Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Неће. А и да примете, одакле им... још зглобих аутобуса. Изгоре им и оно што имају.
 
601 treba da ima 15+ zglobova bar do 20:00 da ide na 7 do 10 minuta, odatle pa do kraja rada na 15, jer kapaciteti nisu dovoljni, a sa solo vozilima ce biti katastrofa u najjavi!
 
Dragane ne sviraj života ti, solaći bi bili puni u pojedinim delovima dana, ali više od 5,6 zglobova na toj liniji je teško rasipanje. Do skora je tako i bilo, pre nego što je GSP čisto preuzeo 601.
 
601 za solo nije sigurno, to sto su stavljali ovi mentoli iz DJP, to je njima na cast islo, zglob je prekopotreban na toj liniji, uvece kada ima manjeg broja polazaka na Sava Centru je vec napeto za ulazak! Solo 601 ce biti uvod u kompletan sunovrat JGPa. Zivi bili pa videli! Mogli su da stave solo i zglob 601 pola pola, ali neee, id*** hoce da od cisto zglobne linije koja je od samog uvodjenja i postanka da prave solo... Zanimljiva opservacija...
 
Imaće 2 zgloba u kontra turaži, da pokriju te polaske. Smanjiće turažu i uspeće da postignu sve, kritičan je period od 6 do 8 iz Surčina, od 14 do 17 sa Železničke, za taj kritičan talas je dovoljno 5 zglobnih vozila, koji bi se stavila u kontra turažu, na 6-7minuta više nego dovoljno su i solo vozila.
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2016&mm=04&dd=07&nav_id=1117283


BG: Vožnja Malog i građana novom GSP linijom

Opovo/Baranda -- Nova linija beogradskog javnog gradskog prevoza, broj 110, saobraća od Padinske skele do Opova, a sa građanima se vozio i gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

IZVOR: TANJUG ČETVRTAK, 7.04.2016. | 19:33

Foto: Screenshot/Tanjug
Foto: Screenshot/Tanjug
On je građanima na autobuskoj stanici u Opovu rekao da će nova linija funkcionisati od danas pa zauvek, a ne, kako je naveo, na jedan dan "kao što je to uradila Demokratska stranka 2004. godine".

"Uvođenje ove linije je primer kako uz malo napora i mnogo dobre volje možemo i moramo da slušamo građane, kojima je nedostatak veze sa gradom bio jedan od većih problema", rekao je Mali.

Na novoj liniji 110 predviđeno je 15 polazaka dnevno, na 80 minuta, a Mali je kazao da će se u narednih mesec dana vršiti brojanje putnika, kako bi se, u slučaju potrebe, uveli dodatni polasci.

Građani Opova, kako je rekao, imaće sada redovan prevoz do Padinske skele i odatle ka centru Beograda.

"Samo zajedno možemo da menjamo stvari, da stvaramo bolji i lepši Beograd, Opovo, Vojvodinu i ova linija je primer kako to možemo da uradimo", poručcio je Mali i "upozorio" građane da redovno plaćaju prevoz.

On je pozvao građane da na izborima glasaju za SNS, na svim nivoima, kako bismo, naveo je, "imali jedistvenu vlast i mogućnost da menjamo Srbiju".

"Vremena da čekamo više nemamo. Započete reforme moramo da završimo, jer želimo da stvorimo jaku, stabilnu, ekonomski snažnu Srbiju, koja će biti faktor mira i stabilnosti u regionu", rekao je Mali.

On je dodao da se ne sme više čcekati na promene u Vojvodini, koja propada.

"Vojvodina je od najboljeg dela Srbije, postala deo gde seljak ne može da živi od svoje zemlje i svog rada. To je neprihvatljivo. Zato moramo da se borimo za promene u Vojvodini, da zaokružimo broj 1 na izborima, da pokažemo da smo jedinstveni", rekao je Mali.

Cilj SNS je Srbija u kojoj se priča o novim fabrikama i novim radnim mestima, rekao je Mali i istakao da se od toga neće odustati.

"Boriću se sa svojim timom da javni prevoz ide i do Pećinaca, Stare Pazove, Banovaca...jer moramo da razumemo da ne treba da se delimo. Želimo da našoj deci obezbedimo bolje obrazovanje, posle kojeg neće odlaziti u inostranstvo", rekao je Mali.

Nakon Opova, Mali je posetio Barandu, gde je razgovarao sa građanima, kojima je rekao da će biti razmotrena mogućnost da se linija 110 produži i do tog mesta.

"Nema razloga da to ne uradimo, i siguran sam da ćemo naći način", rekao je Mali

------------------------------------
Priznajem, ljubomoran sam. Ali stvarno nije fer, Banovci i Nova Pazova najvise ispastaju, pre par godina su nas izbacili iz ITS-a, oduzeli nam beogradsku lastu i prepustili Lasti Srem. A stvarno nismo daleko od centra grada a od Zemuna da i ne spominjem.
 
