Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Da li bi linija stajala na stajalištima "Radio industrija" i "Prvomajska"?
 
A time bi i linija 468 mogla da se ukine jer bi tada bila ITS2 linija koja je potpuno pokrivena ITS1 linijom...
 
A ko bi uopste drzao liniju? GSP sigurno nece jer Kosmaj jedva ima vozila za sadasnje linije.
 
Solecar

На Првомајској би морао, због преседања на 17, 19, 31, На Радиоиндустрији нема потребе.

Eukaliptus

То је фактички та линија, имајући у виду да је готово бескорисна са једним поласком дневно. Такође, ИТС2 систем наплате и фреквентност не прате просторни план, линија вози по плану од пре 40 година.

marrecar

То није битно, јер Дирекција о томе одлучује а ГСП је само оператер, као и сваки други приватник. Линија може и на конкурс, јер се плаћа по оствареном поласку.
 
Ako se ne bi ukinula ta druga linija iz ITS2, sumnjam da bi neko od privatnika hteo da vozi do tako udaljenog naselja, a da bude deo ITS1, pogotovo sto bi imali malo polazaka u pocetku. Ja se iskreno nadam da se to nece desiti.
 
Povodom neobeleženosti vozila SP Lasta na ITS2 linijama, koja veoma često nemaju ispisan broj linije, već samo početnu i krajnju stanicu, slučaj sam drugi put prijavio saobraćajnoj inspekciji.

Saobraćajna inspekcija, na moju prijavu za nepropisno obeležena vozila SP Lasta, drugi put, ponovo je pozitivno odgovorila, i ovom prevozniku je izdato rešenje da sva svoja vozila u prigradskom prevozu propisno obeleži brojem linije i adekvatnim smerom kretanja. Videćemo kako će ovog puta postupiti ovaj prevoznik, po izdatom rešenju.

Tekst prijave (link)

Odgovor saobraćajne inspekcije (link)

Sve ovo je javno, i objavljeno je na mom sajtu.

Fotografije u prilogu:
 
marrecar":3l0dgrgv je napisao(la):
Ako se ne bi ukinula ta druga linija iz ITS2, sumnjam da bi neko od privatnika hteo da vozi do tako udaljenog naselja, a da bude deo ITS1, pogotovo sto bi imali malo polazaka u pocetku. Ja se iskreno nadam da se to nece desiti.

Превознику је небитно колико је линија дуга, колико има полазака, итд. Плаћени су по оствареном поласку и километражи и њима је свеједно да ли би имали дневно 7 полазака на 95 или држали целу 301.
Уосталом, може и Ласта да преузме ту линију уместо 468, чак би им се више исплатило, добијали би више новца за 301 него за њу.
 
Linija 405L na trasi Glumčevo brdo - Nenadovac - Karaula - Glumčevo brdo, od sutra delimično menja trasu.

Vozila će od stajališta „Taborište" saobraćati Ulicom Miodraga Vukovića do raskrsnice sa Putem za Karaulu, gde će promeniti smer i zatim saobraćati u suprotnom smeru ka terminusu „Glumčevo brdo", saopšteno je iz Sekretarijata za saobraćaj. Na liniji će radnim danom saobraćati jedno minibus vozilo na 30 minuta, subotom i nedeljom jedan minibus na 40 minuta, odnosno 50 minuta.

izvor: studio B
 
Можда је рано за ово али нек избистримо, било је приче о будућим линијама између Борче и Земуна. Занима ме да ли би било логике да се уведе линија на следећи начин, јер је добар део трасе ненастањен, а солидне везе би створио за преседање. Линија 104 може и да нестане, јер се они упућени на њу боље повезују у више праваца.
9километара - 6 станица на кључним местима. 3 окретнице - 3 у насељу



За ову верзију се користе већ постојеће станице, имам и другу верзију, можда 500 метара краћу са две станице мање али једном новопостављеном. У обе верзије недостаје једно 2 км новог пута. Е да, и да се заврши мост :D
Позвани сте за корекције, надоградње, недостатке, јер вас је доста који више знају материју од мене. :wink:
 
