Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Većina ovih stavki je poznato, osim prve:

- produženje 303 bi bilo pogubno, jer je linija i ovako opterećena
- trasa nove linije 312, najverovatnije minibus zbog uskih ulica i broja putnika
- kružna linija se već spominjala medju vozačima Laste, od nove okretnice u Bosanskom naselju u Grockoj
- linija 301, ali posle 20 godina, sada bi išla od Ustaničke do pomenute nove okretnice u Grockoj
 
GRADSKI PREVOZ U STAROPAZOVACKOJ OPSTINI- Predsednik Opstine Djordje Radinovic je najavio mogucnost resenja javnog prevoza putnika na teritoriji staropazovcke opstine. Studija opravdanosti INTEGRISANOG PREVOZA PUTNIKA IZMEDJU OPSTINE STARA PAZOVA I GRADA BEOGRADA koju je uradio Saobracajni fakultet je pokazala da bi bilo dobro da se na teritoriji opstine napravi mreza linija koja bi omogucila brz, efikasan i komforan prevoz putnika kojim bi se presedalo na tri kljucne tacke: Batajnica Zeleznicka stanica (BG VOZ, kao i linije 73, 700, 702, 703), Batajnica Centar (linije 73, 700, 703, 706, 706 E), Batajnica Aerodrom (706 E). Glavna napojna linija bi saobracala na relaciji Stara Pazova-Batajnica (Zeleznicka stanica)-Stari Banovci i obrnuto, intervali autobusa na ovoj liniji bi bili uskladjeni sa polascima i dolascima BG Voza.

https://youtu.be/7IOuxQRKRh0
 
Зашто се продужење линије 303 назива "упропашћавање"? Она није продужена кроз загушене улице, а створена је иоле фреквентна веза између Смедеревског пута и Врчина, која је одавно недостајала. Једино на шта би евентуално требало да буде примедба је да у складу са већим захватом путника није повећан број полазака. Али исправком те грешке добија се превоз на 20-25 минута у шпицу, што је напредак за Заклопачу, зар не?
 
Ја сам мало претерао са реакцијом јер знам који пакао следи, линија је сад пристојна и решила је проблем једног дела Врчина који је опет могао да се реши појачавањем линије 354, али ГСП је ГСП :roll: . Када се идеја симе циганина реализује онда ћемо сви плакати за 303 и слободно можемо да заборавима да она постоји и има ред вожње јер ће пролазити кроз центар Врчина који је од 7 ујутру до 7 увече паралисан колима која проста и затуцана ст*** (не, није могуће боље описати ту врсту људи која се неконтролисано намножила у овом делу општине) оставља где стигне јер боже мој, ето иде преко пута до продавнице/кафића/поште (пошта је посебна прича, улица ширине једне траке има паркинг са обе стране па се ти провуци између). За оне који не знају где је и како изгледа центар врчина набоље је да седну у 461 и оду и лично виде јер ту анархију није могуће дочарати речима. У теорији центар је довољно широк и изгледа овако
1263752.jpg

У пракси се људи паркирају са обе стране пута и оставе пролаз ширине траке и по да се прође у оба смера, немам слику, али сам на нету нашао слику кад је стање још и подношљиво.
82434409.jpg

И у улици која се надовезује на 29 новембра је исто стање
65558323.jpg

извор
Е сад ти на то додај зглобну 461 и појачану 303 које ће користити исту трасу и окретницу, а имају и фантастичан пружни прелаз успут. Ма милина.
ПС: ако постоји на форуму неко из Врчина замолио бих га да се региструје и моје тврдње потврди и допуни фоткама.
 
Pa Sima nam je iz Vrcina, ne znam sta drugo ocekujete nego samo poboljsanje za njegove susede na ustrb ostalih naselja ili barem susednih naselja.
 
