Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

O tome i pricam druze, o resursima. Zasto se tim ugovorom nisu angazovali privatnici ili za opovo atp kome po teritoriji pripada. Opet kazem, nije problem da se napravi integracija svakoga ko zeli, ali ovako ispada da se gsp bavi profitabilnim delatnostima, pravi sebi komercijalno isplative ugovore i, logicno, daje najbolja vozila, a oni koji placaju kartu i porez kojima se finansira taj isti gsp, se voze krsevima.
 
Niko od navedenih sem Arrive nema garazu blizu Padinskoj Skeli, rentabilnost i isplativost 109 i 110 su zglobne linije i tu jednostavno se mi ne pitamo. Ili je trebalo staviti liniju sa vise solo, a samim tim i manji interval, ili nesto trece...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427723#p427723:22t4dchv je napisao(la):
Gaspar18 » January 12th, 2017, 6:20 pm[/url]":22t4dchv]Opovo i Centa imaju zaduzen Solaris, jer je takav ugovor napravljen... Mene intresuje kome se isplati da baca dva solo autobusa na 76? Koji se preklapa sa 77 i 708 sa jedne, a sa druge strane do Nacionala na autoputu ima 607, 611 i 711?
Koliko sam upoznat , GSP ovo radi zato što sav prihod ide njima , i ono što plaća grad , i ono što plaćaju same opštine. Možda i to ima neke veze sa najavom ponovnog preuzimanja linija sa poteza 600 od strane GSP - a (koje je privremeno obustavljeno) , jer su najavljene linije za Šimanovce i Kupinovo.
A da postoje ljudi koji misle u DJP , odavno bi spojili linije 708 i 76 u jednu liniju , i preusmerili 708 preko Nacionala i Zelenila Beograd , zbog kojih u krajnjoj meri i postoji 76 ili da su 708 preusmerili preko preko Nacionala i Zelenila Beograd , a liniju 76 stavili da ide po Koloniji Zmaj , umesto onog zapetljavanja sa linijom 709.
 
GSP nema vozila, a narocito vozace... Zaboravlja se da sr jos na ulici mogu videti IK 201 iz 2000te i 2001 od kojh i pingvini beze zimi... Privatnicima treba dati sirokr ruke na potezu 600, jer su daleko bolji od GSP a, 604, 605 i 610 su procvetale pod istim. Sam je GSP kriv za to stanje u koje se doveo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427226#p427226:2z2vt0pr je napisao(la):
stf » 10 Jan 2017 01:59 pm[/url]":2z2vt0pr]
Линија преко Кленка и Забранске до насеља Раван је најизвеснија јер се на потезу Забранске ове године започиње изградња централног гробља за општину. Мислим да ће након изградње прве фазе гробља Дирекција одобрити линију али преко Кленка ће ићи искључиво ако се Жељка Миливојевића улица пробије преко земљишта војне касарне и споји са улицом Народног фрота у ММЛ.

Започето решавање саобраћајног чепа у насељу Кленак
На иницијативу председника градске општине Гроцка, Драгољуба Симоновића започето је решавање саобраћајног проблема насеља Кленак у Калуђерици.

Наиме, општинске службе су у више наврата тражиле успостављање аутобуске или минибус линије градског превоза која би покрила овај део насеља, али због неиспуњавања минималних техничких услова, Дикреција за јавни превоз је све захтеве одбила. Како би се створили услови за успостављање линије градског превоза, али и решио сабраћајни чеп и боље повезала Калуђерица са Малим Морким Лугом неопходно је да се улица Жељка Миливојевића продужи преко простора војне касарне и споји са улицом Народног фронта у Малом Мокром Лугу.

Представници Војске Србије данас су били на правом радном састанку са председником општине Симоновићем, и сутра ће заједно обићи трасу којом треба да се пробије нова улица.
Hit mi je ova fotomontaza :lol:

http://www.grocka.rs/zapoceto-resavanje ... ju-klenak/
 
Znači još jednu liniju će da stave da se gura na Ustaničkoj. :bash:
 
Ne verujem da ce biti do Ustanicke, vise ce biti "lokalnog" tipa, prevashodno zbog toga sto ce sigurno biti minibus zbog trase, a da ide do Ustanicke ljudi bi se trpali, MML, dobar deo Kaludjerice i Lestane.
 
