Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Klasičan Bljuc. Propali list.
Copy paste, треба их угасити све до једног
1000102842.jpg
 
90% текстова и наслова стижу из исте кухиње. 90% новинара су данас нажалост само преписивачи, тј. Copy-paste сапоштења надлежних.
 
Већ би се овим мојим предлогом изгубила потреба за линијама 354,354А и 354Б. Такође бих 355Б пребацио у 355, а 352А у 352. А увођењем линије под варијантом 302Л1 као и линије 410 не би било потребе ни за линијама 356, 366А и 462, 463 и 467.

Zato što ne ide do novog BAS - a nego do Galerije, kao i 860E, 860M i 860B. Sažeto sa zvaničnog sajta DJP. 👇
Ponekad nije loše pročitati i šta drugi pišu, jer zna da se u nekim pisanijima krije i odgovor na željeno pitanje.

Obrenovcani su pravi pokazatelj koliko na njih ne utice apsolutno nikakva izmena, jer ne zele da izgube vezu sa centrom. Sa svim ostalima, mozete brisati patos kako god zelite.
 
Poslednja izmena:
Општи хаос са 493, људи се жале како се после Сава Центра једва улази на Мостару, а 493К већ буде напуњен на Мостару, на Аутокоманди се чека по пола сата и више. Такође се жале и на Лазаревачки потез
 
Нема решења без нове АС Ласта на Прокопу, и метро линије на Прокопу. Нова БАС, нова ЖС на Прокопу и метро су морали бити урађени у исто време.
Сад остаје да се трпи.
 
Општи хаос са 493, људи се жале како се после Сава Центра једва улази на Мостару, а 493К већ буде напуњен на Мостару, на Аутокоманди се чека по пола сата и више. Такође се жале и на Лазаревачки потез
ništa novo za 493. I kad je išla do starog basa, isto je bila gužva. Mladenovčani da mole boga da im ne prebace 493 na Beograd Jug.
 
Једно од решења за 493 нажалост је и промена превозника...
 
Pošto su obe linije pune, to samo znači da mema dovoljno kapaciteta. Srećom, kad se završi pruga za koju godinu, pušta se BGvoz
 
Uzeće to Strela čim popuni ove linije. Sledeća meta su te linije 465 491 493, dobra km, autoputem, gde ces bolje.
Стрела може у Младеновцу урадити исто што сада ради у Обреновцу, узме приградске линије ка Београду, а Ласти остану локалне по селима
 
Требала би им гаража у Младеновцу,лако је у Обреновцу кад и Стрела и Ласта имају своје гараже.
 
Стрела може у Младеновцу урадити исто што сада ради у Обреновцу, узме приградске линије ка Београду, а Ласти остану локалне по селима
Sto je najgore otima Lasti i po selima linije. Zbog nje su ulinuli 924 a ubacili dodatni zglob na 860u
 
По неком мом мишљењу 493К треба појачати у шпицу, што и јесте учињено померањем БАС-а, али очигледно недовољно а Ласта неће још дуго моћи да се носи са овом линијом са таквим капацитетом
 
Eto izbacili su Bamiron i Tamnavu a mogli su da ih angažuju na npr 493K da rade dodatne polaske ako vec Lasta ne može.
 
Стрела једино куповином Ласте може преузети 493 па и 465, овако им није исплативо
 
Mogu oni uz dogovor sa Lastom da upadnu na neke polaske, ali njima je to totalno neisplativo i samo uništavanje vozila. Čist primer Lastra. Od privatizacije održavanje skroz opalo, gotovo ga nema. Territi su ili "low rideri" ili se mnogo izdignu. Zglobni Kentovi trapovi katastrofa, folije izlizane, video sam par njih koji se toliko puše iz prostora motora kao da će izgoreti na mestu. A ne sećam se kad sam ušao u čisto vozilo. Uvek je tu nagomilana prašina.
 
Vrh