Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Dobro dosao davno je predlagan zamjena okrtnica kako bi se izbjeglo presjedanje za uzbrdo postavio je clan zidar i skicu kako bi to trebalo da izgleda ali neki koji se pitaju sjede na usima
 
Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Нов сам овде, али изнећу нека размишљања о превозу из Калуђерице.
Добродошао на форум комшија.

Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Гледајући како Железник има директну линију за центар и Нови Београд, рачунам да то заслужује и Калуђерица.
Као што сам раније написао, потези 300 и 400 су планирани по урбанистичким тенденцијама о избацивању аутобуских окретница из центра. Дакле, треба ићи обрнуто, окретнице потеза 500, 600, 700 треба поизбацивати из централних делова града.

Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Могли би да продуже линију 17 или бар да укрсте линију 17 са аутобусима 30X. Та једна станица и додатно преседање јако смета ако се обавља сваки дан, шетња узбрдо по летњем сунцу после радног дана није увек пријатна.
Као што Директор написа, преклапање окретница је предложено, надлежни су глуви.
Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Сматрам да би било рентабилније да на смедеревском путу саобраћају зглобни аутобуси, али ту је вероватно проблем накарадна окретница у Устаничкој.
Није проблем толико у окретници колико у чињеници да потез 300 држи СП Космај који нема нити је пројектован за зглобна возила, јер када је грађен и планиран, није баш било очекивано да се Југославија распадне и Калуђерица нарасте са 8 000 становника на 25 000.

Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Не би ништа болело и да 309 иде до Вука. Једно преседање мање, а и Булевару треба резервна линија јер чим настане најмањи проблем на прузи путници немају други превоз до Цветка.
Иста прича, оента је избацивати окретнице из центра. Некада је и окретала на Вуку, као и 301.

Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Овај метро, што неће никад да га направе, би требао ићи до Калуђерице или Винче. Само Калуђерица има 50 хиљада људи плус Гроцка и остала села. Ваљда је поента метроа и железнице да споје приградска насеља.
По метро плану из 1974 приградска железница са Аутокоманде иде преко Калуђерице долином потока и завршава у Винчи.

Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Већ споменута окретница у Устаничкој је за филмове страве и ужаса. Зими не чисте ни снег него народ трчи по бљузги да ухвати аутобус. Иако је тесно, инспекцији не сметају фрижидери од којих не може да се прође, а да не причам о безбедности.
То је привремена окретница која је нажалост постала трајна ... зато и јесте таква каква јесте ...

Петроније":epovjs6g je napisao(la):
Што се тиче људи из Кленка и осталих из Калуђерице, предложио бих им да преболе два метра бескорисног дворишта и да направе нормалне улице где њихова деца могу да шетају без страха, а градски превоз може да прође.
У потпуности се слажем. Нажалост, Срби генерално не мисле о општем добру и занемарују чињеницу да таквим уступцима не чине добро држави него себи самима и својој деци.
 
stf":1zpyrvqs je napisao(la):
Петроније":1zpyrvqs je napisao(la):
Што се тиче људи из Кленка и осталих из Калуђерице, предложио бих им да преболе два метра бескорисног дворишта и да направе нормалне улице где њихова деца могу да шетају без страха, а градски превоз може да прође.
У потпуности се слажем. Нажалост, Срби генерално не мисле о општем добру и занемарују чињеницу да таквим уступцима не чине добро држави него себи самима и својој деци.

Jednom prilikom sam slušao u Beogradskoj hronici , čini mi se da je u pitanju bio Železnik ili Kaluđerica , žalili se ljudi , zato što je neki komšija proširio dvorište , tako da su oni ostali odsečeni od sveta (mogli su samo da idu peške). Pričali su da je jednom prilikom nekome pozlilo , i da su ovi iz hitne pomoći morali da nose čoveka na nosilima do kombija , jer nisu mogli da prođu vozilom. Da li je na kraju taj bahati komšija srušio konačno tu nelegalno proširenu ogradu , ne znam , ali znam i da su komšije pričale da je jednom već rušena njegova ograda , po nalogu suda , ali da ni to nije pomoglo.
 
