Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Linija za Čentu ostaje, to je samo onlajn grupa ljudi koja je pozvala ljude na neke proteste, blokade, jer nisu razumeli novu mrežu. Tamo piše Padinska skela - Put za Dunavac, jer je to zvaničan naziv linije, ali linija nastavlja da ide za Čentu.

Što se Ralje tiče, DJP je smatrala da je dovoljno što su sada linije 450, 451, 451A, 460A (autoputem - stanica Drumine), 464 (autoputem - stanica Drumine), 470, 470A, 474, 491 i 491A u istom sistemu, pa je cena ista, ali te linije imaju jako mali broj polazaka, posebno vikendom, i od toga se takođe odustalo. Linija 408 ima preko 30 polazaka dnevno, i apsolutno je nemoguće uskratiti ovu liniju građanima Ralje. To je neizvodljivo, jer sve ove gore nabrojane linije zajedno nemaju toliko polazaka.
 
A vidi, meni iskreno svejedno, ni sada ni posle neću biti u obavezi da plaćam, meni se ne menja ništa, tako da ono... Bilo bi lepo zbog ljudi koji moraju da kupuju i jednu i drugu markicu, da plaćaju samo jednu, samo radi njih mi je drago, meni lično, ništa neće doneti i ako uvedu ;) :)
 
Kako to misliš da kupuju dve markice kada su ITS1 i ITS2 spojeni u jedan jedinstveni ITS?
 
Mislio sam na komentar za Banovce i Pazovu, moraju da kupuju markicu za Lastu do Bataje ili Zemuna, a uvođenjem gradskog, moraće da plaćaju samo gradski ;) :)
 
Banovci su celina koju cine Novi i Stari Banovci i na tom prostoru zivi oko 20 000 stanovnika. Vecina tih ljudi odlazi radi posla, skole, zdravstva, rekreacije...do grada a narocito do Zemuna.
Poslednjih godina Banovci se sire, mnogi ljudi iz grada kupuju kuce ili stanove u ovom mozda sam pristrasan lepom naselju.
Sto bi moja komsinica rekla Banovci su ,,mali gradic Pejton".
Jedini debeli minus ovog naselja je javni prevoz, do 2009 Banovci su se kao i Nova Pazova nalazili u zoni ITS2, nakon te godine naprasno su izbaceni iz sistema tako da ljudi placaju markice za jednu relaciju i karta im ne vazi nigde, cak i u samim Banovcima moras da doplacujes.
Ukoliko hoces da se zaposlis na teritoriji grada ne zele da te prime zbog adrese prebivalista, moras lazno da se prijavljujes recimo kao fora da zivis u Batajnici.
Poslenji bus iz Banovaca do grada je u pola deset uvece a iz grada oko pola 11.

DA LI JE TO ZAISTA DOVOLJNO ZA NASELJE OD 20 000 LJUDI U 21.VEKU?
BANOVCI SU GOTOVO SPOJENI SA ZEMUNOM
 
Како би се контролисали трошкови, најбоље је да се уведе ИТС+СП, са можда нешто скупљом маркицом од ИТС, али да постоји таква карта! Наравно, са таквим системом, веома једноставно би се решиле финасијске компликације око продужетка БГ:ВОЗ-а.
 
becks89":3l3spba7 je napisao(la):
becks89":3l3spba7 je napisao(la):
Ja nisam cuo nista, provericu ovih dana dokle je odmaklo sa tim...
Cak se pominje kombinacija da se pusti samo bus plus sistem i da rade u kooperaciji sa lastom, sto mi bas i ne deluje realno.
Jutros sam zvao neke moje kontakte i sledece sam saznao, linija za Banovce ce biti do terminusa Zemun Bačka, dok ce linija za Novu Pazovu okretati kod Delhaizea.
Takodje, i Baranda dobija liniju za gradski prevoz, jos malo pa GSP i do Kragujevca :-D

Gde bi okretala linija za Pazovu, gde je taj Delhaize? :D
 
Delhaize je na pola puta između Banovaca i Nove Pazove, na kružnom toku bi se okretala kod firme Delhaize. Dakle, po izlasku iz Nove Pazove, na raskrsnici kod Bazena, išao bi desno i do kružnog toka.
 
becks89":1orvgxje je napisao(la):
Delhaize je na pola puta između Banovaca i Nove Pazove, na kružnom toku bi se okretala kod firme Delhaize. Dakle, po izlasku iz Nove Pazove, na raskrsnici kod Bazena, išao bi desno i do kružnog toka.

Hvala na info, a linije za Banovce bi okretala negde u naselju Kablar pretpostavljam?
 
Sadasnje stanje javnog prevoza je neodrzivo, lasta je ukinula mnoge polaske, divlji taksisti na centru Batajnice se otimiju za putnike, uzas.

Evo malo slika Banovaca, znam da nije tema, ali moram pokazati kako izgleda ovo naselje i nadam se da ce dobiti bolji prevoz jer to zasluzuje.


avio1.jpg


full


full


full


full


full


full


full


Batajnica i Banovci
full
 
blic.rs":1a0h98u9 je napisao(la):
DOBRA VEST Od 1. novembra se više neće naplaćivati peronske karte na Lastinim stanicama

Tanjug | 15. 10. 2015. - 13:10h | Komentara: 0

Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je danas da se od 1. novembra ukida plaćanje peronske karte na Lastinim autobuskim stanicama u Beogradu za sve korisnike mesečnih personalizovanih kartica.

Више можете прочитати OBДЕ
 
Videh ga sinoć po prvi put , na 25P , prelazio Južni bulevar.
 
Ko zna dokle se stiglo sa pregovorima vezano za prevoz za Banovce?
U Banovcima je u toku snimanje nove serije Komsije, kao ljudi se sele iz centra grada u predgradje, jos kad bi se pozbavili prevozom :roll:
https://youtu.be/ayH9pLdCCtg
 
У Заклопачи је снимано на десетине серија и филмова па се нису бавили превозом јер им то није посао.
 
Somi303":hjaberg7 je napisao(la):
У Заклопачи је снимано на десетине серија и филмова па се нису бавили превозом јер им то није посао.


Ma znam, malo se salim.
Serija prica o ljudima koji se sele iz centra, tako je ljudima koji su se preselili iz grada krajem osamdesetih u nove lamele koje je gradila gradjevinska firma ,,Kablar Inzinjering", obecana linija gsp-a a i dalje je neostvareni san. Kasnije, ratni vihor koji je zahvatio Jugoslaviju, dovodi do velikih migracija, mnogi se doseljavaju i u Banovce, dolazi do ekspanzije i izgranje objekata za individualno porodicno stanovanje.

Ali prevoz stagnira, lasta vozi po redu voznje iz sedamdesetih godina proslog veka.
 
Jos kad bi i taj postovali, sjajno bi bilo :-D
Provericu sutra, jel od 1. Pocinje linija ili ce opet biti na cekanju.
 
becks89":2stsuzxj je napisao(la):
Jos kad bi i taj postovali, sjajno bi bilo :-D
Provericu sutra, jel od 1. Pocinje linija ili ce opet biti na cekanju.

Da li si nesto saznao? Mozda su se udruzili lasta, privatni Lika i divlji taksisti.
 
I dalje nista zvanicno ne postoji, ali sam od nekoliko ljudi cuo da se sad pominje nova godina, sto ce izgleda biti samo prolongiranje, bez rezulatata.
 
Vrh