Željka Milivojevića se spaja sa Narodnog fronta , a ona je tik uz Bulevar. Što bi se neko cimao i spajao ove dve ulice , a onda pravio okretnicu u Narodnog fronta. To mi nikako nije logično. Logičnije mi je da se pravi okretnica u Željka Milivojevića , u slučaju da se ide na liniju "lokalnog" tipa.
 
Ценим да ће да иде на Цветкову пијацу.
 
Zato što se pravi nova ulica jer je potrebna zbog saobraćaja, a ne isključivo i samo zbog autobuske linije. Tako je do sada najavljivano, linija od Klenka do Lestana, osim ako se nesto u međuvremenu ne promeni, a teško. I opet kažem, da linija ide do Ustaničke ili bilo koje druge okretnice vozilo bi bilo prepuno za minibus, a običan solo ne može da se provlači kroz tu trasu. Šta god da rade i kako god su osmislili, saznaćemo uskoro.

Edit
Presuditi me stf, sad mi teže da citiram solecar preko telefona.
 
Ovde se u tekstu ističe da je za uspostavljanje linije neophodna izgradnja pomenute ulice. Ako bi linija bila lokalnog karaktera , kao što je najavljivano ranije , zar ne misliš da bi sada rekli da je potrebno proširiti ulicu Željka Milivojevića na njenom kraju kako bi linija mogla tu da se okreće? Meni lično , stvari iznesene u tekstu ukazuju na to da se odustaje od linije lokalnog karaktera , kako je najavljivano ranije. A što se tiče samih izjava , više puta smo bili u prilici da vidimo da jedno pričaju , a onda se na kraju odluče za nešto drugo.
Evo recimo uporno su ponavljali duže vreme da će linija 94 da se prebaci preko Mosta na ADI , ali tako da linija ide Bulevarom vojvode Mišića i Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića , kako stanovnici jednog dela Dedinja ne bi ostali bez veze sa NBG , pa je na kraju proterali kroz Teodora Drajzera. Isto tako su gotovo do poslednjeg dana spominjali da će i 88 prebaciti preko mosta na ADI , pa su na kraju odustali.
 
Где ће окретати та линија у насељу Кленак?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428440#p428440:340rywu5 je napisao(la):
solecar » 17 Jan 2017 12:55 pm[/url]":340rywu5]Ovde se u tekstu ističe da je za uspostavljanje linije neophodna izgradnja pomenute ulice. Ako bi linija bila lokalnog karaktera , kao što je najavljivano ranije , zar ne misliš da bi sada rekli da je potrebno proširiti ulicu Željka Milivojevića na njenom kraju kako bi linija mogla tu da se okreće? Meni lično , stvari iznesene u tekstu ukazuju na to da se odustaje od linije lokalnog karaktera , kako je najavljivano ranije. A što se tiče samih izjava , više puta smo bili u prilici da vidimo da jedno pričaju , a onda se na kraju odluče za nešto drugo.
Evo recimo uporno su ponavljali duže vreme da će linija 94 da se prebaci preko Mosta na ADI , ali tako da linija ide Bulevarom vojvode Mišića i Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića , kako stanovnici jednog dela Dedinja ne bi ostali bez veze sa NBG , pa je na kraju proterali kroz Teodora Drajzera. Isto tako su gotovo do poslednjeg dana spominjali da će i 88 prebaciti preko mosta na ADI , pa su na kraju odustali.
I to što kažeš, jedno izjavljuju pa se menja iz minuta u minut. A ja ovako pesimistički pričam da neće ići do neke veće okretnice dok bi meni to savršeno odgovaralo. Videćemo kako će se razvijati priča, i mi u ovom kraju Leštana jedva iščekujemo liniju jer nam 306/311 nije baš blizu, a još manje 309, i pogotovo ljudi na Klenku. Mislim, od 3 najfrekventnije stanice na trasi 309, 2 su u Vojvode Stepe koje upravo koriste ljudi sa Klenka.
 
Mnogo, mnogo stvari mora da se uradi da bi se ova zamisao ostvarila. Ima i jedna ograda koja je u ulici odmah na pocetku ulice Zeljka Milivojevica u visini sa Prvomajskom gde je sad neka knjizara na krivini , mnogo ograda je tamo gde je potrebno da bude trotoar, ljudi idu po kolovozu, zatim Z.Milivojevica na potezu od groblja do lakat krivine, blago je reći da je užasno stanje ulice, klobuci od podlivanja vode, .
Jedino logicno resenje koje se nametnulo je razdvajanje smerova tj prirodno produžavanje ulice Narodnog fronta do ugla sa Beogradskom ulicom sto znaci da neko ipak cita nase "mudrolije" po raznoraznim forumima.

