solecar":1iaga28i je napisao(la):
A što sde jednostavno Kaluđerica ne pripoji Zvezdari?
Od toga niko ne dobija. Vec dosta godina unazad postoji prica o osnivanju opstine Kaludjerica (sto je stf objasnio), medju kojima bi pripala i naselja Vinca, Lestane, Bolec i Ritopek. Prvenstveno je ideja nastala zbog geografskog polozaja jer za navedena naselja, samo sedista Opstine je previse udaljeno. Zatim se tome pridruzuje i cinjenica da je poboljsanju istih naselja doprineo vecinom Grad, dok opstina vrlo malo ucestvuje u ovom delu. Neki se protive tome, ja ne znam zasto, meni je to super ideja, jer ocigledno je i da opstina ucestvuje u poboljsanju nekih delova, sto je i ovaj predlog "vracanja" linije 301. Grocka ima previse naselja, malih, za jednu opstinu i ne moze da balansira izmedju svih, jer su istocni i zapadni deo potpuna suprotnost, kako po razvijenosti, tako i po delatnostima.
Da ne bude potpuno OT poruka, evo jednog predloga koji mi se mota po glavi vec duze vreme. Najpre, poenta linije je da bude sto brza, a da u isto vreme moze da poveze vise naselja. Okretanjem kod DZ Milivoje Stojkovic linija bi omogucila presedanje na cvoristu svih ostalih linija sa poteza 300 (odn. 302,303,304,305,307). Zbog prolaska linije autoputem, omogucava se brz dolazak do grada, u odnosu na sadasnje prolazenje kroz naselja. Zatim, linija preseca vazne gradske linije (17,19,29,31,50,46,55) sto omogucava direktno presedanje na te linije umesto dosadasnjih "duplih" presedanja. Naravno, za direktniju vezu sa gradom, dolaze i druge okretnice u obzir kao sto su Vukov spomenik, Zel. stanica, Slavija, itd. Ovo je samo prva ideja. Glavni problem linija sa poteza 300 je losa veza sa centrom grada, odnosno sto zahteva vise presedanja, sto znaci i dugu voznju. Takodje, jedna sitnica, vikendom bi linija prevozila posetioce do auto-pijace Bubanj potok.