Не разумем зашто не може да се организује превоз за Пазову и Бановце од стране Гсп-а а Опово и Чента имају градске линије.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
marrecar":2m2kvgpj je napisao(la):
Pa Sima nam je iz Vrcina, ne znam sta drugo ocekujete nego samo poboljsanje za njegove susede na ustrb ostalih naselja ili barem susednih naselja.
Да макар неко осети побољшање, него смо сви на губитку.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426724#p426724:3e2r33qs je napisao(la):
igor989 » Суб Јан 07, 2017 2:01 pm[/url]":3e2r33qs]Не разумем зашто не може да се организује превоз за Пазову и Бановце од стране Гсп-а а Опово и Чента имају градске линије.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Mислим да је то до погона ГСПа, Земун једва одржава ово што има док Карабурма може да се разбацује, има доста нових возила у односу на Земун. А има ту и утицаја Ласте Срем сигурно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426727#p426727:8ls95045 je napisao(la):
Somi303 » 07 Jan 2017 02:20 pm[/url]":8ls95045]
marrecar":8ls95045 je napisao(la):
Pa Sima nam je iz Vrcina, ne znam sta drugo ocekujete nego samo poboljsanje za njegove susede na ustrb ostalih naselja ili barem susednih naselja.
Да макар неко осети побољшање, него смо сви на губитку.
Ви као да нисте свесни шта значи долазак ГСП. То значи да у Трећи свет, Подсахарску Африку под монополом Ласте долази цивилизација, и да је власт одлучна да побољша живот у неком насељу до те мере, да гази преко буразерске економије, клана шоферских бараба бликих свакој власти, и ограничава им да се бахате, а у такве спада и Ласта.

У Великој Моштаници када је уведен ГСП 551, убрзо је дошао тротоар у једном делу насеља, па одржавање уличног осветљења, побољшање безбедности саобраћаја око школе, и на крају и проширење једног дела пута, кроз Пећане у дужини око 500 метара, са 3,5 на 6 метара асфалта, који деценијама под Ластом никоме није пало на памет да га шири!

Да ли би ико икада поправљао пут Заклопача-Гроцка да није прошао ГСП? А сада, на тастатуру, припремите гомилу дописа Дирекцији за јавни превоз, Секретаријату за саобраћај, Општини, ГСП-у (ништа се не питају, али про форме је важно), и Саобраћајној полицији директно, све предати на писарници и имати свој примерак као доказ да је предато. Мало искукајте како касните на посао у школу, зато што на линији ГСП 303 аутобуси касне!
 
ГСП годинама вози на 303 па нешто не видим да је општина због њега поправила осветљење, побољшала безбедност око школе, изградила нови део тротоара и проширила пут, а пут Заклопача-Гроцка је и даље без асфалта. ГСП нема везе ни са чим од тих ствари које си навео, то је чисто занемаривање претходних власти.
 
Од свега наведеног, најтеже је довести ГСП до неког насеља! Све остало су ситнице у односу на то. Сада, истина је да је Општина Гроцка јако дуго занемаривана због "погрешних политичких опција", али данас је иста странка и у општини, и граду и републици. Одређене ствари се дешавају, скарабуџено, али се дешавају. Ипак, опадање није било толико да се ГСП замени Ластом.

Са даљим развојем ГСП-а у Врчину, те радних места у Врчину везаних за нове садржаје уз Аутопут, за очекивати је да би сврха продужене линије 303 била пре свега повезивање зоне уз аутопут са зоном уз Смедеревски пут, из чега само можете имати "колатералну корист". Сада, требате засипати са жалбама, а на овом форуму имате гомилу људи који вам могу помоћи у смислу коме и како се обраћати. Ипак, главни терет тог посла у смислу уложене животне нергије треба да преузмете управо ви из Заклопаче.
 