Što se tiče okretnice, zbog čega niko ne spominje aktiviranje terminusa Pljevaljska (bivša okretnica 20) ? Jedino kao takva bi imala efektivu, opsluzivala bi Lestane, VSS izmedju Lestana-Kaludjerice, Klenak, dalje Nikole Grulovica-Bulevar, staje na stanici gde se preseda na 308/50 i dalje do terminusa Petrinjska-Pljevaljska. Ova linija bi mnogo rasteretila liniju 309 a opet bi obodni delovi i jednog i drugog naselja bili na postedi od dvokilometarskog tabananja do sadasnjih 306/309/308...

Edit: ima malo potrebe i za ispravku-prosirenje u Lestanima kod crkve, okretnice, marketa gde su bandere usle u ulicu, ali ako volja mestana postoji lako moze to da se resi nadam se...
Pretpostavljam da bi zavrsni terminus bio Lestane (Ravan) :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428479#p428479:o2gra7zy je napisao(la):
prigradski » January 17th, 2017, 5:13 pm[/url]":o2gra7zy]Jedino logicno resenje koje se nametnulo je razdvajanje smerova tj prirodno produžavanje ulice Narodnog fronta do ugla sa Beogradskom ulicom sto znaci da neko ipak cita nase "mudrolije" po raznoraznim forumima.
I te kako čitaju. Vidim to po planovima (projektima) koje prezentuju , po realizovanim idejama , što mojim , što drugih.
 
Dosta toga treba da se uradi, ali i dosta toga je vec planirano/zapoceto. Kao sto rece stf pre par stranica, Zabranska-VSS se sredjuje zajedno sa radovima na buducem groblju, Zeljka Milivojevica je zapoceto sa kanalizacijom, a ionako ostatak ulice je vec duze vreme zrelo za skidanje asfalta i postavljanje potpuno novog, sto pretpostavljam da ako se pravi nova ulica, da ce to biti zajedno uradjeno. Ostatak Zabranske zahteva manje radove, a i to za bandere, malo je ironicno jer se pre par godina cela ulica dobila nove bandere i eto nadlezne sluzbe su postavile tako izbacene malo vise na ulicu. Da se razumemo, to sto u jednoj tacki na celoj trasi postoji suzenje nije bog zna kakav problem. Mene jedino to i dalje zanima gde ce biti okretnica, Klenak ili neka u gradu, a vrlo je bitno izabrati jer nijedno nije slicno.
 
Неће бити окретнице у насељу Кленак. Прво, нема где, друго, покушавамо да више рупа у саобраћајној мрежи општине спојимо у једно решење јер Дирекција позитивно одговори на 1% захтева и одмах се хватају дигитрона на сваки предлог општине.

Последња варијанта која је разматрана јесте да последњи терминус буде у Лештану /Раван/ па потом Забранска- Војводе Степе-Жељка Миливојевића-Народног Фронта-СМТ-Миријево.

Том једном линијом решава се проблем Забранске, новог гробља, Кленка, и везе општине са Миријевом. Јер, будимо реални, становници Кленка нису једини проблем Калуђерице. Све је проблем.

У сваком случају, јуче су се састали председници Гроцке и Звездаре, Војске Србије и разматрали све варијанте. Добра весте јесте да обе општине, коначно имају заједнички интерес да се реши проблем. Ово је изузетно важно јер се решење целокупног проблема тиче територије општине Звездара и без њих, ми можемо само да желимо.
 
Beogradska, Sretena Vukosavljevica... su ulice koje su bukvalno na međi opštine Grocka i Zvezdara.

