Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787643#p787643:169pbtar je napisao(la):
nepoznato16 » 26 Окт 2020 10:07 pm[/url]":169pbtar]Ne razumem šta nije u redu , ali očigledno je problem da Dražnjani koji žive bliže prugi dobiju stanice, koliko se samo peticija pisalo da se naprave stanice, koliko puta da se izmeni trasa 351 u Dražnju, koliko se puta slalo opštini i ništa, apsolutno ništa.
Проблем није у општини. Сви захтеви грађана су прослеђени градској Дирекцији за јавни превоз и сви су одбијени. Њихови правилници су намерно тако написани да они могу глатко да одбију буквално све захтеве по истом шаблону: "не постоје технички услови".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787643#p787643:169pbtar je napisao(la):
nepoznato16 » 26 Окт 2020 10:07 pm[/url]":169pbtar]trebaju da postoje lokalne linije iz Dražnja i Živkovca koje će ići posebno do Grocke, a posebno autoputem
Који правац је за Дражањце битнији да се појача? Ка Гроцкој или ка граду аутопутем? Тренутно стање је такво да је 351 најфреквентнија линија са "југа" и она саобраћа Смедеревцем. Ја претпостављам да је она некада давно постављена као примарна јер је повезивала "југ" са Гроцком и градом истовремено. Међутим, данас је ситуација таква да је њена веза са градом бесмислена због загушености Смедеревског пута. Да ли је Дражањцима битна веза Смедеревцем са Винчом, Калуђерицом или је то небитно? Можда уместо фреквентне 351 да се пребаце поласци на 352 а линија 350 да иде до Гроцке.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787687#p787687:169pbtar je napisao(la):
Express » 26 Окт 2020 11:46 pm[/url]":169pbtar]
Ne znam šta bi radio sa Vrčinom. Sada imamo 461, 462 i 463 od kojih druge dve idu kao antibiotik. Bilo bi pametnije ukinuti 462, 463 renumerisati u 462 i pojačati na isti takt kao 461, a 461 produžiti do BnV tako da svraća u Šumice a preskače Deligradsku (i DZ Voždovac u smeru ka gradu). 312 nek ide na 15min, 302 da bude u špicu redukovana sa 10 na 15, 461 isti takt na 20min, dok bi 462 (postojeća 463) bila pojačana tako da saobraća na 20min.

461 иде до Рамница које су староседелачки крај, 462 до Јаричишта које је викенд крај па је и број полазака нормално мањи. 463 је линија која саобраћа САМО викендом и покрива и Рамнице и Јаричиште.

Врчин има одличан превоз, барем у поређењу са "југом" општине.

Упоредни пример. Врчин са својих 8667 становника има линију 461 са интервалом од 20 минута на којој саобраћају зглобови. Она има радним данима 38 полазака, суботом 22 и недељом 21. Плус линије 462, 303, и 70 која покрива Траншпед.

"Југ" општине који покрива 351 а која је примарна линија за 6 насеља са укупним бројем становника од 8759 има интервал од 60 минута, соло аутобус са 13 полазака радним данима, 10 суботом и 9 недељом.

Да није "мало" неправедно? Исти број становника а толика разлика у квалитету јавног превоза? А знате шта је још јадније.

Лештане, са својих 8492 становника има две линије, 306 и 311, обе са интервалом од 20 минута. Укупно имају 97 полазака радним данима, 65 суботом и 65 недељом.
 
