Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Čelnici grada razgovarali sa rukovodstvom opštine Surčin o najvažnijim projektima

Siniša Mali je istakao da se na današnjem sastanku razgovaralo o nekoliko najznačajnijih projekata koji su važni za ovu opštinu tokom ove i naredne godine.

– Jedan od najvažnijih je rešavanje problema oko nastavka i završetka puta Jakovo-Boljevci, koji je od izuzetnog značaja za stanovnike Surčina i mi ćemo nastojati da nadležnost republike vratimo gradu i u što kraćem vremenskom periodu završimo radove. Razgovarali smo i o načinima da se pronađu sredstva za završetak prve i treće faze „Sremske gazele”, gde bi, kroz razvoj privrednih zona i završetak tog pravca napravili okruženje koje će biti privlačno za investitore. U ovom trenutku, veliki broj investitora dolazi u grad Beograd i kada treba da ih usmerimo u neku opštinu, mi tamo nemamo privrednu zonu i na ovaj način želimo da to rešimo.

ceo članak na: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1610767
 
Kakve su sanse da se peticijom dodje do uspostavljanja nove linije ili produzetka postojece? Koliko bi potpisa trebalo za tako nesto?
 
Dosta zavisi i koja je opština u pitanju. Čukarica i Zvezdara su najaktivnije po tom pitanju.
 
Mislim da je opstina i najveci problem jer mi se cini da nije dovoljno "stroga" po tom pitanju. Par puta su im slati predlozi, a i sami su videli da postoji problem i trazili od Grada da se nesto ucini po tom pitanju, ali nije bilo dovoljno. Inace Grocka je, ako nesto znaci, mada meni se cini da bez blokade niko nece obratiti paznju.
 
Mare, smorili smo i Direkciju i Lastu i GSP, i Sekretarijat ... njihovo ignorisanje je jače. Moj utisak je da za javni prevoz nije čak dovoljno ni imati političke veze nego jake unutarstranačke ili čak tajkunske veze.
 
Znam, zalosno. Zato ako ne moze milom, moze silom. Koliko puta sam slao mejl Direkciji, brze sam zaboravio da sam im poslao nego sto je stigao odgovor. Zato blokiranje saobracaja izgleda kao jedino resenje. Ta gospoda sto sede u foteljama i sto ih hlade klime da samo sede, nikada u zivotu nisu pesacila svakodnevno, po ledu, kisi, vetru i suncu, kilometrima kako bi stigli do najblize stanice, a onda kada se vrata mrtvi umorni pesace isto toliko kilometara uz brdo.
 
Радио сам и живео пар месеци у Рудовцима, и тамо сам схватио шта то значи живети у вукопустахији.

1) Постоји само једна директна веза за Београд, рано ујутру из Трбушнице, и поподне у 17:15 за Крушевицу, линија 583/583А. Та линија узпут представља и једину директну везу са Београдом и насељима уз Ибарску магистралу са Зеокама, Барошевцем, Малим Црљенима и Рудовцима.
2) Постоји 13-14 полазака за Лазаревац, али су јако чудно распоређени. У одређено време се наређају по три поласка на по пола сата, па 3 сата нема ничега. Иако је за цео тај крај Аранђеловац јако важан, као и веза са неким од села у општини Аранђеловац, постоје само 4 поласка за Аранђеловац + 2 поласка међуградских аутобуса Ниш-Шабац и Крагујевац-Ваљево. Викендом је још горе, када од 11:00 до 17:40 нема полазака из Лазаревца ка Рудовцима.

Последично, становништво је хтело-нехтело оријентисано на тракторе и аутомобиле, донекле бицикл, иако је у том крају то доста опасно. Аутобуска стајалишта су махом као из атомског рата, пешачки прелази и лежећи полицајци не постоје, чак ни знак "пази школа". Пут је потпуно распаднут, јер сав тешки саобраћај, који је некада ишао пругом, сада иде друмом, а након укидања пруге и пољопривреда је замрла. Пут се стално крпи, а трава поред пута никада није покошена, што сужава пут. Живот у том крају одржавају високе плате у Колубари.

