stf
Professional
- Učlanjen(a)
- 22.01.2010.
- Poruke
- 12.277
- Pohvaljen
- 13.094
Проблем није у општини. Сви захтеви грађана су прослеђени градској Дирекцији за јавни превоз и сви су одбијени. Њихови правилници су намерно тако написани да они могу глатко да одбију буквално све захтеве по истом шаблону: "не постоје технички услови".[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787643#p787643:169pbtar je napisao(la):nepoznato16 » 26 Окт 2020 10:07 pm[/url]":169pbtar]Ne razumem šta nije u redu , ali očigledno je problem da Dražnjani koji žive bliže prugi dobiju stanice, koliko se samo peticija pisalo da se naprave stanice, koliko puta da se izmeni trasa 351 u Dražnju, koliko se puta slalo opštini i ništa, apsolutno ništa.
Који правац је за Дражањце битнији да се појача? Ка Гроцкој или ка граду аутопутем? Тренутно стање је такво да је 351 најфреквентнија линија са "југа" и она саобраћа Смедеревцем. Ја претпостављам да је она некада давно постављена као примарна јер је повезивала "југ" са Гроцком и градом истовремено. Међутим, данас је ситуација таква да је њена веза са градом бесмислена због загушености Смедеревског пута. Да ли је Дражањцима битна веза Смедеревцем са Винчом, Калуђерицом или је то небитно? Можда уместо фреквентне 351 да се пребаце поласци на 352 а линија 350 да иде до Гроцке.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787643#p787643:169pbtar je napisao(la):nepoznato16 » 26 Окт 2020 10:07 pm[/url]":169pbtar]trebaju da postoje lokalne linije iz Dražnja i Živkovca koje će ići posebno do Grocke, a posebno autoputem
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787687#p787687:169pbtar je napisao(la):Express » 26 Окт 2020 11:46 pm[/url]":169pbtar]
Ne znam šta bi radio sa Vrčinom. Sada imamo 461, 462 i 463 od kojih druge dve idu kao antibiotik. Bilo bi pametnije ukinuti 462, 463 renumerisati u 462 i pojačati na isti takt kao 461, a 461 produžiti do BnV tako da svraća u Šumice a preskače Deligradsku (i DZ Voždovac u smeru ka gradu). 312 nek ide na 15min, 302 da bude u špicu redukovana sa 10 na 15, 461 isti takt na 20min, dok bi 462 (postojeća 463) bila pojačana tako da saobraća na 20min.
461 иде до Рамница које су староседелачки крај, 462 до Јаричишта које је викенд крај па је и број полазака нормално мањи. 463 је линија која саобраћа САМО викендом и покрива и Рамнице и Јаричиште.
Врчин има одличан превоз, барем у поређењу са "југом" општине.
Упоредни пример. Врчин са својих 8667 становника има линију 461 са интервалом од 20 минута на којој саобраћају зглобови. Она има радним данима 38 полазака, суботом 22 и недељом 21. Плус линије 462, 303, и 70 која покрива Траншпед.
"Југ" општине који покрива 351 а која је примарна линија за 6 насеља са укупним бројем становника од 8759 има интервал од 60 минута, соло аутобус са 13 полазака радним данима, 10 суботом и 9 недељом.
Да није "мало" неправедно? Исти број становника а толика разлика у квалитету јавног превоза? А знате шта је још јадније.
Лештане, са својих 8492 становника има две линије, 306 и 311, обе са интервалом од 20 минута. Укупно имају 97 полазака радним данима, 65 суботом и 65 недељом.