Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

EUKALIPTUS":3ifc4mo4 je napisao(la):
Za sada je ceo postojeći potez 800 "potrošen" na samo 7 linija: 860, 860E, 861A, 862, 863, 864 i 865, dok su sve ostale linije iz Obrenovca potpuno nelogično dobile numeraciju od 900 pa nadalje)
Линија 863? Дај неки бели лук, једва смо је истерали из Велике Моштанице!
beli-luk.jpg
 
Hahahahaha, postoji i dalje, ali više ne vozi za Veliku Moštanicu. :D :D :D Sada ide od Bariča, preko Male Moštanice za Duboko. Minibus vozi tu liniju. Za Veliku Moštanicu je 551 spas.
 
Od 31. I 2014. , na snagu stupa novi red vožnje na liniji 702. broj vozila je radnim danom povećan , tako da je interval sleđenja u "špicu" smanjen sa 22 na 15 min , a van "špica" sa 45 na 23 min.

702_bat_zps28716c5e.jpg


702_bus_zpsd7dc31a1.jpg


izvor: busevi.com
 
Od 31.01.2014. linija broj "605" saobraća na relaciji "Novi Beograd /Blok 45/ - Boljevci - Progar".

Linija broj 605 produžava se do terminusa Novi Beograd /Blok 45/, vozila će saobraćati u intervalu od 26 minuta. Od 31.01.2014. na ovoj liniji stupa na snagu i novi red vožnje koji obuhvata i promene u prvim i poslednjim polascima na oba terminusa.

izvor: busevi.com
 
solecar":1zzt66by je napisao(la):
Od 31. I 2014. , na snagu stupa novi red vožnje na liniji 702. broj vozila je radnim danom povećan , tako da je interval sleđenja u "špicu" smanjen sa 22 na 15 min , a van "špica" sa 45 na 23 min.. . .
Vrlo pohvalno za ucestalost , ali pre bih zadrzao stari interval ali produzio malo nj. trasu

Ta linija ima elemenata i potrebe da se produzi za tri, cetiri stanice - bar do nadvožnjaka
ili bar suprutnim pravcem trase linije 700

Kako bi komunikacija izmedju Busija i veceg broja tačaka u Batajnici bili moguci bez presedanja
i ujedno pokrili nedostaci suprutnog smera linije 700

Jednim udarcem tri muve :)

Edit
U suprutnom smeru
Od crkve u Busijama takodje bi moglo da produzi i do Ugrinovaca koj su jako blizu
a ima fabricke pogone sa zaposlenima . . .

Sve u svemu Batajnica predugo vapi za novom saobaracajnom procenom
 
solecar":30odo85b je napisao(la):
Od 31.01.2014. linija broj "605" saobraća na relaciji "Novi Beograd /Blok 45/ - Boljevci - Progar".

Linija broj 605 produžava se do terminusa Novi Beograd /Blok 45/, vozila će saobraćati u intervalu od 26 minuta. Od 31.01.2014. na ovoj liniji stupa na snagu i novi red vožnje koji obuhvata i promene u prvim i poslednjim polascima na oba terminusa.

izvor: busevi.com

Ево су и трасе линије 605:

ИНФОРМАЦИЈА o измени трасе линије бр. 605

четвртак, 30 јануар 2014 19:11
Дирекција за јавни превоз је на основу захтева грађана насеља Прогар, Бољевци и Јаково, а уз подршку Градске општине Сурчин да се траса линије ЈГП-а број 605 продужи од Бежаније /Ледине/ до окретнице Нови Београд /Блок 45/, размотрила техничке могућности и саобраћајне захтеве за продужење трасе наведене линије.
Анализом података на терену, узимајући у обзир техничке карактеристике и геометрију саобраћајне мреже на новом делу трасе, као и број путника који има потребу за повезивањем са новобеоградским блоковима, дефинисани су нови параметри рада линије бр. 605 у оквиру ИТС1.