Једини контакт са аутопутем 303 има преко надвожњака, са обе стране није ни близу аутопута. 303 треба оставити овакву каква је сад, а 461 која пролази скоро целом трасом аутопута кроз Врчин, још свраћа на Траншпед код Икее треба појачати са возилима и покрити ту комерцијалну зону коју сви најављују и други део Врчина. Тако ће Врчин имати добру експрес линију са градом и везу са Гроцком односно Смед. путем на коју се може ослонити. Ово што сима циган најављује никоме добро неће донети уколико се не регулише центар Врчина, а како су регулисали Саве Ковачевића у Лештанима након увођења 311 пакао је неизбежан.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
По ономе што видим са Гугл Ерта, а морао бих да погледам и на терену, доњи део Саве Ковачевића и Индустријска би се требале проширити, и туда прогурати јавни превоз и транзит. Искористити неки од слободних плацева уз Индустријску да се направи планско паркиралиште и окретницу, поред свега и за оне који би хтели да уштеде гориво, и одатле аутобусом наставе ка Београду. Ту би могла окретати нека линија (411 или која год) са Трошарине.

Моје мишљење је да би 303 могла да иде Шумице-Аутопут-Врчин надвожњак-Заклопача-Гроцка, и онда 301 постаје непотребан. У правцу ка Београду би требао свраћати у Индустријску, због преседања, која би била отежана са директним силаском на аутопут.
 
У том случају Заклопача губи везу са свим насељима дуж Смед. пута која је битна колико и веза са Гроцком, 303 једноставно не треба дирати више. Ако ће 301 бити најављена кружна линија која ће спајати Гроцку - Брестовик и остала насеља на листу треба додати и Заклопачу трасом Смед. пут до скретања за Заклопачу -> М. Тита до центра Заклопаче -> ЈНА -> Х. Станка -> Шумадијска до центра Гроцке тачније до станице код О.Ш. (Цркве) па даље будућом трасом, уколико није замишљено да та линија креће са будуће окретнице у Босанском насељу у близини Пекаре АС. За ово је потребно асфалтирати пут између Гроцке и Заклопаче и проширити један део Х. Станка (већи део те и Шумадијске улице је у одличном стању, 1+1 и тротоар са обе стране) и без проблема ту може проћи аутобус. Линија 301 која би ишла од Устаничке до Гроцке је глупост невиђена на овим просторима јер би се траса 100% поклапала са 302. Уколико овај први предлог није изводљив онда може 301 ићи трасом Шумице-Аутопут-Врчин надвожњак-Заклопача-Гроцка али би од Заклопаче до Гроцке требала ићи трасом из горњег предлога, а не Смед. путем.
ПС: Где је Индустријска у Лештанима?
 
Индустријска је у Врчину. А 301 има смисао са 302 у случају да једна од те две линије прескаче већину стајалишта између Болеча и Терминуса Смедеревски пут. Али боље од тога би било да се нешто уради да део аутобуског превоза из грочанских насеља пређе на аутопут.
 
Помислио сам да је у Лештанима јер сам поменуо 311 и повезао са тим, моја грешка. Мислим да не треба ширити Индустријску јер је пристојне ширине, а у С. Ковачевића треба направити аутобуску нишу да аутобус не би стајао на путу док чека време. Уколико би 302 постала нека врста експрес линије након увођења 301 то би био јако добар потез, али колико се сећам Стф је преко општине слао предлоге ДЈП да 302 и 303 постану експрес линије који су одбијени, али постоји могућност да сам ја то помешао са предлозима овде са форума, могао би Стф да потврди или негира то.
 
Линија 461 која повезује Крагујевачки пут преко Карагаче са Врчином је викендашка линија са два поласка НЕДЕЉНО. Њена сврха је превоз викендаша.

Будући да ово викенд насеље попут Брестовичког, сваке године све више прераста у стамбено, јер се некадашњи викендаши из БГ, а данас пензионери масовно селе у викендице да живе а станове су оставили деци - фреквентни градски превоз је неопходан. Због тога се тражи продужење 303. За сада га Дирекција не даје.

Кружна линија са терминусом у Гроцкој је тражена јер би са само два ангажована возила сва насеља која имају бедан градски превоз била далеко боље повезана са Гроцком као административним центром. Ни ово Дирекција не да, из разлога који ћу да цитирам "није реално да свако село има градски превоз".

