ravan/



318 Braće Jerković – Medaković III – VML – Kaluđerica – Klenak




[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745696#p745696:1wioera0 je napisao(la):
stf » 08 Jun 2020 14:19[/url]":1wioera0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:1wioera0 je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":1wioera0]Onda sam ja to nešto pogrešno razumeo. U svakom slučaju ne čuh mišljenje vezano za trasu 301 kroz Zaklopaču, kao ni mišljenje vezano za trasu 467. U predlogu sam dao dve opcije za trase pomenutih linija.
Превише независних квотова па сам заборавио да искоментаришем.
467 је одличан предлог, стим што је ја не бих окретао где си предложио већ би је Шумадијском и Авалском продужио до Дунавског кеја. Или улицом Васе Чарапића до Косовске где такође има места.
Што се тиче 301, ту би требало вагати. Та траса преко "пута преко Граба" има проблем што 2/3 и Гроцке и Заклопаче не би имало везу са линијом. Заклопача се развила према Смедеревском путу, а тако би се и од Гроцке покривала јако мала површина насеља. Једна од две основне поенте линије 301 јесте да са Гроцком као урбаним центром повеже насеља која Гроцкој гравитирају - Брестовик и Заклопача али на тај начин да покривају највише становника та два места. Траса коју си предложио је уштеда и у километражи и у времену али се губи та сврха.
Тим путем ће полако почети да се шире и Гроцка и Заклопача и за рецимо 15, 20 година ће се спојити и тада би требало и линију туда преусмерити.
Linija 301 bi mogla da saobraća od Brestovika, ulicom Vase Čarapića u Grockoj, pa preko „Grabskog puta“, pa na autoput i onda na jednu od okretnica u okolini Konjarnika / Učiteljskog naselja. Linija 302 da svraća do Manastira, a linija 467 da pokriva Zaklopaču u potpunosti i da se okreće u zoni Avalske ulice. Na ovaj način se u potpunosti pokriva veza Zaklopače sa Grockom, dok se linija 301 dodatno ubrzava, a i pokrivaju se svi oni delovi Grocke što si predložio.

 
Liniju 300 nam je obećao Sima palikuća još pre dve godine, pa od toga nije bilo ništa, direkcija je imala razne izgovore kako na tom potezu nema mnogo stanovnika, kako je tu državni put i ne mogu da se naprave stajališta. Inače moj je savet da ide od okretnice Vinča /crkva/ jer bi se u oba pravca uštedelo po 5 minuta, a nema potrebe da ide do brda jer već ide 307, a može se i napraviti jedna minibus linija koja bi takođe išla od crkve, pa u Profesora Vasića do okretnice 307, gde ide beogradskom ulicom i tu izlazi na smederevski put kod stajališta put za institut i dalje sve do stajališta nine kirsanove, gde skreće i ide do okretnice Mirijevo 4 i dva vozila bi bila skroz dovoljna. Tim putem je već išao minibus kad 307 nije radila zbog radova u Profesora Vasića i nikakvih problema nije bilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747424#p747424:1aue9g4e je napisao(la):
Nex » 13 Јун 2020 12:02 am[/url]":1aue9g4e]
Zasto se onda ne uvede neka ekspres linija, moze i mini bus, od Lestana kruznim putem do autoputa gde bi ljudi mogli da presedaju na 70.
Потпуно немогуће. Нема где да се изведе преседање у зони петље Бубањ поток. Стајалиште не сме да се успостави на ауто-путу, мора да постоји излаз, нешто као аутокоманда. Решење је да се асфалтира пут који од насеља Раван иде ка Траншпеду па да се 311 продужи до Траншпеда.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748996#p748996:1aue9g4e je napisao(la):
Vinča307 » 18 Јун 2020 06:47 am[/url]":1aue9g4e]Liniju 300 nam je obećao Sima palikuća još pre dve godine, pa od toga nije bilo ništa, direkcija je imala razne izgovore kako na tom potezu nema mnogo stanovnika, kako je tu državni put i ne mogu da se naprave stajališta. Inače moj je savet da ide od okretnice Vinča /crkva/ jer bi se u oba pravca uštedelo po 5 minuta, a nema potrebe da ide do brda jer već ide 307, a može se i napraviti jedna minibus linija koja bi takođe išla od crkve, pa u Profesora Vasića do okretnice 307, gde ide beogradskom ulicom i tu izlazi na smederevski put kod stajališta put za institut i dalje sve do stajališta nine kirsanove, gde skreće i ide do okretnice Mirijevo 4 i dva vozila bi bila skroz dovoljna. Tim putem je već išao minibus kad 307 nije radila zbog radova u Profesora Vasića i nikakvih problema nije bilo.