Линија ће почев од петка 31.01.2014. године носити број и назив: 605 (Нови Београд /Блок 45/ – Бољевци - Прогар)

Траса линије је:
• У смеру ка терминусу „Прогар“:
НОВИ БЕОГРАД /БЛОК 45/ - др Ивана Рибара - Сурчинска - Војвођанска у Сурчину - Браће Николића - Пут за Јаково - Маршала Тита - Војвођанска у Јакову - Јаково - Пут за Бољевце - Маршала Тита - Бољевци - Браће Гаврајић - Пут за Прогар - Владе Обрадовића Каменог - 12. августа – ПРОГАР
• У смеру ка терминусу „Блок 45“:
ПРОГАР - 12 августа - Владе Обрадовића Каменог - Пут за Прогар - Браће Гаврајић - Бољевци - Маршала Тита - Пут за Бољевце - Јаково - Војвођанска у Јакову - Маршала Тита - Пут за Јаково - Браће Николића - Војвођанска у Сурчину – Сурчинска – др Ивана Рибара – НОВИ БЕОГРАД /БЛОК 45/.
На новом делу трасе линија бр. 605 ће користити постојећа стајалишта ЈГП-а.
На линији ће радним даном саобраћати 5 (пет) возила са временом обрта од 130 минута и интервалом слеђења од 26 минута. Суботом и недељом ће саобраћати 3 (три) возила са временом обрта од 130 минута и интервалом слеђења од 43-44 минута.
http://www.bgsaobracaj.rs/index.php?opt ... -o-----605
 
Lasta Stara Pazova...
t56z.jpg

g27z.jpg

v218.jpg

x5zq.jpg

8bo6.jpg

6ld9.jpg

mi4x.jpg


5h79.jpg

i8go.jpg

8x5z.jpg


#5385
ba6s.jpg

jyp0.jpg



Tabla od #5386 tahograf, instrumenti i neki dugmići skinuti sa #5385
dx2o.jpg


Ovi ne rade u St.Pazovi, tu stoje i čekaju sezonu :?
04h0.jpg

2nb8.jpg

sqfl.jpg

Izvinjavam se na kvalitetu fotografija, većina je slikana iz vozila ili tokom šetnje jer je napolju bilo nepodnošljivo hladno...
 
На потезу 600, односно на Сурчинском путу би требало за линије 604 и 605 између терминуса Сурчин и Војвођанске улице поукидати већину стајалишта. Од 18 оставити 4-5 стајалишта. На обе линије је обрт 130 минута. Са овом мером, линије се убрзавају за по 7 минута, што није занемарљиво. За локални превоз остају линије 601 и 610, које иду често.
 
Karlo del Ponte":2cxdjeq8 je napisao(la):
На потезу 600, односно на Сурчинском путу би требало за линије 604 и 605 између терминуса Сурчин и Војвођанске улице поукидати већину стајалишта. Од 18 оставити 4-5 стајалишта. На обе линије је обрт 130 минута. Са овом мером, линије се убрзавају за по 7 минута, што није занемарљиво. За локални превоз остају линије 601 и 610, које иду често.

мислим да је боље да се окрећу у Сурчину, па одатле са 601 и 610 до града
 
Joni to je sledeci korak sad djeluje isuvise radikalno ,postepeno
 
JohnnyLee I direktor , to nikako nije dobro rešenje. Ranije su išle tako linije 604 i 605 , pa mi je drug iz srednje , koji živi u centru Surčina , jedva mogao da uđe u 601 jer se nabiju ljudi iz svih prigradskih opština koje opslužuju pomenute linije. A mnogi se i sada žale na haos na liniji 604 , jer zbog produženja do Preke kaldrme , mnogi u Bečmenu i Petrovčiću imaju problem da uđu u autobus , zato je prepun ljudi koji dođu kolima iz okolnih sela do Preke kaldrme , pa u autobus.
 