Po novom Planu generalne regulacije naselja Kaludjerica sve ulice od Beogradske dole ka Kaludjerici (Glamocka, Bilećka,R.Colakovica) vise nece biti slepe, ulivace se u Beogradsku (sto znaci i veci broj putnika na ovoj liniji, a donji deo Kaludjerice je vec opsluzen sa 309) a Beogradska ce se pružati sve od te raskrsnice koja se razmatra pa sve do ulivanja ulicom Stevana Sinđelića. Mislim da to i neće biti toliko problematično jer taj deo gde bi se probio put je nenaseljen i tu bi jednog dana linija lokalnog tipa bila pun pogodak ili ako se resi ta problematika zasto da ne minibus od Velikog mokrog luga-Sretena Vukosavljevića-Beogradska-novoplanirana saobraćajnica-Stevana Sindjelica i tipa do Mirijeva 4.

https://i.imgsafe.org/f6979cfbf6.jp...a bi se takva ideja sprovela u delo... :kafa:
 
Evo ga i zvanicno:

Како смо у понедељак најавили, начињени су први кораци ка решавању саобраћајног „чепа“ у насељу Кленак у Калуђерици.

Јуче су се у овом насељу састали председник Градске општине Гроцка, Драгољуб Симоновић са председником градске општине Звездара Милошем Игњатовићем, представницима Војске Србије, Министарства грађевинарства и инфраструктуре и представницима Јавног предузећа за развој општине Гроцка.

Разматране су могућности разрешења овог рпоблема и инициајлно су предложене три варијанте решења.

По првој варијанти шириле би се улица Београдска и Сретена Вукосављенвића како би се у прописаном профилу улице спојиле са улицом Николе Грујовића у Малом Мокром Лугу. Ова варијанта захтева прелазак дела улице преко земљишта војне касарне за шта је добијена сагласност Војске Србије. Уколико се ова варијанта усвоји, остаје да се откупи део приватне парцеле коју би проширена улица захватала.

По другој варијанти решења, улица Жељка Миливојевића би се продужила и спојила са улицом Народног Фронта у Малом Мокром Лугу.

По трећој варијанти, заједнички би Градска општина Гроцка и Градска општина Зевздара захтевале од Града Београда да се деоница Спољног магистралног прстена (СМТ) која треба да споји Медаковић са Миријевом и мостом преко Аде Хује а прелази преко овог дела Малог Мокрог Луга уврсти у приоритетне инфраструктурне пројекте и хитно изради ПДР за деоницу од аутопута до Миријева.

Што се тиче грађана Кленка, која год варијанта да се усвоји, саобраћајни чеп биће решен и омогућени технички услови за успостављање линије јавног превоза.

Meni je ova prva varijanta malo nerealna, nema mesta gde da se siri Beogradska, dok SV mozda moze. Ali je Beogradska prilicno uska i zadnjih nekoliko godina je tu izgradjeno dosta kuca, a nedavno i zgradurina kod koje se dobije neverovatan klaustrofobican osecaj. Jedino ako bi se napravio set jednosmernih ulica. Ova druga varijanta je pretpostavljam najjeftinija, ali je problem sto se onda "odbacuje" deo naselja uz Beogradsku i sporednim ulicama. A ova treca mi zvuci prilicno daleko i onaj slucaj kada ce jednostavno biti zaboravljen projekat.

http://www.grocka.rs/saobracajni-cep-u- ... e-resenja/
 
306 se najverovatnije produžava do Ikee.
 
Ima smisla jedino ako se 311 konačno pojača na 10-12 minuta u špicu, kao što je bila 306 pre uvođenja 311.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428625#p428625:84tjxjn4 je napisao(la):
stf » 18 Jan 2017 10:17 am[/url]":84tjxjn4]
Последња варијанта која је разматрана јесте да последњи терминус буде у Лештану /Раван/ па потом Забранска- Војводе Степе-Жељка Миливојевића-Народног Фронта-СМТ-Миријево.
Том једном линијом решава се проблем Забранске, новог гробља, Кленка, и везе општине са Миријевом. Јер, будимо реални, становници Кленка нису једини проблем Калуђерице. Све је проблем.

Šta je ovde razmatrano? Minibus ili autobus?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428687#p428687:1jqe1w5q je napisao(la):
stf » January 18th, 2017, 3:57 pm[/url]":1jqe1w5q]306 se najverovatnije produžava do Ikee.
Da li bi kačila autopijacu Bubanj potok?
 
Kaci bilo kojom trasom da ide, bilo tu ukljucenje na autoput ili neki prilazni put preko Kruznog puta.
 
To bi onda značilo da ne kači kasarnu gde ide trenutno nekoliko polazaka.
 
Vrh