Тим путем ДЈП неће дати линију јер не испуњава минимум услова. Ни тада, кад је рађена Професора Васића ДЈП није дала линију већ је општина ангажовала приватника и то се водило као неки ванредни превоз радника или тако нешто.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748898#p748898:1u5m7941 je napisao(la):
solecar » 17 Јун 2020 07:50 pm[/url]":1u5m7941]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745696#p745696:1u5m7941 je napisao(la):
stf » 08 Jun 2020 14:19[/url]":1u5m7941]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:1u5m7941 je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":1u5m7941]Da li bi bilo izvodljivo da Klenačkom i Izvorskom ulicom linija saobraća ka Kaluđerici i Leštanima, a Beogradskom ka Medakoviću i Braće Jerković?
Нема теорије. Кленачка и Изворска имају пар деоница где колима мораш да успориш на брзину пешака да би се провукао између објеката.
Koja varijanta bi bila bolja kao prelazno rešenje? Predložena linija 316 se deli na dve linije, liniju 318 koja bi opsluživala Klenak i liniju 316 koja bi opsluživala Zabransku u Kaluđerici / Leštanima.
У току је реконструкција Жељка Миливојевића у зони насеља Кленак и саобраћај је преусмерен на споредну улици Родољуба Чолаковића, што је мени дало идеју за решење "окретнице" у насељу Кленак за коју нема места. Линија може да уђе у Родољуба Чолаковића и онда на Кленку окрене и назад саобраћа улицом Жељка Миливојевића. Родољуба Чолаковића би морала бити једносмерна наравно, али мислим да то не би било претерани проблем јер не нарушава конфор становника те улице. Улица је релативно кратка и кружење не би било никакав проблем.

Дакле, имам нови предлог. Спајање мојих предлога 316 и 319 у једну. 319 Кленак - Миријево 4.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748898#p748898:1u5m7941 je napisao(la):
solecar » 17 Јун 2020 07:50 pm[/url]":1u5m7941]Linija 301 bi mogla da saobraća od Brestovika, ulicom Vase Čarapića u Grockoj, pa preko „Grabskog puta“, pa na autoput i onda na jednu od okretnica u okolini Konjarnika / Učiteljskog naselja. Linija 302 da svraća do Manastira, a linija 467 da pokriva Zaklopaču u potpunosti i da se okreće u zoni Avalske ulice. Na ovaj način se u potpunosti pokriva veza Zaklopače sa Grockom, dok se linija 301 dodatno ubrzava, a i pokrivaju se svi oni delovi Grocke što si predložio.

Јуче су људи на збору у Врчину тражили линију за Циганмалу. Тај засеок је потпуно издвојен од остатка насеља а мени је дат задатак да данас нађем решење. Једино што ми је пало на памет да може да се изведе одмах без додатних ресурса јесте преусмерење линије 467.

