Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

jolly1304":11ggdphm je napisao(la):
Da li neko zna zašto je 18-ica toliko proređena pogotovo u jutarnjem špicu?!Pobogu , ima ljudi, verovali oni ili ne, koji rade na tom Medaku!!! :evil:

Ja isto svakodnevno korisnim 18 za odlazak na posao. Katastrofa je letnji red vožnje, bukvalno ide na 15ak minuta... 39 ide češće nego 18.. Stim da je danas oko 1 izgleda promenila trasu, da je sa medaka išla direktno na autoput.
 
Читаш ли ти? Видиш да је упао у рупу и направио штету. Никакав ремонт га не би спасио јер се тај бус уништава у Заклопачи где је пут апсолутно урнисан гасификацијом. Чуди ме да се ово није десило баш Заклопачи.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Izgleda da ti i dalje ne citas. Jasno sam napisao da kad bi se radio kompletan remont ili remont onih stvari koje su vaznije, krater ne bi toliko uticao. Nisam nigde napisao da rupa nije krivac, samo da je doprinela tome da otpadne deo i da se napravi haos. Sva sreca da se autobus okretao prazan i da je probilo zadnji deo, ko zna sta bi bilo da je neko sedeo pozadi. Ne mozes nikako poreci da bi se isto ovo desilo da je vozilo odrzavano kako treba. Ko zna sta je drzalo ovaj deo, neke zardjale matice ili improvizovane drske. Ni ja ne mogu da poreknem cinjenicu da je rupa nanela stetu i da je hitno potrebno urediti celu okretnicu. To je potpuno jasno. Ovde je bio spoj ta dva nedostatka, lose odrzavanje i nepotpun remont vozila i lose stanje okretnice. Zato sam u prvom komentaru istakao cinjenicu da je vozilo remontovano, odnosno da su bacene pare, jer da se radio remont mehanickih delova ili cega god, definitivno bi bile daleko manje sanse da se ovo desi.
 
Да се редовно одржавају пола незгода се не би десило. Ремонт ово не би спречио свакако.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Moguć sistem javnog prevoza između Beograda i Pančeva

Beograd i Pančevo mogli bi ubuduće da imaju jedinstven sistem javnog prevoza, biciklističku stazu preko Pančevačkog mosta, kao i zajedničko predstavljanje na sajmovima turizma, poručili su danas gradonačelnici dva grada Siniša Mali i Saša Pavlov.
Mali je novinarima rekao da će dva grada raditi na objedinjavanju sistema javnog prevoza, jer taj sistem, kako je naveo, nije dobro definisan, a veliki broj ljudi iz Pančeva radi u Beogradu.
U planu je, dodao je Mali, produženje linije 108, sređivanje stajališta duž Pančevačkog puta, kao i rešavanje problema nelegalnog prevoza,
"To su veoma važne teme, ako to rešimo, a učinićemo sve da tako bude, koristi će imati stanovnici oba grada", rekao je Mali.
On je naveo i da će se Beograd potruditi da se kroz izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja uvede jedna biciklistička staza na Pančevačkom mostu, kako bi se biciklistima izašlo u susret, da se, i na taj način, povežu dva grada.
Podsećajući da je Beograd osnovao nedavno dve slobodne zone, u Obrenovcu i na Paliluli, Mali je istakao da će se grad potruditi da privuče investitore na Palilulu, što će značiti građanima Pančeva.
"Zaprepašćen sam podatkom da je u prethodnih 12 godina u Pančevu ugašeno 12 fabrika, a posao izgubilo više od 50.000 ljudi i zato ćemo se potruditi da privučemo investitore i u Pančevo", rekao je Mali.
On je dodao da je jedna od tema sastanka bila i čvršća saradnja u turizmu, te da su moguća zajednička učešća na sajmovima turizma dva grada.
"Za prethodnih šest meseci, u Beogradu je bilo 14 odsto turista više, nego prošle godine u istom periodu. Ako je neko već došao u Beograd, nema razloga da ne ode i u Pančevo, jer Pančevo ima šta da ponudi", rekao je Mali.
Gradonačelnik Beograda je dodao i da je Beograd započeo javna-privatna partnerstva, sistem objedinjene naplate, kao i racionalizaciju u gradskoj upravi i javnim komunalnim preduzećima i da je spreman da sva znanja i iskustva podeli sa Pančevom.
"Ovo je početak jedne efikasnije saradnje u cilju poboljšanja kvaliteta života stanovnika oba grada", rekao je Mali i pozvao pančevačkog kolegu da dođe u Beograd do kraja godine.
Gradonačelnik Pančeva Saša Pavlov zahvalio je Malom na poseti, navodeći da je ovo istorijska poseta, jer više od 20 godina nijedan gradonačelnik Beograda nije bio u Pančevu.
On se zahvalio gradonačelniku na pomoći koju je Beograd pružio Pančevu nedavno, kada je tom gradu bila neispravna voda za piće brzim slanjem cisterni sa pijaćom vodom.
On je dodao da očekuje da će realizacija projekata u Beogradu, poput "Beograda na vodi" imati pozitivne efekte i za Pančevo.
Pavlov je rekao da su formirane i radne grupe koje će raditi na razmatranju navedenih projekata.
Nakon sastanka, dvojica gradonačelnika posadili su drvo prijateljstva u parku "Narodna bašta" u znak dobre saradnje i sećanja na posetu.

