Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Nikola, ja ne presedam dva puta jer tako hoću, nego ti govorim da to može biti efikasnije od jedne linije! Dakle, ako hoćeš da razgovaramo, hajde slušaj i izlaži argumente. Dva presedanja, odnosno korišćenje 3 linije, pogotovo ako živiš Bogu iza tregera, kao ti i ja, u gradu od 1600000 stanovnika, je normalno rešenje. Što je interval izmedju polazaka veći, linija mora biti kraća, inače ništa od pouzdanosti.
 
Логично је да је више кратких линија ефикасније од једне дугачке...
 
Nikola '93":2alfqiea je napisao(la):
Sto se tice mog sela,i ne treba jos uvek linija,jer ona ne postoji (jos uvek ;) ).Ali ja do centra grada menjam 3 linije,a ne 2 kao sto ti navodis.Samo mi nemoj reci da sam ja kolateralna steta...

Radiofar je dobar primer, jednog dana dobice autobusku liniju i morace da se uklopi u mrezu.

Ako primenimo principe naseg plana ta linija ce biti Radiofar-Tosin Bunar (najblizi prigradski cvor) a broj ce biti 731 (71X je za Ugrinovce/Dobanovce, 72X za Plave Horizonte i Zemun Polje)

Od cvora Tosin bunar postojace direktna veza za Grad, Zemun, Blokove itd, kao sto uostalom i danas postoji.

Do skole ces ici sa 731+65 ili 731+601(ekspres)+ bilo koji na Uscu :)

74_5-bus-in-the-hood2.png


Nikola '93":2alfqiea je napisao(la):
I da,umalo da zaboravim.Znaci li ovo da sve linije od 2-96 ostaju na danasnjim trasama?

Trebalo bi sve da se menja ali to je krupniji zalogaj.
Za pocetak mozemo da racionalizujemo tramvaje i trolejbuse i da napravimo autobuske linije po zutim trakama koje ce sluziti kao primer za dalju reorganizaciju.

Nikola '93":2alfqiea je napisao(la):
Ja sam nekih 70% za ovo.Ako budes na Mixer-u,videcemo se tamo za vikend... ;)

Vidimo se :cool:
 
Imas plus od mene za 731,ali o tom-potom... ;)
Malo sam se pogubio u temi pa mozda nisam video odgovor.Da li ce i dalje po ovome postojati linije za Dunavac i Centu ili ce to spadati u ITS2?
 
Na koju adresu mogu da se obratim da trazim uvodjenje dodatnih polazaka naravno peticija neka ili zasipanje mail-ovima. U pitanju je linija Obr-Bg(860) jer nezamislivo je da poslednji polazak iz Obr bude u 22:40, a prv jutarnji iz Bg-a u 4:00, a vikendom u 5:00 i jedina guzva na stanici se zna gde je u tim trenucima, pogotovo paradoks subota i nedelja ujutru u 5 prvi kad se vracaju iz grada svi.
 
zidar":29373p4m je napisao(la):
Zaklopaca dobija i novu liniju 322 Konjarnik-Autoput-Vrcin-Zaklopaca-Grocka
Do Vrčina autopoutem vozi Lasta maltene na svakih 20 minuta u špicu. Linija Šumice-Vrčin-Zaklopača-Grocka takođe postoji ali je zastupljena sa svega 2-3 polaska dnevno i to samo radnim danima. Na sajtu Laste od nedavno postoji red vožnje, tu sve piše. Sigurno ima još mnogo ovakvih primera ali je problem što su lastine prigradske linije loše obeležene, što do skoro nisu bile u ITS-u i što na iste svi gledaju više kao na međugradski a ne prigradski prevoz.​
 
Pitam se šta će sada biti sa prigradskom stanicom ZEMUN KEJ? Lasta je nju pre uvođenja BUS PLUS sistema, odnosno ITS1 i ITS2, tretirala kao prigradski terminus, ali to sada spada pod međugradski prevoz, jer ove linije idu van teritorije Beograda i ne pripadaju ITS2, imaju konduktere, nemaju BUS PLUS aparate i ono najbitnije, tog terminusa više nema na Lastinom redu vožnje i redovi vožnje se jako teško nalaze.

Stajališta ovih linija su neuređena, neobeležena, a nema ko ni da ih obeleži jer nisu u nadležnosti DJP.
 
