Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Нов сам овде, али изнећу нека размишљања о превозу из Калуђерице.
Добродошао на форум комшија.
Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Гледајући како Железник има директну линију за центар и Нови Београд, рачунам да то заслужује и Калуђерица.
Као што сам раније написао, потези 300 и 400 су планирани по урбанистичким тенденцијама о избацивању аутобуских окретница из центра. Дакле, треба ићи обрнуто, окретнице потеза 500, 600, 700 треба поизбацивати из централних делова града.
Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Могли би да продуже линију 17 или бар да укрсте линију 17 са аутобусима 30X. Та једна станица и додатно преседање јако смета ако се обавља сваки дан, шетња узбрдо по летњем сунцу после радног дана није увек пријатна.
Као што Директор написа, преклапање окретница је предложено, надлежни су глуви.
Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Сматрам да би било рентабилније да на смедеревском путу саобраћају зглобни аутобуси, али ту је вероватно проблем накарадна окретница у Устаничкој.
Није проблем толико у окретници колико у чињеници да потез 300 држи СП Космај који нема нити је пројектован за зглобна возила, јер када је грађен и планиран, није баш било очекивано да се Југославија распадне и Калуђерица нарасте са 8 000 становника на 25 000.
Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Не би ништа болело и да 309 иде до Вука. Једно преседање мање, а и Булевару треба резервна линија јер чим настане најмањи проблем на прузи путници немају други превоз до Цветка.
Иста прича, оента је избацивати окретнице из центра. Некада је и окретала на Вуку, као и 301.
Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Овај метро, што неће никад да га направе, би требао ићи до Калуђерице или Винче. Само Калуђерица има 50 хиљада људи плус Гроцка и остала села. Ваљда је поента метроа и железнице да споје приградска насеља.
По метро плану из 1974 приградска железница са Аутокоманде иде преко Калуђерице долином потока и завршава у Винчи.
Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Већ споменута окретница у Устаничкој је за филмове страве и ужаса. Зими не чисте ни снег него народ трчи по бљузги да ухвати аутобус. Иако је тесно, инспекцији не сметају фрижидери од којих не може да се прође, а да не причам о безбедности.
То је привремена окретница која је нажалост постала трајна ... зато и јесте таква каква јесте ...
Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Што се тиче људи из Кленка и осталих из Калуђерице, предложио бих им да преболе два метра бескорисног дворишта и да направе нормалне улице где њихова деца могу да шетају без страха, а градски превоз може да прође.
У потпуности се слажем. Нажалост, Срби генерално не мисле о општем добру и занемарују чињеницу да таквим уступцима не чине добро држави него себи самима и својој деци.