Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

I ja imam info da su postojali pregovori izmedju grada i nadleznih u opstini Stara Pazova oko uvodjenja ovih linija, medjutim sve je odlozeno do daljnjeg zbog "nemanja para" :?:, nekih mogucih tuzbi i mogucih problema sa lastom
 
Tacno sam znao, banovcani ce zauvek ostati gradjani drugog reda. I dalje cemo cekati raspale lastine buseve na divljim stajalistima, ono pored kontejnera, drveta, fast fooda, bilborda...na desetak metara od uredjenog stajalista, kao da smo zigosani.
 
Nisu moguće, neke su već stigle, od privatnika i Laste... A mislim da se opština malo zaigrala i igrala na kartu toga, da će to moći za džabe da se izvede...
 
Od 02.11.2015. menja se trasa lokalnih autobuskih linija broj: 4112, 4113 u Mladenovcu

Od ponedeljka 02.11.2015. godine linije JLPP-a broj: 4112 (AS Mladenovac - Glišići - Rabrovac /Maroševac-Šume/) i broj: 4113 (AS Mladenovac - Rabrovac - Glišići) biće produžene i u novom delu trase od ulice Klasovačke (stajalište Maroševac) saobraćati ulicom Maroševačkom do Joksimovića puta čime će javni saobraćaj po prvi put biti uspostavljen u ovom delu naselja Rabrovac.
Na linijama će biti uspostavljena nova stajališta u ul. Maroševačka: „Janikića put" - u zoni raskrsnice sa Janikića putem i okretnica „Joksimovića put" u zoni raskrsnice ul. Maroševačka sa Joksimovića putem.

izvor: Direkcija za javni prevoz grada Beograda
 
Obzirom da stari bus plus sajt nije više u funkciji , gde mogu da nađem trase linija sa sve ucrtanim stajalištima , kao što je postojalo na starom sajtu?
 
Znači ovi kreteni napravili da kada ukucam www.busplus.rs ne mogu da otvorim stari sajt nego me prebacuje na ovaj novi. je*** ti stručnjake koji su to smislili. Pa prvo se sredi novi sajt , pa se onda stavlja redirect , a ne obrnuto.
 
Ja сам старом сајту случајно приступио када сам кликнуо на дугме за регистрацију. :D :mrgreen:

А , тај нови сајт дефинитивно још и није пуштен ,јер која то још бу**** зове сајт 2busplus... :bash: Али шта ћеш , кретени, уместо само да редизнајнирају претходни сајт они праве нови... :shock: :bash:
 
Nije problem u pravljenju potpuno novog sajta , već u tome što se ofline radi novi sajt , pa kada je 90% novog sajta odrađeno , sa sve bitnim stvarima sa starog sajta , onda se radi postavljanje novog sajta online i redirect opcija na starom sajtu ka novom. Kako se bavim i ovim , upoznat sam kako stvari funkcionišu. Jedno vreme sam uređivao jedan sajt gde sam paralelno radio i redizajn čitavog jednog dela , a radio sam i redizajn par sajtova za prijatelje. Ali šta ćeš , mozgovi smislili da je bolje ovako kako su oni odradili , da je tako funkcionalnije za korisnike. I još jedna stvar , ovi mozgovi su na starom sajtu napravili da traženje i prikazivanje linije sa sve stajalištima , funkcioniše samo za ćirilični font. Dok to nisam provalio , poludeo sam , jer latinični sistem koji je postavljen po difoltu , funkcioniše za samo par linija. I pri tom nisu uspeli da optimizuju sajt za sve browsere , pa mi negde koči , a negde ne , iako imam najnovije verzije browsera. :bash:
 
Verovatrno zbog trećih vrata i problematičnog ulaska na ista , što nije niskopodni 100% već mu je zadnji deo uzdignut , kao i što ga je progurao Vučić.
 
Рекао бих да вам већини очи боде Вучић. Мени као путнику са линије 302 уопште није сметао, већ ми се јако добао што због своје конфигурације проток путника склања из задњег дела у предњи, где му и јесте место. Али увек се нађе деда са торбом запремине 300Л да покуша да седне на задње седиште.. Проблем је у људима, не толико у аутобусу.
 
Videćemo za godinu dana, kako će da ulazi u krivinu ;)
Na stranu sve stvari, generalno gledano, za sve sa poteza 300, a naročito 400, ova vozila su pomak od jedno 20 godina, zbog njih mi je drago što su došli...
 