Линија преко Кленка и Забранске до насеља Раван је најизвеснија јер се на потезу Забранске ове године започиње изградња централног гробља за општину. Мислим да ће након изградње прве фазе гробља Дирекција одобрити линију али преко Кленка ће ићи искључиво ако се Жељка Миливојевића улица пробије преко земљишта војне касарне и споји са улицом Народног фрота у ММЛ.

@marecar

П.С. "Грочански гласник" није страначка новина него општинска :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427226#p427226:2bx9jy16 je napisao(la):
stf » 10 Jan 2017 01:59 pm[/url]":2bx9jy16]Ни ово Дирекција не да, из разлога који ћу да цитирам "није реално да свако село има градски превоз".


Напротив, једино је реално да свако село на територији града има јавни превоз. Тако им то треба и рећи.
 
@stf
Znam da su Opštinske novine, malo šale nije na odmet. :lol: Napisah to jer kad god uđem na njihovu Fejsbuk stranicu sns botovi okupiraju komentare hvaleći svaki potez vlasti, a neretko se dešava i da se sama vlast brani od lošeg glasa posredstvom tih novina.
Da ne bude Off topic, hvala na ovoj informaciji za 312.
 
stf":3nintqzw je napisao(la):
Линија 461 која повезује Крагујевачки пут преко Карагаче са Врчином је викендашка линија са два поласка НЕДЕЉНО. Њена сврха је превоз викендаша.

Будући да ово викенд насеље попут Брестовичког, сваке године све више прераста у стамбено, јер се некадашњи викендаши из БГ, а данас пензионери масовно селе у викендице да живе а станове су оставили деци - фреквентни градски превоз је неопходан. Због тога се тражи продужење 303. За сада га Дирекција не даје.

Претпостављам да си хтео да кажеш да има два поласка недељно до Крагујевачког пута, јер 461 као линија није викендашка, да не дође до забуне.

(Игоре обрисао сам слику коју сам првобитно поставио, али је преко телефона и даље видим. Молим те уклони је)

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Моја грешка, у питању су линије 462: Шумице-Врчин/Јаричиште/ и 463: Шумице-Врчин/Јаричиште/-Рамнице. Те две линије иду поменутом трасом. 461 иде за Рамнице.

Дакле, 303 би се продужила до Јаричишта, не до Рамница, Надам се да је сада јасније.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426724#p426724:30pygesj je napisao(la):
igor989 » Sub Jan 07, 2017 3:01 pm[/url]":30pygesj]Не разумем зашто не може да се организује превоз за Пазову и Бановце од стране Гсп-а а Опово и Чента имају градске линије.

Sent from my D6503 using Tapatalk
Ni ja ne razumem zasto se koriste gsp vozila za prevoz u naselja koja ne pripadaju beogradu. Ta vozila su kupljena porezom koji placaju samo stanovnici beograda. Pritom sada neko zeli da se u.ere u zivot polovini opstine surcin produzavanjem 604,605.
U redu je ako neka opstina ili naselje zeli da se integrise u određeni sistem, ali bi to onda trebalo da bude regulisano posebnim ugovorom koji bi predvideo nove linije i angazovanje firmi koje bi obezbedile vozila.
U tom slucaju, ta naselja bi imala gradski prevoz, kao sto zele, sto je sasvim u redu, ali ne bi koristili tuđe resurse.
Pola beograda se vozi raspalim autobusima, ovi u prigradu gledaju u pasulj dal' ce autobus uopste da im se pojavi, a za centu i opovo neretko ide i solaris.
 
Opovo i Centa imaju zaduzen Solaris, jer je takav ugovor napravljen... Mene intresuje kome se isplati da baca dva solo autobusa na 76? Koji se preklapa sa 77 i 708 sa jedne, a sa druge strane do Nacionala na autoputu ima 607, 611 i 711?
 
Vrh