Када би се већина линија довела у обзир овако би то изгледало:
Линије које одржава ГСП БЕОГРАД:
302: Устаничка - Гроцка - Бегаљица
303: Устаничка - Заклопача - Врчин
Ради боље ефикасности линија, било би добро да линије не стају на сваком стајалишту посебно у Лештанима и Калуђерици

Линије које одржава СП Ласта:
350: Камендол - Пударци (Илински Крај) - Бегаљица - Гроцка
351: Дражањ - Гроцка
352: Шумице - Дражањ (Аутопутем)
352А: Шумице - Врчин (Центар) - Дражањ
353: Дражањ - Живковац - Шумице (Аутопутем)
354: Брестовик - Гроцка - Заклопача - Врчин - БАС
355: Гроцка - Брестовик - Камендол - Дражањ
356: Пударци (Илински Крај) - Камендол - Брестовик - Гроцка - Врчин - Шумице
361: Гроцка - Живковац
362: Живковац - Дражањ - БАС (Аутопутем)
363: Гроцка - Брестовик - Камендол - Живковац
365: Гроцка - Дражањ - Шепшин - Младеновац
366: Камендол - Умчари - БАС (Аутопутем)
366А: Камендол - Пударци (Илински Крај) - Умчари - БАС
461: Врчин (Равнице) - БАС
462: Врчин (Авалски пут)- Равнице - Шумице
467: Умчари - Камендол - Гроцка - Заклопача - Врчин - Икеа
468: Гроцка - Заклопача - Врчин - Вождовац

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Posto smo manje-vise usaglasili oko linija ostaje pitanje autobusa. Da li bi po dva minibus/kombija bila dovoljna na svakoj lokalnoj liniji do Grocke?Autobuse koji voze na trenutnim lokalima prebaciti na duze linije.

Ima li vecih zahteva Grocana za trasu ka Trosarini? Ako se slazete da se satnice sa linija 466 i 468 spoje uz jedno vozilo koje bi opsluzivalo,a drugo na liniju sa poteza 300 koja staje u Vrcinu.Isti predlog i za 462 i 463.

Ono sto je takodje interesantno sto linije do BAS koje smo predlozili bi viozile do Nbgd .Verujem da bi i stanovnici Kalidjerice,VML,Lestana bili zaintetesovani za njih.Ovo navodim kao dodatni argument koji bi isao u korist predloga
 
Основно питање овде јесте да ли линија 352 која везује Дражањ и Умчаре са Шумицама аутопутем а која сада има 2 поласка дневно треба да буде примарна веза са градом уместо линије 351 која саобраћа загушеним Смедеревким путем?
А да се веза са Гроцком реши локалном линијом, рецимо 350: Дражањ - Умчари - Камендо - Гроцка?
 
stf":36q0owpm je napisao(la):
Основно питање овде јесте да ли линија 352 која везује Дражањ и Умчаре са Шумицама аутопутем а која сада има 2 поласка дневно треба да буде примарна веза са градом уместо линије 351 која саобраћа загушеним Смедеревким путем?
А да се веза са Гроцком реши локалном линијом, рецимо 350: Дражањ - Умчари - Камендо - Гроцка?
Па ти иди ти једном са 351 и видећеш како је леп осећај када пола сата заглавиш на Смедеревском у Калуђерици.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
wtf, човек те лепо питао нешто, а ти причаш како је стајати у гужви на смедеревцу.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
glavna linija treba ici autoputem.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Somi303":p65bq1dk je napisao(la):
wtf, човек те лепо питао нешто, а ти причаш како је стајати у гужви на смедеревцу.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
Hteo sam da kažem da bi linija 352 trebala da bude primarna linija.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788456#p788456:r5c1boht je napisao(la):
nepoznato16 » 29 Окт 2020 10:37 am[/url]":r5c1boht]Па ти иди ти једном са 351 и видећеш како је леп осећај када пола сата заглавиш на Смедеревском у Калуђерици.

Просветли ме, какав је то осећај? И колико се разликује од осећаја када у 302 пола сата заглавиш у Калуђерици? :roll:

Да ли је вама из Дражња теже када се заглавите у Калуђерици него када на истом месту заглавимо ми из Гроцке. Живо ме интересује.
 
pa njima iz draznja treba mnogo duze vremena da stignu do beograda, naravno da nije isto.

