Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Kakve veze ima bahatost putnika sa GSPom, pitam se ko bi od njih preuzeo krivicu da im se nesto desilo? Niko!
Ne vidim svrhu pametovanja i izmisljanja tople vode, koja je vec izmisljena davnih dana. Razumeo bih da je padala kisa, sneg, da je bilo hladno ili sta god, pa su se kao sklonili sa tog loseg vremena, ali ovako zaista ne mogu da shvatim to razmisljanje i te ljude. A zanimljivo da su takve pojave tipicne za kosmajski potez, valjda ste povukli od vozaca i kosmajaca, pa ste postali jako pametni i sve znate...
 
Сасвим нова линија приградског превоза:

50 Устаничка-Баново брдо /преко Гроцке/

10333705_10202672479312107_707287828655895211_o.jpg
 
EUKALIPTUS":3ljg7mub je napisao(la):
Nažalost,
posle višestrukih prepiski sa predstavnicima direkcije za javni prevoz, primetio sam da oni mnoge poteze povlače zbog neznanja, a ti potezi su i na štetu njih samih, a ne samo na štetu putnika.
U bilo kom razgovoru sa njima, u svakom trenutku sam imao više informacija u glavi, nego što su oni mogli da u trenutku iskopaju među papirima i na računaru.
Na žalost, svoj posao obavljaju jako površno i nestručno, a sve ovo bi moglo da se reši za veoma kratko vreme.
Dugo ti je trebalo da shvatiš sa kim imaš posla :roll: Kad sam pisao da ne znaju gde im idu noćne linije, vi ste mislili da vas zezam, pa eto sad sam vidi ko upravlja prevozom.
 
Zalosno, sta reci. Evo vec nekoliko puta u prethodnih par nedelja vidjam neko vozilo na nekoj liniji sa poteza 300, vecno zaboravim gbr i model, a na zadnjem displeju uvek stoji 484. Prosle nedelje, #63 na 306, a pozadi pise 302. I stalno tako, ja stvarno to ne mogu da razumem. Ako ne radi displej pozadi, ili bilo koji, ima papir da se zalepi i kraj price.
 
Indijanci...
Ja evo već treći put zovem Novatronic, da konačno srede displeje, naravno iz garaže opet ništa nije stiglo, al' srećom već zna ekipa o čemu se radi, pa sam dobio obećanje da će u roku od 7 dana zahtevati da im iz garaže stigne dopis da otklone kvar, da dobro ste pročitali, tražiće da im oni traže popravku. Šta reći nego veliko hvala tim ljudima, kao i u prethodna 2 puta maksimalno su nam izašli u susret iako je kolega samo radnik, a ja tek potpuno nebitan lik kako za gsp, a pogotovo za Novatronik.
 
becks89":1uz71rhq je napisao(la):
A zanimljivo da su takve pojave tipicne za kosmajski potez, valjda ste povukli od vozaca i kosmajaca, pa ste postali jako pametni i sve znate...
To se desava kad ne idu redovno busevi, a u pitanju je (za one koji ne znaju) izuzetno dugacka linija kojom se vozi dosta starijih ljudi kojima je tesko da stoje u guzvi 45min i duze.. Ne pravdam takvo ponasanje, ali i ne osudjujem.. takav haos je tipican za 302ku a za to je pre svega kriv gsp, a ne jadni ljudi koji su osudjeni da se voze u takvim uslovima. Resenje su zglobni busevi na 302 i redovni polasci, medjutim.. :?
"tipicne za kosmajski potez" :blah:
 
a šta mislite o reorganizaciji prigradskog prevoza gde bi postojala jedna jaka linija koja bi vozila smederevcem, kao i dosta lokalnih linija koja bi vozila po naseljima-selima od smederevca do naselja.
 
