Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Десни клик за пуну резолуцију

49911758953_2bc3750823_o.jpg
 
Nedostaju linije 20, 38 i 312. Takođe, za liniju 70 nije uneto da svraća do Pogona "Kosmaj". Mogla bi na mapi da se unese i stanica za liniju 70 kod Plavog mosta.
 
20, 38 и 312 (као и 308) не излазе са територије ''Београда''. Велики Мокри Луг је у ГО Звездара и нема никакве везе са остатком линија са мапе, осим броја линија ''308'' и ''312''.
 
И сам сам тог мишљења да су поменуте линије потпуно непотребне на овој мапи којој је суштина и сврха приградски "потез 300" Чак је и линија 310 у тој причи вишак те се размишљам њу да склоним.

Ускоро следи мапа предлога оптимизације са захтевима општине ка ДЈП.
 
Да није у плану постављање мапа на стајалиштима јавног превоза? То би било корисно.
 
U tom slučaju su i 46 i 79 višak, jer osim toga što imaju jednu dodirnu tačku sa 309, nemaju nikakve veze sa potezom 300, kao što ni linija 20 koja ima dodirnih tački sa potezom 300 kod Šumicaq i Kluza, nema nikakve veze sa potezom 300. Isto bi se moglo reći i za linije 17 i 31, kao i za 29.
 
Да али те линије су битне за преседања са потеза 300 ка осталим важним деловима града. За шта је важна 38? Радничка линија погона Космај која путницима не служи ама баш ни за шта. Или линија 20? За преседање на Миријево са потеза 300 већ имају на мапи две линије. За преседање на ВМЛ опет имају 308. Не видим практичну сврху уцртавања тих линија.

Код систематских наменских мапа треба имати осећај за раздвајање битног од небитног. Ово је мапа приградског превоза за исток града. Не треба је оптерећивати непотребним подацима који су реално део мапе градског превоза и на њој треба да се налазе.

Убацићу их да видим како изгледа па ако не одвлаче превише пажње са суштине мапе нека их.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740658#p740658:27ovze6n je napisao(la):
stf » 21 Maj 2020 08:54[/url]":27ovze6n]Да али те линије су битне за преседања са потеза 300 ка осталим важним деловима града. За шта је важна 38? Радничка линија погона Космај која путницима не служи ама баш ни за шта. Или линија 20? За преседање на Миријево са потеза 300 већ имају на мапи две линије. За преседање на ВМЛ опет имају 308. Не видим практичну сврху уцртавања тих линија.
Po toj logici može i da se kaže da nije potrebno ucrtavanje linija i 17 i 70, već da je dovoljna samo jedna, pošto i jedna i druga linija pokrivaju NBG.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740658#p740658:27ovze6n je napisao(la):
stf » 21 Maj 2020 08:54[/url]":27ovze6n]Код систематских наменских мапа треба имати осећај за раздвајање битног од небитног. Ово је мапа приградског превоза за исток града. Не треба је оптерећивати непотребним подацима који су реално део мапе градског превоза и на њој треба да се налазе.
Tačno je da mapu ne treba opterećivati nepotrebnim podatcima, ali isto tako se ne treba ni ograničavati isključivo na područje teritorije opštine Grocka, kako si spomenuo u jednom od prethodnih postova. Šta da se sutra desi, hipotetički, da se Vrčin prebaci u opštinu Voždovac, a da se Zvezdari pripoje Kaluđerica, Leštane i Vinča, da li bi onda i oni trebalo da se uklone sa mape?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740658#p740658:27ovze6n je napisao(la):
stf » 21 Maj 2020 08:54[/url]":27ovze6n]Убацићу их да видим како изгледа па ако не одвлаче превише пажње са суштине мапе нека их.
:kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740731#p740731:t993tqrt je napisao(la):
solecar » 21 Мај 2020 12:18 pm[/url]":t993tqrt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740658#p740658:t993tqrt je napisao(la):
stf » 21 Maj 2020 08:54[/url]":t993tqrt]Код систематских наменских мапа треба имати осећај за раздвајање битног од небитног. Ово је мапа приградског превоза за исток града. Не треба је оптерећивати непотребним подацима који су реално део мапе градског превоза и на њој треба да се налазе.
Tačno je da mapu ne treba opterećivati nepotrebnim podatcima, ali isto tako se ne treba ni ograničavati isključivo na područje teritorije opštine Grocka, kako si spomenuo u jednom od prethodnih postova. Šta da se sutra desi, hipotetički, da se Vrčin prebaci u opštinu Voždovac, a da se Zvezdari pripoje Kaluđerica, Leštane i Vinča, da li bi onda i oni trebalo da se uklone sa mape?
Не, него се изради нова мапа другачијег концепта.