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787745#p787745:2tob6dnu je napisao(la):
stf » 27 Oct 2020 08:45 am[/url]":2tob6dnu]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787687#p787687:2tob6dnu je napisao(la):
Express » 26 Окт 2020 11:46 pm[/url]":2tob6dnu]
Ne znam šta bi radio sa Vrčinom. Sada imamo 461, 462 i 463 od kojih druge dve idu kao antibiotik. Bilo bi pametnije ukinuti 462, 463 renumerisati u 462 i pojačati na isti takt kao 461, a 461 produžiti do BnV tako da svraća u Šumice a preskače Deligradsku (i DZ Voždovac u smeru ka gradu). 312 nek ide na 15min, 302 da bude u špicu redukovana sa 10 na 15, 461 isti takt na 20min, dok bi 462 (postojeća 463) bila pojačana tako da saobraća na 20min.

461 иде до Рамница које су староседелачки крај, 462 до Јаричишта које је викенд крај па је и број полазака нормално мањи. 463 је линија која саобраћа САМО викендом и покрива и Рамнице и Јаричиште.

Врчин има одличан превоз, барем у поређењу са "југом" општине.

Упоредни пример. Врчин са својих 8667 становника има линију 461 са интервалом од 20 минута на којој саобраћају зглобови. Она има радним данима 38 полазака, суботом 22 и недељом 21. Плус линије 462, 303, и 70 која покрива Траншпед.

"Југ" општине који покрива 351 а која је примарна линија за 6 насеља са укупним бројем становника од 8759 има интервал од 60 минута, соло аутобус са 13 полазака радним данима, 10 суботом и 9 недељом.

Да није "мало" неправедно? Исти број становника а толика разлика у квалитету јавног превоза? А знате шта је још јадније.

Лештане, са својих 8492 становника има две линије, 306 и 311, обе са интервалом од 20 минута. Укупно имају 97 полазака радним данима, 65 суботом и 65 недељом.


Znam gde su vikendice a gde je selo. Poenta je u tome da se 462 nadovezuje na avalski koridor (gde danas nisu isključivo vikend naselja) koji nema eksprese autoputem, dok 463 pokriva oba kraka svraćanjem u Ramnice. On jako brzo stigne do Ramnica tako da ne gubi mnogo vremena ako samo okrene tamo, drugim rečima opet bi se stizalo do Šumica autoputem brže nego kombinacijom 408+50.

A to što kažeš za južni deo opštine slažem se. Treba pojačati 352, 353, posebno 354, 366. Nezgodna su skretanja za zglob, uz to pojma nemam da li išta spaja Begaljicu i Pudarce direktno, sve preko Kamendola. Nema linije koja spaja Pudarce i Grocku preko Begaljice.

Ako ne želimo da pipamo Vrčin onda nam ne preosataje ništa nego da uvedemo 357 od Begaljice do Šumica preko Grocke i Zaklopače, autoputem.

Btw. što se 351 tiče ne znam zašto je ne skrate do Grocke (lokal), pojačaju, pa ko hoće dalje nek presedne na 302? Zato i ide kao antibiotik. Sve preko Smederevca, ma koliko malo stajališta opsluživalo epitet je seljobusa (lokalni, samo kokoške, "praci" i jaganjci fale ko u Palanci :D ), što se ne može reći za linije preko autoputa. Te linije su prigradskog, komuterskog tipa, baš kao i ostale ka Mladenovcu, Sopotu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788485#p788485:2idgk0ji je napisao(la):
lolitha » 29 Окт 2020 12:29 pm[/url]":2idgk0ji]pa njima iz draznja treba mnogo duze vremena da stignu do beograda, naravno da nije isto.

Слажем се да није. Они ид Дражња седе на тапацираним седиштима, ми из Гроцке стојимо. :wink:
 
stf":1hqr3nrb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788485#p788485 je napisao(la):
lolitha » 29 Окт 2020 12:29 pm[/url]":1hqr3nrb]pa njima iz draznja treba mnogo duze vremena da stignu do beograda, naravno da nije isto.

Слажем се да није. Они ид Дражња седе на тапацираним седиштима, ми из Гроцке стојимо. :wink:
koliko ja znam ima velike guzve i u drazanjskim autobusima

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
Има, од Умчара па према Шумицама. Дражањци сви седну јер су прво насеље у низу. Као што Бегаљичани заузму нама Грочанима сва седећа места.