JohnnyLee":nd1apco7 je napisao(la):
Karlo del Ponte":nd1apco7 je napisao(la):
На потезу 600, односно на Сурчинском путу би требало за линије 604 и 605 између терминуса Сурчин и Војвођанске улице поукидати већину стајалишта. Од 18 оставити 4-5 стајалишта. На обе линије је обрт 130 минута. Са овом мером, линије се убрзавају за по 7 минута, што није занемарљиво. За локални превоз остају линије 601 и 610, које иду често.

мислим да је боље да се окрећу у Сурчину, па одатле са 601 и 610 до града
Никада ниси живео у далеким предграђима, и не знаш колико је малтретирање два пута преседати. Да до Сурчина имамо неки, макар ЛРТ, па да правдамо такав потез одговарајућим капацитетом шинског и уштедом енергије, екологијом и слично, али преседање са аутобуса на већ претрпане аутобуске линије је чисто малтретирање! Тај систем да сви преседају у центру Сурчина на 601 и 610 је укинут пре 6-7 година, јер пракса је била да ако два аутобуса одједанпут дођу из удаљених села, у 601 више не може да се уђе. Са директним вожњама до периферије централног градског подручја, нити пут нити возила се више не уништавају на такав начин, а превоз је квалитетнији.
 
Slucajno nabasao na ovu vest. Odlicna ideja, sprovodljivost oko 80% zbog nekog dela trase. Inace, ja bih produzio liniju do okretnice u Lestanima s obzirom da ulica koja povezuje Lestane i Kaludjericu (Zabranska-Stepe Stepanovica) ima ogroman broj stanovnika kojima je prva stanica udaljena najmanje 1km a mnogima i vise od toliko, pa racunajte i uzbrdicu. Ali prvo da vidimo da li ce ovo proci, ja bih bio presrecan da kada bi se ostvarilo.
http://nasakaludjerica.weebly.com/3/pos ... laste.html
 
marrecar
Neće se ostvariti jer je istu liniju pre više od godinu dana opština tražila od Direkcije za javni prvoz i zahtev je glat odbijen jer trasa ne ispunjava minimum tehničkih uslova.
Ovo ti je lokalni predizborni spin lokalnog udruženja građana.
 
Da, secam se toga. Ali kao sto kazes, posto je u pitanju samo predizborni trik, mozda potegnu nesto da ispune. Jer njima nikako ne ide ako bude samo obecanje. Videcemo sta ce se desiti, ja se nadam najboljem.
 
Нове линије се јако тешко добијају. Услови које је Дирекција прописала су довољно оштри да могу без икаквих проблема одбити апсолутно све захтеве. То иде до те мере да се линије одбијају иако испуњавају све техничке услове али се мора урадити пар увучених ниша за аутобусе за шта Дирекција "нема средстава" па захтев одбију из тог разлога.

Линије се могу добити само на основу јаке политичке везе. Није довољно чак ни да су сви у "истој странци", већ су потребне јаке везе унутар самих странака. Доказ је линија 310, чија траса не испуњава ниједан једини прописани услов ни Дирекције, нити закона о саобраћају. Човеку су зелени стубић поболи у двориште, јер на "улици" нема места чак ни за то.

Уосталом, они су имали састанак са Ластом а Ласта се не пита ништа око увођења нових линија. Према томе, бесмислен састанак.
 
Uvek je bilo problema sa uvodjenjem novih linija. Secam se svojevremeno kada je uvedena linija 59 Autokomanda - Vidikovac.
Osporavana je potreba za ovom linijom i jedva je uvedena.
Od prvog dana linija je bila maksimalno popunjena, ali je takt godinama ostao na 30 minuta.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
linija 59 prvo je išla do prokopa. kasnije su je izmestili na slaviju. od skvera na dedinju do prokopa redovno je išla prazna.
 
