[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644296#p644296:32jw2omk je napisao(la):
Дошљак » 01 Aug 2019 07:07 am[/url]":32jw2omk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644194#p644194:32jw2omk je napisao(la):
SRBO » Сре Јул 31, 2019 7:12 pm[/url]":32jw2omk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638049#p638049:32jw2omk je napisao(la):
Дошљак » 10 Jul 2019 21:04[/url]":32jw2omk]Не треба припојити свако место Београду, али мислим да аутобуса за превоз до околних општина има, само треба да се организује оно кључно, а то је наплата. Е сад што се тиче децентрализације, или равномерног регионалног развоја, то је нажалост и даље на нивоу бајке. Читава мања места се селе у Београд, отуд и никоше онолике Борче, Миријева, Ледине, Алтине и остала ободна насеља где махом имамо млађи свет. Зашто? Зато што по мањим местима има мање могућности за запошљавање. Е сад, замислите ви да пошаљете нпр. НЦР у Младеновац уместо на НБГ?
Зашто уопште места морају да припадају административно Београду да би јавни саобраћај ишао до њих? Можда је и боље да се превоз потпуно одвојено организује од администрације неког места. Зашто Панчеву уводити којекакве зоне ограђене пероне бла трућ кад нема потребе за тим
Због закона. Ту има разних кваки и завртлама, па је саобраћајна инспекција била казнила ГСП и запленила таблице једног солариса који је ишао до Шимановаца који није Бг општина. Ја сам лично за одвајање те поделе да превоз може само да буде у том месту. Тиме би се олакшао живот свим становницима и свим превозницима.
Dobro ste se dotakli srži.
Novosadske linije za Beočin i sela u istoimenoj opštini polaze sa međumesne stanice jer su legalno međumesne, a međumesne su ujedno i međugradske jer gradovi su mesta - i to odvojena. Znate, sa te stanice imate autobus i za Beograd. Mislim da je jedno vreme išla linija 82 za aerodrom Beograd. Tako je mogla i za bilo koju drugu obližnju okretnicu u BusPlus sistemu pa ne bi bila ukinuta. Mogla je da ide iz Surčina i niko ne bi morao da se tiska u 601 do BAS-a ili 610 do Zemuna da bi uhvatio autobus koji ide starim putem preko Inđije.
Sasvim je jasno da su ovdašnji zakonodavci čije su dede terale ovce do pre skoro jednog veka (često manje, čast izuzecima) po vuko***inama odrasli van
policentričnih, poliadministrativnih aglomeracija u izolovanim selima (ili roditelji pa preneli mentalitet na njih) pa iz tog razloga sve tretiraju izdvojeno.
Ili su toliko zaostali da se ponašaju kao Grčki Metropolisi koji su funkcionisali države na nivou grada sa okolinom (Singapur).
Pa pobogu u SAD Vračar je Beograd a Zemun drugi grad administrativno. Jer sad GSP treba da se ukine? Pa gde je još i metro. Mislim bruka i sramota. Kako se prevoz odvija u Bazelu gde 50ica ide ne samo za aerodrom već ujedno i za
Francusku? Plus tramvaj 10 koji vozi u drugi deo predgrađa
preko francuske (gde još ima stajalište) i vraća se u Švajcarsku.
Zašto ne uvedu granične prelaze, nek sruše vlast pa da se vratimo u rodovsko-plemenske zajednice pa čik Vesić da proba da ore naše ulice.
Treba da se razmišlja o gradskoj železnici od Dimitrovgrada do Sofije, liniji Subotica-Horgoš-Segedin plus o autobuskim vezama okolniha sela sa obe strane granice u sklopu jedinstvenog tarifnog sistema (uz dvojezično obeležavanje i informacije).
Oni prave granice. Još malo pa Berlinski zid.