Pa, one su sve vreme bile međumesne linije, nema to veze sa Bus Plusom... Pitanje je da li je to terminus na kome je dozvoljeno primanje putnika, vrlo je moguće da je Zemun pošta, odnosno Robna kuća sada jedino međumesno stajalište u Zemunu (osim Batajnice).

Obeležavanje stajališta međumesnih linija se Direkcije za javni prevoz ne tiče, već prema pravilima Republike prevoznik mora da ih obeleži na propisan način...
 
Pa vrši se prijem putnika na Keju. Čak je tamo i istaknut red vožnje. Te linije koje iz Zemuna idu, koriste stajališta Zemun pošta, Nade Dimić (izdvojeno napred od gradskog stajališta, nema oznaku), Filipa Višnjića (pre semafora) i Zemun Gornji grad (pre okretnice 17-ice).
 
То што се врши пријем путника не значи да је стајалиште легално. Пример нелегалног међумесног стајалишта је Батајница - железничка станица.
 
Drugari,kojim autobusem se ide na Avalu?Znam da dodjem do trosarine i tamo cekam 400 i neki broj.

Idem sutra pa ne mogu da jurim 400 koji radi samo vikendom vec cu neki koji ide za beli potok,ili pinosavu.POmagajte :)
 
Somi303":1wyak5vf je napisao(la):
Логично је да је више кратких линија ефикасније од једне дугачке...

To opet zavisi koji deo grada se povezuje sa kojim. Ovo može a i ne mora da bude uvek efikasnije.
 
@vucko:

Što se Avale tiče, najbolje i najbrže rešenje je 491 od Palate pravde ili Autokomande. Za čas si na Avali, nema gužve, divota, dok busevi koji idu sa Trošarine staju na svakoj stanici, krcati puni, užas.
 
Да не зна неко случајно кад сутра имам 303 око 9 сати? :D Промењен је ред вожње, али нигде на нету нема -.- ГСП није променио ни прошли кад су појачавали 303 :notok:
 
Невероватно, увек иста прича кад се промени ред вожње, не знам шта треба да се деси да Дирекција благовремено истакне на сајту нови ред вожње, не знам у чему је проблем да се он истакне и пар дана раније а не сваки пут да промена буде изненада и да многи редовно извисе за превоз, а пропустити један аутобус из приградског насеља обично значи каснити на посао сат времена.
Бесмислено је да уопште постоји на сајту ГСП ред вожње јер се он годинама не ажурира, а сви инстинктивно оду на тај сајт а не сајт Дирекције, зашто грађани морају да знају тај детаљ да је за ред вожње задужена Дирекција а не ГСП.
 
Evo za sve koje zanima- Lastina stanica u Beogradu, čiji broj stanice nigde nije napisan: *011*9512#
 
Lastina autobuska stanica u Beogradu naplaćuje peronsku kartu, a ne nudi staničnu uslugu, čak ni onu koju su dužni po članu 19. odluke o javnom linijskom prevozu.

Члан 19.

Ред вожње је акт којим се утврђује план обављања превоза на линији и садржи:
– број и назив линије,
– врсту линије (Г – градски П – приградски, Л – локал),
– назив сезонског реда вожње са периодом важења (летњи од 1. јула до 31. августа и зимски од 1. септембра текуће до 30. јуна наредне године),
– почетак важења реда вожње,
– време поласка са терминуса у градском (радни дан, субота, недеља и у дане празника), односно време поласка, доласка и пролазна времена са свих стајалишта у приградском и локалном линијском превозу (радни дан, субота, недеља и у дане празника),
– време рада линије,
– ознака тарифног система,
– број возила на раду и
– напомене.
Изузетно, надлежна организациона јединица може изменити акт из става 1. овог члана у складу са чланом 1. став 3. ове одлуке.

Ovo je jednini zvaničan format reda vožnje na prigradskim linijama, koji je u skladu sa odlukom u članu 19. i nedopustivo je da na glavnoj Lastinoj stanici stoji onaj smešan Lastin šareni red vožnje na kojem se ne zna ni ko pije, ni ko plaća.

Obrenovac_Surcin_1.png
 
Osim gradskog u problemu je i prigradski saobraćaj pa su tako zbog velike količine snega na kolovozu prekinute ili usmerene ka starim okretnicama linije 33, 39, 303, 304, 521, 522 i druge.
24сата
Која ли је то стара окретница 303? :roll:
 
Vrh