Pa eto, potpuno indirektno je izjavio da je ova linija samo politicka kupovina, nista drugo. Mi smo vam dali liniju, a vi sada glasajte za nas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379893#p379893:1xbvywp1 je napisao(la):
becks89 » 07 Апр 2016 07:55 pm[/url]":1xbvywp1]Dragane ne sviraj života ti, solaći bi bili puni u pojedinim delovima dana, ali više od 5,6 zglobova na toj liniji je teško rasipanje. Do skora je tako i bilo, pre nego što je GSP čisto preuzeo 601.
Можда ће на 601 да саобраћају она четири Солариса која сам сликао на плацу превозника Цврчак тј. предузећа ЦиЦЛ на Бежанијској коси + још она два соло Мана, које су ови купили у Аустрији. Ето лепог појачања за ову линију.
 
Ne mogu 4, prema uslovima tendera na 601 je planirano samo 2 zglobna vozila da saobracaju, pored ne znam koliko solo. Mimo pravila koje je odredila DJP ne mogu da rade i sami da odlucuju o tipu vozila i broju vozila koji ce da saobracaju na liniji.
 
Па добро, нисам читао јавну набавку, али ће опет колико толико да буде олакшан превоз путника и са та два зглобна Солариса. Значи да ће онда друга два Солариса бити на некој другој линији, где је то неопходно.
 
Evo uslova tendera.
600_zpsmnrdofvw.png
 
Promenu će od ponedeljka pretrpeti i linija 703. Umesto na relaciji Ugrinovci - Batajnica (železnička stanica) autobusi će voziti do Keja oslobođenja u Zemunu. U oba smera kroz Batajnicu prolaziće i pored železničke stanice, čime će se ostvariti veza sa BG vozom.

Ka Zemunu autobusi će voziti preko centra Batajnice, zatim Batajničkim putem, pa skretati pored tržnog centra “Zemun park”. Nakon toga autobusi se vraćaju na Batajnički put, nastavljaju dalje ulicom cara Dušana ka centru Zemuna. Jedina razlika u smeru ka Ugrinovcima biče ta što autobusi neće prolaziti kroz centar Batajnice, već će kao i do sada ići Ulicom kralja Radoslava.

izvor: blic
 
Naravno, baš od vikenda važe novi redovi vožnje na 73 i 82. Imam utisak da je bio veći pritisak Zemun Park-a, nego meštana Ugrinovaca.
Neko moje mišljenje za 110, mislim da više imaju koristi od Laste koja ih vozi do Beograda, nego GSP do P. Skele. Još probni period mesec dana, gde bus pus važi samo do skretanja za Sefkerin i Opovo, a posle samo broje putnike. Ispašće kao i za Čentu, ako Opovo ne bude dotiralo za liniju, nema budućnosti, biće kao i sa 701.
 
Prosta logika. Uveli im liniju, a ako ne budu glasali za SNS ukinuce je zbog "nerentabilnosti". Izborna kampanja je u toku! Prave se mega linije bez ikakvog osnova, umesto da se uvedu nove, oni od srednje dugacke, prave medjugradske linije...
 
Linija GSP-a Stari Banovci-Batajnica(ZS) bi bila duzine 9,3 km i imala bi ukupno 16 stajalista (5 kroz Batajnicu i 11 kroz Banovce). Oko 20 000 stanovnika Banovaca bi najzad resili visedecenijski problem prevoza.
Linija Padinska Skela-Opovo je duzine 19 km, to je daleko vise od predlozene linije za Banovce.

Bolje da su onda 703 produzili do Banovaca, linija bi imala ukrstanje sa Bg vozom, presedanje na centru Batajnice (73, 706, 706E).
 
Mali se provotao ovom nocvm linijom 110 (Padinska skela-Opovo) i za tu vožnju stavili Solarisa. Sramot kako mažu i zaje*******avaju narod. 15 polazaka na 80 minuta....
 
Замислите, ову ситуацију, одаберете да дођете у један ресторан, одаберете мусаку, а сервирају вам телећу главу, без извињења, а знате да тај ресторан сгурно има кромпира и свега што је потребно за мусаку. Шта ћете урадити?
1) Устати и на лицу места напустити ресторан без речи!
2) Устати и на лицу места напустити ресторан, уз гласно негодовање, са или без псовки.
3) Позвати шефа сале или менаџера да му се жалите.
4) Гађати конобара телећом главом.
5) Свима преко фејсбука и твитера поделити како вас зезају у том ресторану.
6) Ћутати и јести, а након тога никада више не доћи у тај ресторан, нити га икоме препоручити.
7) Јести и схватити како вам је у ствари јако добро дошла телећа глава.


Грађани Рипња и Ресника су тражили градску железницу у интегрисаном тарифном систему, назив Беовоз или БГ:ВОЗ потпуно неважан, без преседања за Карађорђев парк, Вуков споменик и Панчевачки мост, са интервалом на сат времена у Рипњу, и на пола сата до Ресника. У Старој и Новој Пазови су тражили да имају директну везу са Земуном и Тошиним бунаром на сваких сат времена, наравно и са Новим Београдом и бар неком погодном преседачком локацијом на десној обали Саве (дакле, ту не спада Прокоп, нити ће то бити остварењем тренутно важећих планова). У Панчеву су огорчени због укидања Беовоза, и уопште било какве праве, директне железничке линије за Карађорђев парк и Вуков споменик.