Дакле, предлог је да линија 467 саобраћа од Авалског пута до центра Врчина, спусти се до окретнице 303 и онда враћа у центар и продужава Таковском до Циганмале. На линији 467 је ангажовано једно возило и данас има свега 8 полазака (треба времена да једно возило окрене круг на мамуутској линији. Зато сам противник мамутских линија). Дакле, са истим ресурсима (1 возило) линија 467 би уместо 8, имала 15 полазака дневно (на сваких сат) и тиме би се решио проблем са ретким превозом на потезу Јаричиште (према Авалском путу) и решио проблем везе Циганмале са центром места где би имали везе и са 461 и са 303, а преко Авалског пута и са 408.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749006#p749006:tp9ifs2p je napisao(la):
stf » 18 Jun 2020 09:03[/url]":tp9ifs2p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748898#p748898:tp9ifs2p je napisao(la):
solecar » 17 Јун 2020 07:50 pm[/url]":tp9ifs2p]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745696#p745696:tp9ifs2p je napisao(la):
stf » 08 Jun 2020 14:19[/url]":tp9ifs2p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=745453#p745453:tp9ifs2p je napisao(la):
solecar » 07 Јун 2020 03:58 pm[/url]":tp9ifs2p]Da li bi bilo izvodljivo da Klenačkom i Izvorskom ulicom linija saobraća ka Kaluđerici i Leštanima, a Beogradskom ka Medakoviću i Braće Jerković?
Нема теорије. Кленачка и Изворска имају пар деоница где колима мораш да успориш на брзину пешака да би се провукао између објеката.
Koja varijanta bi bila bolja kao prelazno rešenje? Predložena linija 316 se deli na dve linije, liniju 318 koja bi opsluživala Klenak i liniju 316 koja bi opsluživala Zabransku u Kaluđerici / Leštanima.
У току је реконструкција Жељка Миливојевића у зони насеља Кленак и саобраћај је преусмерен на споредну улици Родољуба Чолаковића, што је мени дало идеју за решење "окретнице" у насељу Кленак за коју нема места. Линија може да уђе у Родољуба Чолаковића и онда на Кленку окрене и назад саобраћа улицом Жељка Миливојевића. Родољуба Чолаковића би морала бити једносмерна наравно, али мислим да то не би било претерани проблем јер не нарушава конфор становника те улице. Улица је релативно кратка и кружење не би било никакав проблем.

Дакле, имам нови предлог. Спајање мојих предлога 316 и 319 у једну. 319 Кленак - Миријево 4.
Nije mi baš najjasnije kako bi se ovim predlogom pokrila Zabranska ulica.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749006#p749006:tp9ifs2p je napisao(la):
stf » 18 Jun 2020 09:03[/url]":tp9ifs2p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=748898#p748898:tp9ifs2p je napisao(la):
solecar » 17 Јун 2020 07:50 pm[/url]":tp9ifs2p]Linija 301 bi mogla da saobraća od Brestovika, ulicom Vase Čarapića u Grockoj, pa preko „Grabskog puta“, pa na autoput i onda na jednu od okretnica u okolini Konjarnika / Učiteljskog naselja. Linija 302 da svraća do Manastira, a linija 467 da pokriva Zaklopaču u potpunosti i da se okreće u zoni Avalske ulice. Na ovaj način se u potpunosti pokriva veza Zaklopače sa Grockom, dok se linija 301 dodatno ubrzava, a i pokrivaju se svi oni delovi Grocke što si predložio.

Јуче су људи на збору у Врчину тражили линију за Циганмалу. Тај засеок је потпуно издвојен од остатка насеља а мени је дат задатак да данас нађем решење. Једино што ми је пало на памет да може да се изведе одмах без додатних ресурса јесте преусмерење линије 467.

Дакле, предлог је да линија 467 саобраћа од Авалског пута до центра Врчина, спусти се до окретнице 303 и онда враћа у центар и продужава Таковском до Циганмале. На линији 467 је ангажовано једно возило и данас има свега 8 полазака (треба времена да једно возило окрене круг на мамуутској линији. Зато сам противник мамутских линија). Дакле, са истим ресурсима (1 возило) линија 467 би уместо 8, имала 15 полазака дневно (на сваких сат) и тиме би се решио проблем са ретким превозом на потезу Јаричиште (према Авалском путу) и решио проблем везе Циганмале са центром места где би имали везе и са 461 и са 303, а преко Авалског пута и са 408.
Znači, 467 bi saobraćala samo po Vrčinu?
 
Pa i da ne ispunjava šta je teško da se asfaltira i da se malo produži ulica, u poslednjih 20 godina niko ulicu nije pipnuo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749002#p749002:24n8v0fx je napisao(la):
stf » Čet Jun 18, 2020 8:40 am[/url]":24n8v0fx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=747424#p747424:24n8v0fx je napisao(la):
Nex » 13 Јун 2020 12:02 am[/url]":24n8v0fx]
Zasto se onda ne uvede neka ekspres linija, moze i mini bus, od Lestana kruznim putem do autoputa gde bi ljudi mogli da presedaju na 70.

