Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Sad videh red vožnje i pitam se koja je svrha linije 513 kad ne ide vikendom , i ima dve rupe od 2h i 4h?
 
то је велико питање. ај да је то једина линија са идиотским редом вожње, него их има још доста
 
Da , ali ova linija , pored 56L , ima najidiotskiji red vožnje. Ovime nije ništa korisno učinjeno , zato što su građani Moštanice i dalje osuđeni da se služe sa 551.
 
Pa onaj ko ide u grad koristiće 551, a ko ide u Sremčicu koristiće 513 umesto 865 koji ide samo jednom dnevno
 
Meni je, iskreno, ova linija malo besmislena. Bolje je da su povećali broj polazaka na 865, da ide na svakih sat vremena i da su ga prebacili na ITS1 tarifu.
 
solecar":3b3zbd13 je napisao(la):
Sad videh red vožnje i pitam se koja je svrha linije 513 kad ne ide vikendom , i ima dve rupe od 2h i 4h?
Ако Дирекција за јавни превоз већ има једно више возило на располагању, паметније би било да линију 551 продужи до Сремчице кроз Липовачку шуму. На тај начин се повезују сва насеља у околини Липовачке шуме: Мељак, Барајево, Гунцати, Вранић, Велика Моштаница, Умка, Сремчица, Железник, Стара Липовица, Умка.
1) У тој зони има јако пуно радних места у малом и средњем предузетништву (трговина, занатство, угоститељство, мање фабрике, старачки домови итд.)
2) Доста има рођачких веза људи из насеља око Липовачке шуме.
3) За средњошколце је важна веза са средњим школама у Железнику, Барајеву и на Петловом брду.
4) Сремчица и Барајево су насеља у којима је могуће купити разноврсну робу, коју не можеш набавити у мањим насељима.
5) Осим тога, сам отправник у Сремчици добија нови смисао свог постојања, да уместо једне има чак две линије :mrgreen:
 
U vestima na studiju B , najavili su da ukoliko građani budu plaćali karte , da će linija 513 raditi duže vreme. Takođe su najavili i produženje linije 26L , ali nisam čuo u kom smeru će to biti.
 
Trasa linije 513:

U smeru ka terminusu "Velika Moštanica (centar)": SREMČICA /NASELJE GORICA/ – Dvoržakova – Moštanička – Put Sremčica-Velika Moštanica (Šumske ekonomije) – Dobrivoja Jovanovića – Desetog oktobra – VELIKA MOŠTANICA /CENTAR/.
Pri promeni smera kretanja na terminusu "Velika Moštanica (centar)", sistemom ulica: VELIKA MOŠTANICA /CENTAR/ – Desetog oktobra – 7. Jula – interna saobraćajnica kod trafoa – 1. maja – 10. oktobra – VELIKA MOŠTANICA /CENTAR/.
U smeru ka terminusu "Sremčica (Naselje Gorica)": VELIKA MOŠTANICA /CENTAR/ – 10. oktobra – Dobrivoja Jovanovića – Put Sremčica-Velika Moštanica (Šumske ekonomije) – Moštanička – Dvoržakova – SREMČICA /NASELJE GORICA/.

mapa-trasa-linije-513.jpg
 
Neko se potrudio, čak i širina "trotoara" odgovara Boleču. :D
 
Zbog radova na popravci Surčinskog puta i zatvaranja jednog dela te ulice, naredne dve nedelje javni prevoz preseljen je u Vinogradsku, kao jedinu alternativu.

Budući da tom ulicom gradski prevoz nikada nije išao, u njoj nema ni stajališta - što je stvorilo problem na koji su nam ukazali brojni sugrađani. Naime, od okretnice kod Vojvođanske pa sve do Ledina, što je više od 5 km, autobusi su jutros išli ne zaustavljajući se nijednom.

Decenijama unazad, praktično otkad su se doselili, stanari Vinogradske ulice traže od nadležnih da im obezbede makar jednu lokalnu liniju, jer tom ulicom gradski prevoz nikada nije išao. I taman kad su u petak pomislili da im se konačno posrećilo, umesto jednog koji su tražili najednom su svi autobusi nagrnuli na njihovu ulicu. I taman kad se Goran ponadao da će mu prevoz stati ispred kuće u Vinogradskoj, neplanirano završio je na Ledinama.

- Goran Urošević, stanar Vinogradske ulice - Nije bila nijedna stanica, od okretišta na Novom Bgu do Pilanem gde ima oko 5,5 km. Od petka niko ne može da ide na posao ni deca u školu.

U međuvremenu saznali su šta se dešava - zbog radova u Surčinskoj, ulici iznad, javni gradski prevoz naredne dve nedelje ide Vinogradskom. Autobusi koji kilometrima ne staju, od poziva građana usijali su se i naši telefoni. Na inicijativu Studija b, tokom dana, hitno je reagovala Direkcija za javni prevoz i obeležila stajališta.

4. novembra sve će se vratiti na staro, pa i na staru Vinogradsku bez gradskog prevoza. Taman će se navići, a onda će opet građani morati peške i po kilometar i po uzbrdo do Surčinske, njima najbliže ulice kojom saobraća gradski prevoz. A ne traže mnogo - da im od silnih linija, mole, ostane makar jedna.

izvor: studio B
 
1578115_put_s.jpg


Opština Surčin najviše problema ima sa nasleđenim dugovanjima, neizgrađenom kanalizacijom, ruiniranim putem Jakovo – Boljevci, precizirala je predsednica opštine Surčin Vesna Šalović.