Ne bi bilo loše ako bi mogao da postaviš veću sliku i da slova staviš da budu bela , jer ovako crno i tamnoj podlozi , i još sitno , jedva mogu da vidim nešto. ja sam ranije davao predlog da se linija 104 produži od Crvenke preko novog mosta Zemin - Borča , pa da ide recimo do okretnice Bačka ili do okretnica Nova Galenika ili Zemun /Novi grad/ , na šta su pojedinci rekli da je bezveze.

Negde sam čuo i predlog za liniju koja bi išla Padinska skela - Borča - Most Zemun-Borča - Zemun.
Takođe sam čitao i predlog da ide linija Borča - Most Zemun-Borča - Autoput za Novi sad - Marka Čelebonovića - Dr Huga Klajna - Nedeljka Gvozdenovića - Ledine.

Šta mislite o svim predlozima?
 
Па ја сам се трудио да не буде предугачка линија и да нема непотребних радова а и 104 је у суштини где год да кренеш преседачка, па ми делује ово боље. Ови твоји предлози су вишеструко дужи. А идеја је да има нових опција, које су доступне већем броју људи. Што је тешко на задатом терену :( за нас лаике

Слика је већа када кликнеш на њу, немам проблем ни да читам. Када будем постављао други предлог учинићу боље. :D А други предлог је из Борче на нову саобраћајницу, али преко тачке која је означена као семафоризована раскрсница ка Борчи (непознатим путем) пошто у првом предлогу мосту треба додати рампе или пред њим петљу :oops:
Полазим од тога да су 95,96 најдоступније највећем броју људи па тако и започињем предлоге. Вероватно има више логичних ствари...
 
Ja sam i pričao o većoj slici. Što se tiče predloga , moj je samo ovaj za 104 , a ovi drugi su predlozi koje sam čuo na drugim mestima.
 
Trasa linije 405L (Glumčevo brdo – Nenadovac – Karaula – Glumčevo brdo) delimično se menja od utorka, 4. marta. Vozila će od stajališta „Taborište” saobraćati Ulicom Miodraga Vukovića do raskrsnice sa Putem za Karaulu, gde će promeniti smer i zatim saobraćati u suprotnom smeru ka terminusu „Glumčevo brdo”, saopštavaju iz Sekretarijata za saobraćaj.

Vozila sa linije 405L saobraćaće trasom Glumčevo brdo – Glumčevo brdo (Draženovac) – Lipovički put – Branislava Jovanovića – Nenadovac – Branislava Jovanovića – Draženovac – Miodraga Vukovića – raskrsnica za Karaulu – Miodraga Vukovića – Put za Glumčevo brdo (Draženovac) – Glumčevo brdo. Vozilo sa linije 405L će koristiti postojeći terminus „Glumčevo brdo” (okretnica linija 405 i 405L).

Na produženom delu trase uspostavljaju se stajališta „Taborište” u smeru ka Glumčevom brdu, stajališta „Miodraga Vukovića” i „Srednji kraj” u oba smera i stajalište „Karaula” u zoni raskrsnice ulica Miodraga Vukovića i Puta za Karaulu, gde će vozila menjati smer.

Na liniji će radnim danima saobraćati jedno minibus vozilo u intervalu sleđenja vozila od 30 minuta. Subotom će saobraćati jedno minibus vozilo u intervalu od 40 minuta, a nedeljom jedno minibus vozilo na 50 minuta.

1589288_1.Linija_405_v.jpg


izvor: beograd.rs
 
I polako i sigurno, ITS1 linija stiže u centar Barajeva što je jako dobro...
 