Izvinjavam se , nije Kaluđerica , nego Sremčica. Znači Železnik ili Sremčica.
 
STF dosjetili se ljudi konacno kkako da uvedu red u prigrad

solecar":g0tdf4mz je napisao(la):
Nikola '93":g0tdf4mz je napisao(la):
Slusao sada Studio B i javio se dispecer GSP-a i rekao da su u 17h gradjani Lestana blokirali okretnicu tramvaja Ustanicka jer im nije dosao autobus....

izvor: gspbeograd.net
 
Potresli se kosmajci mnogo...
Oni slepci ne mogu ni letnji red voznje da ispune, ne znam koja je svrha postojanja tog pogona, niti imaju sredstva niti imaju zelju za radom...
 
Oni ce se sami samo regulisati samo spalivanjem ipak su oni gorenje pogon
 
Liniju 94 nisu lose drzači ali brate potez 300 i 400 im je katastrofa a kako liniju 94 i 44 ne drze imaju 10 vozila vise pa pobogu koliko linija treba da predaju drugim pogonima da konaco imaju dovoljan broj vozila.E brate mili jesu gorenje pogon.Svaka cast ljudima iz Lestana neka ovo iteraju do krajaPa da se udruze i sa ljudima iz Boleca ,Zaklopace Vince Ritopeka pa da vidis kako ce biti bolje
 
Mislim da je tu bilo vise autobusa koji nisu dosli, a cak je i moguce da je samo jedan. Gubljenjem jednog polaska pravi se rupa od pola sata izmedju dve 306ice. Potez 300 i 400 sa sobom vuku 50, pa su uvek ispadi na obe linije. Ili se preusmeravaju vozila sa poteza na 50 ili obrnuto. Sve zbog toga sto nema dovoljno ispravnih vozila. A i kada nesto dodje iz garaze, ono se u toku voznje pokvari.
Mene je najvise zacudilo sto ovo, ako se zaista desilo, nije bilo popraceno medijski. Niko nije izvestio niti pomenuo. Sto je prakticno unistilo ovaj pokusaj protesta. Ako bi ikada doslo do udruzenih i ucestalijih namernih prekida tramvajskih linija, paznja bi se privukla. Ali bi vlast samo rekla kako su to zli ljudi zbog kojih pati ostatak grada. Da je u pitanju neki deo grada ili naselje blize centru, problem bi se resio za cas.
 
Потпуна подршка протестима. Добра идеја, заврнути трамвајску окретницу, јер није у потпуности заустављен саобраћај јер постоји стара окретница а направи се довољан хаос у моменту да некима скочи притисак.
 
Bolje da se blokira tramvajska pruga kod Radio industrije. To bi se mnogo više osetilo i imalo mnogo veći odjek , jer u tom slučaju bi jedina alternativa bila ubacivanje autobusa 6A , a skraćivanje svih ostalih linija do Omladinskog.
 
Ona ide na svakih pola sata i malo vise tako da nije neka alternativa. Ja bih bas voleo da blokade zazive i da konacno neko pogleda na nas.
 
Bivis":2vplphlq je napisao(la):
Ipak ima Ada linija.

ADA4 ide u Mirijevo , i plus radi samo do 21h , i to samo kad je lepo vreme napolju , a ovo vreme mi sve više liči na ono iz "Varljivog leta".
 
To nisam znao, znači uveli su je samo da bi zamazil oči građanima. Bolje da je i nisu uvodili.
 
solecar":2f31ssfn je napisao(la):
Bivis":2f31ssfn je napisao(la):
Ipak ima Ada linija.

ADA4 ne ide u Mirijevo , i plus radi samo do 21h , i to samo kad je lepo vreme napolju , a ovo vreme mi sve više liči na ono iz "Varljivog leta".

И АДА 5, Бежанијска коса - Ада, ради по том принципу, а чини ми се да су и ранијих година тако радили. Ова линија, иде трасом линије 74, а после Газеле скреће десно. Многи грађани то не знају па и не улазе у аутобусе, а комотно и без гужве се могу возити до Арене, Сава Центра, Сајма.
 
Vrh