Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Nije gori sigurno ;) Na potez 100, desi se, zaluta ponekad i neki dobar bus, ovde to ne može da se desi, jer nema toga u SP "Kosmaj" ;)
 
Мислио сам на домет линија, бусеви су премија за ове са 300, чињеница.
 
A dobro sad, tu se slažem. Ali, ako uporediš konfiguracije terena poteza 100 i 300, opet dolaziš do ogromne razlike :D
 
Град је најавио нови тарифни систем од септембра месеца, али само са итс1 линије, који не би објединио постојећа два система.
Они морају да схвате колико новац се БАЦА са постојањем два система.
Још једном пишем, као што сте ви већ писали потез Авалски пут
Линије 450,451,470,474,491 треба скратити да иду из Раље на локалне терминусе(Сопот,Бабе-Стојник, Мала Иванча, Парцани, Младеновац) Сопот и Младеновац, поседују директне везе са градом, а када би М.Иванча, Стојник и Парцани изгубили директне линије добили би за исти новац(иста цифра новца која покрива садашње капацитете, могла би да омогући локални превоз који би ишао на 30-60мин), а од раље би се појачала линија 408 да иде на неких 20мин(7бусева) и по мом мишљењу требало би успоставити линију 408Е Главна Железничка Станица-Раља/Друимне/која би саобраћала са три буса и интервал би био 45мин, кретала би се индентичном трасом као што сада то раде линије ИТС2 али би постојала само следећа стајалишта
ГЖС,Палата Правде, Аутокоманда, Трошарина, Авала, даље до Рљае сва постојећа стајалишта 408це, постојала би само ова стајалишта јер би ово заправо била експрес линија, која би повезивала Раљу са центром града, са три буса би се постизао интервал од неких 46-7мин (исти пример је 32 и 32Е). На 408Е саобраћала би 3возила(не могу сада рећи ништа о томе да ли би соло возила била задовољавајућа или не) приватног превоѕника, а на 408 5гсп и два приватника или 408Е 2приватника 1 гсп, а 408 4гсп и 3приватника, 408Е не би саобраћала викендом, па би викендом остајла само 408 са 7возила и интервалом од 20мин.
Локалне линије би радиле по следећем систему
450(1бус) интервал 60мин
451(1бус) интервал 60мин
470(1бус)интервал 30мин
474(1бус)интервал 30мин
491(2бус) интервал 30мин(по што се ласти сада линије прлаћају по километражи линија 491 током целог дана би могла да саобраћа на 30мин, а уштедела би чак 600км), верујем да и остале линије имају уштеду, али нисам рачунао.
Остали капацитети са 450и491 могли би да се распореде на 465и491, а све преко са ових линија и остатка линија ишло би у појачању 408 и успостављањеу 408Е.
Такође увођењем ових локалних линија потпуно би се могла икинути локална линија 4403,4401,(које саопбраћају из сопота до Раљи и Парцана), а линије 4402,А/Б/Ц/ могле би само да саобраћају на релацији Сопот-Бабе-Стојник и то можда не сви поласци.
Линија 450 ишла би Раља-ропочево-Стопот(тако би заменила 4403)
 
На 303 ништа ново :kafa:
DSC00273_zpsfb05c061.jpg
 
becks89":2omoh6py je napisao(la):
A dobro sad, tu se slažem. Ali, ako uporediš konfiguracije terena poteza 100 i 300, opet dolaziš do ogromne razlike :D
А та разлика значи тачно ... шта?
 
..sto znachi da bi tamo trebalo da salju potrosene kante jer je manje opterecenje a normalne buseve da stave da voze po brdima poteza 300 ;-)
 
Nikola '93":3tzfx2bs je napisao(la):
Manje opterecenje za motor npr?
Po tom principu, nova vozila bi trebalo stavljati samo na poteze 100, 600 i 700 a na sve što ima veze sa brdom - kanturine. Prvo - svelinije kroz centar, uključujući 23, 26, 31 za početak ... te tri imaju više brda nego 302 ...
 
Bas obrnuto :p
Iz kog mog posta si izvukao taj zakljucak?
Ili ga donosis sam jer se u nekim stavrima slazem sa Beksom?
 
Onda mi objasnite koja je poneta te konstatacije o konfiguraciji terena?

