Град је најавио нови тарифни систем од септембра месеца, али само са итс1 линије, који не би објединио постојећа два система.
Они морају да схвате колико новац се БАЦА са постојањем два система.
Још једном пишем, као што сте ви већ писали потез Авалски пут
Линије 450,451,470,474,491 треба скратити да иду из Раље на локалне терминусе(Сопот,Бабе-Стојник, Мала Иванча, Парцани, Младеновац) Сопот и Младеновац, поседују директне везе са градом, а када би М.Иванча, Стојник и Парцани изгубили директне линије добили би за исти новац(иста цифра новца која покрива садашње капацитете, могла би да омогући локални превоз који би ишао на 30-60мин), а од раље би се појачала линија 408 да иде на неких 20мин(7бусева) и по мом мишљењу требало би успоставити линију 408Е Главна Железничка Станица-Раља/Друимне/која би саобраћала са три буса и интервал би био 45мин, кретала би се индентичном трасом као што сада то раде линије ИТС2 али би постојала само следећа стајалишта
ГЖС,Палата Правде, Аутокоманда, Трошарина, Авала, даље до Рљае сва постојећа стајалишта 408це, постојала би само ова стајалишта јер би ово заправо била експрес линија, која би повезивала Раљу са центром града, са три буса би се постизао интервал од неких 46-7мин (исти пример је 32 и 32Е). На 408Е саобраћала би 3возила(не могу сада рећи ништа о томе да ли би соло возила била задовољавајућа или не) приватног превоѕника, а на 408 5гсп и два приватника или 408Е 2приватника 1 гсп, а 408 4гсп и 3приватника, 408Е не би саобраћала викендом, па би викендом остајла само 408 са 7возила и интервалом од 20мин.
Локалне линије би радиле по следећем систему
450(1бус) интервал 60мин
451(1бус) интервал 60мин
470(1бус)интервал 30мин
474(1бус)интервал 30мин
491(2бус) интервал 30мин(по што се ласти сада линије прлаћају по километражи линија 491 током целог дана би могла да саобраћа на 30мин, а уштедела би чак 600км), верујем да и остале линије имају уштеду, али нисам рачунао.
Остали капацитети са 450и491 могли би да се распореде на 465и491, а све преко са ових линија и остатка линија ишло би у појачању 408 и успостављањеу 408Е.
Такође увођењем ових локалних линија потпуно би се могла икинути локална линија 4403,4401,(које саопбраћају из сопота до Раљи и Парцана), а линије 4402,А/Б/Ц/ могле би само да саобраћају на релацији Сопот-Бабе-Стојник и то можда не сви поласци.
Линија 450 ишла би Раља-ропочево-Стопот(тако би заменила 4403)