Истина је да је становништво за животне потребе (куовина, здравство, образовање, запослење, администрација итд.) највише оријентисано ка Лазаревцу, Аранђеловцу, у бешто мањој мери Великим Црљенима и Степојевцу, али чињеница да су таква насеља дискриминисана у односу на остала насеља Београдског округа, по питању превоза. Зашто им се отежава да користе све предности Београда? Систем, који сматрам да би био одржив у том подручју је:
1) Аутобуси између Рудовца и Лазаревца на сваких сат времена радним даном, свака два сата викендом. Свака два сата, односно сваки други полазак да иде до Аранђеловца.
2) Већи број директних полазака за Београд, бар 3-4. Ако би из Крушевице, Рудоваца, Барошевца био полупопуњен, напунио би се у насељима уз Ибарску магистралу, јер тамо је 581 често препуна! Мој предлог је, да из Крушевице/Трбушнице да полазе у 5:05, 6:50, 10:45, 15:30 19:15, а из Београда у 9:00, 13:30, 17:15, 21:15. На овај начин би могле бити покривене мкар неке основне потребе и основне смене.
 
Имам предлог за прекид дискриминације источних предграђа Београда по питању коришћења аутопута за приградски превоз:

Успостављање линије 300, Винча-Земун Горњи град аутопутем. Дужина линије би била 34 километра, а време обрта када нема озбиљних застоја на Газели би било 120 минута. Критика да би ова линија захтевала иоле озбиљна додатне средства нема оправдање, напротив, било би могуће да оствари изузетне уштеде.

Распоред стајалишта би био следећи:
1-Винча црква
2-Винча млин
3-Лештане
4-Бубањ поток касарна
5-Бубањ поток пијаца
6-Калуђерица (потребна пасарела)
7-Велики мокри луг
8-Погон Космај
9-Плави мост
10-Маринкова бара (потребна пасарела)
11-Душановац
12-Дом здравља Вождовац
13-Аутокоманда
14-Клинички центар
15-Мостар
16-Сава центар
17-Антифашистичке борбе
18-Шпанских бораца
19-Омладинских бригада
20-Студентски град
21-Бежанијска коса
22-Бензинска пумпа Змај
23-Земун нови град
24-Алтина улаз
25-Насеље Галеника
26-Земун горњи град
 
Zanimljiv predlog, a mislim da bi bila vrlo korisna linija. Vecina nas ovde iz tog dela Grocke nema direktnu vezu sa centrom grada, a putovanje trenutnim linijama je oko sat vremena i vise. Na sta tacno mislis pod Kaludjericom? Jer jedino mesto gde "izlazi" na autoput je kod Klenka, sto je ujedno i VML.
 
Ovi carevi opet prestali da ažuriraju redove vožnje za linije ITS2. Stoje im letnji. http://www.bgsaobracaj.rs :roll:
I za šta oni primaju platu? Znam da zvučim kao demagog, ali mi ih plaćamo, dok se tu svako omasti, prevoznici, direkcija, apeks i ko zna ko još, cena prevoza ode u nebesa, ali što onda bar ne rade svoj posao?
 
Karlo del Ponte":2qgoid5v je napisao(la):
Радио сам и живео пар месеци у Рудовцима, и тамо сам схватио шта то значи живети у вукопустахији.

1) Постоји само једна директна веза за Београд, рано ујутру из Трбушнице, и поподне у 17:15 за Крушевицу, линија 583/583А. Та линија узпут представља и једину директну везу са Београдом и насељима уз Ибарску магистралу са Зеокама, Барошевцем, Малим Црљенима и Рудовцима.
2) Постоји 13-14 полазака за Лазаревац, али су јако чудно распоређени. У одређено време се наређају по три поласка на по пола сата, па 3 сата нема ничега. Иако је за цео тај крај Аранђеловац јако важан, као и веза са неким од села у општини Аранђеловац, постоје само 4 поласка за Аранђеловац + 2 поласка међуградских аутобуса Ниш-Шабац и Крагујевац-Ваљево. Викендом је још горе, када од 11:00 до 17:40 нема полазака из Лазаревца ка Рудовцима.

Последично, становништво је хтело-нехтело оријентисано на тракторе и аутомобиле, донекле бицикл, иако је у том крају то доста опасно. Аутобуска стајалишта су махом као из атомског рата, пешачки прелази и лежећи полицајци не постоје, чак ни знак "пази школа". Пут је потпуно распаднут, јер сав тешки саобраћај, који је некада ишао пругом, сада иде друмом, а након укидања пруге и пољопривреда је замрла. Пут се стално крпи, а трава поред пута никада није покошена, што сужава пут. Живот у том крају одржавају високе плате у Колубари.

