Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Na linijama broj 465, 493 od 04.03.2019. primenjuje se novi red vožnje koji podrazumeva povećanje ukupnog broja polazaka na obe linije.

izvor: busevi.com
 
Da li je neko upucen koliko novih vozila je (KONACNO) angazovano na liniji 405, koja odavno kuburi sa kvalitetom vozila? Ne koristim je toliko cesto, kad me je sacekao novi autobus na okretnici, kao da sam video fantoma. :shock:
 
Drumokaz":cxm896g9 je napisao(la):
Da li je neko upucen koliko novih vozila je (KONACNO) angazovano na liniji 405, koja odavno kuburi sa kvalitetom vozila? Ne koristim je toliko cesto, kad me je sacekao novi autobus na okretnici, kao da sam video fantoma. :shock:
Ма да ли је могуће? То се чекало дуго дуго, волео бих да је тако. Једна од најдужих линија са потеза 400 ( поред 408) а све кантурине.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
8 vozila. Na sajtu busevi.com imaš za gotovo svaku liniju broj vozila , samo je potrebno da klikneš na željenu.
 
@igor989
Eto i to je moguce, cuda se desavaju. :D Kazem ti, kao duha da sam video. Jos sam morao odmah da udjem jer je vec polazio i sve se mislim da li sam dobro video, da nisam promasio bus...
Inace, jedna od najduzih ne samo na potezu 400 nego i u celom gradu, mislim da je na petom mestu.

@solecar
8 vozila ukupno, ali me zanima koliko je ovih novih, jer vec sledeci put me je sacekala dobro poznata zuta sklopocija...
 
Ni jedno novo vozilo nije stalno na 405 to sto si usao u nov bus verovatno znaci da predhodna dva tri polaska nisu isla.Inace najnovije vozilo na 405 je garazni broj 506 svi ostali su uglavnom ik 103f.
 
Politička numeracija šizofrenog SNS-a. Pošto već imamo 860-ice sa dva slova, čekam da se pojave 860AV i 860GV.
 
860 азбука само не знам којом логиком када могу да искористе бројеве нпр, 871, 872 итд.
 
Linija 860T nema nikakve veze sa porezom 860! :bash:
Linija treba da nosi broj 900+, jer pripada tom potezu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=608241#p608241:1etldsop je napisao(la):
88miki123 » Sre Mar 13, 2019 5:24 pm[/url]":1etldsop]Ni jedno novo vozilo nije stalno na 405 to sto si usao u nov bus verovatno znaci da predhodna dva tri polaska nisu isla.Inace najnovije vozilo na 405 je garazni broj 506 svi ostali su uglavnom ik 103f.
Ikarbus Ik-103f?
 
Zovu ih još i mutanti u žargonu. Šasija FAP-ova A537.3 sa Ikarbusovom karoserijom. Motor mercedesov OM447hla od 250ks uparen sa VOITH-ovim četvorostepenim menjačem. 2005 su godište.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610010#p610010:2ngcwikx je napisao(la):
Djole Pevcanin » 19 Mar 2019 09:29 pm[/url]":2ngcwikx]860 азбука само не знам којом логиком када могу да искористе бројеве нпр, 871, 872 итд.
Логика је та да се линије са словним додатком могу службено водити као делови линије за коју је потписан уговор са превозником. На тај начин је могуће доделити превознику линију без икаквог тендера. Неке од 860 линија немају ни једно једино заједничко стајалиште са 860. Засеок Руцка са 300 људи сада има три антибиотик линије, при чему је могуће да све три наиђу једна за другом, па ничег 47 минута... Тотално лудило и глупирање са линијама.
 
Ako je tako , zašto onda linija nije ponela oznaku 591A , nego baš 860D? Ovo mi prvo pade na pamet.
Drugo , kako je rešeno uvođenje linije 409 i onih silnih linija 500 u Miljakovcu i Resniku? Kojim zakonom je to regulisano , i zašto po tom sistemu nije urađeno i ovo sa silnim 860 linijama?
 