Добили су 1 аутобус више у шпицу на 405, линију 404 са још једним ангажованим аутобусом, још један аутобус више ангажован на 534. Најављује се патрљак линија БГ:ВОЗ-а Ресник - Прокоп, каква скоро никоме не одговара, и нова аутобуска линија за Стару Пазову. За Панчево се најављује продужење 108.

Е, сада, вратимо се на ресторанско питање, ако сте одговорили под 6) или 7), да ли бисте то урадили ако би неког свог госта довели ту, који први пут у том граду, а он наручио мусаку?
 
Na Altini su debelo upropastili zivot ljudima, pored neredovnog prevoza koji imaju zahvaljujuci Unakopu, poceli su ucenjivati za promenu okretnice i zemljista blizu Bg Voza... Umesto da im olaksaju zivot tamo, oni ljude teraju da sa Bg Voza idu peske po onom mraku uvece, gde nimalo nije bezbedno... Ako ne glasate za vladajucu koaliciju na nivou grada, nema nista od promene linije... Inace je 81 trebao da ide od Bloka 70, a 81L od Bloka 44, a okretnica na Altini da se izmesti blizu ZS "Zemun Polje"...
 
Posle 30 godina građani Ugrinovaca dobili direktnu liniju do centra Zemuna

Gradski menadžer Goran Vesić, direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović i predsednik Privremenog organa GO Zemun Dejan Matić prisustvovali su promotivnoj vožnji linije 703, koja od danas saobraća produženom trasom – od Keja oslobođenja u Zemunu preko Batajnice do Ugrinovaca.

Vesić je naglasio da je danas važan dan za građane Ugrinovaca jer su posle više od 30 godina dobili direktnu vezu sa Zemunom.

– Na zahtev građana i na predlog Opštine Zemun, mi smo, zajedno sa našom Direkcijom za javni prevoz, doneli odluku da prihvatimo njihove zahteve i da produžimo liniju 703 do centra Zemuna, do Keja oslobođenja. Na ovaj način će građani Ugrinovaca dobiti jedan kvalitetniji način prevoza i imaće bolji komfor života – rekao je Goran Vesić.

On je dodao da je u proteklom periodu produženo više od deset linija kako bi se izašlo u susret građanima.

– Prošle nedelje produžili smo liniju 607, koja povezuje Novi Beograd sa Surčinom, gde smo uspeli da rešimo problem za stanovnike Radiofara, zatim liniju 303 u Grockoj. Zaista se trudimo da svuda gde ima mogućnosti i gde građani opravdano traže da se produži neka linija to učinimo, i tako ćemo nastaviti i u budućnosti – naglasio je Vesić.

On je rekao da Grad Beograd veoma mnogo ulaže u opštinu Zemun i najavio da će u narednih desetak dana početi radovi na izgradnji kanalizacije u naselju Plavi horizonti, što je veoma važno za građane koji žive u tom naselju i dodao da je danas počela gradnja kanalizacije u Koruškoj ulici.

– Radićemo i dalje na izgradnji infrastrukture, a kad to kažem, mislim na vodovod, kanalizaciju, put i javni prevoz. To je nešto što svi građani treba da imaju – naglasio je gradski menadžer.

Dejan Matić je rekao liniju 703 mogu da koriste i građani susedne opštine Surčin, pošto je povezana sa linijom 603, kao i građani naselja Busije i Batajnica.

– Naš cilj je da povežemo privrednu zonu i da je približimo kako za nova radna mesta tako i za sve one privredne subjekte koji se tamo nalaze, ali i da svi građani mogu lakše da stignu do centra opštine i tamo završe sve neophodne poslove – rekao je Matić i dodao da se očekuje da narednih godina Zemun postane jedno veliko gradilište jer kreću velika ulaganja u infrastrukturu.



izvor: beograd.rs
 
Direktor GSP "Beograd" Željko Milković objašnjava da je linija do Opova pilot-projekat i da je u toku sređivanje papirologije.

- U narednih mesec dana ćemo ispitivati liniju, brojaćemo putnike, tek treba da uradimo cenovnik - dodaje Milković. - Od linije očekujemo da donese prihod, kao linija 109 koja saobraća do Čente, a od lane je za nju sklopljen sporazum sa Opštinom Zrenjanin. Ona je od neprofitabilne linije, na koju smo gubili osam miliona dinara, počela da donosi dobitak i to u iznosu od dva miliona dinara.

Izvor: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ze-cekanje
 
Od danas linija 38 saobraća produženo do VML preko Miloševog kladenca. Jedino što mi nije jasno je kako je linij na produženoj trasi potrebno 20 minuta , a 308 koja kruži preko MML 22 min do okretnice u VML?
 
Šta mislite o ideji da se linjije 607 i 904 spoje u jednu liniju? Linija bi saobraćala u ekspres režimu.
 
Vrh