Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Meni je već sad ideja da se pojača 706 i 706E a da se 73 skrati do Zemuna. Osim tih pojačanja za Batajnicu bi mogla da se uvede i lokalna prigradska linija 701 od Zemuna (Gornji grad) do Železničke, na svakih 15 minuta, za lokalni prevoz do voza, s jedne strane, i za potporu već pojačanoj 706. I to bi moglo biti mnogo kvalitetnije od 73 gde se gura 3 vrste putnika jedni drugima na glavi stoje, a da ne pričam da se čeka i po 20 minuta iz nepoznatih razloga
 
zidar":30kh5c53 je napisao(la):
Batajnica-Gornji grda-Zemun glavna-Usce
...Зелени венац (пролазна станица). То смо, ваљда, апсолвирали. Нарочито ако метро буде ишао до Творничке. :grand:
 
ali kako ste zamislili te ekspres linije ako se zaglave iza lokalnih linija. na smederevcu nema mesta za preticanje. takođe tamo gde ima mesta za preticanje autobusi se teško prestrojavaju sa jedne trake u drugu pogotovu po gužvi.
 
To će se vremenom sređivati (niše, duple žute trake i slično), ali bitno je da se lokalni putnici ne mešaju sa onima ka centru grada. Time je put ka gradu pristojan, a ne uz stalno guranje i pomeranje. Lokalni prevoz je time pouzdaniji, moguće je koristiti manjje autobuse, održavati fiksni takt itd.
 
Ево једне слике за стф-а ;)
23112011534.jpg
 
:) ...чекамо....16 година...
 
Где могу да набавим овакве налепнице? Хоћу да урадим пар " Хоћемо бољи превоз!" или " Правда за 303" :laugh: :laugh: :laugh:
 
Живео сам дуго у Мељаку, 28 километара јужно од центра Београда и на Ибарској магистрали. Све до 30.12.2005. једини превоз до Београда је била Ласта. Тада је до оближње Велике Моштанице уведен ГСП 551.

Баново брдо - Вранић (Дражевац)591,592
+Застоји, кашњења и отказивање полазака тешка реткост
+Пријатно особље, живи и пријатељски односи са путницима, сусрети са познаницима, досадно путовање реткост.
+Веома брз долазак до Петловог брда Видиковца, Церака, Жаркова и Бановог брда.
+Преседање на трамвај према центру, а на 59 према Вождовцу
+Ред вожње лак за памћење
+Возила чиста и загрејана
+Увек има макар места за стајање
-Нижа фреквентност ван вршних сати, суботом и недељом (сваких 1-2 сата)
-Од центра града трамвај има проређен ред вожње, а фреквентне аутобуске линије су јако непоуздане. Често се губи веза и мора да се чека следећи превоз.

Београд (Економски факултет) - Лазаревац 581
+Директна веза са центром града, често и најбржа веза. Путовањем од 45 минута до центра Мељак има бржу и сигурнију везу од читавог низа насеља повезаних ГСП-ом.
+Интервал радним даном 15-30минута, суботом и недељом 30-60минута.
-Безобразлук возача(тек пре 5 година су возачи на овој линији потпуно престали да прескачу станице). Ово не важи за возаче Ластре.
-Себичан и неуљудан народ, који се отима за места за седење и не устаје старима(ја нисам стар).
-Велика одступања у реду вожње на средини трасе и преко 10 минута, због јако дугачке трасе.
-Заглављивање и застоји између Аде Циганлије и Економског факултета.
-Перонска карта код Економског факултета од 35динара :bash: Могућност да закасните на неки полазак зато што купујете перонску карту.
-Повремено је од гужве немогуће ући у аутобус.
-До кварова долази знатно чешће него код 591.

Ласта генерално:
-Знатно виша тарифа од ГСП.
-Имиџ (где иде Ласта сматра се Вуко....)
-Шароликост возила и често лош избор возила за неку линију.
-Дуго време пешачења до станица за велики број путника
-Социјално неправедан и скуп јавни превоз, који је за јако велики део становништва скуп, и огромна ставка у кућном буџету.
-На великом броју возила су јако лоше обележене линије на којима возило саобраћа.
-Карте јефтиније око 30% од оних у Бусу се могу купити само на већим терминалима.

У суседној Великој Моштаници је уведен 551 са готово идентичном трасом као некадашња ласта 863. Иако су возила ГСП прљавија и лошије загрејана од Ластиних, то је до те мере променило квалитет живота да су цене некретнина у Великој Моштаници удвостручене.

У Мељаку одавно постоји иницијатива да се уведе ГСП до Мељака, неколико пута су прављене петиције, али све се углавном завршавало на уливању лажне наде. Ту стварно јако пуно људи ради за плате 20.000-25.000, и маркица 4000 за запослене плус 2х2000 за два сина средњошколца је огроман издатак. Велики је број социјалних случајева који примају по око 5000 месечно. Стога је 551 јако популаран, пре свега због велике могућности шверцовања.

Ластина станица на Видиковцу је три станице од Мекдоналдса у правцу Петловог брда. Стаје Ласта Лазаревац.
 
Ne treba da se uvodi GSP u prigradska naselja, već da se ceo sistem objedini i da sve bude kao GSP. Potpuno je nepravedno da do Begaljice ide GSP, a negde bliže se za lastu plaća duplo više, ili tri puta više. 408 je produžen do Ralje iako tu već prolaze beogradski autobusi za Sopot i Mladenovac. Ne treba duplirati kapacitete, već uvesti JEDAN SISTEM, a ne ITS1 i 2. Onda bi i zone bile smislene, ali najviše 3, pri ččemu bi karta za treću bila maksimalno 2x skuplja nego za prvu.
 