Linija 59 je prvo isla do autokomande. Okretala je u raskrsnici gde je pocetak ulice Ljutice Bogdana, a eventualno cekanje termina za polazak autobus je bio parkiran na trotoaru preko puta OS. Vojvoda Stepa. Tek kasnije je produzena do prokopa.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Vožnja autobusom 583 košta 305 dinara: Najduža linija gradskog prevoza prozeže se čak 73 kilometra!
24 sata | 24. 02. 2014. - 15:13h izmena vesti 16:35h | Foto: R. Ristić | Komentara: 0
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/445070 ... -kilometra

Najduža linija gradskog prevoza - 583 - proteže se čak 73 kilometra i spaja lazarevačko selo Trbušnica sa centrom grada. Putnici na ovoj liniji na sedištu gradskog prevoza provode oko dva sata. U jednom pravcu. "Bus plus" naravno važi, Trbušnica pripada osmoj zoni, pa vožnja košta 305 dinara. U jednom pravcu.

Još dok smo čekali u Trbušnici, nešto pre sedam ujutro, pored nas je prošao samo stariji čovek na motoru i pešak koji se nespretno šetao u cik-cak posred puta. A onda se pojavio bus. Vozač ga je "smotao" na raskrsnici i parkirao u bočnu ulicu. Izašao je, pozdravio nas i zapalio cigaru.

Za dvadesetčetiri godine provedene u vožnji lazarevačkim selima i 15 godina samo na ovoj liniji, vozač "Laste" Milorad Branković (57) kaže da je upoznao sve putnike.

- U ovom autobusu vlada familijarna atmosfera. Meni je čudno kada me putnik ne pozdravi nego samo pobegne u zadnji deo autobusa. Svakome se javim i ako treba malo ih i oraspoložim. Navikao sam s ljudima. U penziji sam, ali radim na ugovor - kaže Branković.

Kako izgleda vožnja "maratonskom" gradskom linijom pročitajte opštirnije u štampanom i onlajn izdanju "24 sata".
 
1992. године, легенда на 301 окретници у Гроцкој ... :)

1zmca42.jpg


Захтев општине Гроцка за враћање линије 301 који је поднет Привременом већу:

МОЛБА
ЗА ПОНОВНО УСПОСТАВЉАЊЕ
ЛИНИЈЕ 301


Подсећамо да је линија 301 Вуков споменик-Гроцка привремено укинута 1995. Године због претварања једне деонице Булевара ослобођења у пешачку зону. Ту улицу је линија користила као кружну окретницу.
По попису из 1991. године, насеље Гроцка је имало 7 420 становника, док је по попису из 2011. тај број 8 233 становника.
Предлажемо да се линија 301 поново успостави не само због пораста броја становника већ и због других параметара који се наводе у даљем тексту. Предлажемо линију 301 Цветкова пијаца-Брестовик.

ОБРАЗЛОЖЕЊЕ

Градски терминус на Цветковој пијаци се предлаже из техничких разлога. Терминуси Коњарник, Шумице, и Устаничка имају попуњене капацитете и не могу подржати додатну линију, док терминус Цветкова пијаца, користи само линија 309.
Периферни терминус у Брестовику предлажемо из просторно-урбанистичких разлога. По просторном плану Градске општине Гроцка усвојеном 2012. године, насеље Гроцка је планирано као урбани центар за насеља Бегаљица, Заклопача и Брестовик. Просторни план у потпуности прати вишегодишње реално стање на терену. Такав план није испраћен и везама у јавном саобраћају које су неопходне за имплементацију просторног лана.

Такође, насеље Брестовик, које по попису из 2011. године има 1076 становника неадекватно је повезано јавним превозом. У само насеље улази само једна линија ИТС2 система са само једним поласком дневно. Остале линије ИТС2 система, од којих линија 351 Шумице-Дражањ има најбољи такт, од 60 минута пролазе крајњим ободом насеља што значи да је за 85% становника Брестовика најближа станица јавног превоза удаљена више од 1 000 метара пешачења. Да би се поштовао просторни план, потребно је да јавни превоз за становнике Брестовика буде у истом тарифном систему као и насеље Гроцка.
Сем бенефити за насеље Брестовик, новом трасом линије 301 се јавним превозом покрива цела источна страна насеља Гроцка, где се од 1995. године број становника повећао 5 пута, а отворене су и фабрика дрвне индустрије „Нова Шумадија“ као и туристичко-угоститељски објекат на води „Мала оаса“ те је потреба за саобраћајним везама изузетно повећана.