Aleksandar Antić je obećao obnavljanje dela puta Jakovo – Boljevci.

– Regionalni put je u jako lošem stanju. U nadležnosti je „Puteva Srbije” i u razgovoru s direktorom ovog preduzeća dobio sam obećanje da će u 2014. biti urađena rehabilitacija najmanje tri kilometra ovog puta – rekao je Antić.

izvor: http://www.beograd.rs
 
put jakovo - boljevci je verovatno jedan od najgorih u srbji.
 
Autobuska stanica Sopot ima 6 perona. Nije ograđena i ne plaća se peronska karta. Jako je lepo odrađena, iako je duplo manja od nekih gradskih okretnica, kao što je npr. Zemun Bačka.

P08_01_14_12_18.jpg


P08_01_14_11_48.jpg


P08_01_14_13_08.jpg


P08_01_14_12_26.jpg


P08_01_14_12_31_01.jpg


Evo malo i ostalih stajališta sa opštine Sopot:

P08_01_14_13_46.jpg


P08_01_14_11_56.jpg


P08_01_14_13_34.jpg
 
Predlog kako rešiti problem numeracije linija u prigradskom prevozu (naravno, pod uslovom da se najpre reši problem bahatosti Lastinog osoblja, koje neadekvatno obeležava vozila, na čemu se već intenzivno radi), pri čemu je cilj usmeren na to da se potpuno izbaci četvorocifrena numeracija.
Da krenemo redom:
Predlog za prenumeraciju lokalnih ITS2 autobuskih linija sa područja gradske opštine Obrenovac:
(Obrenovac postaje potez "800". Za sada je ceo postojeći potez 800 "potrošen" na samo 7 linija: 860, 860E, 861A, 862, 863, 864 i 865, dok su sve ostale linije iz Obrenovca potpuno nelogično dobile numeraciju od 900 pa nadalje)
901 -> 801
902 ->802
902A ->802A
903 ->803
904 ->804
911 ->811
911A ->811A
912 ->812
912B ->812B
912A1 ->812A1
912A ->812A
913 ->813
913A ->813A
921 ->821
923 ->823
924 ->824
924A ->824A
932 ->832
934 ->834
935 ->835
936 ->836
937 ->837
938 ->838
939 ->839
939A ->839A
940 ->840
945 ->845
946 ->845 (nije jedini slučaj u gradskom prevozu da linija nije identična u smeru A i smeru B, i to nije razlog da nosi drugu brojnu oznaku, tako da bi i ovalinija nosila broj 845)
951 ->851
951A ->851A
952A ->852
953 ->853
953A ->853A
954 ->854
954A ->854A
955 ->855
958 ->858
959 ->859
960 ->890
960A ->890A
961 ->891
961A ->891A
971 ->871
972A ->872
973 ->873
973A ->873A
974 ->874
974A ->874A
975 ->875
975B ->875B
975A ->875A
976 ->876
977 ->877
978 ->878
981 ->881
982 ->882
983 ->883
5570 ->570

Predlog za prenumeraciju lokalnih ITS2 autobuskih linija sa područja gradske opštine Mladenovac:
(Mladenovac postaje potez "200". Neće smetati jedan jedini izuzetak, linija 202 koja je ITS1 za Veliko selo, jer će sve mladenovačke linije imati numeraciju od 211 pa nadalje, dok za ITS1 može da ostane 20X, iako je pitanje da li će uopšte biti novih linija tog poteza u ITS1, dakle slična situacija kao sa levom obalom Dunava gde su linije poteza "10X" i Lazarevac, gde su linije od 111 (tačnije:116) pa nadalje.)

• 4101 ->261
• 4102 ->262
• 4105 ->265
• 4106 ->266
• 4111 ->211
• 4112 ->212
• 4113 ->213
• 4121 ->221
• 4122 ->222
• 4123 ->223
• 4123А ->223A
• 4124 ->224
• 4125 ->225
• 4130 ->230
• 4131 ->231
• 4132 ->232
• 4133 ->233
• 4134 ->234
• 4135 ->235
• 4136 ->236
• 4137 ->237
• 4141 ->241
• 4142 ->242
• 4143 ->243
• 4143А ->243A
• 4151 ->251
• 4152 ->252
• 4171 ->271
• 4171А ->271A
• 4172 ->272
• 4175 ->275
• 4181 ->281
• 4181А ->281A
• 4182 ->282
• 4183 ->283
• 4184 ->284
• 4191 ->291
• 4192 ->292
• 4193 ->293
• 4194 ->294
• 4195 ->295
• 4196 ->296
• 4197 ->297
• 4198 ->298
• 4199 ->299

Predlog za prenumeraciju lokalnih ITS2 autobuskih linija sa područja gradske opštine Sopot:
(Sada Sopot postaje potez "900", i cela numeracija se zasniva na izmeni prve dve cifre "44", cifrom "9", što ću pokazati primerom sledećih linija:
"4401->901
4402/A/B/C->902/A/B/C
4403->903
4404->904...")
 
Vrh