Али то је небитно. Лепо сам поставио конкретно питање и очекивао конкретан одговор а не да ми се неко прави вицкаст.
 
Express":14mxwp64 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787745#p787745 je napisao(la):
stf » 27 Oct 2020 08:45 am[/url]":14mxwp64]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=787687#p787687 je napisao(la):
Express » 26 Окт 2020 11:46 pm[/url]":14mxwp64]
Ne znam šta bi radio sa Vrčinom. Sada imamo 461, 462 i 463 od kojih druge dve idu kao antibiotik. Bilo bi pametnije ukinuti 462, 463 renumerisati u 462 i pojačati na isti takt kao 461, a 461 produžiti do BnV tako da svraća u Šumice a preskače Deligradsku (i DZ Voždovac u smeru ka gradu). 312 nek ide na 15min, 302 da bude u špicu redukovana sa 10 na 15, 461 isti takt na 20min, dok bi 462 (postojeća 463) bila pojačana tako da saobraća na 20min.

461 иде до Рамница које су староседелачки крај, 462 до Јаричишта које је викенд крај па је и број полазака нормално мањи. 463 је линија која саобраћа САМО викендом и покрива и Рамнице и Јаричиште.

Врчин има одличан превоз, барем у поређењу са "југом" општине.

Упоредни пример. Врчин са својих 8667 становника има линију 461 са интервалом од 20 минута на којој саобраћају зглобови. Она има радним данима 38 полазака, суботом 22 и недељом 21. Плус линије 462, 303, и 70 која покрива Траншпед.

"Југ" општине који покрива 351 а која је примарна линија за 6 насеља са укупним бројем становника од 8759 има интервал од 60 минута, соло аутобус са 13 полазака радним данима, 10 суботом и 9 недељом.

Да није "мало" неправедно? Исти број становника а толика разлика у квалитету јавног превоза? А знате шта је још јадније.

Лештане, са својих 8492 становника има две линије, 306 и 311, обе са интервалом од 20 минута. Укупно имају 97 полазака радним данима, 65 суботом и 65 недељом.


Znam gde su vikendice a gde je selo. Poenta je u tome da se 462 nadovezuje na avalski koridor (gde danas nisu isključivo vikend naselja) koji nema eksprese autoputem, dok 463 pokriva oba kraka svraćanjem u Ramnice. On jako brzo stigne do Ramnica tako da ne gubi mnogo vremena ako samo okrene tamo, drugim rečima opet bi se stizalo do Šumica autoputem brže nego kombinacijom 408+50.

A to što kažeš za južni deo opštine slažem se. Treba pojačati 352, 353, posebno 354, 366. Nezgodna su skretanja za zglob, uz to pojma nemam da li išta spaja Begaljicu i Pudarce direktno, sve preko Kamendola. Nema linije koja spaja Pudarce i Grocku preko Begaljice.

Ako ne želimo da pipamo Vrčin onda nam ne preosataje ništa nego da uvedemo 357 od Begaljice do Šumica preko Grocke i Zaklopače, autoputem.

Btw. što se 351 tiče ne znam zašto je ne skrate do Grocke (lokal), pojačaju, pa ko hoće dalje nek presedne na 302? Zato i ide kao antibiotik. Sve preko Smederevca, ma koliko malo stajališta opsluživalo epitet je seljobusa (lokalni, samo kokoške, "praci" i jaganjci fale ko u Palanci :D ), što se ne može reći za linije preko autoputa. Te linije su prigradskog, komuterskog tipa, baš kao i ostale ka Mladenovcu, Sopotu.
353 i ne treba toliko pojacati koliko 362

Sent from my A5_Pro using Tapatalk
 
stf":3d5b5mjf je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788456#p788456 je napisao(la):
nepoznato16 » 29 Окт 2020 10:37 am[/url]":3d5b5mjf]Па ти иди ти једном са 351 и видећеш како је леп осећај када пола сата заглавиш на Смедеревском у Калуђерици.