@Somi303
Ma pusti somi, samo ti uzivaj.
To oni ljubomorni sto konacno imate normalne autobuse pa jos Ik-Merc ;) :D
 
Danas ponovo bahatost Lastinih vozača na delu, kada je u pitanju avalski potez. Dakle, džabe reforme, džabe novi tarifni sistem, džabe prilično pojeftinjenje, kada je neko st***. Ovaj je još bio i blaga forma stoke. Linija Beograd - Mala Ivanča (preko Ralje), polazak u 15:15. Ulazim kod Palate pravde, s namerom da siđem na stanici Jajinci (Dom zdravlja). Pripremam se kod prednjih vrata da siđem, ali kada smo se približili mojoj stanici, na njoj je stajao autobus 402. Vozač Laste ne vidi da li ima nekog na stanici da čeka, pretiče autobus 402 i ne konstatuje da hoću da izađem.
Ja mu kažem: "Šefe, stanica!"
Kaže: "Koja?"
Ja kažem Dom zdravlja, i on kaže ok, ali sada nema gde da me istovari, i staje mi tek na sledećoj na kojoj imače ne staje Lasta (mene je pustio da izađem na stanici Milutina Miljkovića, a njemu je sledeća tek Kefaloniska, koju je verovatno takođe preskočio). Pritom me je istovario kao džak cementa, mislim da se nije potpuno ni zaistavio, nego usporio, otvorio vrata, ja iskočio, on zatvorio, i nagazio.

Mnogo puta prijavljivano, s moje strane, od strane gooomile putnika i uvek iznova i iznova isto.

Znači, ko iz centra grada hoće bilo gde da ide na tom potezu, isti tarifni sistem, plaćena mesečna, ukinuta peronska, sve to pui-pike ne važi, nego sve po starom, na tramvaj, na Trošarinu, pa vataj GSP-ove 400-408 i klaj-klaj dokle si pošao?!
st***, OLOŠ, GADOVI, SMRADOVI!!! Neka ih brani ko god želi, to su bizoni neopevani, i ima da ih prijavljujem kad vidim da nos tresu, jer su gamad.
 
Ласту треба приковати у систем како треба а не да буду независни са одвојеним станицама и слично
 
Возач јутарњег 345 већ данима неће да стане на станицу "Пут за Заклопачу" на коју стаје 302 и да покупи путнике, већ избаци путнике на станици "Пут за Заклопачу" коју користи 303 и прескочи ову другу (две различите станице које користе две линије, али јако прометне јер је ту главно преседање из 303 у 302 и обрнуто http://binged.it/1HG3ifr). Попиће пријаву па нек се пуши. Сад им је ваљда тешко да раде свој посао кад су се путници измешали, па имаш нове путнике који излазе на станицама на које они нису навикли. Пре пар недеља, лик што вози (351) се залетео као сом док куцка поруку и уопште не гледа да ли неко хоће да изађе. Ја стојим на предњим вратима и каже "Мајсторе, излаз?", а лик ме погледа преко рамена надркан што сам га прекинуо у куцкању поруке, и не стаје ми на станицу већ после станице. Добацивања попут "Имате ГСП" и сличних нису реткост. Тешко њима што сам набавио нови фон који има бржу камеру, готови су :gobb:
 
Kako mi se čini izduvaće i na prigradu, pošto su ispušili na gradskom. Ni ne izlaze skoro na polaske u gradskom, danas je momak na polasku koji je trosmenac, za ceo dan odradio jedan krug, ujutru nije bilo šta da se da, popodne izašao oko 3, pa ga u pola 6 isključio za garažu, neki se ni za toliko ne pojave. Prema pričama, potpuno su odustali od gradskog u BGu, a nešto se priča da će i prigrad u novom integrisanom sistemu napustiti, jer im se ne isplati.
 
Oces da kazes da razmisljaju da napuste nekadasnji ITS2?
 
Hoće li delimično, potpuno ili neće, ne mogu da tvrdim tačno, čuo sam da su veliki gubitci dnevno i da prihod od karata ne pokriva ni troškove goriva i dnevnica. S' obzirom da se povlače i odavde, a da baš nisu zadovoljni sa njima i na prigradu, ne isključujem ni tu mogućnost.
 
Како лажу да су перонске карте укинуте. Када је један мој познаник хтео да уђе на Ластину станицу са персонализованом бус плус картом рекли су му да не може да уђе , већ то важи само за Ластине карте... :bash: И лик на крају морао је да купи карту... :evil:
 
Mora da se ima fiskalni račun o uplati za taj mesec. Ako nemaš, odneseš busplus karticu na šalter stanice, oni ti je očitaju i izdaju slip. Karta mora biti uplaćena za onu zonu u kojoj se stanica nalazi. Znači, sa prvom zonom možeš da uđeš na Lastinu u Bg-u, ali za ulaz na Lazarevačku moraš imati minimalno uplaćenu samu četvrtu, ili četvrtu + koja ti već treba.
 
Da li postoje i gde mogu da se nađu daljinari za linije nekadašnjeg ITS2 sistema? Potrebno mi je za linije sa poteza 300.
 
Vrh