Потпуно немогуће. Нема где да се изведе преседање у зони петље Бубањ поток. Стајалиште не сме да се успостави на ауто-путу, мора да постоји излаз, нешто као аутокоманда. Решење је да се асфалтира пут који од насеља Раван иде ка Траншпеду па да се 311 продужи до Траншпеда.

Jel postoji projekat za tako nesto? Znam da je zapoceto davno, ali skoro sam prosao tu i mislim da nece to skoro
 

Prilozi

  • received_971915009889970.jpeg
    received_971915009889970.jpeg
    113,4 KB · Pregleda: 2.015
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749089#p749089:33tz3um1 je napisao(la):
solecar » 18 Јун 2020 12:18 pm[/url]":33tz3um1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749006#p749006:33tz3um1 je napisao(la):
stf » 18 Jun 2020 09:03[/url]":33tz3um1]Nije mi baš najjasnije kako bi se ovim predlogom pokrila Zabranska ulica.

Никако. Ионако су радови на проширењу привремено заустављени због побуне дела станара улице. Линија преко Забранске, односно 316 је ионако на јако дугом штапу, јер сем проширења Забранске са којом очигледно има проблема, неопходно је проширити и улицу Војводе Степе кроз Калуђерицу и пробити улицу Народног фронта која је сад макадам и на територији Звездаре која нема никакав интерес да то уради. За тако нешто мора да се лобира у граду и да град то плати јер није коректно да једна општина даје велика средства од којих користи немају нјени грађани него грађани суседне општине.

Мој нови предлог за Кленак - Миријево је линија која може да се успостави сутра, без икаквих радова на инфраструктури. Сем постављања два саобраћајна знака за једносмерну улицу. А решаваш два проблема: Кленак и везу потеза 300 са Миријевом.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749089#p749089:33tz3um1 je napisao(la):
solecar » 18 Јун 2020 12:18 pm[/url]":33tz3um1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749006#p749006:33tz3um1 je napisao(la):
stf » 18 Jun 2020 09:03[/url]":33tz3um1]
Јуче су људи на збору у Врчину тражили линију за Циганмалу. Тај засеок је потпуно издвојен од остатка насеља а мени је дат задатак да данас нађем решење. Једино што ми је пало на памет да може да се изведе одмах без додатних ресурса јесте преусмерење линије 467.
Znači, 467 bi saobraćala samo po Vrčinu?

Да. То је такође нешђто што може да се добије одмах, нису фантазије.

Када се планирају нове линије локалног карактера, увек треба имати у виду да оне морају да иду барем на сат времена да би иоле имале смисла. Како се за њих опредељује по правилу само једно возило, траса се мора планирати тако да возило изврши обрт за време од 45 минута како би возач имао 15 минута одмора до наредног поласка.

Дакле, математика доста сужава могућности. Предлог за корекцију 467 се укалапа у причу. За обрт треба 43 минута, а Јаричиште добија 15 полазака уместо 8 као до сада плус се везује циганмала са остатком насеља.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749172#p749172:33tz3um1 je napisao(la):
Vinča307 » 18 Јун 2020 04:29 pm[/url]":33tz3um1]Pa i da ne ispunjava šta je teško da se asfaltira i da se malo produži ulica, u poslednjih 20 godina niko ulicu nije pipnuo.

Велико улагање а мала корист. Тј. мали број становника би имао бенефите. За исти новац можеш у Калуђерици да прошириш Војводе Степе и уведеш линију од које корист има далеко већи број становника. Најдаља кућа у Београдској у Винчи је од окретнице удаљена само 700 метара. Примера ради.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749222#p749222:33tz3um1 je napisao(la):
Nex » 18 Јун 2020 08:01 pm[/url]":33tz3um1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=749002#p749002:33tz3um1 je napisao(la):
stf » Čet Jun 18, 2020 8:40 am[/url]":33tz3um1]Решење је да се асфалтира пут који од насеља Раван иде ка Траншпеду па да се 311 продужи до Траншпеда.

Jel postoji projekat za tako nesto? Znam da je zapoceto davno, ali skoro sam prosao tu i mislim da nece to skoro

Nе постоје званични планови за тако нешто сли се та идеја може брзо реализовати јер су парцеле преко којих треба да се пробије пут у државном власништву те експрипријација није потребна.
 
Vrh