Просветли ме, какав је то осећај? И колико се разликује од осећаја када у 302 пола сата заглавиш у Калуђерици? :roll:

Да ли је вама из Дражња теже када се заглавите у Калуђерици него када на истом месту заглавимо ми из Гроцке. Живо ме интересује.
Ако Грочанима смета гужва као и Дражњанима и Бегаљичанима. Лепо се затраже од Секретаријатаа за јавни превоз и ласте више полазака Аутопутем и посебан полазак из Бегаљице.
Али није исто када имаш 302 који иде на сваких 15 минута, и 351 који иде на сат - сат ипо времена.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
stf":vr71oocs je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788485#p788485 je napisao(la):
lolitha » 29 Окт 2020 12:29 pm[/url]":vr71oocs]pa njima iz draznja treba mnogo duze vremena da stignu do beograda, naravno da nije isto.

Слажем се да није. Они ид Дражња седе на тапацираним седиштима, ми из Гроцке стојимо. :wink:
Па није тако када аутобус иде од Шумица, седну и Грочани, а ако вама не одговара 351 ви затражите више полазака за 354 и 468.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Predlog za promenu (produženje) trase linije 312. Linija bi išla od MZ Kumodraž, umesto što trenutno svraća do okretnice 33. I dalje bi ostala kružna linija, s tim što ne bi vreme čekala kod zgrade MZ VML, već bi to bila prolazna stanica. Na mapi jer označen smer kretanja. Dakle, linija bi kretala iz MZ Kumodraž, pa Vojvode Stepe, Cvetanova Ćuprija, Milošev kladenac, pa trasa postojeća kroz VML, pa preko Stražarske kose i Vojvode Stepe nazad do MZ Kumodraž. Tako bi se dobila veza sa širim spektrom linija.

312 MZ Kumodraz.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788503#p788503:1ss61aet je napisao(la):
Express » 29 Окт 2020 01:25 pm[/url]":1ss61aet]

A to što kažeš za južni deo opštine slažem se. Treba pojačati 352, 353, posebno 354, 366. Nezgodna su skretanja za zglob, uz to pojma nemam da li išta spaja Begaljicu i Pudarce direktno, sve preko Kamendola. Nema linije koja spaja Pudarce i Grocku preko Begaljice.

Нема потребе појачавати неколико линија, него само централну линију довести на нормални интервал. Дакле, ако је 351 кичма система на југу, онда да иде барем на 20 минута, пошто сад иде на 60-90 минута.

Постоји линија која преко Бегаљице спаја Пударце и Гроцку, 467 и бесмислена је. Та веза није потребна јер Пударчанима није ништа брже до Гроцке преко Бегаљице у односу на садашњу трасу преко Буковаче и Брестовика.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788503#p788503:1ss61aet je napisao(la):
Express » 29 Окт 2020 01:25 pm[/url]":1ss61aet]Ako ne želimo da pipamo Vrčin onda nam ne preosataje ništa nego da uvedemo 357 od Begaljice do Šumica preko Grocke i Zaklopače, autoputem.
354 ради тај посао.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788503#p788503:1ss61aet je napisao(la):
Express » 29 Окт 2020 01:25 pm[/url]":1ss61aet]Btw. što se 351 tiče ne znam zašto je ne skrate do Grocke (lokal), pojačaju, pa ko hoće dalje nek presedne na 302? Zato i ide kao antibiotik. Sve preko Smederevca, ma koliko malo stajališta opsluživalo epitet je seljobusa (lokalni, samo kokoške, "praci" i jaganjci fale ko u Palanci :D ), što se ne može reći za linije preko autoputa. Te linije su prigradskog, komuterskog tipa, baš kao i ostale ka Mladenovcu, Sopotu.
Зато сам и поставио питање да ли би било мудрије да уместо 351 кичма система буде 352 преко аутопута.
 