Истина је да је становништво за животне потребе (куовина, здравство, образовање, запослење, администрација итд.) највише оријентисано ка Лазаревцу, Аранђеловцу, у бешто мањој мери Великим Црљенима и Степојевцу, али чињеница да су таква насеља дискриминисана у односу на остала насеља Београдског округа, по питању превоза. Зашто им се отежава да користе све предности Београда? Систем, који сматрам да би био одржив у том подручју је:
1) Аутобуси између Рудовца и Лазаревца на сваких сат времена радним даном, свака два сата викендом. Свака два сата, односно сваки други полазак да иде до Аранђеловца.
2) Већи број директних полазака за Београд, бар 3-4. Ако би из Крушевице, Рудоваца, Барошевца био полупопуњен, напунио би се у насељима уз Ибарску магистралу, јер тамо је 581 често препуна! Мој предлог је, да из Крушевице/Трбушнице да полазе у 5:05, 6:50, 10:45, 15:30 19:15, а из Београда у 9:00, 13:30, 17:15, 21:15. На овај начин би могле бити покривене мкар неке основне потребе и основне смене.
Karlo, pošto si stručnjak za železnicu, zanima me tovje mišljenje oko moje ideje.
Od Vreoca preko Zeoka, Rudovaca ka Darosavi postoji u vlasništvu TENT-a električna pruga širine koloseka 900 mm, napona 1200 V za potrebe rudarskog basena Kolubara. Za one koji ne znaju, možete pogledati ovde:
http://vozovi-zeleznicka-infrastruktura.weebly.com/vozovi-rudarskog-basena-kolubara.html
Koliko je, po tebi relano da se ova mreža iskoristi i za prigradski saobraćaj. Naravno, trebali bi se, po meni, izgraditi još neki dodatni koloseci za putničke stanice. Ovi prigradski vozovi bi mogli biti dodatni izvor prihoda za TENT.
 
Tent to nikad nece dozvoliti oni moraju da imaju 100 % nezavisnu prugu , radi sigurnog snadbjevanja uglejm ,imaju interni voz za radnike ima snimak u filmu vazduh u tegli tako nesto
 
Bozidar97":3f8fr530 je napisao(la):
A-1194 dаnas na 8/302 odradio sve tri smene :!: :lol: :D

fotografija1367.jpg

fotografija1360.jpg

fotografija1373.jpg

fotografija1375.jpg

Konačno zglob na mojoj stanici (Petra Kočića, u smeru ka Ustaničkoj)
fotografija1379.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=NAK7YyQBwSE
http://www.youtube.com/watch?v=QOZp8yTGjvY
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=8&p=115929#p115929
Истом том Божидару је Дирекција пре тачно 6 дана рекла да 302 нема инфраструктуру за зглобно возило што је он демантовао мојом сликом па су онда ипак послали зглоб :D
 
Ако зглоб може на линију 26, онда може и на Месец, тако да Дирекција са својим изговорима може да се пуши.
 
To je i dalje onaj slucaj kada pokusavaju da ti pricaju da nesto ne moze, uprkos ociglednim cinjenicama da moze, samo zbog toga sto su lenji da se malo prosetaju. Mogu oni sad komotno da stave zglobne na nekim linijama poteza 300 u spicu, a verujem i na mnogim drugim kosmajskim. Ne bih da zvucim sebicno, ali kod mene je jos proslog zimskog reda voznje moglo da se ubaci zglob/dva u spicu, sad je situacija jos teza. Svaki dan, isti polasci su potpuno puni, i to vec na prve dve stanice, posle se prepolovi u Vinci, ali se vec do Cardaka napuni. Uvece ka Lestanima je ista situacija, sinoc sam video skroz punu 306icu ka Lestanima, to je bilo posle 20h. Isto tako je i na drugim 30x linijama.
 
Да сте само видели фацу возача кад сам га сликао, лик се усрао. Махао ми је после кроз прозор да станем да ме пита што сликам, или није фотогеничан или има неке опасне трауме. Мислио сам да ће умрети до Гроцке :? #1194
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
Икарбус ИК201 by Somi303, on Flickr
#157
МБ 0345 Конекто by Somi303, on Flickr
#2
Икарбус ИК103 by Somi303, on Flickr
 
Зглобови су сада редовни на 302 и мало чупају проређени ред вожње, нарочито на сменама у средњој школи.
 
@Шоми303
Ја сам данас видео ГБ2 на линији 24,а позади му пише број 47. :? :?:
 
I ja sam iznenađen za solo bus. Ja sam viđao i one kombije koji rade na E linijama.
 
@Шоми303
24 држе Космај и Банбус,а и пре пар месеци видех Мечку ГБ 21 :mrgreen: :pob:
 
44 држи Карабурма,а не Космај.Виђам јапанце и БИК-ове на 44. :D
 
Vrh