Nema se dovoljno ispravnih vozila za tako nešto , a i mnogi ne bi pristali na to da plaćaju dve karte , umesto sada jedne.
 
veb983":420dsdte je napisao(la):
becks89":420dsdte je napisao(la):
A zanimljivo da su takve pojave tipicne za kosmajski potez, valjda ste povukli od vozaca i kosmajaca, pa ste postali jako pametni i sve znate...
To se desava kad ne idu redovno busevi, a u pitanju je (za one koji ne znaju) izuzetno dugacka linija kojom se vozi dosta starijih ljudi kojima je tesko da stoje u guzvi 45min i duze.. Ne pravdam takvo ponasanje, ali i ne osudjujem.. takav haos je tipican za 302ku a za to je pre svega kriv gsp, a ne jadni ljudi koji su osudjeni da se voze u takvim uslovima. Resenje su zglobni busevi na 302 i redovni polasci, medjutim.. :?
"tipicne za kosmajski potez" :blah:
Pazi, nigde prevoz nije savršen, ni potez 600, 700, a ni potez 100 nije med i mleko, ali 300 i 400 potezi, to je malo je reći druga dimenzija. Što tu možeš da vidiš, nigde nema. Kao i ova situacija, nije bez razloga stao tamo van stanice. Pitam vas još jednom šta bi bilo da je na vozilu recimo neki kvar, da curi nafta ili da je lagano krenuo da gori, kako bi tek izašli kroz ta jedna vrata, ako su jedva ušli? I to bi bilo po leđima vozača, a čovek ni kriv ni dužan, jel su oni dobili nešto time? Nisu, samo čist primer koliko neki misle da su sila, to su isti oni koji kada im tražiš kartu kao da si mu tražio ne znam šta, tad nigde nema njihove pameti.
 
becks89":26bno5uv je napisao(la):
I to bi bilo po leđima vozača, a čovek ni kriv ni dužan
Не бих рекао ... оставио је врата на возилу отворена и кључ у брави ... вероватно је и мотор радио ... и шта да је уместо некултурних путника улетео манијак и киднаповао бус забаве ради ... дешавало се и то, зар не ?

Ако излази на одмор, треба да затвори врата, да су била затворена, нико не би ни помислио да уђе. Исто као што нико не би ни посмислио да уђе да је на возилу писало "ван службе" што би и требало када није на линији.

Не оправдавам понашање масе, чудни су то људи, али знајући какви су људи на "потезу 300" потез возача са остављеним вратима је још луђи ...
 
Eto da se složimo i ja i ti... :D
Da, u pravu si za to. Ipak verujem da nema više dugmeta kojim se spolja otvaraju vrata, a takođe sam siguran da ih ne gase jer niko ne zna, hoće li ponovo upaliti, sve su to sitnice koje mogu dovesti do ozbiljnijih problema.
 
u slučaju vanrednih situacija treba razbiti staklo i pobeći kroz prozor.


autobusi su opremljeni čekićima koji stoje kod stakla.
 
MilisaV":1fgk7smm je napisao(la):
a šta mislite o reorganizaciji prigradskog prevoza gde bi postojala jedna jaka linija koja bi vozila smederevcem, kao i dosta lokalnih linija koja bi vozila po naseljima-selima od smederevca do naselja.
Ta jaka linija bi verovatno bila 305 jer prolazi pored ulaza u sva "gradska" naselja, i ima samo 5 stanica od smederevskog puta do okretnice u Bolecu :p
Iskreno nema nista od toga, mislim da bi ekspres linije 302/303 bile idealne, stanice MML kod pumpe, skretanje za Kaludjericu, skretanje za Vincu, Bolec i od Boleca da staje na svakoj stanici. Ne bi bio neki problem za ljude koji zive na medjustanicama jer 305, 306 i 307 imaju dosta jak takt (za prigradske linije), a do Kaludjerice imaju i 309 koja ide na 5 min kao 31 :mrgreen:
 