Zato što liniju 860, jedinu od nekadašnjih linija ITS2 sistema, ne održava Lasta, već Strela. Kako sam ja razumeo, dodavanje slovnih oznaka, bio je jedini legitiman način da Strela dobije još neku liniju, a bez prethodno raspisanog tendera. Izgleda da drugačija pravila važe za linije nekadašnjeg ITS1 sistema, koje, činjenica, i dan danas funkcionišu drugačije u odnosu na linije koje održavaju Lasta i Strela. Na prvom mestu su tu intervalski polasci, koji su misaona imenica za mnoge linije nekadašnjeg ITS2 sistema i dan danas.
 
Ово преклапање 592 и 860В је чисто глупирање. Дражевац имао 6 пари полазака радним даном, 5 викендом. У реду, људима је тешко да планирају активности са тако проређеним редом вожње, али и аутобуски километри коштају. Баљевац је имао лош превоз, све у реду. Али, сада имаш 18 полазака радним даном и 11 викендом, при чему се дешава да минибус дође 10 минута пре зглобог аутобуса, кога по реду вожње није било сат времена пре тога!

Ако бисмо о оптималним варијантама, то је било продужити 592 за Баљевац, и додати неколико полазака у шпицевима! То би било:
Баљевац - Дражевац - Баново брдо: 4:40, 6:00СН, 7:20, 10:00СН, 11:20, 13:20СН, 15:00, 18:00, 20:40.
Баново брдо - Дражевац - Баљевац: 6:00, 8:40СН, 10:00, 12:20СН, 13:40, 15:20СН, 16:40, 19:20, 22:00.
Дакле, 9 пари полазака радним даном и 6 пари викендом. Ако би увели још неки полазак, три пута мери, једном сеци. Наравно, нормални аутобуси, соло или зглобни.
 
Čemu služi stanica "TROŠARINA" u smeru ka Kragujevcu za linije 450, 451, 451A, 466, 466A, 468, 470, 470A, 474, 491 i 491A kad u blizini postoji stanica "CRKVA SVETOG VASILIJA OSTROŠKOG"?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617849#p617849:19m8hdgg je napisao(la):
Expert » Суб Апр 20, 2019 9:49 pm[/url]":19m8hdgg]Čemu služi stanica "TROŠARINA" u smeru ka Kragujevcu za linije 450, 451, 451A, 466, 466A, 468, 470, 470A, 474, 491 i 491A kad u blizini postoji stanica "CRKVA SVETOG VASILIJA OSTROŠKOG"?

Какве има везе што су одвојене станице? Ту би требале да стају и 401 и 402 јер настављају право.
 
NI VOZ, NI METRO Čučković lansirao ideju o “SVEMIRSKOM” PREVOZU od Obrenovca do centra Beograda za 30 minuta

Miroslav Čučković, dugogodišnji predsednik opštine Obrenovac, lansirao je nesvakidašnju ideju o novom načinu javnog prevoza na relaciji Obrenovac - Beograd.

EUEk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWkdJN01EQV8vZDI5MDZiMjc0ZDQ0MzI3MjVhYWFlMmNiMTAyMjVhODkuanBlZ5GTAs0CQgCBAAU


"Budućnost javnog prevoza na relaciji Obrenovac - Beograd je rečni prevoz. Na tržištu se pojavio Komet, hidrogliser proizveden u Rusiji kapaciteta više stotina ljudi. Putovanje na relaciji Obrenovac Beograd (Rojkovac-Zabrežje-Zabran-Barič-Beton hala BG) trajalo bi 30 minuta. Da, mi to možemo", napisao je na svom Tviter profilu Čučković.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/ni-vo ... ra/3tdkvdr

giphy.gif
 
Čučković je na nekim teškim drogama u poslednje vreme. Takođe je izjavio i da je čovek koji je ukrao test iz matematike za malu maturu, to učinio jer je član opozicije i tako želi da naudi snsu.
 
Ко се није возио линијама Барајево-Сопот не зна колико вожња аутобусем може да буде забавна и авантуристична.
 
Vrh