Да баба има м**** била би деда. Је****.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740038#p740038:tj4gt8rf je napisao(la):
solecar » 19 Мај 2020 03:34 pm[/url]":tj4gt8rf]Nedostaju linije 20, 38 i 312. Takođe, za liniju 70 nije uneto da svraća do Pogona "Kosmaj". Mogla bi na mapi da se unese i stanica za liniju 70 kod Plavog mosta.

Ево додао сам и не изгледа лоше иако мало вуче пажњу ова шума терминуса у ВМЛ који су у суштини небитан податак за мапу. Такође унео сам измене у линијама са Шумица, односно одвојио сам у бојама линије које са Шумица саобраћају према Умчарима у три различита смера:

1. Смедеревским путем (зелена)
2. Аутопутем па преко Врчина и Гроцке (жутозелена)
3. Аутопутем (светлоплава)

Сад је мало јаснија та испреплетана гомила линија по селима око Умчара.

49938754683_38d7f67c2b_o.jpg
 
Ево и мапе предложених новим линија ЈГП. Предлог је урађен као комбинација захтева грађана, општине и мојих предлога. Предложене линије су јасно издвојене црвеном бојом.

49938752198_7dbc3e2d65_o.jpg
 
Bravo @stf. Nadam se da će jugoistočni Beograd dočekati ovakav jedan napredak autobuskog prevoza. A zatim, i da će se ostvariti civilizacijski pomak ostvarivanjem biciklstičke i železničke veze pored Dunava.
 
Како је тачно замишљена траса линије 300?
 
Да, линија 300 би требало да буде као спољни прстен педесетице. До кружног тока у Реснику би линија ишла Кружним путем а онда трасом линије 47 до ГО Раковице (Патријарха Димитрија - Мишка Крањца) где би користила постојећу окретницу линија 54 и 502 Миљаковац 1. Ту би била и конекцијса са 50 за даље ка Видиковцу, Жаркову и Бановом брду.
 
A da li je bolja varijanta da kod opštine skrene na nadvožnjak preko železnice pa ulicom Pilota Mihajla Petrovića do okretnice Cerak vinogradi? E da, i zašto je odabrana trasa linije 306 kroz Leštane u odnosu na trasu 311 do centra Leštana?
 
Gledajuci ovu mapu, mozda ima smisla i neka linija Kaludjerica - VML - Medak 3 (nemam pojma stanje na terenu i kakva je okretnica 29-ke i 18-tice, odnosno da li bi mogla da primi takvu liniju.

Ocigledan problem je smederevski put kao usko grlo, a koji ce taj deo drzati slabo pristupacnim, dok kod se ne prosiri.

Odnosno, dzaba jos 10 linija ako sve (vecim) delom svoje trase zavise od njega - zato su super ovi predlozi za buduce linije koji ne zavise.
 
Можда да се споји са 504 то јест да иде кроз Ресник? Тако би се остварила бржа односно скратила веза са преседењем до Желзника и Савске магистрале(линија 54). Мада је најбитнија ствар ту да се остварује преседачка веза са 302, 351 и осталим Грочанским и Ластиним линијама код скретања са Винчу односно Лештане.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742810#p742810:2qo6x9cm je napisao(la):
solecar » 28 May 2020 03:41 pm[/url]":2qo6x9cm]A da li je bolja varijanta da kod opštine skrene na nadvožnjak preko železnice pa ulicom Pilota Mihajla Petrovića do okretnice Cerak vinogradi? E da, i zašto je odabrana trasa linije 306 kroz Leštane u odnosu na trasu 311 do centra Leštana?
Mogu da navedem dva moguća razloga. Prvi je to da bi pri skretanju desno na Smederevski put, pa opet levo ka Leštanima bio baš bespotrebna manevar, u Vinči, u pravcu ka Miljakovcu. Taj mali deo između dva semafora je baš mali za autobus, a i bespotreban. Drugi je to što bi se tom trasom izgubilo stajalište sa direktnim presedanjem za druge linije poteza 300. Tada bi ljudi morali da pešače do stanice za 311 prekoputa doma zdravlja. Ovako, prateći trasu 306, dobija se to stajalište gde se može direktno presedati sa drugih linija poteza 300.
 
Није лоше решење да се рецимо та 316 преусмери уместо на Шумице преко ВМЛ на окретницу на Медаку 3. На крају крајева та линије је најмање извесна јер њено успостављање зависи од пробијања и изградње улице народног фронта на територији ГО Звездара а та општина нема интерес да уложи огроман новац у ту улицу од које једино има корист ГО Гроцка.
 
Разлози за трасу 306 а не 311 су набројани. Додаћу и велики проблем у лошој пропусности улице Саве Ковачевића у зони до Живка Живковића.

Пало ми је на памет и да се рецимо након увођења ове линије 306 потпуно укине а сва возила са ње пребаце на 311, односно да се она дупло појача.
 
Pretpostavljam da je linija 319 zamišljena kao minibus linija, obzirom da su ulice u Kaluđerici uske, kao npr Save Kovačevića.
 
Vrh