izvor: studio B
 
Eh, Solecar, bio si brži, sličnu vest sam postavio u temi o moernizaciji GSP-a
 
Панчево прикључити Београду. Ако може Лазаревац који је ближи Аранђеловцу да буде административо Београд онда мора и Панчево
 
Pančevo je odavno trebalo kroz lokal referendum da postane Bg opština kao sto su Mladenovc, Lazarevac i dr.
a njjegovu širu (dubinsku) teritoriju o kojoj jako slabo vodi računa i ne namiruje, bi preuzele okolne opštine.
koje bi tako postigle i neki vidljivi napredak i boljitak za ljude i samu tu ,,teritoriju,,
Ovako samo Pančevačka administrativna elita ima koristi a ostali gradjani se zlopate
što je naročito izraženo upravo kroz preskupu , i lošu javnu saobracajnu vezu sa Bgdom
 
Nije potrebno, administrativna podela nema nikakve veze sa potrebama stanovnika jednog naselja za većim gradom. Zona potrebe Javnog gradskog saobraćaja je nevezana za administrativnu zonu.
 
solecar":3uzmnkqy je napisao(la):
Moguć sistem javnog prevoza između Beograda i Pančeva

Beograd i Pančevo mogli bi ubuduće da imaju jedinstven sistem javnog prevoza, biciklističku stazu preko Pančevačkog mosta, kao i zajedničko predstavljanje na sajmovima turizma, poručili su danas gradonačelnici dva grada Siniša Mali i Saša Pavlov.
Mali je novinarima rekao da će dva grada raditi na objedinjavanju sistema javnog prevoza, jer taj sistem, kako je naveo, nije dobro definisan, a veliki broj ljudi iz Pančeva radi u Beogradu.
U planu je, dodao je Mali, produženje linije 108, sređivanje stajališta duž Pančevačkog puta, kao i rešavanje problema nelegalnog prevoza,
"To su veoma važne teme, ako to rešimo, a učinićemo sve da tako bude, koristi će imati stanovnici oba grada", rekao je Mali.
On je naveo i da će se Beograd potruditi da se kroz izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja uvede jedna biciklistička staza na Pančevačkom mostu, kako bi se biciklistima izašlo u susret, da se, i na taj način, povežu dva grada.
Podsećajući da je Beograd osnovao nedavno dve slobodne zone, u Obrenovcu i na Paliluli, Mali je istakao da će se grad potruditi da privuče investitore na Palilulu, što će značiti građanima Pančeva.
"Zaprepašćen sam podatkom da je u prethodnih 12 godina u Pančevu ugašeno 12 fabrika, a posao izgubilo više od 50.000 ljudi i zato ćemo se potruditi da privučemo investitore i u Pančevo", rekao je Mali.
On je dodao da je jedna od tema sastanka bila i čvršća saradnja u turizmu, te da su moguća zajednička učešća na sajmovima turizma dva grada.
"Za prethodnih šest meseci, u Beogradu je bilo 14 odsto turista više, nego prošle godine u istom periodu. Ako je neko već došao u Beograd, nema razloga da ne ode i u Pančevo, jer Pančevo ima šta da ponudi", rekao je Mali.
