Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Узео сам посао анкетара за градски превоз, и ових дана радим потез 400. Интересантне приче чујем, на пример:

Некада је ишао ГСП за Врчин, због нередовности и лошег понашања особља, револтирани Врчинци су преврнули аутобус и претукли возача и кондуктера. Од тада, Ласта иде за Врчин. Можда је у томе тајна, како не могу да добију ГСП.
 
Odlcino drago mi je da si upio da uzmes posao
 
Pitanjce jedno. :D Imate li vi neku "uniformu"? Prethodna dva dana je kod mene na 306 na istom polasku iz Lestana bio neki momak sa fluorescentnim prslukom i nekim papirima na kojima je bio grb grada. Danas sam ga ponovo video i primetio sam da ima "znacku" sa slovom A i pretpostavio sam da to stoji za Anketar.
 
#958 на 303/302
1ae1d90b3445ec14de9df448ff79cfd4.jpg
 
U poslednje vreme cesto spajaju polaske 302/3, da li je moguce da bas toliko imaju problema sa manjkom vozila...
 
Zadnjih 5 vikenda ne mogu da ispune red vožnje, treba li nešto dalje da se priča o Kosmaju?!
Jadni samo ti ljudi koji moraju da koriste...
 
Ne mogu oni da ispune red voznje vec godinu i vise. Sada je samo neobjasnjivo s obzirom na cinjenicu da su redukcije i po logici bi trebalo da bude vise slobodnih vozila, a ako je spic, onda bi neka trebala da su osposobljena za rad dok su u garazi.
 
"Potez 300" nije osudjen samo Kosmajem, i Lasta u zadnje vreme baš vrljavi sa polascima.
 
Kosmaju je 11 autobusa N serije u kvaru.Nerazumem sta cekaju Kad ce ti delovi da im stignu vise :(
 
a za 936 necu ni da komentarisem tek je pristigao u Kosmaj a vec je pokvaren i ne saobraca.Bitno je da im onaj dizac temperature GB303 radi
 
OCE LI JEDNOM KOSMAJ STATI NA NOGE???? :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
 
Privatizacija Kosmaja !!!!
 
Pa ja mislim da ga za to i pripremaju...
Posle makar i pogresnim redosledom radjenih pokusaja da se firma i njena sredstva koliko toliko dovedu u red, svedoci smo 'pustanja niz vodu'.
Ne bi me cudilo da to rezultira 'postenom' privatizacijom nekih delova gsp-a.

P.S
Ariva je narucila 10 vozila od IKARBUSA, ukljucujuci i prototip, IK-MERC :)
Drzi li ariva neku liniju na potezu 300 ili 400, tamo bi leglo ovakvo vozilo :-D
 
Lasta
Održava linije: 15, 16, 17, 18, 26L, 78, 83, 85, 95, 405L, 408, 522, 551, 553.

Grupa ''Beobus''
Održava linije: 23, 25, 25P, 37, 45, 46, 48, 50, 67, 73, 77, 82, 94, 101, 305, 306, 307, 309, 601.

Grupa "Privatni autoprevoznici"
Održava linije: 24, 33, 34, 49, 51, 52, 55, 56, 58, 60, 71, 84, 88, 96, 310, 406, 511, 513, 610, 706, A1, E1, E2, E4, E5, E6, E7, E8, E9.

Arriva LITAS
Održava linije: 27, 47, 53, 59, 65, 74, 75.

Presto
Održava linije: 81, 81L, 302, 308, 15N, 26N, 96N, 101N, 601N.

Lui travel
Održava linije: 42, 89, 552, 611, 27N, 29N, 33N, 75N, 301N.

Auto kodeks
Održava linije: 92, 604, 605, 613, 704, 707, 708, 7N, 51N, 56N, 202N.

Tamnava trans
Održava linije: 27E, 39, 43.

izvor: gspbeograd.net
 
Novi redovi vožnje na linijama broj: 27E, 50, 306, 706E od 06.12. / 08.12.2014.

Od 06.12.2014. na linijama broj: 27E, 50 stupa na snagu novi red vožnje.
Od 08.12.2014. na linijama broj: 306, 706E stupa na snagu novi red vožnje.