Donekle mogu da razumem takvo ponasanje ljudi na okretnici u Ustanickoj. Dugacke linije, 90% tih ljudi da bi stiglo od kuce do posla ili fakulteta, promeni 2 do 3 prevoza. I kada im izostavite jedan polazak, plus ceo taj potez 300 obsluzuju solo autobusi sa malo mesta za sedenje, dobijate takve scenarije da ljudi gaze jedni preko drugih da bi seli. Verujem da bi iste scene vidjali i na 511, da je na primer skrate do Ade pa da ljudi moraju da presedaju da bi stigli do centra. Pritom da im se redukuje broj polazaka, i da im se izbace dupli busevi. Ili 706 da skrate do Zemuna da ne ide na Zelenjak... Nisu ljudi sa poteza 300 nista gori od drugih, samo im malo povecati kvalitet prevoza i bili bi oni ok.
 
biftek":2ds3z8nf je napisao(la):
Donekle mogu da razumem takvo ponasanje ljudi na okretnici u Ustanickoj. Dugacke linije, 90% tih ljudi da bi stiglo od kuce do posla ili fakulteta, promeni 2 do 3 prevoza. I kada im izostavite jedan polazak, plus ceo taj potez 300 obsluzuju solo autobusi sa malo mesta za sedenje, dobijate takve scenarije da ljudi gaze jedni preko drugih da bi seli. Verujem da bi iste scene vidjali i na 511, da je na primer skrate do Ade pa da ljudi moraju da presedaju da bi stigli do centra. Pritom da im se redukuje broj polazaka, i da im se izbace dupli busevi. Ili 706 da skrate do Zemuna da ne ide na Zelenjak... Nisu ljudi sa poteza 300 nista gori od drugih, samo im malo povecati kvalitet prevoza i bili bi oni ok.

A sa čime da se poveća?
 
Тачно тако. Исти смо ми народ. Остали потези имају линије до центра града а потези 300 и 400 су сакати и саобраћају до периферије. Становници истока и југа града су по свим параметрима развоја скрајнути као грађани другог реда у протеклих 80 година.
 
Ako je ikako moguce sa brojem autobusa, i sa produzavanjem linija ka centru. Primera radi 309 da se produzi do Vuka, mislim da bulevar ima kapacitet za tu jednu liniju. Dok ostale linije da se produze do Cvetka, ipak tu se otvataju mnoge druge opcije za presedanje.
 
Ne može da se produžava 309 do Vuka , jer je linija 27L ukinuta a 25P produžena , baš zato što je sama okretnica problematična i teško da može da primi više od jedne linije. Čak sam čuo ranije priče da je razmišljano i izmeštanje linije 32 , ali da nisu znali gde bi je drugde stavili da se okreće.
 
Да се не лажемо, приградски потези 300 и 400 су по урбанистичким параметрима савршено испланирани. Налазе се на ободу ширег центра, на почетцима замишљених метро линија са наменским погоном који је лоциран тачно између два саобраћајна хаба ... по угледу на ова два потеза у некој даљој будућности (ироније ли, та будућност је сада) планирано је и краћење потеза 100, 200, 500, 600, 700 ... Потез 100 пре Панчевца, потез 500 до Бановог брда, потез 700 до Творничке ...

... проблем је у томе што метро никада није изграђен ... а неће ни скоро ...

Стога би једна централна експрес линија коју је неко предложио МОРАЛА да окреће на Вуковом споменику а 32 нека склоне одатле - шта е она уопште ту.
 
Možda ima neke veze sa time što je tu metro stanica.
A gde bi ti sklonio liniju 32 , kada su sve okretnice u blizini prebukirane?
 
Taj deo ispod parka je skroz upropascen. Sta ce parking mesta u tom delu ako tu postoji podzemna garaza. Sa ukidanjem parking mesta dobijamo prostor za prosirenje ulice, i mogucnost odvajanja posebne trake za autobuse. Medjutim tu su kafici koji su nikli preko noci i rasirili se sa bastama, uzurpirali sve sto im je bilo potrebno. Zato sada imamo jednu takvu situaciju da ae jedva jedna linija zadrzala, a potrebe su za barem dve ili tri linije.
 
Потез 100, једнако је лош као и 300, у ствари вероватно и гори. А за њега се размишља да се са периферије измести чак ван града. Сигуран сам да неће доћи до тако неког покушаја или ако дође да ће људи скупити снаге да се одупру.
 
Vrh