Gradonačelnik Beograda je dodao i da je Beograd započeo javna-privatna partnerstva, sistem objedinjene naplate, kao i racionalizaciju u gradskoj upravi i javnim komunalnim preduzećima i da je spreman da sva znanja i iskustva podeli sa Pančevom.
"Ovo je početak jedne efikasnije saradnje u cilju poboljšanja kvaliteta života stanovnika oba grada", rekao je Mali i pozvao pančevačkog kolegu da dođe u Beograd do kraja godine.
Gradonačelnik Pančeva Saša Pavlov zahvalio je Malom na poseti, navodeći da je ovo istorijska poseta, jer više od 20 godina nijedan gradonačelnik Beograda nije bio u Pančevu.
On se zahvalio gradonačelniku na pomoći koju je Beograd pružio Pančevu nedavno, kada je tom gradu bila neispravna voda za piće brzim slanjem cisterni sa pijaćom vodom.
On je dodao da očekuje da će realizacija projekata u Beogradu, poput "Beograda na vodi" imati pozitivne efekte i za Pančevo.
Pavlov je rekao da su formirane i radne grupe koje će raditi na razmatranju navedenih projekata.
Nakon sastanka, dvojica gradonačelnika posadili su drvo prijateljstva u parku "Narodna bašta" u znak dobre saradnje i sećanja na posetu.

izvor: studio B

^^^Da li je u pitanju prelazno resenje dok se ne zavrsi pruga ili zaista nameravaju da BG:Voz produze do jednu stanicu do Panceva da bi do Panceva umesto voza isao autobus i pored kompletne infrastrukture?

Pitam posto se nigde ne spominje BG:Voz.

Ako je Pancevo po zakonu Prigrad a ne Grad onda ne mozete da produzite BG:Voz kao gradsku zeleznicu. Posto je grad a upravo Ovca prigrad onda BG:Voz postaje prigradska zeleznica zato sto zavrsava upravo jednu stanicu pre Panceva.

Boze Boze ludog li naroda. I zbog takve ideologije cemo da pustimo autobus da bi on bio prigradski a BG:Voz ostao gradski iako zvanicno biva produzen do prigradskog naselja (Ovce) umesto do grada (Panceva).
 
Uredno obeležni i jedan i drugi...
Gledam pre neki dan, Solaris na 95, bez prednjeg displeja, bez ikakve oznake napred, onda me ovako nešto uopšte i ne začudi...
 
pravi su ki strela :twisted:
 
Šomi, aj' molim te stani preko puta, ako si u prilici, da ih hvataš spreda kad uleću u krivinu :D
 
becks89":1363fcjg je napisao(la):
Uredno obeležni i jedan i drugi...
Gledam pre neki dan, Solaris na 95, bez prednjeg displeja, bez ikakve oznake napred, onda me ovako nešto uopšte i ne začudi...

Да цитирам отправника са Устаничке: "Ма шта ће ти то, знају сељаци која је линија"
 
Vozio se i izašao u Vinci sačekao 306 ili 307 ne sećam se. Bruka kakve buseve puštaju na 302.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk
 
Nije namenjeno tebi, ali si me podsetio :D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ju5U3n7je08[/youtube]

Elem, šta sam hteo da kažem po ovom pitanju, ovde je pitanje "čiji je veći", da prevedem, ko ima veću vezu u vlasti...
 
dfe039c72ddee618aec20e3d4abe2746.jpg

У принципу, из трећег пута се укрцам у 302 и тако свако јутро :D
 
Vrh