ПРЕДЛОГ ЛОКАЦИЈА НОВИХ СТАЈАЛИШТА

На новој траси од стајалишта Шумадинска до улаза у насеље Брестовик предлаже се успостављање 2 нова стајалишта, Нова Шумадија, у непосредној близини истоимене фабрике и Др Александра Костића.
Стајалиште Нова Шумадија је неопходно због радника који живе у оближњим насељима и који су приморани да печаше преко 1500 метара до најближе станице јавног превоза дуж изузетно опасне деонице Смедеревског пута.
Стајалиште Др Александра Костића је неопходно јер ка њему гравитира цело насеље које се формирало дуж те улице.
Стајалиште Брестовик /викенд насеље/ већ постоји у оквиру ИТС2 система.(слика 1)
mpw8i.jpg


ПРЕДЛОГ ЛОКАЦИЈА НОВИХ СТАЈАЛИШТА У НАСЕЉУ БРЕСТОВИК

Због лоше решене раскрснице на улазу у Брестовик и упитне могућности окретања аутобуса у центру насеља предлажемо коришћење конфигурације улица у насељу за кружну окретницу (на исти начин је до 1995. године у Гроцкој окретала линија 301).
Траса би уместо да улази у Брестовик улицом Миће Стоиљковића (као ластина линија) наставила трасом Смедеревског пута користећи постојеће стајалиште Брестовик /раскрсница/, а затим ново стајалиште Маршала Тита, такође на Смедеревском путу, непосредно пре него што би ушла у насеље истоименом улицом све до терминуса у центру насеља, где постоји велики саобраћајни плато који се може искористити као терминусно стајалиште. Линија би напустила насеље улицом Миће Стоиљковића и по изласку на Смедеревски пут користила постојеће стајалиште Брестовик /раскрсница/ а даље горепредложеном трасом са предложеним стајалиштима.
Распоред стајалишта у насељу Брестовик је предложен имајући у виду техничке могућности које је прописала Дирекција за јавни превоз, као и равномерну покривености што већег броја становника насеља. (слика 2)

xglmig.jpg

257n8dh.jpg


ТРАСА И ИНТЕРВАЛ

Предлаже се да линија 301 буде делимично у експрес режиму, чиме се штеди време полуобрта за 15 минута, што ствара уштеду од једног возила по линији. То значи да линија не би користила сва стајалишта кроз насеља Мали мокри луг, Калуђерица и Лештане, већ само битне преседачке тачке: Пут за Калуђерицу, Винча /млин/, и Болеч /раскршће/. Сем временске и ресурсне уштеде, овим решењем се најдужа линија не оптерећује локалним путничким транзитом који остаје покривен са 6 линија градског превоза.
Од станице Болеч /раскршће/ линија би користила сва стајалишта као линије 302 и 303 чиме се појачава фреквентност линија на том потезу који је данас недовољан.
Предлаже се успостављање интервала од 30 минута између полазака као максималног за нормално функционисање становништва а минималног који не оправдава евентуално смањење такта на линији 302. Време полуобрта у шпицу би износило 45 минута. За поштовање реда вожње и разумног одмора возача на крајњим терминусима, потребно је за линију ангажовати свега 3 возила.
 
Кад можемо знати резултате? Било би кул кад би направио пар слика будућих стајалишта и окретнице у Брестовику, није ти далеко :)
 
stf":2saefmwa je napisao(la):
1992. године, легенда на 301 окретници у Гроцкој ... :)

1zmca42.jpg

с обзиром да сам до '93 живео у Гроцкој, ове слике се врло добро сећам :)
 
Vrh