што су је продужили. па могли су већ да ставе до центра Барајева. шта је то, пар километара
 
marrecar":usygsh3q je napisao(la):
A ko bi uopste drzao liniju? GSP sigurno nece jer Kosmaj jedva ima vozila za sadasnje linije.
Не сећам се да ли сам то овде поменуо. Ја предлажем да се линија 302 направи као убрзана, тако да уместо 11 аутобуса са тактом сваких 11 минута буде 8 аутобуса са тактом 12,5 минута. Ослобађају се 3 аутобуса, за 301 Смедеревски пут-Брестовик са тактом 40 минута. То је реалан, одржив ред вожње, а са све продужетком, за Брестовик, не повећавају се трошкови а побољшава квалитет превоза. Једино би житељи Калуђерице уз Смедеревски пут имали лошију везу са општином, свима осталима је боље.

Укупан капацитет Београд-Гроцка се повећава са 550 на 600 места на сат у једном правцу у шпицу.
 
A što sde jednostavno Kaluđerica ne pripoji Zvezdari?
 
Зато што треба да постане независна општина.
301,302 и 303 треба да постану експрес линије зато што су најдуже н том правцу. Дакле стају само на ВМЛ(школа), Калуђерица, Винча(млин) и Болеч, а од Болеча на све остале станице. За локални превоз остају 304,305,306 и 307 што је сасвим довољно. Зашто бих ја путовао 45 минута, ако могу 25? Са 302 још горе..
 
solecar":3fjtt58t je napisao(la):
A što sde jednostavno Kaluđerica ne pripoji Zvezdari?
Zato što Zvezdara neće pristati. Zvezdari je preveliko opterećenje i Mali mokri lug a kamoli da im grad na vrat natovari i Kaludjericu. Kaluđerica je ekstremni infrastrukturni trošak a pritom ništa ne proizvodi, tj. budžet ne prihoduje jer sem male privrede u tom naselju ne postoji ništa. Od te male privrede, 90% posluje u sivoj ekonomiji.

Dakle, sva ta filozofiranja o "Kaluđerici opštini" su predizborne patke stranaka. kaludjerica je samostalno NEODRŽIVA, a predstavlja finansijski teret svima. Dakle, budući da je samostalnost nemoguća, Zvezdara ih neće, zaključak je da će ostatak Grocke i dalje biti talac ovog naselja.
 
Ovo je sigurno jedna od najboljih stvari koja se mogla dogoditi, kada je prigradski prevoz u pitanju, jer ovo znači da će vrlo uskoro i centar Barajeva postati ITS1 zona.

Ovo produženje 405L je definitivno veliki korak jer je rastojanje od krajnje stanice 405L do autobuske stanice Barajevo svega 2,5 km.
Tih 2,5 km razlike, neće moći dugo da budu čelična zavesa između dva tarifna sistema, gde je cena u 560 trostruko veća u odnosu na cenu u 405L.
ITS2 u Barajevu, sada je na staklenim nogama.

1978902_429143670553535_2036033516_n.jpg
 
solecar":1iaga28i je napisao(la):
A što sde jednostavno Kaluđerica ne pripoji Zvezdari?
Od toga niko ne dobija. Vec dosta godina unazad postoji prica o osnivanju opstine Kaludjerica (sto je stf objasnio), medju kojima bi pripala i naselja Vinca, Lestane, Bolec i Ritopek. Prvenstveno je ideja nastala zbog geografskog polozaja jer za navedena naselja, samo sedista Opstine je previse udaljeno. Zatim se tome pridruzuje i cinjenica da je poboljsanju istih naselja doprineo vecinom Grad, dok opstina vrlo malo ucestvuje u ovom delu. Neki se protive tome, ja ne znam zasto, meni je to super ideja, jer ocigledno je i da opstina ucestvuje u poboljsanju nekih delova, sto je i ovaj predlog "vracanja" linije 301. Grocka ima previse naselja, malih, za jednu opstinu i ne moze da balansira izmedju svih, jer su istocni i zapadni deo potpuna suprotnost, kako po razvijenosti, tako i po delatnostima.
Da ne bude potpuno OT poruka, evo jednog predloga koji mi se mota po glavi vec duze vreme. Najpre, poenta linije je da bude sto brza, a da u isto vreme moze da poveze vise naselja. Okretanjem kod DZ Milivoje Stojkovic linija bi omogucila presedanje na cvoristu svih ostalih linija sa poteza 300 (odn. 302,303,304,305,307). Zbog prolaska linije autoputem, omogucava se brz dolazak do grada, u odnosu na sadasnje prolazenje kroz naselja. Zatim, linija preseca vazne gradske linije (17,19,29,31,50,46,55) sto omogucava direktno presedanje na te linije umesto dosadasnjih "duplih" presedanja. Naravno, za direktniju vezu sa gradom, dolaze i druge okretnice u obzir kao sto su Vukov spomenik, Zel. stanica, Slavija, itd. Ovo je samo prva ideja. Glavni problem linija sa poteza 300 je losa veza sa centrom grada, odnosno sto zahteva vise presedanja, sto znaci i dugu voznju. Takodje, jedna sitnica, vikendom bi linija prevozila posetioce do auto-pijace Bubanj potok.
abrfb_zps2c28ec9e.jpg
 