noviredovivoznje_zps18cce759.jpg


izvor: busevi.com
 
Svih šest traka na Pupinovom mostu spremno za otvaranje

Na prvom mostu izgrađenom na Dunavu nakon 79 godina, koji je spojio Zemun i Borču, uspešno su obavljena probna opterećenja i most zajedno sa 10 kilometara pristupnih saobraćajnica je spreman za otvaranje naredne sedmice.
Most će zvanično otvoriti premijeri Srbije i Kine, Aleksandar Vučić i Li Kećang 17. ili 18. decembra. Već odomaćenog naziva "Kinez", most koji je dobio ime po Mihajlu Pupinu, gradila je kao glavni izvođač kineska kompanija "Čajna roud and bridž korporejšn", dugačak je oko kilometar i po i deo je Severne magistralne tangente koja će povezati Koridor 10 sa Zrenjaninskim putem i izmestiti teretni saobraćaj iz centra grada. To će biti drugi most na Dunavu pored "Pančevca", koji je otvoren za saobraćaj daleke 1935. godine.
Uprkos lošem vremenu, kiši i vetru, završni radovi na mostu se odvijaju ubrzanim tempom kako bi sve bilo spremno za svečano otvaranje ove saobraćajnice tokom boravka kineskog premijera, prvog kineskog premijera nakon trideset godina koji posećuje Beograd.
Državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Miodrag Poledica je rekao Tanjugu da je svih šest traka na mostu spremno za saobraćaj, kao i 10 kilometara pristupnih saobraćajnica u punom profilu autoputa od "lakat krivine" u Zemunu do "zrenjaninske petlje". Na mostu su gotove i pešačko-biciklističke staze sa obe strane.
"Kao što vidite i po kiši se izvode radove, ostalo je još da se uradi jedan deo horizontalne i vertikalne signalizacije, da se povežu elektroinstalacije, obave probna opterećenja na tri petlje koje su sastavni deo pristupnih saobraćajnica - Zrenjaninska petlja, Kovilovo i Zbeg. Probna opterećenja na samom mostu su završena", naveo je Poledica.
Inače, pristupna saobraćajnica će povezati "lakat krivinu" u Zemunu, koja više neće biti u obliku lakta već slova T jer se otvara prema mostu. Saobraćajnica preseca Ulicu Cara Dušana, gde je četvorokraka raskrsnica i ulaz na most i kada se pređe na borčansku stranu imamo oko 6,3 kilometra pristupne saobraćajnice do Zrenjaninske petlja u obliku deteline, koja će imati osam silaznih i ulaznih rampi. Zatim idu petlje "kovilovo" i "zbeg", objasnio je Poledica.
Prema njegovim rečima, u zoni Zrenjaninske petlje biće urađeno kilometar i po autoputa punog profila i sa po tri trake. "Imamo do otvaranja mosta još nešto više od nedelju dana, radovi su u finalnoj fazi, iduće nedelje sledi ukrašavanje mosta tako da će na dan otvaranja biti kompletno u funkciji i okićen", naveo je Poledica. Dodao je da će most izmestiti teretni saobraćaj koji ide ka Banatu i rasteretiti Pančevački most, ali i omogućiti bolju povezanost beogradskih naselja na levoj obali Dunava sa Novim Beogradom i Zemunom.
Radnik Zoran Novaković iz beogradske Energomontaže kaže da je ta firma od marta angažovana na mostu, da je tada sa zemunske strane bila samo gola zemlja i šuma, a sada je to veliki i lep most.
"Radilo se tu punom parom, celo leto, što se kaže od jutra do mraka i evo radovi se privode kraju - dobro je", rekao je Novaković. Kaže i da njegova firma izvodi elektroradove i da se sada postavljaju stubovi za rasvetu. "Trafo stanicu smo već uradili, rasveta će biti odlična na celom mostu i videće se iz daljine, kao novi simbol grada. To je trenutno najbolji most u Beogradu, jer je savremeno građen", rekao je Novaković.
Miroslav Domanović iz firme Evokops produkt, koji je angažovan na podizanju stubova na mostu i petljama na Zrenjaninskom putu, kaže da je kiša malo usporila radove, ali da nema razloga za brigu pošto je most potpuno završen i da se sada samo radi na rasveti. "Sve je u fulu, most je super", kaže Domanović dodajući da će sigurno na mostu biti dosta vozila, što će rasteretiti stari i dotrajali "pančevac".
Stanovnik Nove Galenike Pavle Pejić kaže da od prvog dana obilazi radove i jedva čeka da otvore most. "Da ti pravo kažem, ovi Kinezi rade - vala svaka im čast, pokazali se kao dobri majstori, država sa njima treba da nastavi saradnju", rekao je on. Pejić ističe da će taj most biti značajan za celu zemlju, da mnogi sa zemunske strane jedva čekaju da se otvori most, kao i da otvaranje sa nestrpljenjem čakaju i ribolovci koji pecaju na levoj obali Dunava.
"Mnogo volim što je ovaj most napravljen", dodao je Pejić. Radovi na mostu Zemun-Borča počeli su krajem oktobra 2011. godine.
Novi most je dugačak 1.507 metara, širok 29,1 metara i visok 22,8 metara. Glavni raspon mosta je dug 362 metra. Pristupne saobraćajnice će biti dugačke ukupno 21,6 kilometara i deo od Zrenjaninskog puta do Pančevačkog puta biće završen u septembru 2015. godine.
Taj most će biti veza sa putnim Koridorima 10 i 11. Ukupna vrednost mosta sa pristupnim saobraćajnicama je oko 260 miliona dolara, a od tog iznosa 85 odsto kreditira kineska Eksim banka, dok preostalih 15 odsto obezbeđuju država Srbija i Grad Beograd.

izvor: studio B
 
Ja sam veliki entuzijasta da će moja okretnica Zemun-Bačka, umesto zatvaranja, kako se godinama priča, sada postati jedan veliki terminal, i centar svih zbivanja, i da će ovde polaziti linije za sve strane sveta. :D
 
Novi red voznje na 308, 11 polazaka skinuto sa oba terminusa. I to vecina su bili u spicu, mozda 3-4 van spica. Mozgovi... Jeste da napune autobus oni koji idu od Sumica do Ustanicke ili skole u MML, ali prilicno je popunjen autobus i posle tih delova. 'Ajde da su sklonjeni polasci van spica, ali opet nigde veze. Ja danas posle 12 od Sumica do skole, autobus pun, izadjem, autobus i dalje pun. Cak nije ni spic u tom smeru ka VML. U poslednje vreme seckaju vecinom Kosmajske linije i cini mi se da to nije posledica brojanja, nego stanja u pogonu.
 
У току анкетирања, ја сам добио нечији заостали задатак, стајалиште "Жикина". Народ се жали како не могу ући у аутобус у шпицу ка граду. Сада је сигурно још горе.
 
Ja cesto ujutru posle 7 prolazim pored stanice na Klenku i bude oko 10+ ljudi na stanici, a onda kada vidim i autobus, uvek je popunjen, nekad vise, nekad manje, ali je dosta ljudi. Mada sada su ukinuli po jedan polazak u svakom satu od cini mi se 9 do 20h. Podne je katastrofa za oba smera, a vec od 15h ka VML je uzas.
 
Vrh