Sve je počelo sa Beksovim pljuvanjem po putnicima "poteza 300" kao o nekim poludivljim bićima koji bolje od Kosmaja i ne zaslužuju ...
 
Neka kupe odgovarajuce buseve za teren na kojima ce voziti tipa jaci motr itd ,mene kao putnika neiteresuje opterecenje motora to treba da se vodi racuna pri narucivanju
 
stf":2y3t0609 je napisao(la):
Onda mi objasnite koja je poneta te konstatacije o konfiguraciji terena?

Sve je počelo sa Beksovim pljuvanjem po putnicima "poteza 300" kao o nekim poludivljim bićima koji bolje od Kosmaja i ne zaslužuju ...
Pocevsi od tebe, jasno je da se ne radi o normalnim ljudima.
Ti si do skoro pozivao na sverc i linc kontrolora, linc svega, a pritom zaboravljas da se vozis za dzabe. Nisam dobio odgovor, odakle ideja da se udje u vozilo van stajalista, kroz vozacevo krilo?! Zanimljivo da ja za pet godina koliko aktivno pratim prevoz, videh takvo ponasanje samo na potezima 300/400, ali razumem kakvi divljaci vas voze, a pogotovo cime, takvo ponasanje i ne treba da cudi. Kako god bilo, ili neka vam ukinu prevoz, da bar znate na cemu ste, ili neka ga reorganizuju, jer ni za 'divljake', ovo ne moze biti dostojan i prihvatljiv javni prevoz.
 
Somi nije znao dedonja je ovdje stara faca , samo ti mutis tamo vamo bb ssc
 
Ма ајде, само два месеца разлика :Р Не мутим, ссц ми је први форум па сам тамо ексклузива :lool:
 
KONSOLIDACIJA JAVNOG PREVOZA
* ZNAČAJNA sredstva izdvajaju se za javni prevoz. Da li će tako biti i ove godine?
- Javni prevoz jeste veliko opteređenje za budžet. Ukupan zahtev GSP i privatnih prevoznika, iznosi između 25 i 30 odsto izvornih prihoda grada. To je neodrživo. Formirali smo radnu grupu, koja radi na konsolidaciji javnog prevoza, kao i integrisanog sistema naplate. Novina je to što ćemo uskoro da imamo novu tarifnu politiku - zonsku. Takođe, u pripremi je novi pravilnik o linijskoj vožnji. Gotovo je izvesno da ćemo uskoro da preuzmemo sistem od „Apeksa“.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -finansije

zone zone ,tarife , linijska voznja idemo
 
To mora da se uradi pod hitno... Pisao sam ja već ovde o tome, koliko se novca gubi zbog tarifnih sistema kakvi su sad. Ovo je pogubno stanje i po grad, i po prevoznike i po putnike.
 
Нов сам овде, али изнећу нека размишљања о превозу из Калуђерице. Гледајући како Железник има директну линију за центар и Нови Београд, рачунам да то заслужује и Калуђерица. Могли би да продуже линију 17 или бар да укрсте линију 17 са аутобусима 30X. Та једна станица и додатно преседање јако смета ако се обавља сваки дан, шетња узбрдо по летњем сунцу после радног дана није увек пријатна.
Сматрам да би било рентабилније да на смедеревском путу саобраћају зглобни аутобуси, али ту је вероватно проблем накарадна окретница у Устаничкој.

Не би ништа болело и да 309 иде до Вука. Једно преседање мање, а и Булевару треба резервна линија јер чим настане најмањи проблем на прузи путници немају други превоз до Цветка.

Овај метро, што неће никад да га направе, би требао ићи до Калуђерице или Винче. Само Калуђерица има 50 хиљада људи плус Гроцка и остала села. Ваљда је поента метроа и железнице да споје приградска насеља.

Већ споменута окретница у Устаничкој је за филмове страве и ужаса. Зими не чисте ни снег него народ трчи по бљузги да ухвати аутобус. Иако је тесно, инспекцији не сметају фрижидери од којих не може да се прође, а да не причам о безбедности.

Што се тиче људи из Кленка и осталих из Калуђерице, предложио бих им да преболе два метра бескорисног дворишта и да направе нормалне улице где њихова деца могу да шетају без страха, а градски превоз може да прође.
 
Vrh