Pa ovako kada putuješ sa 351 punom trasom najviše ljudi izađe u Grockoj, Ustaničkoj i Konjarnik, ali opet ima dosta ljudi koji ili u školu ili na posao idu na Autokomandu i tu bi došla u obzir linija koja Autoputem ide do Basove stanice, kao 493 i 465, takođe treba povećati polaske sa 354, e sad može se presedati na 302 ali 302 ne bi bi trebala da staje na svakom stajalištu, razumem da staje u Grockoj, Zaklopači i Boleču ali već u Leštanima i Kaluđerici nema potrebe jer postoje 306,311 i 309, tu bi takođe trebalo nešto da se is kombinuje.
Činjenica je da i 352 i 366 imaju dobru trasu, takođe i 362, ali nemaju toliko polazaka, ljudima koji putuju u grad bi više trebale linije do grada Autoputem, a ljudima koji putuju iz Grocke za Kamendol, Umčari, Živkovac i Dražanj bi odgovarao polazak iz Grocke jer u pojedinim polascima 351 u Grockoj bude krcat, posebno kada se vraćaju iz škole srednjoškolci .

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789584#p789584:3fpc7wmu je napisao(la):
nepoznato16 » 02 Нов 2020 12:58 pm[/url]":3fpc7wmu]Pa ovako kada putuješ sa 351 punom trasom najviše ljudi izađe u Grockoj, Ustaničkoj i Konjarnik, ali opet ima dosta ljudi koji ili u školu ili na posao idu na Autokomandu i tu bi došla u obzir linija koja Autoputem ide do Basove stanice, kao 493 i 465, takođe treba povećati polaske sa 354, e sad može se presedati na 302 ali 302 ne bi bi trebala da staje na svakom stajalištu, razumem da staje u Grockoj, Zaklopači i Boleču ali već u Leštanima i Kaluđerici nema potrebe jer postoje 306,311 i 309, tu bi takođe trebalo nešto da se is kombinuje.
Грочани оптерећују 351 зато што га капирају као експрес јер стаје само на локалних ХАБ-овима, док 302 стаје код сваке бандере. ЧИњеница јесте да 302 једноставно не може да се уведе у експрес режим јер је то линија која спаја остала насеља са административним центром, и средњошколским центром. Када су школске смене, буквално на свакој станици кроз лештане и Калуђерицу уђе понеки ученик.

Гроцкој треба експрес веза, е сад да ли то да буде 354 или 468 питање је. Проблем је увек добити нове поласке на линијама, Секретаријат то не да сем ако не буде причврљен "са врха" да мора да да. И тад се испрсе за један једини полазак и то је то.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789584#p789584:3fpc7wmu je napisao(la):
nepoznato16 » 02 Нов 2020 12:58 pm[/url]":3fpc7wmu]Činjenica je da i 352 i 366 imaju dobru trasu, takođe i 362, ali nemaju toliko polazaka, ljudima koji putuju u grad bi više trebale linije do grada Autoputem, a ljudima koji putuju iz Grocke za Kamendol, Umčari, Živkovac i Dražanj bi odgovarao polazak iz Grocke jer u pojedinim polascima 351 u Grockoj bude krcat, posebno kada se vraćaju iz škole srednjoškolci .
Онда би најбоља опција била да рецимо 352 и 366 иду са интервалом од сат времена али наизменично, тако да Умчарчани у пракси имају полазак за град на 30 минута, Дражањци и Пударчани би остали на сат времена али би стизали комотније и брже, а Камендолчанима би свануло.

А 350 продужити до Гроцке као веза југа са центром општине.
 
I ja mislim da bi to bilo najbolje

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
E sad može li se nekako to reći sekretarijatu za javni prevoz i pitanje je da li oni žele to da promene? Naravno prvo opština mora da pokrene tu inicijativu

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Што се тиче тога шта може а шта не може, релативно брзо се може добити да се рецимо замене поласци између 351 и 352 јер то њих не кошта ништа. Све остало што изискује макар један аутобус више или пар километара више је повуци потегни.
 
Vrh