Možda deluje suludo, ali ja bih 603 usmerio ka Obrenovcu! Obrenovac, Boljevci, Jakovo, Surčin, Dobanovci i Ugrinovci, sa industrijskim zonama između tako bi bili spojeni jednom linijom. Bilo bi dobro da 603 ide i do Batajnice, mnogi ljudi rade u tim industrijskim zonama, a dolaze iz staropazovačkih naselja preko Batajnice, koristeći vezu 703 / 603
 
To je u sustini sastavni deo price o linijama po kruznom putu na relaciji Batajnica-Vinca

901 Batajnica-Ugrinovci-Dobanovci-Surcin 18 km
902 Surcin-Ostruznica-Zeleznik-Petlovo Brdo-Rakovica 22 km
903 Rakovica-Beli Potok-Bubanj Potok-Lestane-Vinca 19 km

Na svakoj od tih linija bi po dva vozila mogla da odrze takt 1h bez problema a mozda i jaci, 45 mn.
Naravno polasci da se usklade tako da cekanje na presedanju bude minimalno.

Time vezujemo Dunav sa Dunavom bez prolazenja kroz centar grada, put vec postoji, grehota da se ne iskoristi.


Da li je napravljen put od Boljevaca do mosta za Obrenovac?

Obrenovac svakako treba vezati sa Sremskom stranom, ili kao sto kazes linijom iz Batajnice ili mozda novom linijom
607 Obrenovac-Boljevci-Jakovo-Surcin-Ledine-Blok45/Tosin Bunar u kombinaciji sa linijama 900+
sa mnogo manje stajanja nego sto ima 610.



PS. Ako neko moze da nabavi listu i trase lastinih linija voljan sam da nacrtam mapu prigradskog saobracaja oko Beograda
 
Lasta čak ima i četvorocifrene brojeve, ali to je stroga tajna nigde ne postoji na sajtu ni na stanicama. Kontaktiraj njih
 
Матеја Бељан":306bxw7s je napisao(la):
Ne treba da se uvodi GSP u prigradska naselja, već da se ceo sistem objedini i da sve bude kao GSP.
То се изгледа и уводи! Видео сам инсталиран Бусуплус систем у Ластином аутобусу Сор, на линији за поменути Вранић.

Пошто је у питању чисто приградско возило (Сор), то значи да није у питању случај "ускакања" градског возила на приградску линију, бећ увођење јединственог система на целокупном метро површини Београда. Велики плус за град.

:)
 
Nemoj da se raduješ, mislim da će ostaviti sve kao i do sad, sve potpuno isto, dva sistema ITS1 i ITS2! Isto kao što neće uvesti dnevne karte neće ni integrisati sisteme. Koliko plaćaš sad plaćaćeš i od prvog januara.

Moj predlog:

1. Zona: deo sadašnjeg ITS1: 60 din
2. Zona: Obrenovac, Barajevo, Sopot: 90 din
3. Zona Mladenovac, Lazarevac: 140 din
 
Матеја Бељан":2dbjxtg1 je napisao(la):
Možda deluje suludo, ali ja bih 603 usmerio ka Obrenovcu! Obrenovac, Boljevci, Jakovo, Surčin, Dobanovci i Ugrinovci, sa industrijskim zonama između tako bi bili spojeni jednom linijom. Bilo bi dobro da 603 ide i do Batajnice, mnogi ljudi rade u tim industrijskim zonama, a dolaze iz staropazovačkih naselja preko Batajnice, koristeći vezu 703 / 603

Ово је одличан предлог. Имаш плус.
 
Најсмешније је што је било и у дневнику на националној тв, као чудо невиђено....могао би неко "новинарима" да шапне да се то дешава сваки дан..
 
Ја сам се једном возио ИК103 гбр104 који је нормалне висине када је празан, а кад је пун толико је низак да је нижи и од ИК112Н! Значи 3 цм изнад асфалта :notok:
 
Kakava katastrofa
Iz ovih postova može se samo zaključiti da se ne zna da li je pre potreban S-Bahn ili U-Bahn (tj. metro ili prigradska železnica).
Stvarno je suludo da se tako velika, a ipak i udaljena naselja, povezuju busevima.
Vidim da nećemo dočekati normalan prevoz u BG dok smo živi.
 
Predlažem da se uvede nova linija (310) sa Trošarine preko hiljadu Ruža ,Bubanj potoka.Leštana pa do Vinče ili Boleča,Ekstra bi značila i rasteretila liniju 50.Npr krenite iz Leštana do 1000 ruža-ima 6 kilometara i treba vam pešaka oko sat vremena a prevozom imate skoro 25-30 km i treba vam više od sat vremena sa tri presedanja a takvih putnika ima monogo
 
Nakon otvaranja mosta Obrenovac-Surčin, šta mislite, koje bi linije trebale da idu preko novog mosta povezujući Obrenovac i Surčin. Da li produžiti neke postojeće ili uvesti neke nove, možda ekspresne. Kako bi vi organizovali javni gradski saobraćaj?
 
ilicmilovan":itys96dh je napisao(la):
Predlažem da se uvede nova linija (310) sa Trošarine preko hiljadu Ruža ,Bubanj potoka.Leštana pa do Vinče ili Boleča,Ekstra bi značila i rasteretila liniju 50.Npr krenite iz Leštana do 1000 ruža-ima 6 kilometara i treba vam pešaka oko sat vremena a prevozom imate skoro 25-30 km i treba vam više od sat vremena sa tri presedanja a takvih putnika ima monogo
Вау!! Одличан предлог.
 
Vrh