marrecar

Општина је захтевала да се линија 306 преусмери уместо преко Кружног пута, кроз улису Саве Ковачевића (како си ти предложио), до центра Лештана а онда улицом Раван да пресече Кружни пут и на крају те улице да буде окретница.

Предлог је Дирекција одбила јер улица Саве Ковачевића "не испуњава техничке услове" ...

Офф ... везано за нову општину ... прво, наравно да је град урадио за сва места више од општине, а то је из ралога што је Београд у потпуности централизован град, а општине немају надлежности ни над чим битним. Све што општине могу је да кукумавче од града а он одлучује где шта и како, када и за кога.

Друго, ако си рекао да су "запад" и "исток" потпуно различити у делатностима, зар и предложена нова општина то не би била? Калуђерица, Винча и Лештане - мала привреда, Ритопек и Болеч - пољопривреда ... исто као што је и данас.

"Северњаци" увек представљају "јужњаке" као највећи пробем који их кочи ка њиховом путу ка незаустављивом просперитету ... булшит !!! Па сва јужна насеља су урбано потпуно уређена и нормално су расла а финансијки проблем су урбане метастазе попут Калуђерице и Лештана ... Уосталом, "северњаци" не залазе на југ па ни не знају да југ нема водовод у 21. веку (Умчари и Заклопача имају технички водовод), да су централне улице тих места у истом стању као споредни сокаци Калуђерице, људи никад шахт од канализације неће видети, јавни превоз је за самоубиство ... итд ... итд ...

А и тврдња да је "север" везан за град а југ је дивљина је такође ... булшит ... оптерећеност тих јадних ластиних линија са југа у шпицевима све говори.
 
Onda Smederevskim putem pa Kruznim putem. Zeleo sam da bude Save Kovacevica jer ti jadni ljudi pesace po kilometar do prve stanice, a Kruzni put im je bukvalno "preko plota", samo sto nema ulice koja ih povezuje. Znam kakav je to osecaj jer i ja svaki dan idem po kilometar nizbrdo/uzbrdo, radije bih da ide preko Kaludjerice, ali ni to "ne ispunjava uslove".

Ne bih da raspravljam ovde o opstinama, ocigledno je da imamo razlicita uverenja. Sve sto sam napisao je bilo iz moje perspektive, sto ne znaci da je u potpunosti tacno, kao i ti iz tvoje perspektive. Slazem se dosta u vezi sa tobom, ali svejedno, Grocka nece propasti bez ovog dela opstine, ako Kaludjerica propadne, to je njihova krivica, vi onda ne biste imali nikakve veze sa time, i sto je najbolje, samo bi se smejali. Kako god, ja cu uvek podrzavati tu ideju da se odvoji, najvise iz licnih razloga i uverenja, politika nikako, ni u najmanjoj meri, ne utice na moje razmisljanje.
 
Vrh